Προς το περιεχόμενο

Sustain


marathon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι προφανές αυτό που λές Wasted, και εμένα η Gibson έχει περισσότερο από τη Fender που εχω, αλλά αυτό που ψάχνω είναι το εξωπραγματικό του Carlos στο Europa...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 76
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Ο απλός (λαϊκός ) τρόπος είναι με τον ενισχυτή. Δεν χρειάζεται να είναι κανένας φανταστικός ενισχυτής, και όπως και δεν χρειάζεται να "γράψεις" αυτό που βγάζει ο ενισχυτής.

 

Η λογική είναι η εξής: Έχεις κομπρεσσορα /clipping (od-dist) εφφέ ρυθμισμένα έτσι ώστε (ο κομπρέσσορας βασικά) να δίνουν υψηλό compression, όχι κατ' ανάγκη όμως από χαμηλό threshold (για να μη "φουσκώνει" ο θόρυβος πολύ). Αυτό, το παίρνει ένας ενισχυτής και καθώς το παίζει, θέτει σε ταλάντωση την κιθάρα σου (στη νότα που αυτή ήδη παίζει) . Αυτή η κατάσταση (όπου το "limiting" από τον κομπρέσσορα δεν αφήνει την κατάσταση να ξεφύγει προς το feedback και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ μεταφορά ενέργειας από το ακουστικό κύμα στο σώμα της κιθάρας είναι που κάνουν το εφφέ.

 

Αν ο ενιχυτής είναι της προκοπής, βάζεις μικρόφωνο (α) και γράφεις. Αν ο ήχος σου είναι "στο πεδίο των κομπουτόρων" (gr, amplitube και τα συναφή) μπορείς να κάνεις το εξής:

 

 

     _________FEEDBACK με έλεγχο του ενισχυτή___________________________

    |                                                                                                                           ^

    |                                                                      ---------->Ενισχυτής ό, τι νά'ναι___/

    V                                                                     |

κιθάρα---->buffer (ή άλλο πετάλι ΟΝ)---- (split)----|

                                                                          |------------>Ηχογράφηση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εν ολίγοις... θα δοκίμαζα να το πετύχω ακόμη και με ένα μικρό ενισχυτάκι (ανεξαρτήτως ποιότητας... αφού ο ήχος του δεν θα καταγραφεί) ή έστω με τα monitor. Θεωρώ την ακουστική "σύζευξη" (κάποιου μεγαφώνου) και κιθάρας τον ευκολότερο τρόπο για κάποιο αληθοφανές αποτέλεσμα.  :)

 

Αφού "κολυμπήσει" κανείς την κιθάρα στο ακουστικό κύμα, αρχίζει να παίζει με τη γωνία, το πως την κρατάει, το πόσο vibrato βάζεi κλπ.

 

 

@Roger, ένα "γκάζι" κάπου θα χρειαστεί. To big muff είναι ένα από αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Big Muff δεν κάνει δηλαδή για αυτή την δουλειά???

 

Αν κρίνω από το αντίγραφο Big Muff που έφτιαξα (BYOC Large Beaver), το συγκεκριμένο πετάλι (που το χρησιμοποιούσε κι ο Carlos) έχει sustain να φάνε κι οι κότες ;D

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Big Muff δεν κάνει δηλαδή για αυτή την δουλειά???

 

Αν κρίνω από το αντίγραφο Big Muff που έφτιαξα (BYOC Large Beaver), το συγκεκριμένο πετάλι (που το χρησιμοποιούσε κι ο Carlos) έχει sustain να φάνε κι οι κότες ;D

 

Και εγώ αυτή την αίσθηση έχω (δεν ξέρω προσωπικά αν το χρησιμοποιεί ο Santana)

και έχοντας ακούσει και peppers live μου δίνει την αίσθηση του άπειρου sustain.

@Roger, ένα "γκάζι" κάπου θα χρειαστεί. To big muff είναι ένα από αυτά.

Μιλάμε για feedback ή sustain???

..but the sun is eclipsed by the moon...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου