Προς το περιεχόμενο

Gear List


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλώς ήρθες.

Ωχ μάνα μου, τι εργαλεία βλέπω ....

 

Ερώτηση.

Το fractal είναι μόνιμα εκεί ή μπήκε για τις ανάγκες της φωτό?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Καλώς ήρθες.

Ωχ μάνα μου, τι εργαλεία βλέπω ....

 

Ερώτηση.

Το fractal είναι μόνιμα εκεί ή μπήκε για τις ανάγκες της φωτό?

Καλησπέρα, μόνιμα εκεί είναι. Χρησιμοποιώ το midi controller στο πατωμα για να αλλαζω οτι θελω οταν παιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, G_angel είπε

Καλησπέρα, μόνιμα εκεί είναι. Χρησιμοποιώ το midi controller στο πατωμα για να αλλαζω οτι θελω οταν παιζω.

 

Να σε ρωτήσω, γιατί δεν χρησιμοποιείς το software για να την προγραμματίζεις, αλλά την θέλεις μπροστά σου?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

 

Να σε ρωτήσω, γιατί δεν χρησιμοποιείς το software για να την προγραμματίζεις, αλλά την θέλεις μπροστά σου?

Εννοείται χρησιμοποιώ το πρόγραμμα. Απλά δεν το θέλω στο πάτωμα λόγω των παιδιών στο σπίτι.
Επιπλέον από τη κάτω πλευρά έχει ένα fan... Moνο στο boot το ακουω να δουλευει ελαχιστα αλλα οσο ναναι στο πατωμα θα μαζεψει σκονη με το καιρο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
Στις 30/3/2022 στις 10:40 ΜΜ, fusionakis είπε

Κιθάρες:

1) [Sterling by Music Man Cutlass CT50] (κουρδισμένη σε Eb)

2) Yamaha Revstar RS620 (κουρδισμένη συνήθως σε drop D)

3) Fender Vintera 50s Telecaster

4) Alhambra 4P

5) Μια φτηνή ακουστική Harley Benton που βρίσκεται σε σπίτι ξαδέλφου αυτή την στιγμή

6) Harley Benton JB μπάσο

 

Τα 5 και 6 απλά υπάρχουν για ειδικές χρήσεις παρέας ή υποστηρικτικής ηχογράφησης. Κλασική δυστυχώς επίσης δεν πολυπαίζω λόγω χρόνου, αλλά η Alhambra είναι ωραίο οργανάκι.

 

Οι πρώτες τρεις τώρα είναι καθεμία εξαιρετικά όργανα από κάθε άποψη.. μπορώ να πω παθαίνω πλάκα κάθε μέρα με την πάρτη τους.

- Η Cutlass είναι η μοναδική S τύπου κιθάρα από όσες έχω παίξει, που σαν σχεδιασμό και εργονομία τη θεωρώ μία πραγματικά upgraded Strat, σαν ήχο πραγματική Strat, και σαν αίσθηση neck συνολικά το πιο όμορφο πράγμα που έχω πιάσει ποτέ. Σίγουρα η νούμερο 1 κιθάρα μου.

- Η Yamaha είναι μία καλοσχεδιασμένη εναλλακτική πρόταση μεταξύ LP και SG, η οποία έχει ένα απέθαντο sustain, και σαν bonus το μαγικό dry switch που μπορεί να μετατρέψει έναν humbucker από κάπως φορτωμένο σε πιο open sounding (αφαιρώντας μπάσα). Με το όργανο αυτό μπορώ να έχω τόσο έναν λαμπρό ελαφρώς τσιμπημένο ήχο α λα Robben Ford (στο 1ο κανάλι του Marshall με απενεργοποιημένο το dry switch), όσο και έναν γκαζωμένο ήχο α λα Van Halen (στο 2ο κανάλι του Marshall με ενεργοποιημένο το switch).

- Η Tele είναι απλώς μία true Tele, που ήταν και αυτό που ήθελα. Φαντάζομαι για κάποιους το παραδοσιακό radius μπορεί να είναι deal breaker, για μένα πάντως όχι. Το συνήθισα εύκολα από την πρώτη μέρα.

 

Ενισχυτές:

1) Marshall 2525H Mini Silver Jubilee, συνδεδεμένος με Palmer 1x12 open back καμπίνα με ηχείο Celestion Greenback

2) Egnater Rebel 30 mark II, συνδεδεμένος με Palmer 1x12 open back καμπίνα με ηχείο Jensen P12N

3) Yamaha THR-10

 

Ο Yamaha είναι ένας πάρα πολύ καλοσχεδιασμένος desktop ενισχυτής που τον έχω σε άλλο χώρο, και οι άλλοι 2 οι βασικοί ενισχυτές μου που φαίνονται στη photo, τους οποίους τους χρησιμοποιώ σε ένα A/B rig ("poor man's Eric Johnson" η λογική του όλου σχεδιασμού)... ο μεν (2) στη ρύθμιση για 6V6 να παίζει μόνο καθαρά, ο δε (1) να παίζει τόσο στο pushed καθαρό κανάλι του για λίγο τσίμπημα, όσο και στο βρώμικό του για γκάζι.

 

3 gain stages συνολικά δηλ, και με το overdrive/boost πετάλι που αναφέρω παρακάτω τα 2 του Marshall γίνονται και hotter ακόμα κατά στιγμές... Με το πάτημα του A/B switcher μεταβαίνω άμεσα από τον ένα ενισχυτή στον άλλο, και με τις 7 διαφορετικές διαδρομές του WOBO ProgLooper μεταξύ και των 2 καναλιών του Marshall. Με λίγα λόγια για κάθε μετάβαση αρκεί μόνο ένα πάτημα, ενώ στην A/B αλλαγή των ενισχυτών υπάρχει και η ουρά του εκάστοτε delay να ακούγεται, κάνοντας το πέρασμα από τον ένα ήχο στον άλλο να γίνεται με φυσικό και ωραίο τρόπο (άλλος ένας λόγος για το χαρακτηρισμό "poor man's Eric Johnson" νωρίτερα).

 

Πετάλια:

- Lehle Little Lehle III A/B switcher

 

Διαδρομή Α (καταλήγει στον Egnater):

       - Ernie Ball VP Jr. 250K volume (πάντα στο φουλ, εκτός από όταν χρησιμοποιείται για volume swells με συγκεκριμένα ambient delays)

       - [Vertex Landau (Arion modded) Chorus] (effects loop - υπέροχος αναλογικός ήχος)

       - TC Electronic Triple Flashback delay (always on εννοείται, και αυτό στο effects loop - το ένα είναι το βασικό μου delay για συγχορδίες με δάκτυλα κατά βάση, το δεύτερο ένα delay για volume swells, και το τρίτο ένα delay για The Edge τύπου πράγματα... όταν χρησιμοποιώ παραπάνω από ένα μαζί, γίνονται ωραία πράγματα, ενώ πού και πού παραλλάσσω το τρίτο σε ένα delay με σχεδόν άπειρες επαναλήψεις για να κάνω λούπες με drones και να τζαμάρω από πάνω.. σκεφτείτε τη λειτουργία hold που έχουν κάποια Boss, κάτι αντίστοιχο)

 

Διαδρομή B (καταλήγει στον Marshall):

       - WOBO ProgLooper (προσφέρει δυνατότητα μετάβασης με το πάτημα ενός κουμπιού για 7 διαφορετικές διαδρομές για τον Marshall, τα 2 κανάλια του και τα εφέ της διαδρομής Β)

       - T. Jauernig Gristle King boost/overdrive (WOBO loop 1 - το πετάλι του κυρίου Greg Koch... το λάτρεψα από όταν το απέκτησα και σταδιακά έδιωξα όλα τα υπόλοιπα gain πετάλια της συλλογής μου για πάρτη του)

       - TC Electronic Polytune 3 buffer/tuner (WOBO loop 1 - απαραίτητο το πολύ καλό buffer του για το passive Octo Puss που ακολουθεί στη σειρά των εφέ)

       - Bigfoot Engineering Octo Puss octave (WOBO loop 1 - χωρίς knobs, πατάς και κάνεις γούστα τύπου Hendrix μια οκτάβα πιο πάνω)

       - [Boss FV500H volume] (σχεδόν πάντα στο φουλ, εκτός αν καμιά φορά θέλω να περιορίσω λίγο την όποια φασαρία)

       - ASound Equalization parametric eq (effects loop - always on πετάλι όποτε παίζω με τον Marshall... ανάλογα με την κιθάρα και τη λειτουργικότητα που θέλω να έχω, μπορώ να μετακινήσω το Mid Freq knob με το πόδι ενώ παίζω, ρυθμίζοντας έτσι την απόκριση των μεσαίων να συμβαδίζει ανάλογα με την κιθάρα και τη διάθεση της στιγμής... αυτό το κάνω έχοντας βάλει ένα μπιχλιμπίδι ονόματι Option Knob πάνω στο συγκεκριμένο knob του πεταλιού... πάρα πολύ χρήσιμο, το προτείνω ανεπιφύλακτα)

       - Fulltone Gold Deja 'Vibe (WOBO loop 3, effects loop ενισχυτή - θεϊκή Χεντριξίλα)

       - Danelectro Billionaire BK-1 Big Spender Spinning Speaker (WOBO loop 4, επίσης στο effects loop του ενισχυτή - μακράν το καλύτερο Leslie πετάλι που έχω ακούσει ποτέ.. είχα σκάσει τετραπλάσια κάποτε για ένα Neo Instruments Mini Vent, το οποίο όσο πιστό και να προσπαθούσε να είναι ηχητικά, έβγαζε ντιτζιταλιά η όλη φάση.. τούτο δω είναι ένας αναλογικός rotary speaker δαίμονας που μπορεί να σου προσφέρει και τεράστιο boost αν το θέλεις, και απορώ γιατί βγήκε εκτός κυκλοφορίας)

       - TC Electronic Flashback X4 (effects loop, και επίσης always on... κλασικό πετάλι, το μόνο που χρειάζεται είναι να πειραματιστεί κανείς μέχρι να βρει το TonePrint ή τον τύπο που του αρέσει, και μετά να καταλάβει και τι μπορεί να κάνει για να το αξιοποιήσει στο έπακρο... στο μεν Triple έχω ρυθμίσει τα presets σε quarter notes and dotted eighths για τα καθαρά delays, στο δε X4 σε quarter notes για τα μεσοβρώμικα και βρώμικα)

       - Ernie Ball VP Jr. 25K expression (effects loop - ρυθμίζει το εύρος των μεταβλητών στα presets του Flashback X4... στα 2 από τα 3 presets μεταβαίνω από πολύ μικρούς χρόνους με οριακά 1 επανάληψη, ψευδοreverb θα έλεγε κανείς, μέχρι κάπου 400 ms και 3-4 επαναλήψεις χοντρικά, στο 3ο ξεκινάει από lead delay με 3-4 επαναλήψεις και φτάνει σε λίγο μεγαλύτερους χρόνους και levels με ίδιες επαναλήψεις)

 

Αυτά. Μετά από κάπου δύο χρόνια που αποφάσισα να κάνω την αλλαγή σε ένα A/B τύπου two-amp setup, αυτό επιτέλους υλοποιήθηκε.. κι αφού έβαλα όλα τα συμπράγκαλα σε ένα δωμάτιο στο οποίο είχε αργήσει αλλά έγινε η ανακαίνιση στα πατώματα που χρειαζόταν, πάτησα το κουμπί, και ευτυχώς όλα λειτουργούν όπως περίμενα. Happy times.

IMG_20220315_183026.jpg

IMG_20220326_002705.jpg

Dude Rig.jpg

Ακολουθεί ανάρτηση για nerds. Μια ενδιαφέρουσα σύγκριση της τωρινής κατάστασης με ένα χρόνο πριν, η οποία καταδεικνύει τον κιθαριστικό παροξυσμό που με έχει πιάσει 2-3 χρόνια τώρα. Μικροαλλαγές και προσθαφαιρέσεις λοιπόν (σε μαύρο όσα μηχανήματα έχω ακόμα στην κατοχή μου, σε "[ ]" όσα έχω αλλά είτε δεν χρησιμοποιώ είτε έχω βάλει προς πώληση).

 

Τα new kids on the block είναι τα εξής:

1) Fender FSR Player Stratocaster, με εγκατεστημένο VegaTrem και FreeWay switch >>> Η μουράτη Strat στην οποία δεν μπορούσα να αντισταθώ, και η οποία έχει όλες τις βάσεις που χρειάζεται και αποτελεί ένα μικροproject σε εξέλιξη (πολύ σύντομα θα πάρει την τελική της μορφή, και ήδη το VegaTrem από μόνο του είναι η απόλυτη αναβάθμιση θα μπορούσε να πει κανείς)

2) Shergold Provocateur SP01 >>> Η μόνη κιθάρα που έχω παίξει μέχρι τώρα στη ζωή μου του απόλυτου 10/10... όργανο που μιλάει και πάλλεται, φονική γκαζομηχανή, ταυτόχρονα μοναδική σε χαρακτηριστικά, δεν έχω λόγια

3) D'Angelico Premier DC >>> Επιτέλους κατάλαβα ότι αυτό που έψαχνα από humbuckers ήταν μια semi-hollow, και όχι LP, SG ή κάτι άλλο. Υπέροχη κιθάρα ως έχει, αλλά σίγουρα θα παιχτεί μια μαγνητοαναβάθμιση με ένα σετ Lollar μελλοντικά

4) FGN J-Standard Iliad >>> Μια κουκλάρα Tele που πραγματικά τα έχει όλα (τα φράζει στην Vintera που είχα κατασκευαστικά, ηχητικά, σαν αίσθηση στο neck και σε βολικότητα λόγω radius), κι αν ήταν και λίγο ακόμα πιο resonant θα έπαιρνε κι αυτή το απόλυτο 10ρι (τώρα είναι στο 9,5)

5) Wampler dB+ (Α) >>> Το setup μου είχε το buffer του από τη βρώμικη (B) μεριά, αλλά όχι και από την καθαρή (Α), οπότε μετά την προσθήκη του buffer του dB+ επετεύχθη η επιθυμητή ισορροπία (μέρα με τη νύχτα η διαφορά).. επίσης όποτε παίζω με boost και overdrives από τη (Β) μεριά, υπάρχει η δυνατότητα ματσαρίσματος του hotter σήματος σε επίπεδο εντάσεων με το boost του dB+ από την (Α)

6) TC Electronic Flashback 2 X4 delay (Α) >>> Με τον τρόπο που το χρησιμοποιούσα, το Triple delay που είχα δεν το εκμεταλλευόμουνα όπως θα έπρεπε, οπότε στράφηκα στην πιο φρέσκια βερσιόν του X4 κυρίως λόγω των 6 presets... έκανα πολύ καλά, καθώς έχω και τα 5 πράγματα που χρειάζομαι στα πόδια μου ανά πάσα στιγμή (βασικό delay με dotted 8ths και αρκετή ουρίτσα, short delay για basic ambience καταστάσεις, δυνατό delay με μία επανάληψη για The Edge φάση, δυνατό delay με μεγάλη ουρά για swells σε συνδυαστική χρήση με volume pedal α λα Holdsworth, delay με άπειρες επαναλήψεις για hold λειτουργία), και δεν έχω καν παίξει με τις δυνατότες που προσφέρει η τεχνολογία MASH ακόμα (τι πεταλάρα έφτιαξαν οι κερατάδες)

7) Electro-Harmonix Wailer Wah >>> Ενώ δεν παίζω σχεδόν καθόλου με wah, το πετάλι αποφάσισα να το ξαναβάλω στο board για όποτε χρειαστεί σε κάποιο τζαμ ή για ανάγκες συγκεκριμένου τραγουδιού (το έχω καιρό και απλά καθόταν στο ντουλάπι.. επίσης αξιοσημείωτο ότι ενώ είναι πολύ φτηνό και πλαστικούρα, το κράτησα μετά από συγκρίσεις με πολλά boutique πετάλια, καθώς μου άρεσε το range και η καθαρότητά του περισσότερο από όλα)

 

Τέλος αξιώθηκα να χώσω το πολυτροφοδοτικό (TrueTone CS12) κάτω από το board, επομένως είναι λίγο ομορφότερη η φάση στο πάτωμα από ό,τι παλιότερα, και άλλαξα τη διαρρύθμιση των πεταλιών, ώστε να έχω άμεση πρόσβαση με το πόδι σε όσα χρειάζεται να πατάω συχνά ή να πατάω για λίγο και να επαναφέρω γρήγορα. Μέσα στην όλη φάση αφαίρεσης έχει μείνει και χώρος για ένα τελευταίο πετάλι, που θα είναι είτε overdrive είτε fuzz λογικά... αλλά δεν επείγει.

 

Υ.Γ.: Αν τώρα βγάλει κανείς έξω την καύλα για 2-amp setup, μαζί και τη λειτουργικότητα που παρέχουν πολλά από τα πετάλια του board, αλλά και τα ολιγόλεπτα γούστα που μπορούν να  προσφέρουν άλλα (π.χ. vibe ή octave), μπορώ κάλλιστα να ζήσω με τα παρακάτω, τα οποία είναι ουσιαστικά τα απαραίτητα κομμάτια του όλου rig:

1) Μία εκ των κιθαρών (πρώτες επιλογές οι Strat και Provocateur, αμέσως μετά η D'Angelico)

2) TC Electronic PolyTune 3 (τόσο για το buffer όσο και για το κούρδισμα)

3) T. Jauernig Gristle King (τόσο για το boost όσο και για το overdrive)

4) ASound Equalization (για το real-time fine-tuning του πράγματος.. τις μικροαλλαγές που επιτάσσει στο eq η εκάστοτε κιθάρα ή η όρεξη της στιγμής δηλαδή)

5) TC Electronic Flashback 2 X4 delay (για προφανείς λόγους που προαναφέρθηκαν)

6) Marshall Mini Silver Jubilee head + Palmer 1x12 με Celestion Greenback (η αρχή των πάντων.. 1ο κανάλι στο edge of breakup, 2ο ένα gain stage παραπάνω)

IMG_20230407_080006.jpg

IMG_20230416_011908.jpg

IMG_20230504_012012.jpg

Dude Rig.jpg

Επεξεργασμένο από fusionakis
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nestoras είπε

image.jpg.36a850c843dc6b65f981b6fe1aac7a44.jpg

 

Αλλάζουμε το od κάθε λίγο και λιγάκι για να νομίζουμε ότι έχουμε κάτι καινούργιο. Αφού έτσι κι’ αλλιώς το ίδιο ακουγόμαστε. 🤣

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
51 λεπτά πριν, Nestoras είπε

Αλλάζουμε το od κάθε λίγο και λιγάκι για να νομίζουμε ότι έχουμε κάτι καινούργιο. Αφού έτσι κι’ αλλιώς το ίδιο ακουγόμαστε. 🤣

Να τα λες σωστά: "Άρρωστα παιδιά είμαστε, πάσχουμε από GAS, τι να κάνουμε... Με κάνα od την ψευτο- βολέβουμε. Δράμα φίλος... δράμα...".  

  • Χαχα 3

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου