Προς το περιεχόμενο

Native Instruments Komplete Kontrol S MK3


cos_dr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, manosx είπε

Αν ομως θελει να φτιαξει δικους του ηχους, και δικα του performances, και δεν εχει προβλημα να δουλεψει με βαση ενα DAW, τοτε ενα τσαμπι απο plug ins ειναι πολυ ανωτερο. Πολυ ανωτερο.

Προφανώς. Αυτό έγραψα και εγώ, λυπάμαι αν δεν έγινε κατανοητό.

 

Υπάρχει - κατά τη γνώμη μου - αξία στο να έχεις και να χρησιμοποιείς ένα workstation - ΕΙΔΙΚΑ αν συνέχιζαν να έχουν sequencer πάνω τους - αλλά αυτή η αξία είναι σε διαφορετικούς παρανομαστές από την εργασία με υπολογιστή και plug-ins.

 

Αν έφτιαχνα ένα καλό προβάδικο (ως επιχειρηματίας, εννοώ) θα έριχνα μέσα ένα Montage και όποιου δεν του έφτανε να πήγαινε σπίτι του να φέρει ότι θέλει. Αν η Yamaha πουλήσει ένα Montage για κάθε 100 προβάδικα στον πλανήτη, και ένα Montage για κάθε 100 home studio των οποίων ο ιδιοκτήτης δεν έχει ακόμη πάρει ένα master keyboard της προκοπής, τότε ορθώς συνεχίζει και τα φτιάχνει - αλλά αν θα φτάσουμε να το ακούσουμε έστω και σε ένα δίσκο και αν θα φτάσει να το θυμάται κανείς (σαν ΗΧΟ) μετά από 5 δεκαετίες, αυτό είναι μία πολύ διαφορετική συζήτηση.

 

  • Like 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Δεν ήταν. Ρώτα και τον Χναράκη, θα σου πει τα ίδια. Προσωπικά, σαν ήχος αλλά και σαν look ήταν το μόνο Fantom που μου άρεσε, και άνετα θα το αγόραζα.

 

Ακόμα και όταν είχε "μόνο" την sample engine (Motif XF πχ) πάλι το πιο προχωρημένο, πολύπλοκο και ισχυρό synth ήταν. Οι sample δυνατότητες δεν μετριούνται με MB/GB, αν έτσι νομίζεις έχεις χάσει επεισόδια και κάτι δεκαετίες εξέλιξης των romplers, και των synths γενικότερα. Το "Montage is the mother of all synths" δεν το είπα εγώ, το έγραψε πρώτο στο τρισέλιδο review του το Μusictech, και είχε δίκιο. Το πόσο δίκιο είχε το κατάλαβα αρκετά χρόνια αργότερα, όταν αγόρασα το MODX.

«I keep going on about how NI’s Komplete Kontrol and inMusic’s VIP software enable you to turn away from your computer to concentrate on the music.

Well, the same holds true with Montage, but in a slightly different way. While your computer will still be there for its DAW duties, the screen and control combo almost makes anything else redundant. It breaks down the barriers between hardware and software in a different way to VIP and KK, as it’s like having your computer in your keyboard – it really is that well implemented and opens up the keyboard architecture that well. Bottom line? Montage is the mother of all synths: climb on board.»

 

Το Kronos synth-ετικά δεν πιάνει μία μπροστά στο Montage. Εννιά sound engines δεν σημαίνει περισσότερη synth ισχύ, δεν μετριέται έτσι η ισχύς ενός synth. Σαν workstation όμως το Kronos ήταν σαφώς καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο. 

Ο Ian Gillan είχε πει κάποτε (και μάλιστα σε Ελληνική τηλεοπτική εκπομπή) την παρακάτω απίστευτη ατάκα:

"'Όταν ανεβαίνεις στην κορφή ενός βουνού, μην διανοηθείς να συμπεριλάβεις στο ύψος σου και το ύψος του βουνού." Με απλά λόγια, η σημερινή ισχύς των επεξεργαστών των pc δεν προσμετράται στην ισχύ ενός VST ή οποιοδήποτε άλλου προγράμματος. Τα VST τρέχουν και σε i9 και σε μονοπύρηνο Pentium, το pc τα έχει για κολατσιό. Τα περισσότερα δεν χρησιμοποιούν καν τις multicore δυνατότητες του επεξεργαστή, εδώ τα πιο βαριά games που υπάρχουν στη αγορά ακόμα δεν "βλέπουν" multicores, και όταν μιλάμε για games να ξέρουμε ότι μιλάνε για τα πλέον απαιτητικά προγράμματα που μπορεί να τρέξει ένα pc.

Το ότι ένα pc μπορεί να κολλήσει από κάποια VST(s) δεν συμβαίνει λόγω της μεγάλης υπολογιστικής ισχύς που χρειάζονται για να τρέξουν,  αλλά επέιδή παράλληλα με τα VSTs τρέχουν από πίσω κάποιες χιλιάδες ακόμα προγράμματα του συστήματος, συν ότι άλλο τρέχει κανείς ταυτόχρονα, DAW πχ και άλλα προγράμματα. 

Μην τρελαίνεσαι λοιπόν με την τεράστια υπολογιστική ισχύ των σύγχρονων επεξεργαστών, τα VSTs χρησιμοποιούν ελάχιστη από αυτή, και φυσικά αυτή η ισχύς δεν αποτελεί επ'ουδενί μέρος τους. 

 

Αυτό το λες εσύ. Oι χιλιάδες επί χιλιάδων πληκτράδων στον πλανήτη και οι τρεις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής synth έχουν διαφορετική γνώμη. Όταν δεις τη Yamaha να σταματάει να χαλάει τα ωραία τςη λεφτά σε νέα synths-workstations και το ρίξει στα home keyboards, στα arrangers και στα soft synths, τότε το ξαναβλέπουμε το θέμα.

 

Το ξέρω. Ελπίζω μόνο ότι όταν μάθεις κι εσύ υπέρ ποίου έχει λήξει το ζήτημα, να μην το πάρεις τόσο βαριά και αρχίσεις να κάνεις format στους σκληρούς σου...😁

 

Ακριβώς αυτό που ήθελα να απαντήσω στο διπλοσέντονο σου.👌 Δεν ξέρεις από πόσο κόπο με βγάζεις ρε μπαγάσα...😌

Εγώ τέλειωσα με το θρεντ (κρίμα είναι να κλειδωθεί κι αυτό😏), αφού ακούστηκαν όλες οι απόψεις και οι κιθαρίστες που μας διαβάζουν φαντάζομαι κάτι θα κατάλαβαν, και θα αφήσω τον Cos να συνεχίσει απερίσπαστος με το πολυπόθητο "Kontrol S-Series MK3".😚😍💘 ☮️

Δεν μου αρκεί αυτό. Βάλτε από 100 ευρώ 10 φίλοι να μου το κάνετε δώρο τα Χριστούγεννα γιατί δεν βγαίνω να το παρω ο καημένος. Έστω βάλτε από 50 να μου πάρετε το MK2 με 400 από το Thomman το 49. Χεστηκα για το ΜΚ3😂

 

 Ομως με τη συλλογή που έχω, το KONTROL ΕΓΩ δεν το έχω. Δεν είναι άδικο και κρίμα. Τι θέλετε να πω εκτός που ζητιανεύω. Πως το MONTAGE είναι ΑΝΏΤΕΡΟ? ΕΊΝΑΙ!!

 

[το σχόλιο επεξεργάστηκε από BillTrantos]

Δε γίνεται να γράφουμε δημόσια αυτό που έγραψες ρε φίλε cos

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

 Αλλα το montage με 5 giga δειγματα,, 1 giga για τον χρηστη 128 πολυφωνια και fixed αρχιτεκτονικη ειναι καλυτερο. τΟ ΕιπΕ κΑι τΟ ΠεΡΙοδΙκο 😆

Mάνο, ξέρεις πολύ καλά όπως και το 98% αυτών που ασχολούνται αυτό που το 2% αδυνατεί να καταλάβει και να δεχτεί είτε από άγνοια ,είτε από λατρεία, είτε από συνδυασμό αυτών.

 Ο Ζηλωτής και ο Ρωμαίος - ΤΟ ΒΗΜΑ

 χαχαχχαχααχχααχαχαχαχχα🤣

1 ώρα πριν, cos_dr είπε

Δε γίνεται να γράφουμε δημόσια αυτό που έγραψες ρε φίλε cos

Γράφω χωρίς προκατάληψη🤣

1 ώρα πριν, trolley είπε

Πέραν αυτών, και εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να "έχει" ένα Montage ως συνδυασμό από διαφορετικά plugins, όσα χρήματα και να δώσει

Να αναθεωρήσεις και εσύ😀

1 ώρα πριν, trolley είπε

δεν πρόκειται να αγοράσει κάτι, τα έχει παρατήσει.

Ε, που και που κάτι γράφω. Γι αυτό πάρε μου το komplete kontol, 399 ευρω το 49 από το thomann το MK2, ένα δώρο στο φίλο σου να κάμεις🥺

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Η εικονα τι ειναι, ο Αγιος Γουορκστεισον ο μετανοησαντας;

 

 

Παράθεση

Αν έφτιαχνα ένα καλό προβάδικο (ως επιχειρηματίας, εννοώ) θα έριχνα μέσα ένα Montage και όποιου δεν του έφτανε να πήγαινε σπίτι του να φέρει ότι θέλει

 

 

 Οπωσδηποτε για ενα προβαδικο θα ηταν ΑΨΟΓΗ επιλογη, εδω καναμε live με τα τοτε workstation που ηταν toy pianos μπροστα του.

 

 Απλα τα εφερε η μοιρα ετσι να μπορουν τα PC να σηκωσουν τις καλτσες τους σε εικονικα synth, οποτε το γυρισαμε στο καλαματιανο, αν ειχαμε μεινει ως ανθρωποτητα στον pentium στα 100 που δεν μπορουσε ενα DELAY να σηκωσει, θα ειμασταν ακομη με τα ρακ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, manosx είπε

ο Αγιος Γουορκστεισον ο μετανοησαντας

Ήθελα να αποδώσω με εικόνα αυτούς που και στα ξένα fora λένε, "Ζηλωτές του Hardware"🤣

Η καταναλωτική αντίστασή μου δοκιμάζεται. 

 Οι αλγόριθμοι του διαδικτύου μου πετάνε στο PC και το κινητό συνέχεια το kontrol και ηχεία 😀

 399 ευρώ στο thomann ειναι πειρασμός για το 49 αν και ήθελα το 61. Και με το 49 βολεύομαι πάντως. 

 Πιέζομαι, μπας και κάνω καμια τρέλα και το πάρω, πιέζομαι πάρα πολύ μέσα μου, είδατε πως μας έχουν κάνει, καταναλωτές με ψυχαναγκασμό, ενώ πρακτικά δεν το έχω ανάγκη τώρα το θέλω και πιέζομαι. Πιέζομαι να βάλω την κάρτα ακόμα και χωρίς Paypal για να το πάρω να έρθει στο σπίτι και να ηρεμήσω, να μου φύγει. 

 θα παω να κάνω ένα κρυο ντους και θα το δούμε από χριστούγεννα. 

  

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι πιεζομαι απο το montage το καινουργιο 😆 Υπο κανονικες συνθηκες δε θα με ενοιαζε, γιατι σε ολα αυτα πανε και βαζουν κατι μαλακιες 88αρια κλαβιε χωρις graded action, τελευταια φορα ετσι τη γλυτωσα την κουτσουκελα, ειχα κατεβει να σκασω φραγκα για ενα kurzweil, και πηγα να παιξω και νομιζα οτι εστριβα επι τοπου 😆 δεν μπορω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να εχουν ιδιο βαρος τα πληκτρα στα μπασα με τα ψηλά, ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, νοιωθω οτι καποιος με πιεζει να στριψω προς τα αριστερα 😆

 

 

 Αλλα φιλε cos εχει βγει η βρωμα οτι θα βγει το καινουργιο montage με graded keys, escapement και τετοια, και τη βλεπω τη δουλεια να κανω καμια μαλακια, αν και ΟΚ, δεν το βλεπω να σκαω πεντοχιλιαρα τετοια εποχη, αλλα θα ειναι πειρασμος. Ας βαλουν καλυτερα κανα κλασσικο balanced καραγκιοζιλικι πληκτρο για να ειμαστε σιγουροι 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, trolley είπε

Υπάρχει - κατά τη γνώμη μου - αξία στο να έχεις και να χρησιμοποιείς ένα workstation - ΕΙΔΙΚΑ αν συνέχιζαν να έχουν sequencer πάνω τους - αλλά αυτή η αξία είναι σε διαφορετικούς παρανομαστές από την εργασία με υπολογιστή και plug-ins.

έχει όπως είπα και εγώ τη γνώμη μου πιο πάνω ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ. Και γι αυτό που ευστόχως ανέφερες με το παράδειγμα του στούντιο αλλά και για οποιονδήποτε άλλο λόγο που δεδομένα ενδιαφέρει και εξυπηρετεί και εξυπηρετούσε ανέκαθεν ένα μουσικό κλπ  Γι αυτό και χρησιμοποιούνται στην παραγωγή, στα live όλων των επιπέδων παγκοσμίως και έχουν φανατικό κοινό και είμαι και εγώ φανατικός θαυμαστής και χρήστης. 

 

 Αλίμονο. Το V-Synth σαν συνθ είναι ξεφτιλισμένο ακόμα και σχεδόν στην εποχή του από software και από hardware, και όταν είχε βγει στα review ακόμα και στον ελληνικό περιοδικό τύπο αναφερόταν ως software με τη μορφή hardware και όχι υποτιμητικά, αλλά με ενθουσιασμό γιατί έδειχνε το δρόμο αλλά παράλληλα και την πως το λένε, την έναρξη του παρωχημένου όσο αφορά το Hardware.

Όμως για εμένα έχει τεράστια αξία για όλους τους άλλους λόγους, γι αυτό που πρεσβεύει σαν υλοποίηση και τα hardware στοιχεία του με εμπνέουν αντίστοιχα, από την κατασκευή μέχρι την τοποθέτηση των στοιχείων ελέγχου και την αμεσότητα του interface. Παρόλα αυτά θα γελοιοποιούμουν αν έλεγα πως είναι καλύτερο σε σχέση με το αντίστοιχο software. Παράλληλά του έχουν ασκήσει δριμεία κριτικήγια χίλια δύο πράγματα, για το πόσο ψευτικο va ακούγεται, για την κακή ποιότητα των control, για την πολυφωνία του, για τη φτωχικότητα των μονάδων effects του, για την άστοχη χρήση των cosm φίλτρων, για την έλλειψη μνήμης και για εμφάνιση arftifacts στις sampling λειουργίες τους, δίκαια επίκριση που θα είναι άδικη στην καρδιά μου και θα τους αντιμετωπίζω με μίσος και καταφρόνηση🤣 για τους κυρίως συναισθηματικούς λόγους που ανέφερα πιο πάνω. 

 

Μεχρι εκεί ναι. 

 Κάθε άλλη όμως σύγκριση με το software είναι ΑΝΩΜΑΛΙΑ και επιχειρηματολογική ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ🤣

χαχαχαχαχαχα🤣

59 λεπτά πριν, manosx είπε

Αλλα φιλε cos εχει βγει η βρωμα οτι θα βγει το καινουργιο montage με graded keys, escapement και τετοια, και τη βλεπω τη δουλεια να κανω καμια μαλακια, αν και ΟΚ, δεν το βλεπω να σκαω πεντοχιλιαρα τετοια εποχη, αλλα θα ειναι πειρασμος. Ας βαλουν καλυτερα κανα κλασσικο balanced καραγκιοζιλικι πληκτρο για να ειμαστε σιγουρο

Και για εμένα είναι πειρασμός. 

 Αλλά είναι θέμα

 

 a) Prioritarization of needs

 b) Comparing software with hardware for Synths,  is an  argument notable for its illogicalities hahahahahahah🤣

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Μα προσεξε, εχουμε μπει χωρις λογο σε αντιπαραθεση. Δηλαδη ως software χρηστες, τι ακριβως θα μας χαλαγε στο montage; Που θα ειχαμε επιπλεον και τους ηχους της yamaha, και τα ωραια αρπεζιο της; Σιγουρα δε θα μας χαλαγε αυτο. Το να εχουμε ενα καλο κλαβιε, ειδικα αν μιλαμε για graded hammer action με escapement και δε συμμαζευεται; Η μηπως το MIDI 2 πρωτοκολλο, που θα κανει το velocity και τα controllers να εχουν δεκαπλασια αναλυση, και θα γινουν τα vst synths πιο εκφραστικα απο τα φρυδια της Εμιλια Κλαρκ;

 

 Μην τρελαθουμε τωρα 😆

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

 Μα προσεξε, εχουμε μπει χωρις λογο σε αντιπαραθεση. Δηλαδη ως software χρηστες, τι ακριβως θα μας χαλαγε στο montage; Που θα ειχαμε επιπλεον και τους ηχους της yamaha, και τα ωραια αρπεζιο της; Σιγουρα δε θα μας χαλαγε αυτο. Το να εχουμε ενα καλο κλαβιε, ειδικα αν μιλαμε για graded hammer action με escapement και δε συμμαζευεται; Η μηπως το MIDI 2 πρωτοκολλο, που θα κανει το velocity και τα controllers να εχουν δεκαπλασια αναλυση, και θα γινουν τα vst synths πιο εκφραστικα απο τα φρυδια της Εμιλια Κλαρκ;

 

 Μην τρελαθουμε τωρα 😆

Μα αυτό είναι η μαγεία. Και υπάρχει και δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζευτειτε λιγο φιλτατοι πληκτραδες, γιατι δεν αργει η ωρα που θα σας προτεινουνε να πουλησετε ολα τα χαρντγουερ κ σοφτ συνθ σας κ πως η καλυτερη λυση ακομα κ για εσας (απλως δεν το ξερετε ακομη) ειναι να παρετε μια κλαβινοβα κ να την περασετε μεσα απο την τοουνλαμπ μπροστα απο καθαρο λαμπατο ενισχυτη.

Δεν υπαρχει ηχος για οποιοδηποτε οργανο (τουλαχιστον εν ετει 2023) που ως γνωστο δε βγαινει ετσι 🤣

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου