Προς το περιεχόμενο

Μια πάρα πολυ δυσάρεστη εμπειρία απο το πλαίσιο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτα παιδάκια μου τα γράφουμε εδώ:

http://www.skroutz.gr/m/11/Πλαίσιο

 

για να τα διαβάζουν οι υπόλοιποι και να ξέρουν τί γίνεται στο πλαίσιο.

 

Δεν πρόκειται να διορθωθεί αλλιώς η κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως η γκρίνια πάει σύννεφο φιλαράκια.

Τα δικά σας λάθη επιτρέπονται έτσι;

Παραγγέλνω και μετά... αλλάζω γνώμη. Αυτό είναι οκ έτσι;

Τόσο πολύ το σκέφτηκες πριν κάνεις την παραγγελεία σου...

Τι περιμένεις;

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να σ' εξυπηρετήσουν, αλλά να δέχεσαι ότι πρόκειται για μαγαζί όπου τύποι σαν κι εσένα μπορεί να δουλεύουν εκεί κι ότι κι αυτοί μπορεί να κάνουν λάθη σαν άνθρωποι.

Βγαίνεις αμέσως να τους ξεβρακώσεις... ποιός είσαι... ο αλάνθαστος;

Οταν αγοράζεις σκληρό και τον επιστρέφεις γιατί άλλαξες γνώμη, τι πρέπει να τον κάνουν; Να τον φάνε;

Να τον επιστρέψεις στη συσκευασία του βέβαια!

Εσύ θα αγόραζες καινούργιο σκληρό ασφράγιστο;

Οσο για το κόστος των κούριερ δεν είναι και δική τους χρέωση. Του κούριερ είναι.

Αν δεν θες τρέχα πάρτο. Δίπλα σου είπες ότι είναι.

 

Αχ ρε αθάνατο δίκιο του Ελληνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kleon δεν πολυκατάλαβες μου φαίνεται:

 

Την παραγγελία μου την άλλαξα μια βδομάδα πριν έρθουν τα προιόντα στο πλαίσιο. Δεν επέστρεψα τίποτα, ούτε ήταν τελευταία στιγμή. Αλλα ακόμη και επιστροφή ή την τελευταία στιγμή να ήταν όφειλαν να είναι σωστοί.

 

Επίσης δεν κατάλαβες ότι ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να σου στείλουν τα πράγματα που παραγγέλνεις σπίτι, ενω φαινομενικά απο το site σου δίνεται η δυνατότητα για παραλλαβή απο το κατάστημα.

 

 

Διάβασε σε παρακαλώ προσεκτικά πριν κατηγορήσεις τον πελάτη, που στο κάτω κάτω έχει πάντα δίκιο.

Έλεος δηλαδή να ζούμε στο 2008 και να πρέπει να ανεχόμαστε την μια μ@λ@κι@ πάνω στην άλλη για να πάρουμε ένα ανταπτοράκι αξίας 29 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι άλλοι οφείλουν να είναι σωστοί.

Εκτός από εμάς... Άλογο...

Βρήκαμε βήμα στο ιντερνετ και στον Μακη και καταγγέλουμε αβέρτα.

Κι ετσι χάνει και τη δύναμη της η καταγγελία. Με απίθανες τοποθετήσεις.

Έλεος δηλαδή να ζούμε στο 2008 και να πρέπει να ανεχόμαστε την μια μ@λ@κι@ πάνω στην άλλη για να πάρουμε ένα ανταπτοράκι αξίας 29 ευρώ.

 

Αυτό θα λένε κι αυτοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι άλλοι οφείλουν να είναι σωστοί.

Εκτός από εμάς... Άλογο...

Βρήκαμε βήμα στο ιντερνετ και στον Μακη και καταγγέλουμε αβέρτα.

Κι ετσι χάνει και τη δύναμη της η καταγγελία. Με απίθανες τοποθετήσεις.

Έλεος δηλαδή να ζούμε στο 2008 και να πρέπει να ανεχόμαστε την μια μ@λ@κι@ πάνω στην άλλη για να πάρουμε ένα ανταπτοράκι αξίας 29 ευρώ.

 

Αυτό θα λένε κι αυτοί...

 

Αφού έτσι θα λένε κ αυτοί, μπορώ να σε ρωτήσω το γιατί το πιστεύεις αυτό?

 

Ποιό ήταν το λάθος απο μέρους μου δηλαδή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδωσες παραγγελεία.

Άλλαξες γνώμη.

Οσο πιο πολύ τα μπερδεύεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες για πιπα.

Δέξου το.

Δεν λες στη μάνα σου άλλαξα γνώμη δεν θέλω φακές, φτιάξε φρικασέ...

300 τμήματα άλλαξες είπες... τηλεφωνικά κιόλας!

Δεν λέω ότι οι τύποι είναι άψογα οργανωμένοι, είναι όμως η εταιρεία που ξεχωρίζει στα ελληνικά δεδομένα.

Λάθη γίνονται.

Και από τις δυό μεριές όμως.

Θα πούλησες τον τσαμπουκά σου κι εσύ όταν πήρες τηλέφωνο (όπως είπες παραπάνω) και τι περιμένεις;

Κάποιος lambrosgg ήταν στην άλλη πλευρά επίσης και τα πήρε κι αυτός... Ιδού το αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδωσες παραγγελεία.

Άλλαξες γνώμη.

Οσο πιο πολύ τα μπερδεύεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες για πιπα.

Δέξου το.

Δεν λες στη μάνα σου άλλαξα γνώμη δεν θέλω φακές, φτιάξε φρικασέ...

300 τμήματα άλλαξες είπες... τηλεφωνικά κιόλας!

Δεν λέω ότι οι τύποι είναι άψογα οργανωμένοι, είναι όμως η εταιρεία που ξεχωρίζει στα ελληνικά δεδομένα.

Λάθη γίνονται.

Και από τις δυό μεριές όμως.

Θα πούλησες τον τσαμπουκά σου κι εσύ όταν πήρες τηλέφωνο (όπως είπες παραπάνω) και τι περιμένεις;

Κάποιος lambrosgg ήταν στην άλλη πλευρά επίσης και τα πήρε κι αυτός... Ιδού το αποτέλεσμα.

 

Θεωρείς μεγάλο μπέρδεμα δηλαδή να αφαιρέσω ένα προιόν απο μια παραγγελία μου μια ολόκληρη βδομάδα πριν καν το παραλάβουν αυτοι? Που να ήθελα να κάνω τίποτα πιο σύνθετο δηλαδή... Και στην δεύτερη παραγγελία που δεν "μπέρδεψα" τίποτα γιατι τα σκατώσανε ξανά και δώσανε το ανταπτοράκι που εγώ επέστρεψα (απο δικό τους λάθος) αλλού και όχι σε μένα?

 

Τώρα θα μου πεις ότι κάπου αλλού στην Ελλάδα θα υπάρχει κάποιος άλλος πολύ χαρούμενος με το ανταπτοράκι που πήρε απο το πλαίσιο και ενώ κανονικά θα περίμενε 10 μέρες όπως εγώ του ήρθε μέσα σε ένα σαββατοκύριακο. Και θα λέει "μπράβο το πλαισιο" και "ζήτω το πλαίσιο" και άλλα τέτοια.

 

Έτσι είναι αυτα... Δεν μπορείς να τους έχεις όλους ευτυχισμένους.

 

Τσαμπουκά πούλησα στο τελευταίο τηλεφώνημα όπου τα είχαν κάνει απολύτως σκατά και έχασα την ψυχραιμία μου όπως ηταν φυσικό. Και μην φανταστείς ότι έβριζα. Απλώς μιλούσα δυνατότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε μαγκες, εγω σε σουβλατζιδικο δουλευω..Οταν ερχεται ο καθε ενας, (και νομιζει οτι σ ολη τη βαρδια εξυπηρετω μονο αυτον) και μου λεει βαλε αυτο στο σουβλακι,και σε κλασματα δευτερολεπτου αλλαζει γνωμη, και μου αλλαζει την παραγγελια...ε οσο να ναι ολο και σε καποιον τηα κανω ενα λαθος (θα βαλω π.χ. κρεμμυδι).Θελω να πω οτι τα λαθη ειναι ανθρωπινα, και οταν εισαι σε χωρο εργασιας που βλεπεις καθε μερα 100αδες ανθρωπους, κι ο καθενας εχει τη δικια του ιδιοτροπια....ε....καπου αρχιζεις και χανεις και συ την ψυχραιμια σου σαν ανθρωπος!!Γι αυτο λοιπον εχουμε και λαθη στα οποια μπορει πολλες φορες να φταιει και ο πελατης ( ο πελατης δε νομιζω οτι εχει παντα δικιο)

It's a long way to the top....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε μαγκες, εγω σε σουβλατζιδικο δουλευω..Οταν ερχεται ο καθε ενας, (και νομιζει οτι σ ολη τη βαρδια εξυπηρετω μονο αυτον) και μου λεει βαλε αυτο στο σουβλακι,και σε κλασματα δευτερολεπτου αλλαζει γνωμη, και μου αλλαζει την παραγγελια...ε οσο να ναι ολο και σε καποιον τηα κανω ενα λαθος (θα βαλω π.χ. κρεμμυδι).Θελω να πω οτι τα λαθη ειναι ανθρωπινα, και οταν εισαι σε χωρο εργασιας που βλεπεις καθε μερα 100αδες ανθρωπους, κι ο καθενας εχει τη δικια του ιδιοτροπια....ε....καπου αρχιζεις και χανεις και συ την ψυχραιμια σου σαν ανθρωπος!!Γι αυτο λοιπον εχουμε και λαθη στα οποια μπορει πολλες φορες να φταιει και ο πελατης ( ο πελατης δε νομιζω οτι εχει παντα δικιο)

 

Το σουβλάκι φίλε μου πρέπει να το ετοιμάσεις μέσα σε ένα λεπτό, οπότε δεν σου μένει χρόνος να σκεφτείς. Στο πλαίσιο είχανε μια βδομάδα να το σκεφτούν και να αλλάξουν την παραγγελία. Και δεν ήταν μόνο ένας άνθρωπος να πεις "εντάξει τα χει παίξει ο καημένος", μίλησα με 10 άτομα μές το νερό.

 

Αν 10 άτομα δεν μπορούν να κάνουν σε μια βδομάδα μια αλλαγή σε μια παραγγελία της τάξης του "χωρίς κρεμμύδι τελικά¨ και προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε αυτό το γεγονός αντί να το κατακρίνουμε τότε τί να πω? Ζούμε σε μέρες ανικανότητας και πραγματικά θλίβομαι που το συμπεραίνω καθημερινά ολοένα και συχνότερα.

 

κλεον, μηπως είσαι μέτοχος στο πλαίσιο?!?  :)

 

Και εγώ έχω φριχτές υποψίες γι αυτό...  Δεν εξηγείται αλλιώς. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου