Προς το περιεχόμενο

Mastering στο εξωτερικό...Αξίξει τελικά;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη διότι δεν δόθηκε η ευκαιρία στους ηχολήπτες να ασχοληθούν με αυτά τα είδη μουσικής. Βλέπεις οι μουσικές αυτές δεν πουλάνε στην Ελλάδα και αυτό γιατί η Ελληνική παιδεία όσον αφορά την μουσική είναι πίσω!

Το κακό ξεκινάει από την ηλικία που αρχίζει το παιδί να ακούει....π.χ αν πας στο εξωτερικό θα δείς π.χ μια γιαγιά σε ένα κατάστημα που πουλάει τσιγάρα να ακούει STING. εδώ μάλλον θα ακούει ΒΑΣ-ΒΑΣ .

Στο εξωτερικό π.χ οι μαθητές που έχουν ένα συγκρότημα παίρνουν επιδότηση από το ίδιο τους το σχολείο να πάνε σε ένα στούντιο να ηχογραφήσουν...

Εδώ....? Από το μπαμπά....! Αν και αυτός ο καημένος με τον μισθό που παίρνει τα διαθέτει.

Πως λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια περιμένεις από τους Έλληνες ηχολήπτες και αναφέρομαι στους μεγαλύτερους από μας να μπορούν να  έχουν τέτοια ακούσματα και άποψη για τον ήχο όπως του εξωτερικού από την στιγμή που 9 στους 10 δίσκους είναι λαικοί με κλεμένα ανατολικά και αραβικά στοιχεία.

 

Τα πράγματα πιστεύω όμως έχουν αλλάξει εδώ και κάποια χρόνια με την ίδρυση μουσικών σχολέιων, με την τεχνολογία που τώρα πια μπορείς να επιλέξεις με μεγαλύτερη ευχερια το είδος της μουσικής που σε εκφράζει, με την δημιουργία των home studios που μέσα από αυτά τα παιδιά καλιεργούν το μουσικό τους ταλέντο προσπαθόντας να δημιουργήσουν, με την δημιουργία σχολών ηχοληψίας, με την δημιουργία σύνχρονων recording & mastering studios από νέους ανθρώπους που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από του εξωτερικού, με την δημιουργεία forum που ασχούνται με όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά.........

 

Θέλω να πω πως μπορεί πολλά από τα ξένα είδη μουσικής να μην πουλάνε από τις δισκογραφικές της Ελλάδας αλλά σίγουρα ακούει περισσότερος κόσμος από όσος νομίζουμε. 

 

Πρέπει λοιπόν να εμπιστευθούμε τους Έλληνες ηχολήπτες γιατί δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 115
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σωστά αυτά που λες (ελπίζω τουλάχιστον ;D). Θεωρείς δηλαδή ότι έρχονται οι μέρες που θα δούμε και κανα world hit από Έλληνα μουσικό/παραγωγό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως φίλε μου βάλε κι άλλες photos στο site, γιατί και μόνο που τις βλέπω αυτές τις λίγες που έχετε μου'ρχεται να έρθω μια βδομάδα εκεί πέρα απλά για να κάθομαι, κι ας μην έχω τίποτα να ηχογραφήσω!!!! :)

 

Αλήθεια τις εκάστοτε τιμές σας πώς μπορούμε να τις ξέρουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ!

 

Όσο για τις τιμές μας κυμαίνονται ανάλογα με το project δηλ,

Αν είναι για recording πόσες ώρες θα χρειαστούμε, αν είναι για mastering πόσα τραγούδια και τι διάρκεια έχει το κάθε τραγούδι κλπ.

Πάντος είναι αρκετά ανταγωνιστικές μιας και συμπεριλαμβάνεται και η διαμονή στα studios μας.

Επίσης παρέχουμε δωρεάν MASTER SAMPLES όπως θα διάβασες στο site...

Έτσι θα δεις άμα τα αξίζουμε τα λεφτά μας... τουλάχιστον από θέμα Mastering.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια βδομάδα Lock out συμπεριλαμβανομένου και της διαμονής που σημαίνει οτι κανείς άλλος δεν μπαίνει στο studio εκτός από σένα είναι 2240€.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ! έτσι δεν είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Εχεις δίκιο σε κάποια πράγματα , σε κάποια άλλα εγώ το βρίσκω λίγο πιο σύνθετο το θέμα. Πχ. αν ακούσουμε το καινούριο cd των ταλαντούχων αν μη τι άλλο ΡΟΔΕΣ νιώθω ότι ήταν μια χαρά η μίξη αλλά τους κατέστρεψε το μαστερινγκ (έγινε στο εξωτερικό). Αρα έχεις δίκιο σε κάποια πράγματα.

 

Οι μίξεις ήταν μέτριες και το mastering πολύ καλό σε σχέση με το υλικό.

Και το λέω γιατί άκουσα το υλικό (ήταν να γίνει η δουλειά στο Athens Mastering αλλά τελικά πήγαν Αμερική)

και φτιάξαμε στο τέλος και κάποια promo.

 

O  Ted Jensen που έκανε το mastering και οποιοδήποτε σοβαρός mastering engineer δεν θα "κατέστρεφε" ποτέ ενα δίσκο.Θα τον έκανε απο πολύ λίγο έως εντυπωσιακά καλύτερο (ανάλογα το υλικό και την "έμπνευση" της ημέρας.

 

Εκτός αν δεν ξέρεις την αισθητική του και περιμένεις κάτι άλλο. Αλλά στην περίπτωση αυτή ας έστελναν οι Ρόδες το δίσκο στον Doug Sax  για πιο "creamy ήχο" , η στόν  Ludwig για πιο  σφικτό και 'καθαρό" ήχο η στόν Bernie Grundman για έναν  "βρώμικα" καθαρό"  ήχο αλλά Tom Waits η σε μένα για ότι κάνω που οι πελάτες μου (και οι Ρόδες) στο παρελθόν ξέρουν.

 

Όπως μου αρέσει να λέω το  mastering  είναι μαγική και άχαρη δουλειά , μαγική γιατί μπορεί να βελτιώσεις κάτι τόσο πολύ σε 2 κανάλια που να φαίνεται θαύμα και άχαρη γιατί μπορεί να βελτιώσεις ένα κακό υλικό εντυπωσιακά αλλά να εξακολουθήσει να είναι μέτριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μίξεις ήταν μέτριες και το mastering πολύ καλό σε σχέση με το υλικό.

 

!!! Ελα ρε... περίεργο. Μα καλά η μίξη είναι το πιο βασικό.. κριμα γιατι ειναι και μεγάλη μπάντα (κατεμέ πάντα), άξιζε να προσέξουν την μίξη ώστε να μπορέσει στο μαστερινγκ ο άλλος να τους κάνει άψογη δουλεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου