Προς το περιεχόμενο

Turbo - X. Γνώμες - Εμπειρίες;


nosak23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πιστευω οτι γενικα οι συνθεσεθς του πλιασιου σε desctop ειναι απαραδεκτες.Ενδεικτικα αναφερω οτι πριν τρεις μερες πειρα προσφορα λογο οτι καηκε το συστημα μου και μου βαλανε οτι σαβουρα θελανε μεσα.Καλυτερα να πας στουρναρη που ειναι ολα μαζεμενα τα μαγαζια κ να παρεις απο ολα προσφορα αν και ξερω οτι θα καταληξεις στο γνωστο ροζ μαγαζακι που ειναι διπλα στο πλαισιο. Πιστευω οτι το πλαισιο εχει ταβανιασει λιγο στο θεμα της εξυπηρετησης. Το μονο καλο που υπαρχει ειναι οτι τα υπολοιπα turbo x προιοντα ειναι απιστευτα προσιτα σε τιμη κ αμεσα ανακυκλωσιμα εαν ειναι μεσα στην εγγυηση. Εχω αρκετα κ δεν εχω παραπονο. Απλα για μενα το πλαισιο δεν ειναι για αγορα υπολογιστη ουτε καν απο το στοκατζιδικο ( ακου demo home cinema 570 ευρω με τιμη βιτρινας τα 610!!!)

f you don't want it you won't  do it

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 71
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παρ' ότι δεν είναι πρέπον να παίρνουμε τόσο ανοικτά θέση υπέρ ή κατά ενός καταστήματος, η ηλικία μου επιτρέπει να θυμάμαι ποια ήταν η κατάσταση στην ελληνική αγορά πληροφορικής πριν από το "Πλαίσιο". Ποια ήταν λοιπόν;

 

Ότι η Αθήνα ήταν γεμάτη μικρά συνοικιακά καταστήματα πληροφορικής που λειτουργούσαν με λογική κρεοπωλείου. Κάποιος τύπος εκεί μέσα (συχνά πιο άσχετος από τον πελάτη του) προσπαθούσε μονίμως να σου πασάρει πράγματα από συγκεκριμένες μάρκες και αν τολμούσες να του ζητήσεις κάτι πιο ειδικό, σε έβγαζε και τρελό. Αυτός ΗΞΕΡΕ: κανένας άλλος. Ποτέ του δεν είχε τίποτε να σου δείξει, τα πάντα σου τα έδειχνε μέσα από έγχρωμες φωτοτυπίες και έπρεπε να διαλέξεις οθόνη των 400.000 δραχμών χωρίς να την έχεις δει ποτέ σου - άσε που μου είχε τύχει να μη θέλει να μου τη πουλήσει κιόλας διότι ήταν Σάββατο 15:07 και "τώρα έχουμε κλείσει", δήλαδή αποφάσισε να πάρει τη γκόμενά του (που συνήθως ήταν στο ταμείο της... επιχείρησης) και να την πάει στο σπίτι να του φτιάξει καμιά μακαρονάδα...

 

Στο "Πλαίσιο" ήταν η πρώτη φορά που είδαμε 10 μαζεμένα motherboard για να διαλέξουμε, η πρώτη φορά που είδαμε είκοσι οθόνες στημένες και αναμένες τη μία δίπλα στην άλλη, η πρώτη φορά που είδαμε και αγοράσαμε επώνυμες μνήμες Kingston, η πρώτη φορά που είδαμε δέκα αναμένους φορητούς υπολογιστές τον ένα δίπλα στον άλλο.

 

Και... ναι, το προσωπικό συχνά είναι εντελώς άσχετο... αλλά τι με νοιάζει αφού ότι θέλω είναι μπροστά στα μάτια μου, μπορώ να πάρω το κουτί στα χέρια μου και να διαβάσω τι λέει; Μην το ψάχνετε παιδιά... αν δεν ήταν το "Πλαίσιο" θα υπήρχε πολύ μεγάλο πρόβλημα.

 

Τώρα, το ότι υπάρχουν ακόμη πολλοί φτηνιάρηδες πελάτες στην ελληνική αγορά, το ξέρετε όλοι. Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που θέλουν υπολογιστή που να κάνει "τα πάντα" και να στοιχίζει 450 ευρώ. Ε, γι' αυτούς τους ανθρώπους υπάρχουν τα φθηνά Turbo-X ώστε να βολεύονται και αυτοί: πιστέψτε με ότι παίρνουν πολύ λιγότερη σαβούρα από εκείνη που έπαιρναν με τα παρόμοια αιτήματά τους εκείνες τις αλησμόνητες εποχές.

 

Τα ακριβότερα Turbo-X όχι μόνο δεν έχουν κανένα πρόβλημα, αλλά (απ' ότι ξέρω) καλύπτονται με σημαντικές εγγυήσεις και γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι το "Πλαίσιο" δεν πουλάει τον πελάτη του με καμία δύναμη (εγώ ο ίδιος τους έχω επιστρέψει προϊόνται εξίας 1000 ευρώ μέσα σε ένα μόλις απόγευμα).

 

Γνώμη μου (και κάτι παραπάνω, για να λέμε την αλήθεια).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρχε και το eshop (το οποίο πιστεύω ότι έχει ξεπεραστεί πλέον)

 

Δεν νομίζω ότι κάνουμε διαφήμιση ή promotion του πλαισίου. Αλήθειες λέμε. Ο κόσμος ξέρει τι θέλει και από που να το πάρει.

 

Εγιναν και φιλότιμες προσπάθειες απο καταστήματα όπως Γερμανος, αλλα την χρυσή τομή στην Ελλάδα την έχει το πλαίσιο πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wow! +1, τα πες πολύ καλά !

Να προσθέσω απλά ότι παλαιότερα είχα πολλά παράπονα από πλαίσιο, καθώς δεν ήταν λίγες οι φορές όπου είχα κάνει παραγγελία κάποιου μηχανήματος και ενημερωνόμουν μέρες μετά ότι η τάδε κάρτα γραφικών η μνήμη κλπ δεν υπάρχει stock και θα πρεπε να τα αλλάξω. Επίσης έχει τύχει να μου έρθουν παραγγελίες χωρίς drivers - χωρίς cd windows τα οποία είχα ζητήσει προεγκατεστημένα, αλλά όλα αυτά έχουν αλλάξει πλεον καθώς και η εξυπηρέτηση προς τον πελάτη είναι άψογη. Προσωπικά τουλάχιστον δεν μου έχει τύχει από άλλο κατάστημα να με πάρουν τηλεφωνο 2 μέρες μετά την αγορά για να με ρωτήσουν αν έμεινα ικανοποιημένος (μου το χουν κάνει και σε ένα λιβανέζικο deliveradiko στο αιγάλεω τώρα που το σκέφτομαι :D )

Τώρα βέβαια, όσον αφορά τα turbo x laptop, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου ακόμα ;)

Peace, Love, death metal

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω και εγώ με τους Wow! και acidfx. Πράγματι το πλαισιο έφερε τη νοοτροπία μιας πιο ανεπτυγμένης και ώριμης αγοράς στην τότε μπακαλίστικη ελληνική, αναγκάζοντάς την έτσι να συμμορφωθεί καπως...

Για μια περίοδο βέβαια είχε χάσει καπου το δρόμο, και αυτό φαίνεται από τις ασχημες εμπειρίες που ανέφεραν πολλοί παραπάνω. Για εμένα το αρνητικό στο πλαίσιο, (και αυτό αφορά κυρίως τα έτοιμα συστήματα) είναι το ότι αν πας να κοιτάξεις έστω κάτι στο εσωτερικό τους, πόσο μαλλον να το αλλάξεις, χανεις εγγυήσεις. Εχουν γίνει σαν κάποιες εταιρίες αυτοκινήτων που σου λενε, αλλάζεις το τελικό της εξάτμισης, δεν έχεις εγγύηση ούτε στην τρομπα νερού για τα πιτσιλιστήρια...

Το e-shop από την άλλη δίνει εγγυήσεις για τα επιμέρους τμήματα ξεχωριστά, και αφήνει στον πελάτη το περιθώριο να αλλάξει κάτι στον υπολογιστή του, χωρίς να προκύπτει πρόβλημα με εγγυήσεις κλπ. Εννοείται ότι και εκει τα ελαττωματικά εξαρτήματα αλλάζονται επι τοπου, πραγμα που παλιότερα δεν γινόταν στο πλαισιο.

Το άλλο πολύ σημαντικό πράγμα είναι οι τιμές των προϊοντων. Ολοι οι έμποροι, συμπεριλαμβανομένου και του πλαισίου, είχαν ξεφύγει τελείως για μια περίοδο. Μεχρι που εμφανίστηκε το e-shop και έκανε στην ελληνική αγορά υπολογιστών ότι έχει κανει και ο Thomann στους ευρωπαίους εμπόρους μουσικών οργάνων... Οπότε μην εκθειάζουμε μόνο το πλαισιο, αφού και αυτοί κάποια στιγμή "χρειαστηκαν το γερμανό τους" για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

Επειδή όμως το θέμα δεν είναι το αν είναι καλύτερο το πλαίσιο, το e-shop ή η Φαγε, αλλά το κατα πόσο είναι αξιόπιστη η επιλογή ενός "έτοιμου" συστήματος (στην προκειμενη περίπτωση turboX) θα έλεγα ότι καλύτερα κάποιος να κάνει μια επιλογή από επιμέρους τμήματα και να χτίσει τον δικό του υπολογιστή. Σε αυτό βέβαια μπορεί να βοηθήσει και κάποιος φίλος που ξέρει. Και αν η συναρμολόγηση γίνει από το κατάστημα αγοράς, σιγουρευτείτε ότι σας δίνουν όλα τα κουτιά με τα χαρτάκια και τα cd του κάθε εξαρτήματος ξεχωριστά. Αυτό το δικαιούστε και μπορείτε να το απαιτήσετε.

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Turbo-X PC έτοιμη σύνθεση (δεν θυμάμαι αν υπήρχε τότε το όνομα Turbo-X, πάντως ήταν έτοιμη σύνθεση του Πλαισίου...) είχα θυμάμαι την περίοδο 1999-2001, ήταν το πρώτο μου PC και το άλλαξα γιατί ήθελα καλύτερο μηχάνημα όχι γιατί είχε πάθει κάτι. Από τότε δεν αγοράζω πλέον συνθέσεις Desktop PC, αλλά ακόμα και όταν πρόκειται για εντελώς καινούριο μηχάνημα παίρνω τα parts ξεχωριστά και το συναρμολογώ ο ίδιος έχοντας το κεφάλι μου ήσυχο...αφού λόγω δουλειάς γνωρίζω την διαδικασία.

 

Τα parts βέβαια τα αγοράζει κανείς από όπου τον συμφέρει οικονομικά, αλλά και στα 5-6 Desktop PCs που έχω συναρμολογήσει τα τελευταία χρόνια για εμένα, για αδέρφια, φίλους κλπ. ...άντε να έχω πάρει κανά HDD και καμιά μνήμη από άλλο μαγαζί εκτός από το Πλαίσιο, και το προτιμάω ενίοτε θυσιάζοντας και ένα 2-3% περισσότερα χρήματα!

 

Και αυτό γιατί μέσα στα χρόνια βρέθηκα ελάχιστες φορές μπροστά σε ελαττωματικά parts και όποτε συνέβη κάτι τέτοιο η αντικαταστασή τους έγινε χωρίς προβλήματα.

 

Ο eye πάντως έχει απόλυτο δίκιο που επισημαίνει πως όταν δίνεις 500 ευρώ και πιστεύεις ότι αγόρασες το απόλυτο PC το προβλημα δεν είναι ότι το κάθε "Πλαίσιο" σε εξαπατησε, διότι @@ μηχάνημα πήρες...αλλά το μυαλό σου! Ίσα-ίσα το μαγαζί καλά κάνει διότι δίνει λύσεις και σε ανθρώπους με λίγα χρήματα και λίγες απαιτήσεις.

 

Τώρα για Turbo-X laptop κι εγώ δύσκολα θα το ρίσκαρα μη γνωρίζοντας την προέλευση διάφορων βασικών εξαρτημάτων, πάντως μην ξεχνάτε ότι όλα αυτά και οι μεγάλοι επώνυμοι κατασκευαστές (HP, Sony, Acer, κλπ.) α-από μονάδες μαζικής παραγωγής στην Ασία τα φέρνουν.

Ένα θετικό στα Turbo-X laptop είναι πως αν συμβεί κάτι, η εγγύηση σε οδηγεί για επισκευή πολύ απλά στο κοντινότερο κατάστημα του Πλαισίου, δεν μπλέκεις με αντιπροσωπείες που πρέπει να στείλουν το μηχάνημα μια στην Ιταλία (Acer), μια στο Βέλγιο (Sony Vaio) και δεν ξέρω που αλλού. Τελικά στις περισσότερες περιπτώσεις προβλημάτων έχω δει ανθρώπους μετά από 2 μήνες αναμονής και συννενοήσεων να αγοράζουν καινούρια μηχανήματα, ενώ πιστεύω με ένα Turbo-X το πολύ σε 2 μέρες θα έχεις νέο μηχάνημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω ένα λάπτοπ Turbo-X. εδώ και εννέα μήνες. Αρκετά δυνατό μπορώ να πω σαν μηχάνημα. Το είχα παραγγείλει με επεξεργαστή core duo T7600, που ήταν και ο τελευταίος και ισχυρότερος τότε. (Τώρα νομίζω έχει βγει ο Τ7900). Και εγκατεστημένα XP Pro. Δεν το είχαν στα έτοιμα μοντέλα τους και το συναρμολόγησαν για μένα επάνω σε ένα Sirus Duo 2. Αργότερα όταν ήταν διαθέσιμα τα Vista μου έδωσαν τελείως δωρεάν και την δικιά μου έκδοση που ήταν και το δέλεαρ για να αγοράσει κάποιος υπολογιστή από το Πλαίσιο αλλά και από τα περισσότερα μαγαζιά εκείνη την εποχή.

Το μόνο που με χάλασε λίγο ήταν ότι όταν το πήρα μαζί με τα διάφορα χαρτιά του και cd των ΧP και του Nero, δεν μου δώσανε cd με τους drivers των συσκευών του. Το οποίο το ανακάλυψα αργότερα όταν αφού έβαλα τα Vista, αποφάσισα να ξαναεπιστρέψω στα XP για διάφορους άλλους λόγους.

Τους πήρα βέβαια αμέσως τηλέφωνο και αφού βεβαιώθηκαν ότι ήμουν πελάτης τους, μου στείλανε ένα cd με τους drivers που όμως ήταν για άλλο μοντέλο. Τελικά μετά από διαπραγματεύσεις τηλεφωνικώς μου έστειλαν, (με λίγη δυσκολία ομολoγουμένως εκ μέρους τους), σε link την τοποθεσία από όπου κατέβασα τους σωστούς drivers.

Εκεί ανακάλυψα ότι τα Turbo-X την ουσία είναι τα Mitac.

Μάλιστα το μοντέλο μου στο site της εταιρείας ονομαζόταν Mitac 8258 D

Δεν ξέρω αν λέει τίποτα αυτό για τους περισσότερο γνώστες περί εταιριών σε αυτό τον χώρο. Εγώ πάντως το καταθέτω απλά την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με το Πλαίσιο και τα Turbo-X. Να προσθέσω βέβαια ότι το λάπτοπ δουλεύει άψογα όλο αυτόν τον καιρό και πάει σφαίρα. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Turbo X σαν συνθέσεις είναι παμπάλαια ιδέα, από μικρός θυμάμαι να βλέπω το κουμπάκι που έλεγε "Τurbo" στα πι σι Turbo X στις φωτογραφίες του Pixel και στις βιτρίνες... Συμφωνώ με τον Eye (που ακόμη να καταλάβω από πού προέρχεται το nickname του, αν και διαβάζω Ασίμοφ και ΕΦ γενικότερα).

 

Για μια περίοδο βέβαια είχε χάσει καπου το δρόμο' date=' και αυτό φαίνεται από τις ασχημες εμπειρίες που ανέφεραν πολλοί παραπάνω. Για εμένα το αρνητικό στο πλαίσιο, (και αυτό αφορά κυρίως τα έτοιμα συστήματα) είναι το ότι αν πας να κοιτάξεις έστω κάτι στο εσωτερικό τους, πόσο μαλλον να το αλλάξεις, χανεις εγγυήσεις. Εχουν γίνει σαν κάποιες εταιρίες αυτοκινήτων που σου λενε, αλλάζεις το τελικό της εξάτμισης, δεν έχεις εγγύηση ούτε στην τρομπα νερού για τα πιτσιλιστήρια... [/quote']

 

Σε αυτό δεν συμφωνώ Vrass... πιστεύω ότι είναι μια λογική εμπορική πρακτική για να αποτραπεί το πλήθος των επίδοξων μαστροχαλαστών - modders από το να αλλάξει τα φώτα στο μηχάνημα, και αν δεν πάει κάτι καλά λόγω δικής τους υπαιτιότητας (κακή συναρμολόγηση, ασυμφωνία hardware, κάψιμο κάποιου εξαρτήματος, μπάχαλο σε bios - registry - boot sectors κλπ) να ζητήσει τα ρέστα από το μαγαζί, υποχρεώνοντάς τους να τους ξελασπώσουν και να κάνουν ρεκτιφιέ στο πισι από την αρχή με δικά τους έξοδα.

 

Βέβαια, το eshop το κάνει αυτό για να κερδίσει ακόμη περισσότερο κόσμο και αποκομίζοντας τα ανάλογα κέρδη, αλλά και εκεί πρέπει να υπάρχουν "ασφαλιστικές δικλείδες" για τα κέρδη τους από τους μαστροχαλαστές, αλλιώς θα είχαν πέσει έξω σαν επιχείρηση!

 

Η πείρα μου πάντως από το Πλαίσιο είναι ότι πέρα από τις καλές τιμές, ακολουθεί πιστά την πολιτική γρήγορης απόσυρσης μοντέλων επεξεργαστών - motherboards που της επιβάλλουν πιθανότατα οι εταιρίες εισαγωγής, με τη διαφορά ότι επειδή έχει πολύ ισχύ σαν εταιρία κι αυτό, θα μπορούσε εύκολα να πατήσει πόδι και να αρνηθεί κάτι τέτοιο. Επίσης, οι τεχνικοί της κάνουν πολλές φορές σοβαρά λάθη στο service, και αν δουν ότι δεν σκαμπάζεις και πολλά από τεχνικά θα σε καπελώσουν, αν δουν όμως ότι ξέρεις τι παίχτηκε και αναζητήσεις με ζήλο το δίκιο σου, θα σπεύσουν να κάνουν ότι τους πεις γιατί η εταιρία νοιάζεται πάρα πολύ για το καλό της πρόσωπο στην αγορά.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει ρε παιδιά, όπως σε όλα τα καταστήματα και για οποιοδήποτε τομέα προϊόντων, έτσι και στο Πλαίσιο υπάρχουν καλές και κακές περιπτώσεις υλικού, εξυπηρέτησης και ποιότητας.

 

Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο κατάστημα καθώς ό,τι έχω αγοράσει βγήκε μια χαρά και σε μία περίπτωση που αυτό που αγόρασα δεν ήταν αυτό που έψαχνα, το επέστρεψα και το αντικατέστησα με κάποιο άλλο προϊόν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Από την άλλη, έτυχε προ λίγων ημερών μια περίπτωση όπου ένας καλός φίλος έδωσε 3 χιλιάρικα για ένα desktop και τελικά άλλαξε 3 μητρικές και 2 σετ RAM προτού μπορέσει να bootάρει σωστά το μηχάνημα. Επίσης διάφοροι γνωστοί αγόρασαν parts από το Πλαίσιο για να ανακαλύψουν ότι ήταν μεταχειρισμένα, parts από RMA, ή ελαττωματικά που οι υπάλληλοι γνώριζαν το πρόβλημα πριν την πώληση αλλά δεν είπαν κουβέντα.

 

Τα ίδια συμβαίνουν και με το E-shop και με οποιοδήποτε άλλο κατάστημα που εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό πελατών σε καθημερινή βάση. Παντού υπάρχουν καλές και κακές περιπτώσεις!

 

Στο θέμα, δεν θα εμπιστευόμουν ένα laptop Turbo-X αν το ήθελα για επαγγελματική χρήση. Αν ήθελα ένα laptop για να κάνω το κέφι μου μπορεί και να έπαιρνα, δεδομένης και της πολύ εύκολης διαδικασίας επισκευής σε περίπτωση που χαλάσει.

Γενικώς, είμαι της άποψης ότι αν θέλει κανείς laptop για σοβαρή δουλειά που απαιτεί πάνω απ' όλα αξιοπιστία, υπάρχουν κάποιες παραδοσιακές δυνάμεις στο χώρο όπως Toshiba, IBM και Dell, και μάλιστα όχι όλα τα μοντέλα τους... :wink:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyeprotocol δεν έχεις απόλυτο δίκιο ή τουλάχιστον 100% αυτά που λες δεν στέκουν.

 

Συμφωνώ μόνο ώς προς την έννοια της "έκθεσης" πολλών μοντέλων.

 

Εγώ είχα δουλέψει σε "χασάπικο" όπως το λές στην Στουρνάρη από το 1996

Δεν ξέρω τι εμπειρείες πιθανόν είχες ή τι λαμογιές έκαναν οι άλλοι, αλλά σαφώς και γω υπάλληλος ήμουν εκεί που δούλευα, οπότε θα τα πω χωρίς προκαταλήψεις.

 

Από το 1996 έως το 2002 που πήγα στρατιώτης, οι 8 στους 10 πελάτες που έμπαιναν στο μαγαζί ήταν όντως άσχετοι και πολλοί ξεστραβώθηκαν αφού μας έκαναν να μαλιάσει η γλώσσα μας εξηγώντας τους πράγματα, που και σήμερα στο Πλαίσιο το 80% των υπαλλήλων είναι ανίκανοι να σου εξηγήσουν. ¶σε που τρώγαμε ΑΜΙΣΘΙ κανά δίωρο ή και τρίωρο (άντε κάνα tip) όταν παραδίδαμε το εργαλείο αφού κάναμε εγκατάσταση του PC να εξηγούμε και 3-4 πράγματα στον κόσμο.... και ξέρω από την πιάτσα και ότι άλλα μαγαζία έκαναν το ίδιο.... με ποσοστό κέρδους και τότε αισχρό..... αν συνυπολογίσεις το κόστος απόστολής εγκατάστασης - επίδειξης, την πρώτη π@π@ρ@ που θα κάνει ο πελάτης την πρώτη επίσκεψη που ΔΕΝ πληρωνόσουν γιατί το "από εσάς το πήρα" ήταν καραμέλα.. .... και μετά ... έγινε της μόδας το... Πλαίσιο..... μάιστα..... μάιστα... που έφερνε τα επώνυμα.... :lol: :lol: :lol:

 

Δεν πιστεύω ότι ισχύει κάτι τέτοιο στο Πλαίσιο. Ουτε ίσχυε. Ότι μόνο αυτό φέρνει και έφερε πρώτο επώνυμα προιόντα. Το σίγουρο είναι ότι έφερε και κάποια δικά του προιόντα αμφιβόλου ποιότητος (για την συγκράτηση του χαμηλού κόστους) με τα γνωστά επακόλουθα να ωρύονται πελάτες...... ή κάποιους κωδικούς επωνύμων προιόντων που δεν δούλευαν οι εταιρείες χονδρικής στην Ελλάδα για ευνόητους λόγους ποιοτικούς. και χάζευε ο πελάτης χωρίς να ξέρει ότι ένα "LS" στον κωδικό της LG π.χ έκανε το προιόν σκουπίδι σε σχέση με το "LSRG" π.χ που είχε το απέναντι μαγαζί και που τίμια το έδινε 10-15% ακριβότερα αφού ήταν όντως ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

 

Υπάρχει ένας νόμος απαράβατος. Κανείς δεν σε κοροιδεύει για το προιόν που σου δίνει.

 

Παράδειγμα. Θα έχεις παρατηρήσει τους επεξεργαστές στον πάγκο του πλαισίου ΧΩΡΙΣ κουτί και ΨΥΚΤΡΑ (bulk) να έχουν κάτι τιμές π.χ ο 6300 core 2 duo μόνο 85 ευρώ. Και σκέφτεσαι ρε τους Μ@Λ@ΚΕΣ τα μαγαζιά τον έχουν και καλά boxed 170€ ... πω πω διαφοράααααααα :lol: :lol:

Απλά ό ένας είναι bulk και ο άλλος box και τι έγινε???

Απλά θα σου πω η μέρα με την νύχτα ή αλλιώς θα σε δω στο πλοίο στις 32 ... ή αλλιώς και πολύ απλά καμία σχέση το παστό με το παστίτσιο....

Η αλλιώς μάπα το καρπούζι... τώρα γιατί αν θές μπορώ κάλλιστα να στο εξηγήσω και θα εκπλαγείς.... πολύ απλά και τα 2 αυτά προιόντα έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την τιμή που τους αξίζει και πολύ πιθανόν το bulk να είναι και υπερτιμημένο :lol: :lol:

 

Τα parts που εμπορευόμασταν από εταιρείες χονδρικής όπως Informatics, CTC, Oktabit, Αριθμός, Quest, και τόσοι άλλοι δεν ήταν ποτέ σαβούρα, δηλαδή μνήμες επώνυμες δεν έφερε πρώτο το Πλαίσιο, έτσι?

Εμείς και άλλα 100 μαγαζιά είχαμε εξαιρετικές Siemens & Hyundai, που δυστηχώς δεν τις βρίσκεις σήμερα. Τώρα από boards QDI, ASUS, ABIT δουλεύαμε συνήθως... δεν νομίζω ότι ήταν μάπα.....

 

Αυτό το να μην έχουν 10 μητρικές στην βιτρίνα το καταλαβαίνω για τα μικρά μαγαζιά, αλλα ακόμα και τότε κανείς δεν ήθελε να τις δει ζωντανά δεν ήταν ηδονοβλεψίες!!!! Οι πιό ψαγμένοι είχαν συγκρίνει από περιοδικό τύπο και οι πιό άσχετοι ερχόντουσαν για αγορά με "σκονάκι" από τον ξάδερφο ή τον φίλο που "ήξερε" γιατί δούλευε στην ΙΒΜ :lol:

 

Μόνο όσο αφορά τις Οθόνες συμφωνώ ότι όντως καλό είναι να τις βλέπεις σε έκθεση.

 

Επειδή δεν το κρύβω ότι διατηρώ μαγαζί με είδη πληροφωρικής στα λέω με την καλύτερη πρόθεση....

 

Αν πάς σούπερμάρκετ στις 9 και 05 το βράδυ θα σε αφήσουν να πάρεις γάλα??? Πήγες σε Σκλαβενίτη και στρώσαν τα κόκκινα χαλιά μετά το ωράριο εργασίας? Στο λέω εγώ Παναγιώτη που λιώνω στην δουλειά ακόμα και τα σαββατοκύριακα. Επειδή θα αγόραζες μία Sony 17'' 280.000 έπρεπε ο μπακάλης ή ο χασάπης όπως τους λές να περιμένει after hours sales? 8O 8O :!:

 

Ενδεχομένως κάποιοι να τον είχαν σηκώσει ψηλά τον αμανέ, και να την είχαν δει και κάπως... δεν ήταν ποτέ και ούτε θα είναι όλοι τέλειοι σε καμία δουλειά. Αλλά μην τα τραβάμε και όλα......και τα ξεχειλώνουμε...

 

Έχει τύχει να μπώ στο ασανσέρ του κεντρικού καταστήματος του πλαισίου όσο ήμουν στρατιώτης, για μιά αγορά πριν ξεκινήσω δικό μου μαγαζί και δεν μπορούσα να κρατήσω την κοιλιά μου από τα γέλια από αυτά που άκουγα από 3-4 "φορτωμένους" 2 και 3 φορές το PC τους στον ώμο και να τρέχουν στους τεχνικούς του 2 ορόφου νομίζω....

 

Α και προσωπικά επειδή έχει τύχει να ψωνίσω αρκετές φορές από το Πλαίσιο, σε πληροφωρώ ότι είναι πραγματικά δυσκοίλιοι.

Το εξής καταπληκτικό

Πριν ανοίξω μαγαζί αγόρασα ένα PC για ένα φίλο από Λαμία (χωρίς να έχω κέρδος, απλά έστειλε τα λεφτά και γω του έστειλα το PC με την απόδειξη)

Χτυπά ο δίσκος σε 3 μήνες. Ένας WD 40GB ATA. Μου τον στέλνει, τους τον πάω και παίρνω τα @@ γιατί δεν έχω απόδειξη.

Επειδή είμαι της δουλειάς ΞΕΡΩ ΌΤΙ ΑΠΟ ΤΟ SERIAL NUMBER και μόνο μπορεί να τον βρεί (μου είχε ξανασυμβεί στο Πλαίσιο της Στουρνάρη, να πάω κάτι χωρίς απόδειξη και να μου το αλλάξουν ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ)

Ε! Λοιπόν ο δίσκος είναι τασάκι στο πάγκο του τεχνικού στο δικό μου μαγαζί ακόμα σήμερα...... :lol: :lol: :lol: :lol: δεν τον άλλαξαν ποτέ , δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να τσεκάρουν ό, τι και αν τους είπα.... δεν μπα νάχε αυτοκόλλητο του Πλαισίου, δεν μπα να τους είπα και την ακριβή ημερομηνία αγοράς, τίποτε φωνή βοόντω εν τη ερήμω!

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου