Προς το περιεχόμενο

Ποιον εμπιστεύεστε για service???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 126
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλησπέρα σε όλους .

 

Παρατηρώ ότι υπάρχουν κατηγορίες δημοσίως για μερικούς για , κατα την γνώμη μου , υποτιθέμενα περιστατικά που έχουν γίνει . Λέω υποτιθέμενα διότι μάλλον κανένας απο έμας , τουλάχιστον όχι πάντα , δεν ήταν παρών στις συνδιαλλαγές μεταξύ του καταστηματάρχη και του δυσαρεστημένου πελάτη ώστε να ξέρει ποίος είχε δίκαιο ή άδικο ή τι ακριβώς ήταν το θέμα της κάθε επισκευής ή τι ζήτησε ο πελάτης και τι του επισκεύασαν ή τι είδους βλάβη νόμιζε ο πελατης ότι είχε ο ενισχυτής ή η κιθάρα του αλλά τελικά δεν ήταν αυτή που νόμιζε ή οτι ο πελάτης δεν ξέρει τι του γίνεται και άλλα λέει και άλλα θέλει ή ακόμα και απο την μεριά των πελατών να δηλώνουν επίτηδες άγνοια για σοβαρές βλάβες που έχουν οι ενισχυτές και οι κιθάρες τους ταλαιπωρώντας και χώνοντας έτσι τον επισκευαστή να τους κάνει την δουλειά πολλές φορές σχεδόν τσάμπα αφου ''στο σπίτι έπαιζε μια χαρά εδώ τι έπαθε ? '' , (ένα κλασσικό ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ κόλπο για όσους νομίζουν οτι μόνο οι Έλληνες καταστηματάρχες είναι οι πονηροί της υπόθεσης) .

 

Οπότε καταλαβαίνετε πλέον οτι δεν εμποδίζει ούτε εμένα , ούτε τον οποιονδήποτε αν θέλει να δυσφημίσει επειδή νομίζει οτι δεν έγινε η δουλειά του όπως αυτός ακριβώς νόμιζε οτι θα γινόταν και στα χρήματα που νόμιζε οτι θα κόστιζε ή απλά επειδή στραβογάμησε χτές βράδυ .

 

Επειδή αρκετοί απο τους αναφερθέντες προηγουμένως είναι γνωστοί μου και περνάω αρκετές ώρες στον καθένα διαφορετικά μέσα στην βδομάδα ΟΛΑ τα παραπάνω περιστατικά τα έχω δει να συμβαίνουν μπροστά μου .

 

Συμφωνώ οτι πολλές φορές και εκτός προγράμματος θα βγεί το κατάστημα , για τους δικους του πάντα λόγους , αλλά είμαι σίγουρος οτι πολλοί απο εμάς έχουν εξυπηρετηθεί και πολύ πιο γρήγορα απο το αναμενόμενο .

 

Αλλά πιστεύω δεν είναι λόγος αυτός να ''θάψουμε'' ανθρώπους που κατα μέσο όρο έχουν βοηθήσει λίγο ή πολύ αρκετό απο το κιθαριστικό και μπασιστικό κοινό των Αθηνών .

 

Αλήθεια κύριοι moderators υπάρχει τρόπος να προστατευθούν το όνομα αλλά και τα δικαιώματα των αναφερθέντων ?

 

 

 

 

Καλά τα λες φίλε Bsolution αλλά ο "έξυπνος" πελάτης που θα πάει να τη φέρει στον καταστηματάρχη δε θα έρθει μετά να ποστάρει και στο φόρουμ. Δεν έχει λόγο. Σου λέω εγώ ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι εδώ που διαμαρτύρονται είχαν όντως μια άσχημη εμπειρία. Αυτά είναι μέρος της δουλειας μιας και κανεις δεν είναι αλάνθαστος, αλλά οφείλει και ο κάθε καταστηματάρχης να αναλάβει την ευθύνη του αν θέλει να έχει καλές σχέσεις με τους πελάτες και να μην το παίζει ιστορία στο χώρο κτλ κτλ όπως κάνουν σχεδόν όλοι. Και τα μισά παράπονα να είναι μούφες, μένουν αρκετά για όλους. Δεν είναι και πολλοί.

 

Ατυχίες και στραβές συμβάινουν σε όλους. Ανθρωποι είναι και αυτοί. Δεν έχω δεί ούτε έχω ακούσει απο γνωστό έστω μία φορά όμως να σου πεί ένας αντρίκια "ναι φίλε μου έκανα λάθος, αν θες να ξανάρθεις στο επόμενο σέρβις σου κόβω τόσα". Ούτε μία. Γιατί αυτό είναι το άλλο ελληνικότατο κόλπο: στη ντόπια αγορά είμαστε δυό, είμαστε τρείς, και πελάτη άμα δε σου αρέσουμε να πας να ****θείς.

 

Όνομα και δικαιώματα έχει ο πελάτης. Ο καταστηματάρχης δε δικαιούται τίποτα που δεν έχει κερδίσει με την ποιότητα της δουλειάς του. Δε μου έχει καταστρέψει κανείς όργανο για να βγώ με ονόματα και στην τελική τη δουλειά μου την έκανα. Αλλά από ευκαιριακές γυφτιές άλλο τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα λες φίλε Bsolution αλλά ο "έξυπνος" πελάτης που θα πάει να τη φέρει στον καταστηματάρχη δε θα έρθει μετά να ποστάρει και στο φόρουμ. Δεν έχει λόγο. Σου λέω εγώ ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι εδώ που διαμαρτύρονται είχαν όντως μια άσχημη εμπειρία. Αυτά είναι μέρος της δουλειας μιας και κανεις δεν είναι αλάνθαστος, αλλά οφείλει και ο κάθε καταστηματάρχης να αναλάβει την ευθύνη του αν θέλει να έχει καλές σχέσεις με τους πελάτες και να μην το παίζει ιστορία στο χώρο κτλ κτλ όπως κάνουν σχεδόν όλοι. Και τα μισά παράπονα να είναι μούφες, μένουν αρκετά για όλους. Δεν είναι και πολλοί.

 

Ατυχίες και στραβές συμβάινουν σε όλους. Ανθρωποι είναι και αυτοί. Δεν έχω δεί ούτε έχω ακούσει απο γνωστό έστω μία φορά όμως να σου πεί ένας αντρίκια "ναι φίλε μου έκανα λάθος, αν θες να ξανάρθεις στο επόμενο σέρβις σου κόβω τόσα". Ούτε μία. Γιατί αυτό είναι το άλλο ελληνικότατο κόλπο: στη ντόπια αγορά είμαστε δυό, είμαστε τρείς, και πελάτη άμα δε σου αρέσουμε να πας να ****θείς.

 

Όνομα και δικαιώματα έχει ο πελάτης. Ο καταστηματάρχης δε δικαιούται τίποτα που δεν έχει κερδίσει με την ποιότητα της δουλειάς του. Δε μου έχει καταστρέψει κανείς όργανο για να βγώ με ονόματα και στην τελική τη δουλειά μου την έκανα. Αλλά από ευκαιριακές γυφτιές άλλο τίποτα.

 

+άπειρα!

To Be A Rock And Not To Roll

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που ένας μάστορας κάνει πολύ καλή δουλειά και οι πελάτες μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι, και μάλιστα πολλές! Παρ' όλ' αυτά, αν κάποιος είναι δυσαρεστημένος, έχει το δικαίωμα (γι' αυτό υπάρχουν και τέτοιου είδους forums) να εκφράσει την άποψη του (με τεκμήρια πάντα) ή κάποιο συμβάν που του έτυχε. Καμία πρόθεση να δυσφημιστεί κανένας. Σ' αυτό το σημείο, θα διαφωνήσω για τον όρο "υποτιθέμενα περιστατικά". Δεν νομίζω να έχει κάποιος πρόθεση να πει πράγματα για κάποιον που δεν ισχύουν ούτε ότι είναι χαζός και δεν ξέρει τι λέει ή δεν καταλαβαίνει τι του γίνεται όσο συναναστρέφεται με τον μάστορα ή ότι στραβογάμησε (ΕΛΕΟΣ) (νομίζω έχουμε φύγει από το δημοτικό πολλά χρόνια τώρα για να φερόμαστε σαν 5χρονα και να τα βάζουμε με κάποιον επειδή μπορεί να μας συνέβη κάτι στραβό, π.χ. το παράδειγμα που έδωσε ο φίλος). Όπως πολλοί γράφουν πολύ καλά λόγια για έναν μάστορα, προτρέποντας (εσκεμμένα ή μη) πολλούς να τον δοκιμάσουν, έτσι και οι δυσαρεστημένοι μπορούν να μιλήσουν για το τι συνέβη στον εαυτό τους εκφράζοντας την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τους άποψη και (θέλοντας ή μη) να αποτρέψουν κάποιον που διάβασε το συγκεκριμένο post να πάει στον συγκεκριμένο μάστορα. Καμία πρόθεση να παρακινήσουν κανέναν, καμία πρόθεση να δυσφημίσουν κανέναν!

 

p.s Να προτιμάται τους ανθρώπους που γνωρίζετε και ξέρουν ότι θα σας προσέξουν! Καλύτερα να δόσεις λίγα χρήματα παραπάνω και να γίνει σωστή δουλειά από όλες τις απόψεις, παρά να αναζητάς για κάποιον διαφορετικό αναζητώντας καλύτερη ή φθηνότερη μεταχείριση και στο τέλος να απογοητευτείς! Εγώ προσωπικά πήρα το μάθημά μου και το ψάξιμο τέλος! Να' στε καλά παίδες! Καλή συνέχεια...

Συμφωνω σε οτι λες εκτος απο τη τελευταια προταση.Μιλωντας μονο για set up γιατι να δωσεις παραπανω για μια δουλεια η οποια ειναι οτι πιο ευκολο για καποιον που εχει μαγαζι...γιατι να πρεπει να χρυσοπληρωσω καποιον για δουλεια μισης ωρας...γενικα ακουω απο πολλους να λενε 'θα δωσεις κατι παραπανω αλλα θα γινει καλη δουλεια' αλλα σε περιπτωσεις απλων υπηρεσιων δεν το δεχομαι...γτ για να δωσω σε καποιον 50ε για 'καλη δουλεια μισης ωρας' εγω πρεπει να δουλεψω σχεδον 15 ωρες...και θα μου πεις τωρα 'μαθε να το κανεις μονος σου' και θα σου πω οτι φυσικα κ το κανω μονος μου αλλα δεν ειναι λογικη αυτη...

 

 

 

 

τωρα που το ξαναβλεπω ειναι λιγο ανησυχητικο να κανεις διαλογο μονος σου... :o

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω σε οτι λες εκτος απο τη τελευταια προταση.Μιλωντας μονο για set up γιατι να δωσεις παραπανω για μια δουλεια η οποια ειναι οτι πιο ευκολο για καποιον που εχει μαγαζι...γιατι να πρεπει να χρυσοπληρωσω καποιον για δουλεια μισης ωρας...γενικα ακουω απο πολλους να λενε 'θα δωσεις κατι παραπανω αλλα θα γινει καλη δουλεια' αλλα σε περιπτωσεις απλων υπηρεσιων δεν το δεχομαι...γτ για να δωσω σε καποιον 50ε για 'καλη δουλεια μισης ωρας' εγω πρεπει να δουλεψω σχεδον 15 ωρες...και θα μου πεις τωρα 'μαθε να το κανεις μονος σου' και θα σου πω οτι φυσικα κ το κανω μονος μου αλλα δεν ειναι λογικη αυτη...

 

 

 

 

τωρα που το ξαναβλεπω ειναι λιγο ανησυχητικο να κανεις διαλογο μονος σου... :o

 

Απεγνωσμένος είμαι τι να κάνω. Να χαίρεσαι που δεν προστίθεται στον διάλογο και 3ος :P

To Be A Rock And Not To Roll

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απεγνωσμένος είμαι τι να κάνω. Να χαίρεσαι που δεν προστίθεται στον διάλογο και 3ος :P

το εχω ξαναπει...ειναι καιρος ο Ελληνας να αποκτησει αγοραστικη συνειδηση...!

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω σε οτι λες εκτος απο τη τελευταια προταση.Μιλωντας μονο για set up γιατι να δωσεις παραπανω για μια δουλεια η οποια ειναι οτι πιο ευκολο για καποιον που εχει μαγαζι...γιατι να πρεπει να χρυσοπληρωσω καποιον για δουλεια μισης ωρας...γενικα ακουω απο πολλους να λενε 'θα δωσεις κατι παραπανω αλλα θα γινει καλη δουλεια' αλλα σε περιπτωσεις απλων υπηρεσιων δεν το δεχομαι...γτ για να δωσω σε καποιον 50ε για 'καλη δουλεια μισης ωρας' εγω πρεπει να δουλεψω σχεδον 15 ωρες...και θα μου πεις τωρα 'μαθε να το κανεις μονος σου' και θα σου πω οτι φυσικα κ το κανω μονος μου αλλα δεν ειναι λογικη αυτη...

 

 

 

 

τωρα που το ξαναβλεπω ειναι λιγο ανησυχητικο να κανεις διαλογο μονος σου... :o

 

Επίσης, όλο αυτό που λες εκφράζεται με μία έκφραση "Σε κοροϊδεύει...". Προφανώς όταν μιλάω για ανθρώπους που σε προσέχουν και τους γνωρίζεις εννοείται ότι γνωρίζεις ότι δεν σε κοροϊδεύουν... Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο κλάψτα Χαράλαμπε...  ::)

To Be A Rock And Not To Roll

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για Αθήνα εχω δοκιμάσει οικονομάκη.

αψογος επαγγελματίας,βελούδινο σεταπ.

Λογω φορτου εργασιας πρεπει να κλεισεις ραντεβου κανα 2μηνο και βαλε.

Ανακάλυψα παλληκάρι που δουλευει στο Νάκα -ζαρανίκα (γα οσους ξέρουν) περιστέρι,και αναλαμβάνει τα σεταπ (δέν έχω δοκιμάσει άλλη εργασία) κα έπαθα πλάκα με το σεταπ,άλλο οργανο,το ζωντάνεψε.

30 ευρω μαζι με χορδές d addario χρονος παράδοσης 2 μερες.

όσοι είστε δυτικα αξίζει να το δοκιμάσετε.

Απο πολλούς ακούω καλα λογια για τον Ντούκα,εχω μια εμπερια, δεν μου έδειξε οτι νοιάζετε και πολυ για το όργανο,μου έκανε πολυ καλή δουλεια shelding αλλα απο setup,οτι χειρότερο έχω ακούσει,ήμουν έτοιμος να πουλήσω την κιθάρα γιατι ήταν εντελως "νεκρη",

εντελώς λάθος ρύθμισεις.

αυτα ειχα να πω απο τις εμπειριες μου απο τα μαστορια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, όλο αυτό που λες εκφράζεται με μία έκφραση "Σε κοροϊδεύει...". Προφανώς όταν μιλάω για ανθρώπους που σε προσέχουν και τους γνωρίζεις εννοείται ότι γνωρίζεις ότι δεν σε κοροϊδεύουν... Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο κλάψτα Χαράλαμπε...  ::)

οχι δε λεω αυτο...μπορει πραγματι να κανει καλη δουλεια...αλλα 60ε δε δικαιολογουνται για σετ απ οσο καλο κι αν ειναι...!

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δε λεω αυτο...μπορει πραγματι να κανει καλη δουλεια...αλλα 60ε δε δικαιολογουνται για σετ απ οσο καλο κι αν ειναι...!

 

Έχεις απόλυτο δίκιο... Και 30 ευρώ να σου παίρνει ένας στην καλύτερη περίπτωση, για μισή ώρα είναι ΠΟΛΛΑ όταν στις περισσότερες δουλειές αυτά τα χρήματα τα παίρνεις για δουλειά 8 ωρών! Αλλά τι να κάνεις. Τα σκάς και λες κι ευχαριστώ...

To Be A Rock And Not To Roll

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου