Προς το περιεχόμενο

Ελληνικο ροκ


aposperitis7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε Superfunk τους εβαλες επιτηδες κομματια που ειναι γελοια,τι να σου λεγανε οι ανθρωποι?τους εβαλες τρυπες?ξυλινα σπαθια?τους ειπες τι λενε?Είχαν πρόβλημα με την παραγωγή ή τις βαρετες κιθάρες?Τι ακριβως τους εβαλες κ βρήκαν καλό από τα φρεσκα που λες?

 

Eιπα με ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ (που δεν ανηκουν στο 90% του ελληνικου "ροκ") ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 253
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ξερω τι ακριβως εννοουμε με τον ορο Ελληνικο Ροκ?

Ελληνικη Ροκ σκηνη παντως δεν νομιζω να υπαρχει (τουλαχιστον όπωσ υπηρξε σκηνη πανκ, μπριτ-ποπ, μεταλ κλπ κλπ).... Αυτο ισως πηγε να γινει εκει στα τελη του 90 που ανθισαν οι Τρυπες και τα Σπαθια, και βγηκαν ενα σωρο αλλα παρακατιανα (κατα κυριο λογο - προσωπικη αποψη) συγκροτηματα.....

 

απο 'κει και περα...σιγουρα υπαρχουν ελληνικές παραγωγες οι οποιες ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΕΣ...ενδεικτικα αναφερω Τρυπες, Ξυλινα Σπαθια, ακομα και οι Στερεο Νοβα (οκ δεν ηταν ροκ αλλα πολυ καλοι) Θανασης και καμποσοι αλλοι ενδεχομενος ακομα...

 

στις μερες παρατηρειται μια προσπαθεια να γινει μια σκηνη με αγγλικο στιχο με συκγροτηματα απο το μαι-σπεις...matisse, wet calvin, και αλλοι πολλοι - ισως τους ξερετε και απο την κοκα-κολα....

δεν ξερω αν σας αρεσουν, δεν ξερω αν εχουν κανενα ενδιαφερον - ΑΛΛΑ ολοι αυτοι εχουν χαρακτηριστικο ηχο στην μουσικη τους...ο χαρακτηριστικος ηχος που ενδεχομενος χρειαζεται για να δημιουργθει μια σκηνη....(οπως NIRVANA και MUDHONEY και η υπολοιπη σκηνη του πανκ- PEARL JAM και SOUNDGARDEN και οι λοιποι του grunge)

 

απο 'κει και περα...νομιζω οτι μονο αξιολογες δουλειες μπορουμε να βρουμε και τιποτα αλλο...

 

 

(ασχετο...καποιος ρωτησε αν υπαρχουν ελληνες RADIOHEAD ....περιμενε λιγο και ο Φοιβος ετοιμαζει το Κarma Police....)

www.LowerCut.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eye με την τελευταία σου ενδιαφέρουσα τοποθέτηση για το metal μου θυμίζεις σε σημεία τον φοβερό Aργύρη Ζήλο, λογικά εσύ και ίσως κι άλλοι (πχ SF) θα τον ξέρουν. Να σχολιάσω μερικά που είδα:

 

Ο Σιδηρόπουλος δεν κατάφερε ποτέ να ξεφύγει από τα πλαίσια (όχι της Ελλάδας που περιμένεις να πω...) της Αθήνας πριν η νεότερη γενιά τον πάρει μαζί της στα περιφερειακά πανεπιστήμια.

 

Κάτι σημαίνουν όλα αυτά, ναι;

 

Tα όρια είναι γλωσσικά. Στο ελληνικό "ροκ" (εντός ή εκτός εισαγωγικών, πάρτε το όπως θέλετε) είναι ένα ακόμη εμπόδιο. Οι γλωσσικοί περιορισμοί, το τι κάνει την δικιά μας νεολαία να ακούει "ξένα" και τον έξω πληθυσμό, από πιτσιρίκια μέχρι γριούλες, να ακούει πράγματα στην μητρική του γλώσσα χωρίς καν να ξέρει τι εστί "ξένο" πέρα από την ταμπέλα του έθνικ, είναι θέματα που έχω αφιερώσει δεκάδες ώρες σκέψης.

 

Στην Ελλάδα θεωρείται τρέντυ και must να ακούς "ξένα", πχ. Franz Ferdinand, ενώ πχ στη Βρετανία (και ΟΧΙ μόνο σε αγγλόφωνες χώρες όπως έχω διαπιστώσει προσωπικά πολλάκις) τους ακούν οι νοικοκυρές την ώρα που σφουγγαρίζουν και οι χτίστες στις οικοδομές. Στην Ελλάδα γίνεται αυτό; Mπορεί κανείς να αρνηθεί την υπέρτατη περιφρόνηση που θα έδειχναν όλα τα Ελληνάκια σε ένα συγκρότημα που θα λεγόταν "ΜΕΓΑΘΑΝΑΤΩΣ" (ναι, με ωμέγα κύριε διορθωτά) και με στίχους στα ελληνικά; Ή μπορεί κανείς να αρνηθεί την ευκολία με την οποία ακούγεται ένας ξενόγλωσσος στίχος με γελοίο περιεχόμενο, κρυβόμενος πίσω από την "εξωτική" ηχητική εντύπωση που προκαλεί, και την παράλληλη γελοιότητα που θα έχει ο ίδιος στίχος στα ελληνικά; Tόσο μπλέκεται το θέμα και τόσο το μπέρδεψα κι εγώ, αν βγάλατε νόημα σας δίνω το karma μου!! happy0006.gif

 

Να σημειώσω ότι οι επιλογές του SF σε εκείνο το cd που έλεγε μπορεί να ήταν λανθασμένες, εγώ έχω παραδείγματα που έστελνα πριν από δέκα χρόνια (...χτες, δλδ happy0009.gif) στην μεγάλη μου αδελφή cd με ελληνικό ροκ, ελληνόφωνο και αγγλόφωνο, όταν σπούδαζε στο Cambridge, και όλα έκαναν πάταγο, ειδικά στα μεγάλα πάρτυ που διοργάνωνε (ναι, εννοώ ΜΕΓΑΛΑ και με άτομα από κάθε γνωστή και άγνωστη γωνιά του πλανήτη). Αλήθεια, γιατί να περιοριστούμε στο ελληνόφωνο ροκ; Ποιος θα μας βάλει τέτοιους περιορισμούς και τι βάση θα έχουν;

 

 

Το underground που δεν είναι εμπορική μουσική στην Αμερική και Ευρώπη έχει αξιόλογες πωλήσεις, στην Ελλάδα την πιο αξιόλογη ροκ μπάντα αμερικάνικη ή ευρωπαϊκή να έφερνες και είχε ελληνικό στίχο θα πούλαγε ένα που$#%, γιατί;

νομίζω ότι το γιατί το ξέρουμε όλοι καλά, οι περισότεροι έλληνες παραγωγοί είναι για τον $#%$# όπως και οι εταιρίες και από την άλλη έχουμε και πολυ μικρή αγορά.

 

Άλλο μεγάλο θέμα αυτό: το "underground" έγινε εμπορική μουσική επειδή σε ένα ποσοστό του πληθυσμού φάνηκε αυθεντικό και διαφορετικό από όλα τα άλλα. Ας πούμε ότι ήταν το 5% του πληθυσμού (και πολύ λέω). Πάρε το 5% του πληθυσμού των αγγλόφωνων χωρών πχ από Αμερική, Βρετανία και πάρε το 5% της Ελλάδας. Καταλαβαίνετε για τι τεράστια διαφορά υποστηρικτών και αγοραστικού κοινού μιλάμε; (γιατί οι εταιρίες βέβαια το βλέπουν σαν αγοραστικό κοινό και τίποτα παραπάνω)

 

 

Αυτή η πεποίθηση σήμερα έχει αντικατασταθεί από τη συναίσθηση ότι δεν μπορείς να υπερβείς τη μοίρα της φυλής σου (...)

 

Πάλι συμφωνώ με την παράγραφο αλλά στη θέση "συναίσθηση" θα έβαζα την λέξη "ψευδαίσθηση".

 

 

Νόμιζα πως μόνο οι αρειανοί (σκουλήκια) φοράνε το φλαϊτ ανάποδα!

 

ΤΙΙΙΙ; Kαλά, αν έχει περίεργη γεύση η μπύρα σου δεν θα φταίω εγώ αλλά το ποντικοφάρμακο.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα διαφωνησω καθετα μαζι σου και θα σου πω οτι πιστευω οτι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να βγουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ειναι να ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..

 

το εχω διασταυρωσει πολλακις και σου εγγυωμαι οτι ολοι οι ξενοι "ξαφνιαζονται" ευχαριστα οταν ακουν "σωστη" εναλλακτικη ΕΛΛΗΝΙΚΗ μουσικη με ελληνικο στιχο ,μια και ο στιχος ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ "παρασυρει" και τη μουσικη σε ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΤΟΤΥΠΑ (για τους ξενους) μονοπατια....

 

το να πας στην Αγγλια ως Ελλην  και να τους παιξεις Brit rock εμπιπτει ΑΜΕΣΩΣ στην κατηγορια "ΕΛΑ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΑ ΑΜΠΕΛΟΧΩΡΑΦΑ ΣΟΥ" και αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα αγγλοφωνα γκρουπ (εκτος κι αν εχεις υποψιν σου εστω και ΕΝΑ τετοιο γκρουπ που να κανει ΚΑΡΙΕΡΑ εξω,και οταν λεω καριερα δεν ενοοω σαν την (ανυπαρκτη) καριερα που κανουν στο εξωτερικο οι Κοκκινοβανδηβισσιδες.... ουτε βεβαια τα ΜΕΤΑΛΛΟΓΚΡΟΥΠ τα οποια ειναι εντελως αλλουνου παππα ευαγγελιο λογω του "καλτ" της φασης τους οσο και της τρομερης αλληλουποστηριξης που (καλως) εχουν οι μεταλλαδες μεταξυ τους)

 

και σε διαβεβαιω οτι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ εχουν προσπαθησει να βγουν εξω,ακομα και με μεγαλη υποστηριξη...σορρυ παιδια αλλα το ΚΟΙΝΟ εξω δεν ενδιαφερεται....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερεις κανενα ελληνικό μεταλ συγκροτημα να εχει πουλησει περισσότερους δίσκους απο του διαφορους τρύπες?Εντός κ εκτός συνόρων.

 

Για ψάξε για firewind. Αν δεν τους έχουν ξεπεράσει με τους 4 δίσκους τους, τότε πολύ σύντομα θα τους ξεπεράσουν. Αλήθεια  oi όποιες τρύπες έχουν signature κιθάρα; Ο gus g ναι και πανάκριβη και έχει ξεσκιστεί να πουλάει!

 

http://www.espguitars.com/ και τράβα στο guitars--->signature----> Gus g Μέχρι και βιντεάκι του έχουν!!!  ;)

 

Έπειτα ψάξτε και για rotting christ. Αυτοί δεν έχουν πουλήσει τόσα, αλλά θεωρούνται από τα τοπ συγκροτήματα στον ακραίο ήχο. Α ναι και Septic Flesh βάλτε μέσα (ζουν ακόμη; ). Βρε τι μαθαίνει κανείς...  ;D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερεις κανενα ελληνικό μεταλ συγκροτημα να εχει πουλησει περισσότερους δίσκους απο του διαφορους τρύπες?Εντός κ εκτός συνόρων.

 

Αλήθεια  oi όποιες τρύπες έχουν signature κιθάρα; Ο gus g ναι και πανάκριβη και έχει ξεσκιστεί να πουλάει!

 

 

 

Και ο Jonny Greenwood δεν εχει signature κιθάρα,μήπως λέει κατι αυτό?ή το οτι εχει η Avril Lavigne?

 

Τώρα αν πουλήσουν ή αν εχουν πουλήσει παραπανω θα φανεί.Προσωπικά δεν το νομίζω για τους λόγους που αναφερει ο Superfunk.Είναι περιορισμένο το κοινό και υπαρχει κόσμος που ουτε ακουστα δεν εχει αυτα τα ονοματα (προσωπικα τους ξερω κ εχω ακουσει).Αντιθετως τους "διαφορους" που λεμε ,για τους οποιους συζηταμε αν υφιστανται οι ιδιοι κ η σκηνή τους ,δεν υπαρχει ανθρωπος να μην τους ξερει.Και μη μου πεις οτι υποστηριχθηκαν ποτε απο τα ΜΜΕ ή εγιναν ποτε μαϊντανοί.

 

Eπίσης το να θεωρείται κάποιος τοπ στον ακραίο ήχο δε μου λέει τπτ σε μια συζητηση γυρω απο την απηχηση ενος ιδιωματος.Κι εγώ κάνω ακραία ντολμαδάκια...ποιος ενδιαφέρεται?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν μας αρέσει, ή αν εκφράζει ή ικανοποιεί τον καθένα μας προσωπικά το στυλ, το επίπεδο, η ποιότητα κλπ της ροκ μουσικής στην Ελλάδα διαχρονικά, δεν αναιρεί την ουσία της ύπαρξής της ως εγχώριας ροκ μουσικής.

 

Μην πάθουμε και κρίση ταυτότητας τώρα στα γεράματα...  :P

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλά τώρα. Σε όλον τον κόσμο οι μεταλάδες τους ξέρουν τους firewind (και οι πιο Underground τους r.c.). Τώρα αν δεν αρέσουν σε όλους δεν λέει κάτι. Ρώτησες αν υπάρχει κάποιο ελληνικό μεταλ συγκρότημα που να πούλησε περισσότερα από τους οποιουσδήποτε τρύπες και λέω ότι αν δεν έχουν πουλήσει ακόμη περισσότερο, τότε σίγουρα θα τους ξεπεράσουν. Και είναι και γνωστότεροι από τους εγχώριους.

Και το γεγονός ότι κατάφερε Έλληνας να βγάλει signature με την esp (την flagship εταιρία στο μεταλ) και έπειτα από πλησίασμα της εταιρίας, πρώτα της μητρικής Ιαπωνικής και έπειτα της αμερικανικής, έπειτα από την επιτυχία τόσο του συγκροτήματος, όσο και της κιθάρας, δεν είναι κάτι που προσπερνιέται εύκολα.

 

Έτσι και αυτοί, αλλά και οι πασίγνωστοι παγκοσμίως στον ακραίο χωρο r.c (αλλά και όχι μόνο αυτοί και ούτε στο συγκεκριμένο χώρο), αποτελούν το έμπρακτο παράδειγμα ότι μπορεί κάποιος από την ελλάδα να παίξει ροκ (υπό την ευρεία έννοια) και να ξεχωρίσει στη σκηνή. Οπότε ας αφήσουμε όλες αυτές τις αερολογίες και ας κάνουμε καμιά σωστή κίνηση.

 

Αλλά βλέπεις ο gus g έπρεπε να πάει αμερικα και να συνεργαστεί με τοπ ονόματα του χώρου, για να μη του πει κανείς τπτ. Για φαντάσου να άφηνε το όνομά του ως Κώστας, αντί για GUs.  Όπως και οι r.c. έπρεπε να ξεφύγουν από την ελληνική νοοτροπία για να γίνουν από τα δυνατά ονόματα.

 

Αυτό είναι το μοναδικό πράμα που ακόμη συμφωνώ στα όσα έγραφε το Χαμερ. Ότι υπάρχουν Έλληνες μουσικοί αλλά και συγκροτήματα, που ενώ στο εξωτερικό γίνονται "φιρμες" (στο ιδίωμά τους πάντα), εδώ τους τρώει η μαρμάγκα.....

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα επαναλαβω οτι η μεταλλικη σκηνη ειναι κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο παγκοσμια μια και εκει ισχυουν νομοι & πρακτικες που απλα δεν υπαρχουν σε ΚΑΝΕΝΑ αλλο ειδος,υπαρχει τεραστια αλληλουποστηριξη μεταξυ των μεταλλαδων παγκοσμια (και αυτο ειναι καλο) και ολος αυτος ο cult χωρος ειναι απιστευτα ''διεθνοποιημενος",οποτε το να τον χρησιμοποιουμε για παραδειγμα "καριερας' αγγλοφωνων γκρουπ ειναι ασκοπο...

 

Τετοια πραγματα στο mainstream απλα ΔΕΝ υπαρχουν  (και εξω  ΕΙΝΑΙ mainstream οι RADIOHEAD)

 

εννοειεται οτι τα πασιγνωστα Ελληνικα γκρουπ μεταλ στο εξωτερικο δεν τα ξερει κανεις εδω μια και εχουν ακριβως το ιδιο ΠΟΣΟΣΤΟ 'ακροαματικοτητας" που εχουν και παγκοσμια (απλα αν μαζεψεις ολα τα μικρα ποσοστα που εχει το ακραιο μεταλ παγκοσμια βγαινει ενα τεραστιο νουμερο το οποιο πολυ σωστα δινει το "δικαιωμα" στα ελληνικα αυτα γκρουπ να κανουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καριερα..)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου