Προς το περιεχόμενο

Πληκτρα Μπλιμπλικια και live


gpiad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γεια χαρα ειμαι απο την αλλη οχθη(κιθαριστας) και ηρθα να παρω μια αποψη εαν και δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στα πληκτροφορα,λοιπον τι θελω..

 

εχουμε μια μπαντα θελουμε λιγο παραπανω μπλιμπλικι και γενικα ambient ψαρωτικες καταστασεις,διαθετουμε εναν καλο πληκτρα με ενα roland phantom το πρωτο,δεν εχει τριφτει πολυ με την φαση samples loops και λοιπα γιατι ασχοληθηκε πανω σε κλασσικη μουσικη κυριως αλλα ξερει τι του γινεται πολυ καλα,λεγαμε λοιπον να φορτωσουμε σε laptop ενα reason συνδεμενο με Midi controller και μια εξωτερικη καρτουλα της lexicon Και να κανουμε δουλεια ετσι, τελος παντων να βγαλουμε ηχακια συνοδευτικα για πλατες η κανα Intro απο κει μεσα..ειναι σωστος ο πειραματισμος?υπαρχει κατι καλυτερο?πειτε γνωμες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ακριβως το ιδιο ψαχνουμε και εμεις, σε νιωθω φιλε.

 

μονο που ο δικος μας πληκτρας ξυνεται γενικα :P φαντασου οτι εγω του εδειξα πως να βαζει εφφε στους ηχους του και τι κανει περιπου το καθε εφφε (σε ενα korg pa-50).

 

καλα για σαμπλς και λουπς ειναι τα μιντι κοντρολλερς που ειναι καπως ετσι : http://www.thomann.de/gr/akai_mpd_16.htm

αυτο το πιστευω γιατι ειναι καλυτερα να επιλεγει ο πληκτρας ποτε θα παιξει ενα σαμπλ η ενα μικρο εφφε παρα να εχει φορτωμενο απο πισω ενα arranger που εχει ολο το κομματι με μετρονομο και τα εφφε ακριβως οπως πρεπει να ειναι on tempo ειδικα εαν τα μπλιμπλικια ειναι πολλα! (το περασα και αυτο με μια αλλη μπαντα)

απο την αλλη αυτο ειναι απλα δικη μου ιδεα και ειμαι και εγω κιθαριστας (φαντασου).

 

 

http://www.neobux.com/?r=Evarian

βγάλτε λεφτάκια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το fantom μπορει ο πληκτρας να τα κανει ολα...ειναι καλο οργανακι και αμα διαβασει το manual θα δει τι μπορει να κανει...σε μπερδεμα θα μπειτε ρε συ με το laptop...χειροτερα θα ειναι...

οποτε κολησε το μικροβιο στον πληκτρά να αρχισει να ψαχνει αυτος λυση...αφου ξερει τι του γινεται θα τα καταφαιρει...ειναι αδικο εσυ να ψαχνεις λυση για αυτον..σωστα?

 

 

 

φιλικα  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το fantom μπορει ο πληκτρας να τα κανει ολα...ειναι καλο οργανακι και αμα διαβασει το manual θα δει τι μπορει να κανει...σε μπερδεμα θα μπειτε ρε συ με το laptop...χειροτερα θα ειναι...

οποτε κολησε το μικροβιο στον πληκτρά να αρχισει να ψαχνει αυτος λυση...αφου ξερει τι του γινεται θα τα καταφαιρει...ειναι αδικο εσυ να ψαχνεις λυση για αυτον..σωστα?

 

 

 

φιλικα  ;)

 

σωστο και αυτο,απλα λεγαμαι να το αναλαβει ο τραγουδιστης αυτο το κοματι στα περι μπλιμπλικια,μιας και εχει πολυ φαντασια απ'ολους το παληκαρι,δε λεω μπορει και ο πληκτρας να κανει την δουλεια με το roland αλλα Οκ για να γουσταρουμε ολοι και να μην φορτωνουμε καποιον πιο πολυ.. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ambient ήχοι... loops... έξοδος ακουστικών για να ευχαριστηθεί ο drummer με το μετρονόμο (τιν, τουν , τουν, τουν, σε όλο το live) και στο τέλος ενα special thanks στον κύριο pentium από το μικρόφωνο...

Ο.Κ. cool, κάνω λίγη πλάκα.

Σοβαρά όμως, μπορεί να βοηθήσει σε πολλά μέρη live αρκεί να είναι καλό το laptop και με καλή κάρτα ήχου, πάντα μαζί με ένα σταθεροποιητή τάσης.

Παρ' όλα αυτά, ως πληκτράς που παίζει σε μπάντα με το κλασικό set up, πάντα ήμουν αντίθετος στη χρήση Η/Υ στα live και αυτό όχι γιατί έχω πρόβλημα με τη τεχνολογία (αντιθέτως είμαι πολύ μπλιμπλικάς...) αλλά σαν θεατής θέλω αυτό που ακούω και βλέπω να είναι... live (το σκηνικό του να ακούγεται ένα τουμζζ τουμ κτλ. και ο drummer να πείνει αμέριμνος την μπυρίτσα του με "χαλάει") άσε που εκ του φυσικού, σε ρεφραίνς, τελειώματα τραγουδιών κτλ. το τέμπο αυξάνεται ή πέφτει και αυτό όχι λόγω ανεπάρκειας των παιχτών αλλά λόγω feeling. Υπάρχουν προγράμματα που το καλύπτουν και αυτό αλλά, μάλλον πρέπει να είσαι από πάνω και να ασχολείσαι με αυτό καθ' 'ολη τη διάρκεια του live.

Πριν φτάσετε στη λύση κονσέρβα (με την καλή έννοια) πιέστε τον πληκτρά να "ψαχτεί", να ασχοληθεί με τα μηχανήματά του. Αν τελικά απλά δεν... τότε laptop!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το θέμα, αλλά μπορώ να σου προτείνω κάτι, ΜΗΠΩΣ και πάρεις καμιά ιδέα. Ψάξε και βρες κανένα video των ozric tentacles. Σε ήχους, ηχοτοπία κλπ. πιστεύω θα βοηθήσουν τρελά (επίσης εκεί, κι ο κιθαρίστας παρατάει σε φάσεις την κιθάρα και πιάνει και τα πλήκτρα  ;)).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

έχω μια ... αστεία απορία !!  ;D

 

Γιατί στα Live οι πληκτράδες έχουν από 2, 3, ή και 4 αρμόνια; ένα δεν τους φτάνει;

 

Αλήθεια το έχω απορία αυτό! Αφου μπορείς να αλλάξεις μια φωνή από το αρμόνιο, γιατί να έχεις 4 αρμόνια γύρω σου? εξυπηρετεί σε κάτι;

 

υπάρχει κάποιος πρακτικός ή τεχνικός λόγος;

Και ποιά είναι η συνήθης τακτική;

 

ας πάρουμε την περίπτωση που κάποιος έχει δύο αρμόνια σε διπλή βάση (πάνω κάτω) που είναι και η πιο συνηθισμένη περίπτωση.  για πιο λόγο χρησιμοποιείς το πάνω και για πιο λόγο το κάτω αρμόνιο συνήθως; Ποιά είναι η τακτική που ακολουθείται;

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το roland fantom είναι δυνατό όργανο και έχει βάθος σε επεξεργασία ήχων και πολλά διαφορετικά δείγματα για να χτίσει τους ήχους του ο πληκτράς από το 0 και παίρνει και κάρτες επέκτασης ήχων(ακόμα περισσότερα δείγματα).Στην θέση του θα καθόμουν να ασχοληθώ με το όργανο και την σύνθεση ήχου με αυτό και θα έφτιαχνα τους ήχους που θα έψαχνα με αυτό αφού έχει τρομερές δυνατότητες.Γιατί να μπλέξετε με λάπτοπ όταν έχετε ένα τέτοιο όργανο στη διάθεση σας ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το roland fantom είναι δυνατό όργανο και έχει βάθος σε επεξεργασία ήχων και πολλά διαφορετικά δείγματα για να χτίσει τους ήχους του ο πληκτράς από το 0 και παίρνει και κάρτες επέκτασης ήχων(ακόμα περισσότερα δείγματα).Στην θέση του θα καθόμουν να ασχοληθώ με το όργανο και την σύνθεση ήχου με αυτό και θα έφτιαχνα τους ήχους που θα έψαχνα με αυτό αφού έχει τρομερές δυνατότητες.Γιατί να μπλέξετε με λάπτοπ όταν έχετε ένα τέτοιο όργανο στη διάθεση σας ;

Με δεδομένο ότι το thread έχει κλείσει τριετία, μάλλον έχει βρεθεί κάποια άκρη στο θέμα.

Please ρε παιδιά, ας διαβάζουμε και καμιά ημερομηνία...

 

@killbill

Πρώτον, πρέπει να επισημάνω ότι το "αρμόνιο" δεν είναι σωστός όρος για να περιγράψει το setup ενός πληκτρά. Αρμόνια έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε τα arrangers (και μόνο) ενώ ένα πληκτράδικο rig μπορεί να αποτελείται από synthesizers, stage pianos, arrangers, organs κλπ.

 

Στο ερώτημά σου, παραθέτω περιληπτικά μερικούς λόγους για τους οποίους βλέπεις τους πληκτράδες να έχουν 2 ή 3 ή 4 όργανα επί σκηνής:

 

1) Ποικιλία ποιοτικών ήχων. Ένα μοντέρνο workstation μπορεί να βγάλει ό,τι ήχο θέλεις με τουλάχιστον αξιοπρεπή ποιότητα αλλά σίγουρα είναι προτιμότερο από ηχητικής άποψης να έχεις ένα dedicated όργανο αν σε ενδιαφέρει μια συγκεκριμένη ηχητική κατηγορία (π.χ. να έχεις ένα VA synth για τους ηλεκτρονικούς ήχους).

 

2) Ποικιλία στα κλαβιέ. Με την παραπάνω λογική, είναι καλύτερο να έχεις ένα synth-action κλαβιέ για τα πληκτράδικα παιξίματα, ένα hammer-action κλαβιέ για τα πιανιστικά, ένα waterfall κλαβιέ για τα organs και πάει λέγοντας.

 

3) Μεγαλύτερη ευελιξία. Αν και μπορείς να "χωρίσεις" ένα κλαβιέ σε ζώνες και να αναθέσεις διαφορετικό ήχο σε κάθε ζώνη, ένα επιπλέον όργανο σου δίνει τη δυνατότητα να ελαχιστοποιήσεις τον αριθμό των σπλιταρισμάτων και να σου δώσει μεγαλύτερο εύρος πλήκτρων ανά ήχο. Χώρια τη λιγότερη δουλειά που χρειάζεται σε επίπεδο προγραμματισμού των patches.

 

4) Διαφορετικό ηχητικό χαρακτήρα των οργάνων. Έχεις ένα Korg M3 και ένα Yamaha Motif. Και τα δύο είναι όργανα ίδιας φιλοσοφίας αλλά τα γουστάρεις και τα δύο εξίσου οπότε δεν μπορείς να αποφασίσεις ποιό από τα δύο θα βγάλεις στο live. Τι κάνεις τότε; Σωστά, βγάζεις και τα δύο και ησυχάζεις. 8)

 

5) Πινελιά. Υπάρχουν κάποιοι που βγάζουν ένα εξτρά όργανο στο live μόνο και μόνο για 2-3 συγκεκριμένους ήχους ή για ένα riff σε 2 κομμάτια.

 

Και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι λόγοι να βγάλει κανείς πολλά πλήκτρα επί σκηνής, απλά τώρα πήρες μια ιδέα. :)

 

EDIT: Εννοείται ότι οι παραπάνω λόγοι εμπίπτουν στα πλαίσια της προσωπικής αντίληψης περί ήχου και πρακτικότητας. Δεν σημαίνει ότι όλοι θα πρέπει να βγάζουμε ό,τι έχουμε στα live, ούτε ότι είναι κατάπτυστοι όσοι προτιμούν να βγάλουν ελαφρώς κατώτερη ποιότητα ήχου προκειμένου να γλιτώσουν το κουβάλημα μερικών δεκάδων κιλών.

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...ενα roland phantom το πρωτο

Είναι το Fantom FA-76, αρκετά παλιό μοντέλο. Αν και έχει σημαντικότατες διαφορές με τα Fantom-X και Fantom-G που εξυπηρετούν στο live, μπορεί να κάνει αρκετά πράγματα. Αρκεί να πέσει το σχετικό διάβασμα - μελέτη.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου