Προς το περιεχόμενο

Εχω ξανα-εκνευριστει με τον Thomann


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ έχω πειστική εξήγηση' date=' αλλά μια και δεν έχω δουλέψει στο Thomann, αλλά προφανώς έχεις δουλέψει εσύ, δε μου δίνεις ένα καλό λόγο για να μην το κάνει;[/quote']

Το ενδεχόμενο ο Thomann και ο κάθε Thomann να είναι σοβαρή επιχείρηση και να προσπαθεί να κρατήσει τους πελάτες του ευχαριστημένους το έχεις σκεφτεί; Θα κερδίσει πολλά περισσότερα από τα 100 ευρώ ενός χαλασμένου V-Amp αν σου δώσει ένα καινούριο και μετά εσύ του ακουμπήσεις ένα βαπόρι λεφτά σε μελλοντικές αγορές σου. Και όχι, δεν έχω δουλέψει στον Thomann αλλά ευτυχώς δεν είμαι τόσο πολύ καχύποπτος, κάνει κακό στην υγεία...

 

Πάντως' date=' δε νομίζω οτι υπάρχει λόγος να τσιτώνεσαι. :roll:[/quote']

Δεν τσίτωσα, είναι αρκετά ανούσιο το θέμα ώστε να χρήζει νεύρων. Απλά δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα φίλε μου σε αυτή τη ζωή και καλό θα ήταν να το πάρουμε απόφαση και να μιλάμε ελαφρώς πιο διαλλακτικά. :wink:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γνωρίζετε ολοι πολυ καλά, πως ο (καθε) Thomann αποτελεί κόκκινο πανί για τους έλληνες αντιπροσώπους - μαγαζάτορες. Eπίσης γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι έλληνες αντιπρόσωποι-μαγαζάτορες παρακολουθούν (και καλά κάνουν) όλα αυτα που λέγονται εδω και αλλού για τις online παραγγελίες...

 

¶ρα καταλαβαίνετε οτι κάθε φορά που κάποιος (δίκαια ενδεχομένως) είναι δυσαρεστημένος απο τις υπηρεσίες του κάθε thomann, βρίσκουν "πάτημα" για να μας πουν ποοοοοοσο λάθος κάνουμε που παραγγελνουμε απο έξω και ποσο καλύτερες υπηρεσίες προσφέρουν αυτοι (service, επιστροφές κ.λ.π.), ακόμα και ψευτοπατριωτικά περί διαρροής χρήματος απο την ελλάδα... ΠOTE μα ΠOTE δεν εξυπηρετηθηκα σωστά απο τους εδώ αντιπροσώπους!!!! Tο έχω ξαναπεί παλιότερα (ένα μονο γεγονός αναφέρω) για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστην απο την ελληνική roland για να μου επισκευάσουν μια πεταλιέρα ENTOΣ εγγύησης!!! ΔEN υπάρχουν (από όσο έχω δει, και έχω δει πολλά) υπηρεσίες από τους περισσότερους μαγαζάτορες-αντιπρόσωπους.

 

Mην λέμε τα ίδια και τα ίδια, στις περισσότερες των περιπτώσεων ΣYMΦEPEI να αγοράσουμε κάτι απ'έξω, για λόγους τιμής, εξυπηρέτησης, ταχύτητας και για έναν ακόμα λόγο: με αυτή τη μαζική κατάσταση παραγγελιών από την ευρώπη ANAΓKAΣTHKAN οι εδω έμποροι να ρίξουν τις τιμές και να παζαρέψουνε!!! Eγω εχω καταφέρει να αγορασω μηχάνημα φθηνότερα από ότι στον Thomann γιατί πολύ απλά σε όλους έλεγα, δεν το παίρνω απο εσένα, το έχεις πιο ακριβά από ότι σε όλη την ευρώπη!!

 

O συγκεκριμένος φίλος που αγόρασε κάτι από την γερμανία σε τιμή υψηλότερη από ότι στην ελλάδα, έκανε ελλειπή έρευνα... αυτό όμως δεν αποτελεί τον κανόνα!! Oύτως ή άλλως το δίκιο του θα το βρεί απο τον thomann... από τον έλληνα αντιπρόσωπο, δεν υπήρχε περίπτωση...

 

Ξαναλέω, έχετε το νού σας ποια μηνύματα σε αυτα τα thread είναι δικά μας και ποια απο έλληνες μαγαζάτορες... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ψώνιζα από Thomann ακόμα και σε υψηλότερες τιμές από το ελλαδιστάν ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για την ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.

Ευτυχώς όμως δεν έχω βρεί κάτι ακριβότερα από εδώ, τουλάχιστον σε πράγματα που με ενδιαφέρουν (άμεσα). Τέλος.

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλέω' date=' έχετε το νού σας ποια μηνύματα σε αυτα τα thread είναι δικά μας και ποια απο έλληνες μαγαζάτορες... :wink:[/quote']

Και πάλι δε καταλαβαίνω γιατί στην έδωσε έτσι, φίλε. Δε ξέρω ποιός σου έδωσε την ιδέα οτι μαγαζάτορες και αντιπρόσωποι 8O 8O , Δευτέρα πρωί, αντί να δουλεύουν, θα κάθονται να απαντάνε στα μηνύματά σου. Προφανώς έχω την αντιπροσωπεία της Behringer κι επειδή όπως συνήθως κάθομαι και δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω, κάθομαι κι απαντάω σ' εσένα. Αδερφέ μου, αν βλέπεις εσύ φαντάσματα, εγώ τι σου φταίω; Πρέπει δηλαδή να συμφωνησω μαζί σου, διαφορετικά κάτι δε πάει καλά μαζί μου; Είμαι ο υπερκατάσκοπος των δύο ηπείρων; Και είμαι πολύ πατριωτικός για τα γούστα σου; Θα με τρελάνεις; Και ποιος σου είπε οτι εγώ δεν έχω αγοράσει απο το εξωτερικό; Το μόνο που είπα οταν άρχισε αυτή η συζήτηση, την οποία προφανώς δε παρακολουθούσες, είναι να τσεκάρουμε τις τιμές πριν αγοράζουμε απο οπουδήποτε!!! Μια φιλική συμβουλή ήταν. Όταν βρίσκω κάτι φθηνότερο εδώ, γιατί να το παίρνω απο τη Γερμανία; Για να μην εκνευρίσω εσένα; Τόσο δύσκολο ήταν να το καταλάβεις; Τι να πώ... Καθένας με το πόνο του... Δυστυχώς η δική μου φαντασία, δε καλπάζει με 1000 για να καταλάβω, γιατί αντιδράς έτσι. Όπως και να έχει, να 'σαι καλά και πάντα με το χαμόγελο, φίλε. :?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ψώνιζα από Thomann ακόμα και σε υψηλότερες τιμές από το ελλαδιστάν ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για την ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.

Αυτή είναι η άποψη σου και μπράβο σου. Δεν είπα κακή κουβέντα, για όποιον ψωνίζει απο Ελλάδα ή απο Γερμανία. Τον άνθρωπο που του στείλανε 2 φορές ελαττωματικό προϊόν στήριξα! Κι αυτό που δε καταλαβαίνω, είναι γιατί μια διαφορετική άποψη, πρέπει να τη κατακρίνουμε τόσο έντονα. Δεν έχω δικαίωμα να ψωνίζω κι εγώ απο όπου θέλω, όπως κι εσύ; Εκτος αν πιστεύεις κι εσύ οτι έχω μαγαζί και φοβάμαι μη χάσω τους πελάτες που ποτέ δεν θα είχα. Θα τα χάσω σήμερα... :?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, είπα πουθενά κάτι τέτοιο περί μαγαζιού κλπ; Απλά είπα την άποψη μου, την οποία διαμόρφωσα έπειτα από ... άσχημες εμπειρίες με αντιπροσωπείες εδώ καιταλοιπα καιταλοιπα καιταλιμπαν.......

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλέω' date=' έχετε το νού σας ποια μηνύματα σε αυτα τα thread είναι δικά μας και ποια απο έλληνες μαγαζάτορες... :wink:[/quote']

Και πάλι δε καταλαβαίνω γιατί στην έδωσε έτσι, φίλε. Δε ξέρω ποιός σου έδωσε την ιδέα οτι μαγαζάτορες και αντιπρόσωποι 8O 8O , Δευτέρα πρωί, αντί να δουλεύουν, θα κάθονται να απαντάνε στα μηνύματά σου. :?

 

Eσύ γιατί "μυγιάζεσαι"??? σε αποκάλεσα αντιπρόσωπο, ειπά κάπου οτι αναφέρομαι σε εσένα?? αν οι απόψεις σου συμπίπτουν με αυτές των ελλήνων αντιπροσώπων ειναι άλλο ζήτημα!!!

 

Kαι NAI, δεν εχω καμια αμφιβολία οτι KAΠOIOI αντιπρόσωποι και μαγαζάτορες κάθονται δευτερα πρωί και τσεκάρουν τι παίζεται στο ελληνικό μουσικό δίκτυο! Tο γνωρίζω καλά και απο πρώτο χέρι... εγώ και πολλοί άλλοι εδω μέσα που αγοράζουμε μουσικά όργανα απο τότε που τα μουσικά καταστήματα στην Aθήνα ήταν μετρημένα στα δάχτυλα, και το internet ΔEN είχε ακόμα ανακαλυφθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eσύ γιατί "μυγιάζεσαι"??? σε αποκάλεσα αντιπρόσωπο' date=' ειπά κάπου οτι αναφέρομαι σε εσένα?? αν οι απόψεις σου συμπίπτουν με αυτές των ελλήνων αντιπροσώπων ειναι άλλο ζήτημα!!!

Kαι NAI, δεν εχω καμια αμφιβολία οτι KAΠOIOI αντιπρόσωποι και μαγαζάτορες κάθονται δευτερα πρωί και τσεκάρουν τι παίζεται στο ελληνικό μουσικό δίκτυο! Tο γνωρίζω καλά και απο πρώτο χέρι... εγώ και πολλοί άλλοι εδω μέσα που αγοράζουμε μουσικά όργανα απο τότε που τα μουσικά καταστήματα στην Aθήνα ήταν μετρημένα στα δάχτυλα, και το internet ΔEN είχε ακόμα ανακαλυφθεί.[/quote']

Λυπάμαι, αλλά δε ξέρω τις απόψεις των αντιπροσώπων και μου φαίνεται τελείως ηλίθιο να κάθονται και να διαβάζουν τις απόψεις 50 ή 100 ατόμων. Όπως επίσης, οτι οι δικές μου απόψεις συμπίπτουν όπως λες εσύ με τους αντιπροσώπους. Δε μπορώ να καταλάβω πως είσαι σε θέση να κρίνεις τις απόψεις μου. Τώρα, που το βρήκες εσύ το "πρώτο χέρι", είναι άλλο θέμα.

Γιατί ο Alcemist απάντησε "Τι λες ρε φίλε, σοβαρά; Πόσα χρόνια δούλεψες στον Thomann και τα ξέρεις τόσο καλά ρε αδερφέ;", λες και του έβαλα φωτιά; Που νομίζει οτι πάνε τα επισκευασμένα; Στις τρίτες χώρες;

Και στη τελική, 25 χρόνια τώρα, είμαι ικανοποιημένος απο ορισμένους ανθρώπους. Γιατί να υποστηρίξω το αντίθετο; Εσείς έχετε άχτι τους αντιπροσώπους εδώ, εγώ δεν τους έχω. Όταν βρίσκω κάτι πολύ φθηνότερο έξω, το παίρνω. Ε, για μικρές διαφορές, το παίρνω απο εδώ. Γιατί έτσι με εξυπηρετεί. Κι επειδή δεν τους έχω άχτι, άρχίσατε να λέτε "προσέξτε, γαιτί μπαίνουν και προσπαθούν να μας αλλάξουν γνώμη". Αυτό δεν έγραψες; Δεν το πήρα τόσο προσωπικά όσο νομίζεις, αλλά απάντηση στο δικό μου μήνυμα δεν ήταν; Όποτε, μη σου κάνει εντύπωση που νόμιζε οτι με "έβγαλες" αντιπρόσωπο.

¶λλο καημό δεν είχαν, λέω εγώ. Ο Νάκας π.χ., κάνει κάτι δις τζίρους. Λες να τον νοιάζει αν ψωνίζω εγώ yamaha απο τη γερμανία; Και φυσικά οι δικές μας απόψεις, έχεις την εντύπωση οτι αντιπροσωπεύουν όλο το αγοραστικό κοινό; ¶ντε τότε, να κλείσουμε όλα τα ελληνικά μαγαζιά και να έρθουν οι ξένες αντιπροσωπείες, να μην έχουμε και λόγο να διαφωνούμε.

Κάποιος είπε οτι έχουν αναγκαστεί να ρίξουν οι Έλληνς τις τιμές εξαιτίας του internet. Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια. Και είναι και πολύ ευχάριστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¶λλο καημό δεν είχαν' date=' λέω εγώ. Ο Νάκας π.χ., κάνει κάτι δις τζίρους. Λες να τον νοιάζει αν ψωνίζω εγώ yamaha απο τη γερμανία; [/quote']

 

οχι απλα τον νοιαζει(μιλαω γενικα κ οχι για τον συγκεκριμενο), αλλα τον κοφτει κιολας. πριν μερικα χρονια ψωνιζαν μεσω ιντερνετ ελαχιστοι. το σκηνικο ομως τωρα εχει αλλαξει για τα καλα κ αυτο το εχουν καταλαβει ολοι οσοι εμπλεκονται :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ο Alcemist απάντησε "Τι λες ρε φίλε' date=' σοβαρά; Πόσα χρόνια δούλεψες στον Thomann και τα ξέρεις τόσο καλά ρε αδερφέ;", λες και του έβαλα φωτιά; Που νομίζει οτι πάνε τα επισκευασμένα; Στις τρίτες χώρες;

ευχάριστο.[/quote']

Είπα να μην πω τίποτα παραπάνω γιατί την άποψή μου τη διατύπωσα αλλά αφού το πάμε προσωπικά το θέμα...

 

Παλικάρι μου, σαφώς και δεν πετιούνται ή δεν πάνε στις τρίτες χώρες (επίσης το σωστό είναι στις χώρες του τρίτου κόσμου αλλά τέσπα) τα χαλασμένα μηχανήματα, μη μου το παίζεις έξυπνος σε παρακαλώ. Το λογικό είναι να πάνε πίσω στην κατασκευάστρια εταιρία και μετά αυτή να κάνει ό,τι καταλαβαίνει! Μπορεί να τα επισκευάσει, να τα πετάξει, να τα διαλύσει και να βάλει τα parts σε άλλα μηχανήματα, δεν είναι δική μου δουλειά και δεν με απασχολεί.

 

Το θέμα είναι πως αν θα επισκευαστούν και θα ξαναπάνε ως καινούρια στο κατάστημα, ΔΕΝ είναι ζήτημα του καταστήματος αλλά του κατασκευαστή που εξασκεί αυτή την πρακτική. Τόσο απλά! Δεν ξέρω αν όντως γίνεται έτσι στον Thomann οπουδήποτε αλλού, υπάρχει όμως και αυτό το ενδεχόμενο.

Και σου ξαναλέω, τα περισσότερα καταστήματα του εξωτερικού έχουν στους καταλόγους τους και κομμάτια που είναι από επιστροφές, επισκευασμένα, demo και λοιπά, τα οποία πουλάνε σε χαμηλότερες τιμές, όπως πρέπει! Εμένα αυτό το στοιχείο μου ενισχύει την άποψη ότι οι άνθρωποι έχουν μια τίμια πολιτική επιστροφών και service, άρα δεν έχω λόγο να τους προσάπτω ότι πασάρουν χαλασμένα για καινούρια. Αν έχεις κάποιο στοιχείο για το αντίθετο, άνοιξε και σε μας τα μάτια αλλά μην το παίζεις Ευαγγελάτος...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου