Προς το περιεχόμενο

Μια πάρα πολυ δυσάρεστη εμπειρία απο το πλαίσιο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

θα το κλεισεις το γυράδικα με τέτοιες ατάκες.Σε βλέπει κ τόσος κόσμος εδώ κ δεν θα ξαναπατήσουν ρε χασάπη του κρεμμυδιού κ της πίτας :P

 

Απ τη στιγμή που ακυρώνεις με 500 τηλέφωνα την παραγγελειά δεν φταίς εσύ αλλα ο υπαλληλος που είναι μπροστά στο πισί κ βλέπει τσόντα με φίδια.

 

Αν δεν υπήρχε σκηνικό που επεριεγραφηθήκετο ίσα παραπάνω ναούμ θα είναι ο τζήτζης για κρέμασμα σαν αρνί στο ψυγείο του χασάπη.Κ ανετα του κάνανε κ ban( αν εχει το πλαίσιο τέτοιο mode)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

είναι μπροστά στο πισί κ βλέπει τσόντα με φίδια.

 

αχ μη μου λές τέτοια νυχτιάτικα και φτιασιδώνομαι...  ;D ;D ;D

 

Αν δεν υπήρχε σκηνικό που επεριεγραφηθήκετο ίσα παραπάνω ναούμ θα είναι ο τζήτζης για κρέμασμα σαν αρνί στο ψυγείο του χασάπη.Κ ανετα του κάνανε κ ban( αν εχει το πλαίσιο τέτοιο mode)

 

 

Μπα. Κανονικά κάνω login στο site. Ανησυχώ ότι θα μου τη φέρουν απ αλλού. Και το χειρότερο... ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΜΕΝΩ (αν φυσικά το βρούνε)  8) 8) 8)!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποτιθεμενος λόγος είναι ρε αγράμματε τζηντζήν.Σε φάγανε τα ζωνιανα κ η παρέα με τον βαρτάνη.Κάνοντας παρέα με λάθος διστόρσιο τέτοια παθαίνεις....

 

Λέω αν έκανες παραγγελεία-απαραγγελεία mode χωρίς τηλεφωνα κ σκηνικα τι θα πρεπε να σου κάνει το οποιοδίποτε μαγαζί.

 

Μαμώ την κεφάλα σου την σούπερ καβουρδιστήρα.Μου θες να γίνεις κ νονός τρομάρα σου.Αν ησουν αξιος για νονός θα σου φέρνανε 10 διαφορετικούς αντάπτορες κ θα σου γλύφανε κ τις πατούσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποτιθεμενος λόγος είναι ρε αγράμματε τζηντζήν.Σε φάγανε τα ζωνιανα κ η παρέα με τον βαρτάνη.Κάνοντας παρέα με λάθος διστόρσιο τέτοια παθαίνεις....

 

Λέω αν έκανες παραγγελεία-απαραγγελεία mode χωρίς τηλεφωνα κ σκηνικα τι θα πρεπε να σου κάνει το οποιοδίποτε μαγαζί.

 

Μαμώ την κεφάλα σου την σούπερ καβουρδιστήρα.Μου θες να γίνεις κ νονός τρομάρα σου.Αν ησουν αξιος για νονός θα σου φέρνανε 10 διαφορετικούς αντάπτορες κ θα σου γλύφανε κ τις πατούσες.

 

 

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..............

 

Αστειευόμουν... Ελπίζω να έγινε κατανοητό αυτό. Αυτα " ;D :D :D :D" δείχνουν ότι αστειευόμαστε.  ::) ::) ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που αστειεύεσαι ρε είσαι κ ψεύτης απο πάνω?Εσυ τα γυαλιά μου φόρεσες.Ουστ απο δω που θες κ ανταπτορα κ remote.Τπτ ρε στην πυρά μαζί με το guitarig to 1 να μην μπορείς να σταυρώσεις ήχο.Χαραμοφάη, τίν ε τιν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδωσες παραγγελεία.

Άλλαξες γνώμη.

Οσο πιο πολύ τα μπερδεύεις τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες για πιπα.

Δέξου το.

Δεν λες στη μάνα σου άλλαξα γνώμη δεν θέλω φακές, φτιάξε φρικασέ...

300 τμήματα άλλαξες είπες... τηλεφωνικά κιόλας!

Δεν λέω ότι οι τύποι είναι άψογα οργανωμένοι, είναι όμως η εταιρεία που ξεχωρίζει στα ελληνικά δεδομένα.

Λάθη γίνονται.

Και από τις δυό μεριές όμως.

Θα πούλησες τον τσαμπουκά σου κι εσύ όταν πήρες τηλέφωνο (όπως είπες παραπάνω) και τι περιμένεις;

Κάποιος lambrosgg ήταν στην άλλη πλευρά επίσης και τα πήρε κι αυτός... Ιδού το αποτέλεσμα.

 

εχεις ξεχασει κατι ΠΟΛΥ βασικο (μπροστα στο οποιο ολα τα αλλα ειναι .......(εδω βαζουμε την 16η λεξη της παραθεσης στον πληθυντικο... :))

 

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ

 

END OF STORY...

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Superfunk ο πελάτης έχει πάντα δίκιο όταν ο πωλητής έχει αυτή την εντολή. Και μάλλον την έχει σ' αυτό το μαγαζί.

Επίσης όταν δεν έχει εξαντληθεί η υπομονή του (άνθρωπός είναι και αυτός) και όταν ο πελάτης είναι συνεννοήσιμος.

Μάλλον δεν εξυπηρετείς πελάτες λιανικής.

"Δίκιο" έχει ο μέσος όρος. Όχι όλοι.

Δεν θα σε .... κιόλας για 23 ευρώ που λέει κι ο ίδιος!

Και επίσης τίποτα δεν είναι τόσο απόλυτο όσο ένα τέτοιο τσιτάτο που αυθαίρετα χρησιμοποιούμε επείδή το έγραφε το Μικυ Μάους.

Επειδή εδώ μέσα όλοι κάποια δουλειά κάνουμε υποθέτω... πέρα από τη μουσική που εγώ τουλάχιστον την έχω για χόμπι, ξέρουμε τι τραβάμε και πόσο δύσκολο πολλές φορές είναι να εξυπηρετήσεις κάποιον που είναι αρνητικός και τα ξέρει κι όλα.

Το πόσο ο πελάτης έχει πάντα δίκιο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δεν νομίζω ότι θέλει και συζήτηση. Δεν έχει πάντα δίκιο.

Το πόσο είναι διατεθειμένος να αντέξει υπομονετικά ο οποιοσδήποτε πωλητής... αυτό είναι συζητήσιμο.

Και οι δύο άνθρωποι είναι.

Ο ένας από τη μια πλευρά του γκισέ κι άλλος απ' την άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνω και επαναλαμβανω

 

ο πελάτης εχει πάντα δικιο ακομα και οταν εχει ΑΔΙΚΟ

 

(& εγω "πελατες" εξυπηρετω)

 

(οι επιχειρησεις που ΔΕΝ ακολουθουν το παραπανω οδηγουνται ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στο ΚΛΕΙΣΙΜΟ ;))

 

Δεν θα σε .... κιόλας για 23 ευρώ που λέει κι ο ίδιος!

 

ΜΩΡΕ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ...(ειδικα οταν στο διπλανο στενακι απο εσενα υπαρχουν αλλοι 100 που με προθυμια θα κατσουν αν δεν κατσεις εσυ...)

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσα να πω πολλά για το δίκιο και άδικο του πελάτη καθότι έχω βρεθεί και από τις δύο πλευρές του θέματος. Επειδή θα ξεφύγουμε, ας το αφήσω αυτό το κομμάτι.

 

Επί της ουσίας, νομίζω ότι θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο ελαστικοί όταν είμαστε τακτικοί και ευχαριστημένοι πελάτες ενός καταστήματος. Αν στις 50 άψογες συναλλαγές τύχει και μια προβληματική, δε χρειάζεται να κρεμάσουμε κόσμο, ούτε να βγάζουμε πύρινη γλώσσα στα πάσης φύσεως sites.

Λογικό είναι να τύχει και μια στραβή σε ανύποπτο χρόνο, μιλάμε για παραγγελίες που γίνονται από ανθρώπους και τις χειρίζονται άνθρωποι και είναι αυτονόητο ότι ο άνθρωπος είναι φύσει επιρρεπής στα λάθη. Καλή θέληση να υπάρχει και όλα βρίσκονται. ;)

 

Υ.Γ. Ο τσαμπουκάς δεν βοηθάει (σχεδόν) ποτέ. Δεν θα φύγει καμιά παραγγελία γρηγορότερα, ούτε θα εξαναγκάσει κανέναν πωλητή να σε αντιμετωπίσει καλύτερα. Το μόνο που φέρνει είναι εκνευρισμό και μεγαλύτερες πιθανότητες να πάει κάτι στραβά...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

SF το "Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν πρυτανεύει της κοινής λογικής και της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου