Προς το περιεχόμενο

Μια πάρα πολυ δυσάρεστη εμπειρία απο το πλαίσιο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επιμενω ο πελατης εχει ΠΑΝΤΑ δικιο...

 

(δεν εχει καμμια σχεση με την λογικη και τη συμπεριφορα αλλα με αυτο που ΟΝΤΩΣ συμβαινει στον λιαν ανταγωνιστικο κοσμο μας)

 

προσωπικα αν...υποψιαστω ;D οτι η επιχειρηση με την οποια συναλλασομαι δεν ακολουθει τον παραπανω κανονα Ι SIMPLY TAKE MY BUSINESS ELSEWHERE ;)

 

Στη συγκεκριμενη δε περιπτωση του Λαμπρου ως επαγγελματιας και εγω απλα θεωρω οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ ειναι απλα για ΚΛΑΜΜΑΤΑ (οχι γιατι εκανε λαθος,κατι πολυ ανθρωπινο ,αλλα γιατι ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕ με καποιον τροπο τον πελατη που ταλαιπωρησε (π.χ οποιοδηποτε σοβαρο Αμερικανικο η Γερμανικο καταστημα θα του ΧΑΡΙΖΕ αυτα που αγορασε,μου εχει συμβει και στο AMAZON & στον THOMANN & στη ROCKINGER οταν ΑΥΤΟΙ εκαναν λαθος και μαλιστα στον Thomann το λαθος τους εγινε λογω ΔΙΚΗΣ μου αλλαγης της παραγγελιας την οποια αγνοησαν,ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ μου θα με δειρουν κι ολας?Απο τη στιγμη που η ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ απο το καταστημα η ΕΥΘΥΝΗ μου ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ)

 

αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και δεν αλλαζει με καμμια κυβερνηση. ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και δεν αλλαζει με καμμια κυβερνηση. ;)

Ούτε με το ΔΗΚΚΙ;  ;) :) :) Δεν σε έχω συνηθίσει διαφορετικά.

Απλά υπάρχουν και άλλες απόψεις για το θέμα και κανένας μας δεν θέλει να ταλαιπωρείται και να μην εξυπηρετείται. ;)

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

aκριβως ;)

 

ομως ο Λαμπρος ΚΑΙ ταλαιπωρηθηκε και ΔΕΝ εξυπηρετηθηκε.. ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα τιποτε απο ελληνικο μαγαζι μεσω ιντερνετ ουτε τσαμπα να ηταν.. σε δεκα χρονια βλεπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα τιποτε απο ελληνικο μαγαζι μεσω ιντερνετ ουτε τσαμπα να ηταν.. σε δεκα χρονια βλεπουμε

 

Είσαι πολύ υπερβολικός! Υπάρχουν πάρα πολύ αξιόλογα Ελληνικά καταστήματα  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα τιποτε απο ελληνικο μαγαζι μεσω ιντερνετ ουτε τσαμπα να ηταν.. σε δεκα χρονια βλεπουμε

 

Είσαι πολύ υπερβολικός! Υπάρχουν πάρα πολύ αξιόλογα Ελληνικά καταστήματα  ;)

 

+1. Π.χ. με e-shop ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Superfunk πολύ συμφωνούμε τελευταία και ανησυχώ. Αυτό είπα και εγώ του kleon πιο πάνω. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.

 

Και να σας πω γιατί έχω δίκιο?

 

Διότι επικοινώνησα με την systemgraph (μεταπωλητής apple lacie κ.α.) και έχουν ετοιμοπαράδοτα τον αντάπτορα + μια κάρτα ασύρματου δικτίου που χρειάζομαι και δεν ήλπιζα ότι θα την έβρισκα.

Τί σημαίνει αυτό? Ότι ο Λαμπρούκος σήμερα θα πάει εκεί να κάνει τη δουλειά του (δυστυχώς δεν λειτουργούν online) και θα ακυρώσει την παραγγελία απο το πλαίσιο (είναι και πιο φτηνοί)

 

Γι αυτό έχω δίκιο. Γιατί αν το πλαίσιο ήταν σωστό, τώρα θα ήταν κατα 15 ευρώ πλουσιότερο και δεν θα είχε κραχτεί.

 

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι ΑΥΤΟΙ έχουν ΕΜΑΣ ανάγκη και όχι ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι ΑΥΤΟΙ έχουν ΕΜΑΣ ανάγκη και όχι ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.

 

Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα πέρι "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" και λοιπές αρλουμπίτσες (κατά μέσο όρο έτσι πρέπει να φέρονται, αλλά μην τρελαθούμε, υπάρχει ΗΛΙΘΙΟΣ κόσμος-ναι ο πελάτης), αλλά θα σταθώ μόνο σε αυτό.

 

Αν δεν τον είχες ανάγκη αρχικά(αφού δεν είχες κάνει έρευνα αγοράς, για να λες ότι τελικα θα το παραγγείλεις από αλλού και φθηνότερα), τότε δεν θα έκανες την παραγγελία.

Το καλύτερο και για τους 2 είναι να υπάρχει αμφίδρομη ειλικρίνια.

Όταν πιο παλιά είχα πάει το desktop στο eshop γιατί μου εμφάνιζε προβλήματα(ήταν φρέσκο μηχάνημα), είχαν κάνει 2 βδομάδες να τον φτιάξουν. Απο την στιγμή που τους έβαλα φωνές(όχι βρυσίδια και ιστορίες-λογικά πράγματα) το πισι ήταν έτοιμο μέσα σε 2 μέρες. Και αυτοί δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους, αλλά και εμείς ως πελάτες είμαστε για τα μπάζα.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω να σχολιάσω το οτι πρίν αγοράσεις μέχρι κ τσίκλα μπιγκ μπάμπολ για ατελείωτη φούσκα κ γέμιση μπισκότα σκύλου κάνεις μια γαμημένη μικρή έρευνα κ στο ίντερνετ κ σε μαγαζία?

 

Στην περίπτωση σου λαμπρο πριν το βρεις απο την systemgraph είπες οτι δεν το χει κανείς ή θα περιμένεις να στο φέρουν.Φευτικο ανυπομονο αγόρι :P

 

Υπάρχουν πολλά μαγαζιά κ κοντράρονται κι αυτοι μεταξυ τους στα ίσα, δεν υπάρχει περίπτωση να βρείς μόνο σε ένα μαγαζι αυτο που θες.Νταξ είπαμε πήρες μάκ και?Μήπως είναι μηχάνημα 10 έτη φωτός μπροστά?Τσίλ άουτ μίστερ μιγιάγκι ναούμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου