Προς το περιεχόμενο

Mastering στο εξωτερικό...Αξίξει τελικά;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντως μεταξυ μας ειναι ΠΟΛΥ μεγαλος κιθαριστας... :lol: :lol: ξερεις ποσο ΓΡΗΓΟΡΑ και ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ παιζει??

 

Παιζει ΤΟΣΟ γρηγορα που μπορει να παιξει ολη τη myxolydian στα 343' date='5 bmp ,να αφησει την κιθαρα να φτιαξει φραπε και η κιθαρα να συνεχισει να παιζει!!! :lol: :lol: :lol: (ασε που ξερει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Smoke on the water !! :lol: :lol: )

 

(πλακα κανω Τολη βεβαια!! :lol: :lol: )[/quote']

 

16.gif

 

Hell yeah, I rule !!!! :lol: :lol:

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 115
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν θα κανω το δικηγορο του Silot ' date='αλλα τετοιου ειδους προσωπικες επιθεσεις ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ......καταρχην ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ αν ειναι πολυ μεγαλος κιθαριστας (και ΔΕΝ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ αλλωστε...) και κατα δευτερον ο ανθρωπος απλα σου λεει οτι το να πεταμε μια ρηση του τυπου "ολα για τα φραγκα τα κανετε" ειναι ΑΔΙΚΟ και ΑΣΤΟΧΟ,τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω... :roll:[/quote']

 

Το επιεικώς απαράδεκτο είναι η παράθεση βιογραφικού για να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.

Σαν να μας λέει δηλ. ότι την έχει μεγάλη την ..κιθάρα του.

 

Αυτό λοιπόν είναι απαράδεκτο όπως και τα λεγόμενα του... Θιβετιανού.

 

Και οι δύο μπορεί να είναι μεγάλοι..παίχτες όμως όταν θες να είσαι μεγάλος πρέπει να είσαι και ταπεινός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Harry νομίζω ότι θα πρέπει η προσωπική σου επίθεση στον Silot δεν έχει καμία βάση και μάλιστα μου φαίνεται ότι κρύβει εμπάθεια....

 

Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να του ζητήσεις συγνώμη.

 

ΥΓ: Κάτι τέτοιες συμπεριφορές βλέπουν διάφορα σοβαρά μέλη του ΝΟΙΖ, των οποίων η άποψη έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από αυτή του μέσου όρου (συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου στον μέσο όρο), και ...λακίζουν :roll: :? :cry:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επιεικώς απαράδεκτο είναι η παράθεση βιογραφικού για να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.

Σαν να μας λέει δηλ. ότι την έχει μεγάλη την ..κιθάρα του.

 

Αυτό λοιπόν είναι απαράδεκτο όπως και τα λεγόμενα του... Θιβετιανού.

 

Και οι δύο μπορεί να είναι μεγάλοι..παίχτες όμως όταν θες να είσαι μεγάλος πρέπει να είσαι και ταπεινός.

 

Κάνεις λάθος. Γιατί αυτό που έγραψε ο Tolis δεν ήθελε να δείξει με ποιους έχει συνεργαστεί.

 

Αντίθετα έδειχνε ότι ακόμη και σε διαφορετικά στυλ μουσικής ("ποιοτικά" ή μη) ο μουσικός πρέπει να δίνει τα μέγιστά του και να μη "δημοσιοϋπαλληλίζει"...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Harry, σου έστειλα πμ για αποφυγή παρεξηγήσεων και για να μην ξεφύγουμε απο το thread, αλλά προφανώς δεν καταδέχεσαι να μιλάς με επιδειξιομανής όπως εγώ..

 

Anyway, αυτοί που κατάλαβαν τί εννοούσα δεν δείχνουν παρεξηγημένοι κι αυτό με χαροποιεί...

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επιεικώς απαράδεκτο είναι η παράθεση βιογραφικού για να αποδεικνύουμε τα λεγόμενά μας.

Σαν να μας λέει δηλ. ότι την έχει μεγάλη την ..κιθάρα του.

 

Αυτό λοιπόν είναι απαράδεκτο όπως και τα λεγόμενα του... Θιβετιανού.

 

Και οι δύο μπορεί να είναι μεγάλοι..παίχτες όμως όταν θες να είσαι μεγάλος πρέπει να είσαι και ταπεινός.

 

Κάνεις λάθος. Γιατί αυτό που έγραψε ο Tolis δεν ήθελε να δείξει με ποιους έχει συνεργαστεί.

 

Αντίθετα έδειχνε ότι ακόμη και σε διαφορετικά στυλ μουσικής ("ποιοτικά" ή μη) ο μουσικός πρέπει να δίνει τα μέγιστά του και να μη "δημοσιοϋπαλληλίζει"...

 

Δηλ. αν δεν παρέθετε ονόματα δεν θα καταλαβαίναμε τι ήθελε να πεί?

 

Anyway,το ύφος μου ήταν ειρωνικό μέχρι ...αηδίας και του ζητώ συγγνώμη για αυτό ,απλά δεν εξέφρασα σωστά αυτό που με ενόχλησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι στη χωρα μας το να βγαζεις χρηματα απο τη μουσικη (την ΟΠΟΙΑ μουσικη & την οποιαδηποτε δραστηριοτητα γυρω απο αυτη...) εχει καταντησει ΑΜΑΡΤΗΜΑ?? 8O

 

Ποιος το είπε αυτό; Έτσι όπως το έθεσε ο freemind μπορεί κάποιος να του προσδώσει πολλές ερμηνείες και όχι μόνο αυτής που δίνεις εσύ :wink:

 

Τες πα άσχετο θα μου πεις! :D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Harry' date=' σου έστειλα πμ για αποφυγή παρεξηγήσεων και για να μην ξεφύγουμε απο το thread, αλλά προφανώς δεν καταδέχεσαι να μιλάς με επιδειξιομανής όπως εγώ..

 

Anyway, αυτοί που κατάλαβαν τί εννοούσα δεν δείχνουν παρεξηγημένοι κι αυτό με χαροποιεί...[/quote']

 

Έχεις pm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...
Ένα mastering μπορεί εύκολα να βλάψει τις ευαίσθητες ισορροπίες μιας καλής δουλειάς παραγωγού. Σαν παράδειγμα σκέφτομαι τον Albini' date=' παραγωγό του In Utero των Nirvana.

 

Αυτοί τον είχαν διαλέξει συνειδητά γιατί τους άρεσε ο ήχος του στις προηγούμενες δουλειές του (Pixies κλπ). Μετά τις ηχογραφήσεις και το mixing, ακούστηκε ότι ο Cobain είχε δυσαρεστηθεί με τα φωνητικά κι ότι σκεφτόταν να τα ανεβάσει γύρω στα 7db στο mastering... κι έγινε Τούρκος βέβαια, μιας και είχε πασχίσει να φτιάξει ένα ξεχωριστό άλμπουμ μακριά από το απελπιστικά radio friendly Nevermind. Νομίζω ότι τα mixes του δεν υπάρχουν πια...

 

Είτε υπάρχουν είτε όχι, είναι μια απόδειξη ότι πρέπει να βρίσκεσαι από πάνω τους (ή έστω δίπλα τους!!). Συνηγορεί και υπέρ της άποψης ότι "αν θες να γίνει κάτι καλά, κάν'το μόνος σου". Μπορεί να μην γίνει απαραίτητα καλά αλλά τουλάχιστον θα σε αντιπροσωπεύει...[/quote']

 

φιλε, το mix του Steve Albini ΥΠΑΡΧΕΙ. Ψαξε σε soulseek και θα το βρεις σιγουρα με ενα search του στυλ In Utero Albini mix. Εγω το εχω απο το καλοκαιρι και δεν εχει καμια σχεση! Ειναι πολυ πιο γαματο. Επισης η εταιρια δεν γουσταρε τον ηχο του album, γιαυτο και το μιξαρανε παλι. Παντως, on topic, και μεις στειλαμε εξω το cd για mastering και δε μειναμε ικανοποιημενοι, οποτε και το τελειωσαμε εδω. Αλλα, ειμαι σιγουρος, οτι με λιγοτερες ωρες στη μιξη (αρα με καλυτερες πηγες στην ηχογραφηση) με ενα mastering εξω οπως σε αυτο το studio εδω www.tonteknik.se γινεται μια χαρα δουλεια. Το θεμα ειναι να γινει το mastering με αναλογικο εξοπλισμο. Τοτε κανει μπαμ η διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι να γινει το mastering με αναλογικο εξοπλισμο. Τοτε κανει μπαμ η διαφορα.

 

πουθενα πλεον στον πλανητη δεν γινεται το μαστερινγκ μονο με αναλογικο εξοπλισμο,παντου χρησιμοποιειται ενας συνδιασμος analog/digital (& τωρα τελευταια ακομα και το full digital παιζει παρα πολυ...βεβαια μη φανταζεσαι οτι μαστεραρουν με Ableton... :lol: :lol: :lol: )

 

τα περισσοτερα mastering studios στον κοσμο εχουν ...καπου κρυμμενα τα (100% digital) προϊοντα αυτου του ...τυπου

 

http://www.weiss.ch/

 

http://www.joystick.be/brands/weiss.html

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου