Προς το περιεχόμενο

Αγγελίες για γέλια (& για κλάματα..)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα Φώτη οι τιμές που παρέθεσα στο link είναι σημερινές.  ;)

 

 

Μισή τιμή στον Θωμά :o :o :o     Πάω πάσο!!!  Και πάλι όμως, σήμερα με το ίντερνετ, υπάρχουν πάρα πολλές εναλλακτικές...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισή τιμή στον Θωμά :o :o :o     Πάω πάσο!!!

Ίσως να το έχουν σε προσφορά ποιος ξέρει...Η διαφορά τιμής είναι όντως τεράστια.

 

Και πάλι όμως, σήμερα με το ίντερνετ, υπάρχουν πάρα πολλές εναλλακτικές...

Σωστός και πάλι.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές φορές μπορεί και ο πωλητής τέτοιας αγγελίας να έχει μπερδευτεί κάπου.

Εγώ μια φορά στα 23 μου πουλούσα μία πεταλιέρα boss 350 ευρώ που την είχα πάρει καινούργια 170.000 δρχ (500 δηλαδή).Εκείνη τη περιόδο δεν ασχολιόμουν με μουσική και ήθελα ο,τι θεωρούσα δευτερεύων να το πουλήσω.Η πεταλιέρα λοιπόν είχε πέσει στα 250 αλλά εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι.

Το παλικάρι που τη πήρε με πολύ ευγένεια μου είπε ''τη θέλω αλλά την έχεις 150 ευρώ ακριβότερα απ'οτι καινούργια'' ;D  ;D  ;D

Του είπα ''κλείσε να τσεκάρω και σε παίρνω'' και όντως είχε δίκιο.

Φυσικά την πήρε στη σωστή τιμή και γελάγαμε και οι 2 στο τέλος με το συμβάν.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να μην είναι κακοπροαίρετες και να στιγματιστεί άδικα κάποιο προφίλ γιαυτό καλό είναι επικοινωνούμε με τον πωλητή πρώτα.

Υ.Σ. (για να μη παρεξηγηθώ) δεν έχω καμία σχέση με κανέναν απο όλες τις αγγελίες που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές φορές μπορεί και ο πωλητής τέτοιας αγγελίας να έχει μπερδευτεί κάπου.

Εγώ μια φορά στα 23 μου πουλούσα μία πεταλιέρα boss 350 ευρώ που την είχα πάρει καινούργια 170.000 δρχ (500 δηλαδή).Εκείνη τη περιόδο δεν ασχολιόμουν με μουσική και ήθελα ο,τι θεωρούσα δευτερεύων να το πουλήσω.Η πεταλιέρα λοιπόν είχε πέσει στα 250 αλλά εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι.

Το παλικάρι που τη πήρε με πολύ ευγένεια μου είπε ''τη θέλω αλλά την έχεις 150 ευρώ ακριβότερα απ'οτι καινούργια'' ;D  ;D  ;D

Του είπα ''κλείσε να τσεκάρω και σε παίρνω'' και όντως είχε δίκιο.

Φυσικά την πήρε στη σωστή τιμή και γελάγαμε και οι 2 στο τέλος με το συμβάν.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να μην είναι κακοπροαίρετες και να στιγματιστεί άδικα κάποιο προφίλ γιαυτό καλό είναι επικοινωνούμε με τον πωλητή πρώτα.

Υ.Σ. (για να μη παρεξηγηθώ) δεν έχω καμία σχέση με κανέναν απο όλες τις αγγελίες που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα.

Γενικά ανάμεσα στο λιντσάρισμα αδιακρίτως και στο να μην είμαστε αρκετά χάνοι ώστε να αγοράζουμε ό,τι να 'ναι, θα έλεγα ότι προτιμώ το δεύτερο. Οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν υπάρχει θέμα "λιντσαρίσματος" ή "ξεμπροστιάσματος".

Δεν είναι απαραίτητο να ψάχνουμε φαντάσματα και κακή προαίρεση παντού.

Ούτε όλοι οι πωλητές είναι απατεώνες. Ούτε όλοι οι αγοραστές είναι τσίπηδες.

Μπορεί απλά ο άλλος να κάνει λάθος. Τόσο απλά.

Επίσης δεν έχει καμμία σημασία πόσο αγόρασες κάποτε κατι. Κι εγώ έχω εδώ αγγελία για όργανο που είχα αγοράσει 1200 ευρώ και σήμερα κάνει καινούργιο 700 οπότε αναγκαστικά το δίνω 400. Δεν είναι ότι δε θά ήθελα να πάρω παραπάνω αλλα τι να κάνουμε τώρα; Αφού τόσο κάνει καινούργιο πρέπει να συμμορφωθεί η τιμή του μεταχειρισμένου ανάλογα.

Επίσης αν εγώ ας πούμε είχα κάνει λάθος και το αγόρασα από καποιον πανακριβα αυτό δε σημαίνει ότι θα αναπαράγω το λάθος μου ψάχνοντας κάποιον να το πάρει από εμενα επίσης πανάκριβ για να του φορτώσω το λάθος και τη χασούρα μου.

 

Τα πράγματα είναι απλά. Ο πωλητής πρέπει να βάζει τον εαυτό του στη θέση του αγοραστή. Να πει δηλαδή. Αν εγώ ήθελα να αγοράσω το αντικείμενο, τι θα έκανα; Πόσο θα έδινα και θα θεωρούσα αυτή την τιμή καλή;  Ε, τόσο θα το βάλω.

 

Αντίστοιχα ο αγοραστής θα πρέπει να κάνει το ίδιο. Να πει αν εγώ το πούλαγα μέχρι πόσο θα ήταν εύλογο να κανω σκόντο; Το λέω γιατί μου έχει τύχει το παρελθόν να βάλω για πούλημα κάτι με τιμή 5 ευρώ και να παίρνει ό άλλος και μου να λέει "φιλαράκι θα μου κάνεις κάτι καλλίτερο;"..

 

Τελος πάντων η ουσία είναι ότι αν υπάρχει καλή πρόθεση τότε ακόμα και ένα υπερκοστολογημένο μεταχειρισμένο μπορεί να είναι απλά από λάθος εκτίμηση. Οπότε του το δείχνουμε με την καλή πρόθεση να το διορθώσει και τελικά να το πουλήσει.

 

Δεν υπάρχει κανένα λιντσάρισμα. Το ότι ΕΝΑΣ αγοραστης μπορεί να να τον πάρει τηλ και να του πει ξέρεις  φίλε καπου κάνεις λάθος, δε σημαίνει ότι δεν την εχουν ήδη δει την αγγελία άλλοι 50 που απλά δεν μπήκαν στον κόπο να επικοινωνήσουν και πήγαν στον επόμενο. Αν όμως κάποιος του το επισημάνει και αλλάξει την τιμή σε κάτι λογικό και σωστό, τότε και οι 50 θα το δουν σωστά και τελικά κάποιος θα το αγοράσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού αυτό είναι το κέντρο παραπόνων, να κάνω και εγώ το δικό μου, με αφορμή 2 πρόσφατες επικοινωνίες μου με μέλη: η αγένεια.

 

Είναι να γίνει ένα deal, ανταλλάσουμε και 2-3 e-mails, αποφασίζει ένας εκ των 2 πλευρών (όπως είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να κάνει) να μην προχωρήσει στη συναλλαγή και αποφασίζει... απλά να χαθεί. Καλά ρε φίλε, ένα $%$#μένο e-mail που να λέει "ευχαριστώ φίλε μου, αποφάσισα να μην προχωρήσω" δεν κοστίζει ούτε σε χρόνο, ούτε σε χρήμα. Γενικά, η ευγένεια δεν κοστίζει, αλλά είναι ανεξήγητα δυσεύρετη. Μπορεί, λέω εγώ τώρα, ο άλλος να έχει και κάποιες άλλες προσφορές και να είναι σημαντική μια τελική απόφαση / απάντηση. Θα μου πεις, τί ψάχνω τώρα... ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού αυτό είναι το κέντρο παραπόνων, να κάνω και εγώ το δικό μου, με αφορμή 2 πρόσφατες επικοινωνίες μου με μέλη: η αγένεια.

 

Είναι να γίνει ένα deal, ανταλλάσουμε και 2-3 e-mails, αποφασίζει ένας εκ των 2 πλευρών (όπως είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να κάνει) να μην προχωρήσει στη συναλλαγή και αποφασίζει... απλά να χαθεί. Καλά ρε φίλε, ένα $%$#μένο e-mail που να λέει "ευχαριστώ φίλε μου, αποφάσισα να μην προχωρήσω" δεν κοστίζει ούτε σε χρόνο, ούτε σε χρήμα. Γενικά, η ευγένεια δεν κοστίζει, αλλά είναι ανεξήγητα δυσεύρετη. Μπορεί, λέω εγώ τώρα, ο άλλος να έχει και κάποιες άλλες προσφορές και να είναι σημαντική μια τελική απόφαση / απάντηση. Θα μου πεις, τί ψάχνω τώρα... ::)

Όταν βλέπεις email & email κράτα μικρό καλάθι.....

Προσωπική μου γνώμη και μετά χρόνων διατριβής με τις αγγελίες είναι όταν βλέπω email για επικοινωνια(ειδικά από Αθήνα σε Αθήνα) τζαμπατζής παίζει και κρατάω πισινή....

Όταν ο άλλος θέλει να γίνει η δουλειά τσακ μπάμ  τηλεφωνάκι σ ακούω μ ακούς τα λέμε γνωριζόμαστε και κλείνει το deal...όχι ότι κι εδώ δεν παίζει παραμύθα αλλά λιγότερο εκτιμώ...

Εχω φτιάξει και black list με άτομα αφερέγγυα και παρλαπιπάδες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού αυτό είναι το κέντρο παραπόνων, να κάνω και εγώ το δικό μου, με αφορμή 2 πρόσφατες επικοινωνίες μου με μέλη: η αγένεια.

Θα συμφωνήσω ότι συναντάει κανείς αγενείς (αν και είναι μειοψηφία κατά τη δική μου εμπειρία).

 

Πάντως ενώ φροντίζω πάντοτε να απαντώ σε email και να μην αφήνω εκκρεμότητες στην επικοινωνία μου, ίσως έχει τύχει 1-2 φορές να ξεχαστώ. Αν βάζεις πολλές αγγελίες, παίρνεις πολλά μηνύματα, έχεις και άλλες σοβαρές υποχρεώσεις, δεν είναι δύσκολο να σου ξεφύγει κάτι.

 

Όταν βλέπεις email & email κράτα μικρό καλάθι.....

Προσωπική μου γνώμη και μετά χρόνων διατριβής με τις αγγελίες είναι όταν βλέπω email για επικοινωνια(ειδικά από Αθήνα σε Αθήνα) τζαμπατζής παίζει και κρατάω πισινή....

Όταν ο άλλος θέλει να γίνει η δουλειά τσακ μπάμ  τηλεφωνάκι σ ακούω μ ακούς τα λέμε γνωριζόμαστε και κλείνει το deal...όχι ότι κι εδώ δεν παίζει παραμύθα αλλά λιγότερο εκτιμώ...

Εχω φτιάξει και black list με άτομα αφερέγγυα και παρλαπιπάδες....

Δεν συμφωνώ απόλυτα για το email. Μερικοί απλώς δεν θέλουν πολλά πολλά. Άλλοι έχουν αφραγκίες, άλλοι δουλεύουν με το αφεντικό τους από δίπλα και είναι ευκολότερο να γράψουν από το να μιλήσουν. Είναι και οι πιτσιρικάδες πάλι, που προτιμούν να τσατάρουν κλπ κλπ.

 

Μην ξεχνάς ότι πολλοί δεν βάζουν καν τηλέφωνο από άποψη και, παρότι είναι γνωστά μέλη του φόρουμ, δίνουν δυνατότητα επικοινωνίας μόνο με email.

 

Όταν πρόκειται να κάνω τις αρχικές διευκρινιστικές ερωτήσεις προτιμώ το email. Αν βεβαιωθώ από τις διευκρινίσεις ότι το αντικείμενο μου κάνει, τότε παίρνω τηλέφωνο.

 

Πάντως και από το email φαίνεται η σοβαρότητα και η ευγένεια.

 

Και πάλι όμως, έχει τύχει να κάνω και συναλλαγή που ξεκίνησε με ανώνυμο SMS -greeklish σε στιλ chat- και με έκανε να σκέφτομαι πού θα πέσω. Τελικά το παιδί ήταν ευγενέστατο. Μετά από τέτοιες εμπειρίες δεν βιάζομαι να κρίνω ούτε θετικά ούτε αρνητικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω ότι συναντάει κανείς αγενείς (αν και είναι μειοψηφία κατά τη δική μου εμπειρία).

 

Πάντως ενώ φροντίζω πάντοτε να απαντώ σε email και να μην αφήνω εκκρεμότητες στην επικοινωνία μου, ίσως έχει τύχει 1-2 φορές να ξεχαστώ. Αν βάζεις πολλές αγγελίες, παίρνεις πολλά μηνύματα, έχεις και άλλες σοβαρές υποχρεώσεις, δεν είναι δύσκολο να σου ξεφύγει κάτι. Τότε λυπάμαι δεν είσαι 100% σωστός και δεν συναλάσσομαι μαζί σου.

Δεν συμφωνώ απόλυτα για το email. Μερικοί απλώς δεν θέλουν πολλά πολλά. Άλλοι έχουν αφραγκίες, άλλοι δουλεύουν με το αφεντικό τους από δίπλα και είναι ευκολότερο να γράψουν από το να μιλήσουν. Είναι και οι πιτσιρικάδες πάλι, που προτιμούν να τσατάρουν κλπ κλπ. Αδιαφορώ πως τον βολευει τον καθενα, εχω κι εγω κανόνες που θέτω.

 

Μην ξεχνάς ότι πολλοί δεν βάζουν καν τηλέφωνο από άποψη και, παρότι είναι γνωστά μέλη του φόρουμ, δίνουν δυνατότητα επικοινωνίας μόνο με email. και στο τηλεφωνο καταληγουμε

 

Όταν πρόκειται να κάνω τις αρχικές διευκρινιστικές ερωτήσεις προτιμώ το email. Αν βεβαιωθώ από τις διευκρινίσεις ότι το αντικείμενο μου κάνει, τότε παίρνω τηλέφωνο.

 

Πάντως και από το email φαίνεται η σοβαρότητα και η ευγένεια.

 

Και πάλι όμως, έχει τύχει να κάνω και συναλλαγή που ξεκίνησε με ανώνυμο SMS -greeklish σε στιλ chat- και με έκανε να σκέφτομαι πού θα πέσω. Τελικά το παιδί ήταν ευγενέστατο. Μετά από τέτοιες εμπειρίες δεν βιάζομαι να κρίνω ούτε θετικά ούτε αρνητικά.Αυτό που περιγράφεις κι εσύ γλαφυρά είναι η εξαίρεση που σοπυ επιβεβαιώνει τον κανόνα

 

Επετρεψε μας να εχουμε κι εμεις μια διαφορετικη οπτικη και αποψη επι του θεματος μετα απο πανω 200 συναλλαγες σε 5 χρ..

Μail και κόντρα mail βρωμάει...με πιάνεις???

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου