Προς το περιεχόμενο

Τελικά ποιος έγραψε το Viva La Vida?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 246
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

το guitar geeks είναι ψιλοβλακεία ορισμός

To guitar geeks είναι χαρακτηρισμός, όχι ορισμός. Τον ορισμό τον δίνω τώρα: guitar geek ονομάζεται ο τύπος που πηγαίνει σε συναυλία και κοιτάζει συνεχώς τα δάχτυλα του κιθαρίστα αντί να πίνει μπύρα. :D :D

 

Και είναι επίσης προφανές οτι είναι ο πιο εμπορικός καθαρά σόλο κιθαρίστας (δεν ήταν κάποτε σε γνωστή μπάντα, και για μενα το εμπορικός είναι "καλό πράμα"). Μόνο την κατάρα της φλύαρης μη-δομής και του non-hit δεν έχει (που την έχουν σχεδόν ΟΛΟΙ οι άλλοι σόλο κιθαρίστες). Πραγματικά τελείως άκυρο.

Όταν λέω hit εννοώ HIT και όχι "hit" ανάμεσα στους αναγνώστες του GP - ας έχει όση δομή θέλει και ας είναι όσο πιασάρικο θέλει. Για όσους δεν κατάλαβαν, το σχόλιό μου αναφερόταν σε κάτι που είναι προφανές και δεν είχε ίχνος επικριτικής διάθεσης προς το Τζο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημασία έχουν όλα τα παραπάνω (εκτός από το να δώσουν ένα εφαλτήριο για ορισμένους να βγάλουν τα κομπλεξάκια τους με τους κιθαρίστες που ακολουθούν σόλο καριέρες);

 

Το κομμάτι - όσο απλό και να είναι - είναι ίδιο.

 

Αν ο Joe το έγραψε πριν από τους Coldplay, είναι νομικά ισχυρός. Τι σημασία έχει ποιος έκανε επιτυχία, ποιος είναι πιο όμορφος, ποιος έχει περισσότερα χρήματα και πόσοι πάνε στις συναυλίες του ενός ή του άλλου;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμμία σημασία δεν έχει. Όπως δεν έχει και καμία σημασία να λέμε οτι ένας πρωταθλητής ενόργανης γυμναστικής είναι λιγότερο γνωστός απο έναν καλό ποδοσφαιριστή. Αυτή είναι η δικιά μου άποψη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. 1+1=2.

2. Λόλα, να ένα μήλο.

3. Οι περισσότεροι solo instrumentalists (και δη κιθαρίστες) είναι καταδικασμένοι να παίζουν σε περιορισμένο κοινό και να μην κάνουν μεγάλες επιτυχίες. Sad (and unfair), but true.

4. Αν η αναφορά στο Satriani ενοχλεί τότε μπορώ να βάλω Mike Stern και Allan Holdsworth (που μου αρέσουν πολύ περισσότερο) και τα παραπάνω θα ισχύουν αυτούσια.

5. Φίλε mscmkr συγνώμη που έγραψα μία απλή παρατήρηση άνευ σημασίας σε ένα thread που μόνο επιφανείς νομικοί επιτρέπεται να καταθέσουν την άποψή τους. Δεν θα ξαναγίνει.

6. Γιατί κάποιοι ψοφάνε για καβγά (αφορμή: τελευταίο ποστ) ακόμα και όταν δεν υπάρχει flame;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spy, το ποστ μου ΕΤΥΧΕ να είναι μετά το δικό σου. Απευθύνεται σε όσους βάζουν άσχετες παραμέτρους σε ένα πεντακάθαρο ζήτημα (Edit: Και ιδιαίτερα σε αυτούς που βρίσκουν αφορμή να υποβιβάσουν έναν καλλιτέχνη, όποιος και αν είναι, ό,τι και να κάνει, για να τοποθετήσουν ψηλότερα το αντικείμενο του δικού τους γούστου.)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημασία έχουν όλα τα παραπάνω (εκτός από το να δώσουν ένα εφαλτήριο για ορισμένους να βγάλουν τα κομπλεξάκια τους με τους κιθαρίστες που ακολουθούν σόλο καριέρες);

 

Το κομμάτι - όσο απλό και να είναι - είναι ίδιο.

 

Αν ο Joe το έγραψε πριν από τους Coldplay, είναι νομικά ισχυρός. Τι σημασία έχει ποιος έκανε επιτυχία, ποιος είναι πιο όμορφος, ποιος έχει περισσότερα χρήματα και πόσοι πάνε στις συναυλίες του ενός ή του άλλου;

 

+137 (που λέει κι ο Χαρίλαος...)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

ΟΚ, I'll bite.

 

Είναι προφανέστατο ότι ο Satriani και ο κάθε Satriani, είναι μάλλον αδύνατο να πουλήσει όσο ένα φλώρικο γκρουπ που παίζει bedwetter pop, είναι τεράστιο βλέπετε το κοινό από 15χρονα κοριτσάκια που μεγάλωσαν με MTV. (*)

 

Πάντως σε συναυλία που τον είδα (πριν από 6-7 χρόνια στην Πετρούπολη) στο κοινό μου φάνηκε ότι υπήρχαν όλες οι ηλικίες και όλες οι κατηγορίες ακροατών. Στην τελευταία του πέρυσι, σίγουρα η πλειοψηφία ήταν guitar geeks όντως.

 

Ίσως σας διέφυγε το γεγονός ότι το κομμάτι των "φλώρων" μοιάζει με τρία άλλα κομμάτια. Απορώ γιατί επικεντρωθήκατε στον Joe.

 

(*) Δεν φαντάζομαι να παρερμηνεύσει κάποιος την αναφορά αυτή ως flame έτσι?  ;) Φυσικά αστειεύομαι. Όπως, είμαι σίγουρος, και ο άλλοι κύριοι με τους Πακιστανούς και τους αρρεβώνες.  ;D

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε TGL ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ο κιθαρίστας των Coldplay αντέγραψe τον Satch. Μπορεί όχι συνειδητά (αν και εγώ πιστεύω το αντίθετο  ;D ;D ;D), αλλά τον αντέγραψε.

 

Και ΒΕΒΑΙΑ ξέρει τον Satriani γιατί η μουσική του είναι άκρως radio friendly και στη Αμερική παίζεται απο τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots μέχρι internet cafe (και όχι μόνο-μέχρι και σε....ταιλανδέζικο video game τον έχω ακούσει) κλπ.

Γιαυτό σίγουρα τον ακούει ή τον έχει ακούσει πολλές φορές έστω και άθελά του, όπως όλοι μας ακούμε τόση μουσική στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο επίσης χωρίς να το θέλουμε.

 

Και μην ξεχνάμε ότι ο Satch έχει το χάρισμα να γράφει μελωδίες στην κιθάρα που θα μπορούσαν άνετα να ήταν μελωδίες για φωνητικά.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, I'll bite.

 

Οι Coldplay δεν είναι bedwetter pop -  προφανώς δεν έχεις ακούσει το δίσκο τους, και μάλλον δεν έχεις ακούσει κανέναν δίσκο τους. Καλό αυτό διότι επιβεβαιώνει άλλη μία πάγια θεωρία μου.

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου