Προς το περιεχόμενο

Dream Theater in the studio


panagiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν ειναι μονο sweep ο μαλμστιν. ειναι κυριως οπως το ειπε ο db548 harmonic minor κ natural minor

 

ο petrucci ειναι κυριως chromatic σε πολλα σολο του και κατα τα αλλα καθολου harmonic (μα καθολου....)

 

οσο για τους LTE δεν μετραει τοσο ο rudess οσο ο Levin. αλλωστε οι 2 δισκοι που βγαλανε ειναι theater riffs σε king crimson τονο.

 

οσο για ενορχηστρωσεις οι θιατερ ειναι με ανεση ανωτεροι απο μαλμστιν. τι να λεμε δλδ. ο μαλμστιν παιζει 2 ριφφακια και χωνει τα απειρα σολιδια. αφου στην μπαντα οταν ειναι να πανε για προβα του λεει "ελατε να μου κανετε παρεα".

Οι θιατερ απο την αλλη ΠΛΕΟΝ (τονιζω το πλεον) εχουν πεσει απο ορχιστρικη αποψη. τωρα τα κομματια τους ειναι ενα ξερο προγκ μεταλ πραγμα (δεν σημαινει οτι δεν μου αρεσει αντιθετως ειναι πολυ καλα για το ειδος τους!)

 

Τελος... καλος ο moore πολυ καλος ο moore

 

αλλα σαν τον SHERINIAN ΔΕΝ ΕΧΕΙ. -

 

η ενορχηστρωση στο a change of seasons ηταν ψηλοετοιμη απο παλια αλλα ο ντερεκ την εφερε σε αλλο επιπεδο. μετα εχουμε το falling into infinity. πφφφ οτι και να πω λιγο θα ειναι. και βεβαια το μετροπολις παρτ 2. δεν το εγραψε ο ρουντες. με την καμια. μονο κατι σολακια εγραψε. ολα τα κομματια γραφτηκαν (προσοχη:γραφτηκαν, οχι ηχογραφηθηκαν) με τον ντερεκ.

 

αυτα τα λιγα :P

http://www.neobux.com/?r=Evarian

βγάλτε λεφτάκια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τελος... καλος ο moore πολυ καλος ο moore

 

αλλα σαν τον SHERINIAN ΔΕΝ ΕΧΕΙ. -

 

η ενορχηστρωση στο a change of seasons ηταν ψηλοετοιμη απο παλια αλλα ο ντερεκ την εφερε σε αλλο επιπεδο. μετα εχουμε το falling into infinity. πφφφ οτι και να πω λιγο θα ειναι. και βεβαια το μετροπολις παρτ 2. δεν το εγραψε ο ρουντες. με την καμια. μονο κατι σολακια εγραψε. ολα τα κομματια γραφτηκαν (προσοχη:γραφτηκαν' date=' οχι ηχογραφηθηκαν) με τον ντερεκ.

 

αυτα τα λιγα :P[/quote']

Πειράζει να διαφωνήσω ριζικά; Πιστεύω ότι ο Derek δεν έχει ούτε το μισό των παικτικών ικανοτήτων του Rudess και ότι άνετα κατατάσσεται στην τρίτη θέση των πληκτράδων που έχουν περάσει από τους Theater γιατί και ο Moore μου άρεσε πολύ περισσότερο.

 

Όσο για το δεύτερο (ότι ο Derek έγραψε ουσιαστικά τα keyboard parts του Scenes), δεν μπορώ να μην διαφωνήσω γιατί σε κάθε σημείο που ακούω πλήκτρα αναγνωρίζω τον τρόπο που γράφει και παίζει ο Rudess. Από τα piano intros μέχρι τα σόλα, ο δίσκος βρωμάει Rudess!!! Και στην τελική, λες να είχαν πρόβλημα οι Theater αν ο Rudess έγραφε άλλα parts;

Αλήθεια, πως είσαι τόσο σίγουρος ότι ο Derek είχε τόσο μεγάλη συμβολή;

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alchemist δεν μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...

 

Ρε παιδιά μη συγκρίνουμε τώρα rudess με sherinian...Ο τυπος είναι από άλλο πλανήτη...Και επίσης πιστεύω πως και ο Moore ήταν ανώτερος (συνθετικά, παιχτικά κλπ) του sherinian...

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μιλησα για τεχνικη.

 

μιλησα για μουσικοτητα.

Εμμ, κι εγώ για το ίδιο πράγμα μίλησα! :)

 

Δεν μου απάντησες όμως στην τελευταία ερώτηση του προηγούμενου post μου...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο για τον ντερεκ εχω ακουσει θιατερ και με τους 3 πληκτραδες. με τους πρωτους δυο οι θιατερ ηταν απιαστοι. (ειδικα με μουρ).

 

με τον τριτο ... ε.. βλεπουμε τα παραπονα των φανς.

 

τελος εχω ακουσει σχεδον ολο το σολο υλικο του ντερεκ αλλα και με πλατιπους και πλανετ Ξ και εαν τον ακουσεις και εσυ θα καταλαβεις που εχει συμβαλει στην μουσικη των θιατερ.

http://www.neobux.com/?r=Evarian

βγάλτε λεφτάκια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Malmsteen είναι της σχολής 'Harmonic Minor' κ ο Petrucci είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (σπανίως Harmonic Minor).

 

Μίλα με επιχειρήματα Pastelius. Οι εξυπνάδες δεν σε κολακεύουν...

Oταν λεω 'της ιδιας σχολης' δεν εννοω οτι χρησιμοποιουν ιδιες τεχνικες.Μιλαω για προσανατολισμο στον ηχο και επιρροες.Οπως το ιδιο θα ελεγα για τον Vai και τον Satriani.Σαφως και παιζουν διαφορετικα' date='αλλα η οπτικη τους πανω στο

οργανο ειναι παρεμφερης ή αν θες,παρομοιας 'εμβελειας' και'συχνοτητας'.Δεν

ξερω πως αλλιως να το θεσω..Οπως και να εχει ομως,οταν λες ατακες οπως

του προηγουμενου ποστ

"Όσοι ξέρουν από κλίμακες κ ενορχηστρώσεις θα συμφωνήσουν",δεν καταφερνεις αλλο απο το να υποβιβαζεις εμας τους υπολοιπους [b']και μαζι και τα αυτια μας![/b]Εσυ δηλαδη πιστευεις οτι ξερεις τι κλιμακες χρησ/ποιουν και πως κανουν τις ενορχηστρωσεις τους?

Τελος,στο παραπανω ποστ σου που εχω παραθεσει,δεν βγαζω νοημα πανω στο τι θες να πεις.Ειναι σαν να λεω 'εγω ειμαι μπασσιστας της σχολης slap ενω ο "χ"ειναι της σχολης palm mute'?Εξηγησε το μου αν θελεις.

Ευχαριστω.Φιλικα :D

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υποτιμώ κανέναν Pastelius. Απλά πιστεύω πως όποιος έχει μελετήσει μουσική θεωρία μπορεί να καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα σε δύο κιθαρίστες.

 

Προφανώς έχεις γνώσεις απλώς ήθελες να γενικεύσεις (άγνωστος ο λόγος γιατί).

 

Στο θέμα μας, ο Rudess είναι μάλλον ο κύριος υπεύθυνος για το Metropolis 2 όπως έχει αναφέρει κ ο Portnoy. Όλα αυτά τα 'κλασσικά',swing, δε-ξερω-και-γω-τι περάσματα είναι δουλειά του Rudess. ¶λωστε υπάρχουν πολλά κοινά σημεία στο LTE και στο Metropolis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου