Προς το περιεχόμενο

Περίεργοι κιθαριστικοί ηχοι με δημιουργική χρήση εφφέ!


fleaman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μech οσον αφορα το fuzz factory απλα παιζεις μια νοτα και μετα παιζεις με ενα knob του πεταλιου?

 

Επισης θελω να το χρησιμοποιησω για μπασο.Το εχεις ακουσει?Ξερεις αν χανει τις χαμηλες?Οχι πως με πολυ ενδιαφερει βασικα καθως σκοπευω να το χρησιμοποιησω για πιο extreme πραγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 81
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μech οσον αφορα το fuzz factory απλα παιζεις μια νοτα και μετα παιζεις με ενα knob του πεταλιου?

 

παιζω νοτες και μετα παιζω σχεδον με ολα τα κnobs του fuzz factory αλλα και με το volume της κιθαρας.

 

με το fuzz factory το volume της κιθαρας, αποκτα αλλες ιδιοτητες:D

 

χοντρικα απ το 0:12-0:18 παιζω μονο με το με αυτο για να καταλαβεις :wink:

 

σχετικα με την απορια σου για το αν κανει για μπασο, δεν μπορω να σε βοηθησω δυτυχως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τα απλά και σχετικά φθηνά έχω να προτείνω το EH Bass Microsynth.

 

Προσπάθησε να συνδέεις εφέ κυκλικά' date=' π.χ. Α->Β και Β->Α ώστε να υπάρχει κάποιας μορφής feedback - συνήθως έχεις ενδιαφέροντα αποτελέσματα - καλό είναι όμως να έχεις κάποιο delay ανάμεσα στις συνδέσεις που να αναλαμβάνει το ρόλο της απόσβεσης... :)[/quote']

 

Έχει ήδη μια τέτοια συσκευή... 8)

Anarchitecture μέσα σε ενα wah wah, έτσι Fleamail;

 

...το Truly Beautiful Disaster της Effector 13:

 

Ναι' date=' είναι αρκετά ωραία πετάλια αλλά τίποτα ιδιαίτερο εσωτερικά.

Απο ότι βλέπω πρόκειτε για μια ακόμη αντιγραφή του Fuzz Factory με την προσθήκη φωτοαντιστάσεων και ενος feedbacker...

 

pαρατηρησα οτι δεν εχουμε κανει αναφορα στο lovetone ringstinger. λιγο ακριβο το ατιμο, αλλα...

 

ُΕννοείτε απο τα πολύ καλά πετάλια.

Ο τύπος έφτιαξε μια ολόκληρη γεννήτρια ήχου η οποία απο μόνη της δεν θα έλεγε και πολλά ...αλλά δεν την άφησε μόνη της, την έστειλε σε μια κλασική κατασκευή ring modulator και έβγαλε ενα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το έχουμε καλύψει το θέμα των περίεργων ήχων πολύ καλά σε όλες τις σελίδες του θρεντ. Να προσθέσω και τα δύσκολα αλλά καταπληκτικά παιχνίδια του feedback τσιταρισμένου ενισχυτή ή πεταλιών (όπως κάνουν οι θεοί Sonic Youth), και ένα ακόμη ωραίο πεταλάκι, το Toadworks Enveloope:

 

EL.gif

 

http://www.toadworksusa.com/EL.html

 

Aναλαμβάνει να μιξάρει τα πετάλια που θα βάλεις στο loop του σύμφωνα με την ένταση του παιξίματός σου, πχ παίζοντας απαλά θα ακούγεται μόνο το overdrive ενώ με μεγαλύτερη ένταση παιξίματος μπορεί να μπει και flanger, επιπλέον distortion για παραγωγή feedback ή μια ολόκληρη αλυσίδα πεταλιών, ή και το ανάποδο, πχ παίζοντας έντονα να ακούγεται μόνο ο φυσικός ήχος και παίζοντας απαλά να γίνεται το σώσε... αλλά ελεγχόμενα!

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ένα μικρό masterclass "περίεργων ήχων" και "βρώμικου" indie αισθησιασμού:

 

 

 

Kαι για όσους νομίζουν ότι τα τσιρίγματα είναι προσόν αποκλειστικά του Z Vex Fuzz Factory (που δεν το πάω γενικώς), ιδού ένα ακόμη μάθημα - καμία σχέση με αντιγραφή του FF βέβαια...

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Ανασταίνω το θρεντ (ήρεμα πλιζ με τις απαντήσεις μιας και είναι στα "Απαντημένα") γιατί στη σειρά "Effectology" στο κανάλι της Electroharmonix (απίστευτα tutorials και ιδέες κατασκευής κουφών ήχων αποκλειστικά με πετάλια της EH) δημοσιεύτηκαν ίσως τα δυο κορυφαία βίντεο μέχρι στιγμής. Όλα είναι σημεία αναφοράς, αλλά ειδικά τα δυο που ακολουθούν αξίζουν Όσκαρ. Τα λόγια περιττεύουν!

 

 

 

Λεπτομέρειες και τα εκάστοτε settings των πεταλιών για όλα τα 8 επεισόδια του Effectology θα βρείτε εδώ:

 

 

Effectology, Vol. 1: Electric Guitar plays Blues Harmonica: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1124/

 

Effectology, Vol. 2: Dark Side of the Moon: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1208/

 

Effectology, Vol. 3: Cello Concerto for Guitar and Effect Pedals: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1288/

 

Effectology, Vol. 4: Hammond B-3 Organ: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1387/

 

Effectology, Vol.5 Recreating the synth classic "Autobahn”: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1566/

 

Effectology, Vol.6 “The Mellotron”: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1695/

 

Effectology, Vol.7 Reverb Tricks: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1812/

 

Effectology, Vol.8 Telstar-The Clavioline: http://www.ehx.com/forums/viewthread/1900/

 

 

Δεν είναι βέβαια κάτι το καινούργιο, μιας και η ιδέα αυτή υπάρχει από την σύνδεση των modules των θεόρατων αναλογικών συνθ εδώ και τουλάχιστον 45 χρόνια, αλλά ετούτες οι ιδέες είναι πράγματι ιδιοφυείς και φέρνουν τους κιθαρίστες (και όχι μόνο) πιο κοντά στην εξερεύνηση των μυριάδων δυνατοτήτων της μουσικής χρήσης των εφφέ... enjoy!

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ ωραια πραματα , ευχαριστουμε :)

 

Νομιζω οτι με guitars synths σαν το microsynth, oι επιλογες και οι διαθεσιμοι ηχοι πολλαπλασιαζονται. Προτιμησα οσα δεν το περιείχαν γιατι προτιμω να ακουγεται κατι "πειραματικο", αλλα να φαινεται οτι προερχεται απο κιθαρα (oπως πετυχαινει ο Morello στα πρωτα των RATM με ελαχιστα βασικα εφε) , παρα να μιμειται η κιθαρα τους ηχους των synths (δηλαδη να αναπαραγεται ενας γνωστος ηχος με τον δυσκολο τροπο)

 

Προσωπικα πιστευω οτι νεες ιδέες στα εφε των audio σηματων δεν πρεπει να προσανατολιζονται προς την καταστροφη του σηματος προς κατι synth-like, αλλα τα κλασικα εφέ να συνδυαζονται (σε σειρα ή παράλληλα) και να μιξαρονται σε διαφορετικα ποσοστα δημιουργωντας extreme κιθαριστικους και χρησιμους μουσικα ηχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το καλοσκεφτείς, το γράφει και σε μια από τις επεξηγήσεις πως ουσιαστικά η κιθάρα όταν παίζεται αποτελεί έναν oscillator, και ήδη πολλά από τα παραδοσιακά εφφέ συγγενεύουν πολύ με αυτά που χρησιμοποιούνται στα συνθς, πχ. low pass filters (wah και άλλα), envelope filters (πχ. auto wah), phasers / reverbs / delays, ring modulators, ods και distortions (ψαλιδισμός στα αναλογικά φίλτρα), τα τρέμολο μπορούν να ακουστούν σαν LFOs σε στυλ ελικόπτερο κλπ. Σύμφωνοι, το Micro Synth και το POG ίσως ενοχλήσουν τους πιουρίστες, αλλά για άλλους αποτελούν απλά εργαλεία του γκόου γουέαρ νόου γκιτάρ χαζ γκον μπιφόρ! ;D

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για άλλους αποτελούν απλά εργαλεία του γκόου γουέαρ νόου γκιτάρ χαζ γκον μπιφόρ! ;D

 

εκει εγκειται ο πουριτανισμός μου ;D

Δεν εχει παει η κιθαρα, αλλα εχει παει αλλο οργανο και καλυτερα :)

Δηλαδη ενας κιθαριστας σε μια μπαντα που παιζει ετσι δεν αφηνει χωρο για τον πληκτρα, τον σαμπλερά και το λάπτοπ :D .

 

Kαι κακά τα ψέματα, η κιθάρα μπορεί να πάει με πολυ εύκολο τρόπο εκει που δεν έχει "ξαναπάει", το δυσκολο είναι να παραμείνει κιθάρα, όχι υποκατάσταστο theremin :)

Εξάλλου είναι και λίγο κρυφο-πουριτανισμός να κάνουμε τα σύνθια, αλλα να σνομπάρουμε τις midi κιθαρες.

 

Θα μου πεις, τα modulation effects της κιθάρας, δεν εχουν μεσα oscillators? Ναι, αλλα αυτα χρησιμοποιούνταν από το '70 ;D ;D

 

ΥΓ. Δε διαφωνω καπου, συζητηση κανουμε, απλα απανταω στις αποψεις σου επειδη εχουν ενδιαφερον

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου