Προς το περιεχόμενο

Πειρατείας Υμνος - Τελος ;


markellos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ υποστηρίζω ότι η πειρατεία δεν έχει να κάνει με την κακής ποιότητας μουσική που κυκλοφορεί. Ξέρω ότι αυτό που λέω έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι μουσικόφιλοι, μιας και το 80% αυτών πιστεύουν οτι η κακή μουσική είναι η ρίζα του κακού.

I'll follow the signal to the end...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 153
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

εγώ πάντως κατεβάζω τα πάντα,μουσική και προγράμματα.Είναι βλέπεται και η ηλικία που δεν σου επιτρέπει να ξοδεύεις και σε τέτοια πράγματα.Για mp3s παρόλα αυτά δε θα πλήρωνα ποτέ,αλλά για progs ίσως ειδικά αν μου απέδιδαν,εκεί το θεωρώ γαιδουριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

δε θα σχολιασω παιδια το τι ειναι ηθικο, νομιμο η οχι, η το τι εξυπηρετει στην τελικη δισεκατομμυρια μουσικοφιλων η δεκα πολυεθνικες (θυμαμαι που διαβαζα καπου οτι αν θελεις σε μια κουλτουρα η εποχη να μαθεις με τι ασχολουνταν ο κοσμος, κοιταξε τι απαγορευοταν  ;D ), το που βαζουμε τα οριο του νομιμου και του σωστου ειτε προκειται για πανωτοκια τραπεζων ειτε για αντιγραφη μουσικης, το τι μεταφραζουμε σε οικονομια και χρημα και το τι οχι, γιατι στην τελικη ο καθενας διαμορφωνει την αποψη του.

  απλα παρατηρωντας τα γεγονοτα πιστευω οτι πρωτον, το cd εχει πεθανει ως ειδος (οπως οι κασσετες και οι δισκοι βινυλιου πριν απο αυτο). ξερετε κανεναν κατω των 18 που να χει cd player? δευτερον, η εποχη που ο κοσμος ηταν διατεθειμενος να πληρωνει για να αγοραζει μουσικη, τουλαχιστον με τους μεχρι τωρα τροπους, εχει περασει. να δουμε που θα καταληξει το ολο συστημα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτό κι εγώ γουστάρω το όλο πνεύμα του diy και διάφορα άλλα γκρουπ που διακατέχονται από αυτό το πνεύμα και το κάνουν για την κ@υλ@ τους και βγαίνουν και διαμάντια κιόλας (τόσο μουσικά όσο και από πλευράς παραγωγής). Γιατί; Γιατί πολύ απλά έτσι γουστάρουν και δεν θέλουν να βγάλουν φράγκο από την όλη φάση!

 

Να ρωτήσω τώρα και κάτι άλλο; Γιατί φωνάζουν οι μεγάλες δισκογραφικές, για το κακό την πειρατείας, ενώ τα σωστά και οργανωμένα ανεξάρτητα label (κλικ στην Ελλάδα, metropolis στο industrial) μόνο ζημιωμένα δεν βγαίνουν από την όλη φάση; Μπας κι επειδή είναι λίγο πιο προσεκτικά με το προϊόν που διαθέτουν σε κάποιον συγκεκριμένο καταναλωτή;

Θα το ξαναπώ. Όταν κάποιος πουλάει κάτι κενό, δίχως να έχει να προσφέρει κάτι, τότες κι ο άλλος με την επιδερμική του σχέση δεν θα τα σκάσει ποτέ. Μα ποτέ. Να το καταλάβουν αυτό οι μεγάλες δεινοσαυρικές δισκογραφικές και να προσαρμοστούν δεόντως στη νέα εποχή....

 

 

Τώρα θα πέταγα και κανά σαν το ότι η μουσική (και οι διάφορες μορφές τέχνης γενικότερα) δεν είναι για να πλουτίζει κανείς, αλλά άστο καλύτερα, θα με πάρουν για ονειροπαρμένο πιτσιρίκο, που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, πάλι, οι διάφοροι πρώην χωμένοι στα πράματα και νυν συνειδητοποιημένοι  ;D ;D ;D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να βάλουμε quotes ως υπογραφή...

Θα έβαζα αυτό κατευθείαν...

Τώρα θα πέταγα και κανά σαν το ότι η μουσική (και οι διάφορες μορφές τέχνης γενικότερα) δεν είναι για να πλουτίζει κανείς, αλλά άστο καλύτερα, θα με πάρουν για ονειροπαρμένο πιτσιρίκο, που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, πάλι, οι διάφοροι πρώην χωμένοι στα πράματα και νυν συνειδητοποιημένοι

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι κάποιοι προσποιούνται ότι ξεχνάνε ποιος είναι ο πραγματικός ρόλος της δισκογραφίας - θα τους βοηθήσω λοιπόν: για δεκαετίες ολόκληρες, η δισκογραφία ήταν ο μόνος τρόπος να φτάσει η φωνή κάποιου πέρα από τα στενά γεωγραφικά πλαίσια στα οποία μπορούσε να παίξει ζωντανά.

 

Η δισκογραφία είναι π.χ. ο μόνος λόγος που οι έλληνες ξέρουν τους Deep Purple ή τους Pink Floyd ή τον Miles Davis. Χωρίς τις μεγάλες δισκογραφικές τις οποίες βλέπω ότι ψιλοκλάνετε, οι περισσότεροι από εσάς (δηλάδή όλοι σας εκτός από αυτούς που έχουν περάσει χρόνο στο εξωτερικό) θα νομίζατε ότι μουσική είναι ο Καζαντζίδης, τζαζ ο Πλέσσας, ροκ οι Ολύμπιανς και η Σπυριδούλα κλπ.

 

Το να πολεμάτε (λέμε τώρα, απλά τζαμπατζήδες είσαστε) τις δισκογραφικές (που έχουν παράγει το 99,9% αυτών που κατεβάζετε) θα έχει το εξής ένα αποτέλεσμα: τη συρίκνωση της δισκογραφίας και την επιστροφή σε αλλήστου μνήμης εποχές όπου θα μπορείτε να ακούτε μόνο εκείνους που θα μπορείτε να δείτε live (πληρώνοντας βέβαια) και εκείνους που θα κάνουν τα diy projects. Τώρα αν αυτό σας φτάνει, τότε εμένα μου περισσεύει.

 

Συμφωνώ ότι οι μεγάλες δισκογραφικές κερδοσκόπησαν χωρίς έλεος, συμφωνώ ότι αυτό το σύστημα διανομής και παραγωγής πρέπει να αντικατασταθεί, αλλά ο αντικαταστάτης του δεν είναι η πειρατεία μουσικού υλικού. Θα μπορούσε να είναι η πώληση (σε χαμηλότερες τιμές) μουσικού υλικού από το ίντερνετ, αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω (διαβάστε και λίγο, δεν βλάπτει) οι έλληνες απουσιάζουν από τα μεγάλα on-line stores και το ξέρουμε διότι δεν μιλούν ποτέ γι' αυτά.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α... ναι, ρε mscmkr η τέχνη δεν είναι μακρή. Είναι μακρά. (μιας και κόβεσαι για τις υπογραφές, είπα να σε διορθώσω).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα με τον harilatron.

 

Θα πω κάτι ακόμη, την τελευταία μου κουβέντα γι' αυτό το ταλαιπωρημένο θέμα. Μάλιστα, στο μέλλον όποτε προκύπτει η συζήτηση απλά θα παραθέτω αυτή τη γνώμη, έτσι για να βρίσκεται. Ιδού η γνώμη λοιπόν:

 

Εκτός από το noiz, παρακολουθώ (χωρίς να συμμετέχω) καμιά δεκαριά mailing lists και περίπου τόσα φόρουμ. Εξ' αιτίας του επαγγελματικού μου αντικειμένου (είμαι προγραμματιστής) και της φύσης του ενδιαφέροντός μου για τη μουσική (είμαι μελετητής θεωριών αλγοριθμικής σύνθεσης) οι δημόσιες συζητήσεις που παρακολουθώ έχουν τεράστια σχέση με την ανάπτυξη και την χρήση λογισμικού κάθε επιπέδου τιμής, από μερικά δολλάρια μέχρι μερικές χιλιάδες δολλάρια το χρόνο.

 

Οι συμμετέχοντες σε αυτές τις συζητήσεις είναι κυρίως πολίτες χωρών όπως η Γερμανία, η Αυστρία, οι ΗΠΑ, η Αγγλία, η Γαλλία κλπ. - υπάρχουν δε και μερικοί έλληνες. Το θέμα της πειρατείας λογισμικού ή μέσων δεν ανακύπτει ποτέ. Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι (είτε έχουν νόμιμο το λογισμικό τους είτε όχι) δεν ενδιαφέρονται να κομπάσουν για τέτοια ζητήματα. Στις σπανιότατες περιπτώσεις που κάποιος θα πετάξει κάτι για το θέμα, τρώει απίστευτο φτύσιμο, όχι επειδή οι άλλοι ηθικολογούν, αλλά διότι αντιλαμβάνονται ότι τέτοια θέματα δεν προσφέρονται για συζήτηση και σχολιασμό - εξ' άπαντος εμποδίζουν τη συζήτηση σοβαρότερων θεμάτων και (πιστέψτε με) κάποιοι μετράνε το χρόνο τους αλλιώτικα απ' ότι νομίζετε.

 

Είναι ίδιον του έλληνα να κομπάζει για τις παρανομίες του. Δεν είναι τυχαίο ότι στην κοινότητα των ελλήνων μουσικών (δεν εννοώ το noiz, εννοώ την αληθινή κοινότητα όχι τη δικτυακή), η οποία πάσχει από σοβαρή οικονομική εξαθλίωση, το φαινόμενο της πειρατείας να είναι τόσο εξαπλωμένο. Αλλά δεν είναι και άτοπο εκ' μέρους μου να ελπίζω ότι καθένας μας οφείλει να σέβεται το ότι εδώ είναι ένας δημόσιος χώρος συζήτησης. Οι παρανομίες του καθενός, δεν υπάρχει λόγος να αναφέρονται, ούτε να ενθαρρύνονται, ούτε να χειροκροτούνται, ούτε να συζητούνται. Ο καθένας ας τις κάνει για λογαριασμό του και ας μην ξοδεύει το χρόνο των υπολοίπων υφαρπάζοντας σχόλια για τη συμπεριφορά του.

 

Ούτως ή άλλως, τα μέσα που χρησιμοποιεί ο καθένας μας για να κάνει μουσική είναι δικός του λογαριασμός. Τόσο σαν ακροατές όσο και σαν συνφορουμίτες, πάντα το αποτέλεσμα θα κρίνουμε.

γιατι κουραζεσαι φιλε Wow!...ασε τον καθενα να εχει την γνωμη που θελει....την δικη σου την εμπεδωσαμε...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα έχει το εξής ένα αποτέλεσμα: τη συρίκνωση της δισκογραφίας και την επιστροφή σε αλλήστου μνήμης εποχές όπου θα μπορείτε να ακούτε μόνο εκείνους που θα μπορείτε να δείτε live (πληρώνοντας βέβαια) και εκείνους που θα κάνουν τα diy projects. Τώρα αν αυτό σας φτάνει, τότε εμένα μου περισσεύει.

Αυτά που λες τα κάνω τώρα, οπότε απλά μου περισσεύει.

 

αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω (διαβάστε και λίγο, δεν βλάπτει) οι έλληνες απουσιάζουν από τα μεγάλα on-line stores και το ξέρουμε διότι δεν μιλούν ποτέ γι' αυτά.

Εγώ τα διάβασα αυτά που έγραψες παραπάνω. Εσύ διάβασες αυτά που έγραψα εγώ; Έχω πει ποσάκις, ότι αν 1 δίσκος μου κάνει κλικ τον αγοράζω δίχως δεύτερη σκέψη. Επίσης σε όσα συγκροτήματα μου δίνεται η ευκαιρία να αγοράσω απ' ευθείας από αυτά τον δίσκο, τότε το προτιμώ, από το να τα δώσω σε κάποιο μεγάλο online store.

 

Επίσης, πότε είχε κάποια σχέση ο Έλληνας με τη μουσική; Το μόνο που έκανε και κάνει είναι να ακούει, μπας και μάθει επιτέλους κανά στίχο, να βγει όξω να κουνηθεί, να παίξει και τέζα στις 3 το βράδυ το τραγούδι, μπας και ανακαλύψει επιτέλους το ταίρι του. Οπότε άστο είσαι τραγικά οφσαιντ να μιλάς για τους Έλληνες μόνο, όταν το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και κάτι δείχνει αυτό για τις δισκογραφικές.....

Ακόμη όμως δε μου  εξήγησες, γιατί τα ανεξάρτητα και σωστά στημένα label δεν βάλλονται ούτε από την πειρατεία, ούτε από το οποιοδήποτε youtube (χα το είδαμε κι αυτό);

 

Τώρα το αν χρωστάω και χάρη στις δισκογραφικές, που ξέρω τους deep purple, το αφήνω ασχολίαστο!

 

Και έχεις φάει σκάλωμα με την απλή πειρατεία, σε σχέση με αυτό που λέω εγώ (τουλάχιστον). Το ξαναλέω: Πάλι καλά που βγήκε και αυτή και δεν τρώω πλέον κανένα κουτόχορτο από κανέναν κριτικό (όπως πάθαινα αρκετά συχνά παλιότερα). Κριτικοί, που συνήθως δούλευαν και σε μέσα που είχαν το ίδιο αφεντικό, με αυτά διαφόρων δισκογραφικών! Άραγε πόσο ανεξάρτητη φωνή είχαν αυτοί;

 

Ναι και όλο αυτό είναι παρακλάδι της εξέλιξης. Όπως γίνονταν παλιότερα με τις κασέτες, γίνεται τώρα με τα mp3. Απλά πλέον γειτονιά μας είναι ο πλανήτης, αντί του κέντρου με τα 2-3 μαγαζάκια. Όποιος το πάρει χαμπάρι επιβιώνει. Όποιος όχι σπίτι του....

 

 

Ωχ και κάτι άλλο. Άλλο πράμα η δισκογραφία και άλλο η δισκογραφική!  ;D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ και κάτι άλλο. Άλλο πράμα η δισκογραφία και άλλο η δισκογραφική!  ;D

 

Α γεια σου! Φυσικά δεν αμφισβητεί κανείς την ταύτιση αυτών των δυο για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά όπως φαίνεται από τις εξελίξεις κάτι τέτοιο δεν ισχύει πλέον...

 

Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί παραγνωρίζεται το γεγονός πως δε μπορούμε να μιλούμε για τα ψηφιακά αγαθά με όρους υλικών (αναλογικών- lol!). Το ότι διαμορφώθηκαν τον προηγούμενο αιώνα (καλό ε; ) κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες διακίνησης των πνευματικών αγαθών (με υλικούς όρους) δε σημαίνει πως αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος ανταλλαγής μουσικών προϊόντων!

 

Και στην τελική, αν το καλοσκεφτεί κανείς, είναι και στο χέρι των καλλιτεχνών να επιλέξουν πως θα διανείμουν τα προϊόντα τους. Και αν είναι εύκολο για τον JK (των Jamiroquai) να δηλώνει απηυδισμένος από την εταιρία του και να πως σκοπεύει να διαδώσει δωρεάν τη μουσική του (βλ. Prince), το ίδιο εύκολο είναι και για μένα να διαθέσω ό,τι γράφω δωρεάν σε οποιονδήποτε- μάλιστα με τιμάει αυτό! Και να κάνει κάποιος download τα κομμάτια που κάποτε κυκλοφορήσαμε με δισκογραφική, χαρά μου! Δεν τρέφω αυταπάτες!

 

Μπορεί κάποτε να ονειρευόμασταν πως θα ζήσουμε από αυτό το πράγμα, αλλά πλέον ξεπεραστήκαμε από τις εξελίξεις. Υπάρχουν και τα live βέβαια, οπού εκεί πληρώνομαι, αλλά αν πάλι δεν θέλετε να πληρώσετε για να δείτε live μουσική, τότε είναι πάλι ok! Θα παίξω δωρεάν για πάρτη μου- νόμος προσφοράς και ζήτησης!

 

Φυσικά, δεν είναι τόσο μονοσήμαντα τα πράγματα, και καταλαβαίνω τις θέσεις του Wow!- έστω και αν δε συμφωνώ. Νομίζω πως τελικά το ακροατήριο θα διαμορφώσει τις συνθήκες, και αν (μας) βγει σε κακό, τότε θα αρχίσουμε πάλι να αγοράζουμε cd.

 

Και μια τελείως προσωπική θέση: εφ'όσον η δουλειά μου στο ακαδημαϊκό πεδίο είναι ελεύθερη προς χρήση από οποιονδήποτε, χωρίς να αξιώνω οικονομικές απαιτήσεις για τον όποιο μόχθο μου και τα όποια έξοδα, υποθέτω πως ένα αντίστοιχο μοντέλο μπορεί να εφαρμοστεί στο πεδίο της μουσικής. Προφανώς αυτό χωρά αρκετή κουβέντα ως προς το πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί, και για αυτό δεν το προβάλλω ως επιχείρημα...

bass @ vertigo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου