Προς το περιεχόμενο

Τι διαφορά έχει το "ψευτομάστερινγκ" από το "mastering";


Προτεινόμενες αναρτήσεις

να έρθουν σε πιο άμεση και στενή επαφή με ένα από τα πραγματικά θαύματα του ανθρώπινου πολιτισμού....και άρα χάνουν και την δυνατότητα να το απολαύσουν στον μέγιστο βαθμό.

 

καλα τωρα..δεν θα ακουσουν την υπερπαραγωγη της Κοκκινου "καλα" και θα μαραζωσει η πολιτιστικη τους υποσταση.... ;D ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 200
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Quote:

At 03-05-09 vassilisAFP wrote:

 

Στην περίπτωση του ''ψευτομάστερινκ'' το μόνο που συμβαίνει είναι να limitάρουν το master

μέχρι να φτάσει ικανοποιητικά στα 0 dbfs...Αυτά.(Κάποιοι έξυπνοι χρεώνουν μάλιστα αρκετά

για αυτή την ''περίπλοκη'' εργασία.)

 

Στο κανονικό mastering που κατά κανόνα γίνεται από ξεχωριστό μηχανικό και ποτέ από τον ίδιο

που μιξάρισε το stereo track, ( προφανώς γιατί ο δεύτερος καλείται να καλύψει τις ''τρύπες'' του πρώτου) γίνονται μια σειρά από εργασίες που είναι αδύνατον να γίνουν στα recording studios.

Γι'αυτό και στέλνουνε το υλικό στα mastering studios όπου εκτός από το δεύτερο ζεύγος αυτιών που θα εξετάσει το υλικό, διατίθεται υπεραναλυτικότατος εξοπλισμός ο οποίος εξετάζει την κάθε παράμετρο (spectrum analysis, dynamics, noise floor, filtering,  phase colleration... και ένα σωρό άλλα) ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.

Μόνο να σκεφτούμε ότι στο στάδιο το multiband compression μπορεί από έναν fairman να χρησιμοποιηθούν 16 τρίοδοι για να ελέγξουν 3 περιοχές, αυτό φτάνει.

Το πιο σημαντικό από όλα, είναι το γεγονός ότι υπάρχει η δυνατότητα σοβαρής ακρόασης του υλικού από ηχεία που αναπαράγουν τον ήχο πολύ πιο σοβαρά από τα monitor που συνήθως δουλεύουμε στα studios.

Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχει χαώδης διαφορά μεταξύ του ψευτομάστερινκ και του σοβαρού

master...περίπου όσο διαφέρουν τα σκατά με τις πάστες.

Στην χώρα όμως που είναι η βασίλισσα του demo (γιατί αυτός είναι ο ήχος που βγάζουμε στην τελική) καλό είναι να μην επεκτεινόμαστε πολύ σε αυτά τα θέματα γιατί τσούζει και πονάει...

Ας πάρουμε αγκαλιά όλοι μαζί το izotope η τα waves να ψευτοπαραμυθιαστούμε ότι ψευτομαστεράραμε κι απόψε,και ας κοιμηθούμε ήσυχοι με την πεποίθηση ότι το υλικό μας θα καταλήξει κι αυτό κάπου σαν Mp3 όπως όλα τα άλλα master, ακριβά και φθηνά.

 

__________________________________________________________________________________________________

Hahahahahahahahahahaha!!!

Θεος!

;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...έτσι αν πχ το 99% των ανθρώπων ακούει μουσική από mp3 της κακιάς ώρας, σε ηχεία ή ακουστικά της κακιάς ώρας και μέσα στο λεωφορείο.....αυτό στην πραγματικότητα είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου.....και όταν λέω δικό τους το εννοώ....αυτοί χάνουν την δυνατότητα να έρθουν σε πιο άμεση και στενή επαφή με ένα από τα πραγματικά θαύματα του ανθρώπινου πολιτισμού....και άρα χάνουν και την δυνατότητα να το απολαύσουν στον μέγιστο βαθμό.

 

Στην πραγματικότητα γι'αυτούς το αποτέλεσμα θα είναι πάντα το ίδιο είτε εγώ τους λαμβάνω υπ'όψην είτε όχι....αρά επιλέγω να μην λαμβάνω υπ'όψην την ύπαρξη τους και να ασχολούμαι με το υπόλοιπο 1%.....και δεν αναφέρομαι στο να συμφωνούν μαζί μου αισθητικά αλλά απλά να έχουν άποψη (δική τους) και αισθητική (δική τους) απόροια της παιδείας και των εμπειριών τους....αυτό είναι που ουσιαστικά διαφοροποιεί το 1% από το υπό λοιπο 99%

 

Ελιτισμός?........ίσως, αλλά στην πραγματικότητα και το ευ ζειν είναι κάτι που μαθαίνεται και αποκτάται με κόπο και αποτελεί κομμάτι της όλης κουλτούρας κάθε ανθρώπου.....δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η λογική της μάζας πρέπει να αποτελεί τον γνώμωνα περί σωστού ή έστω περί επιθυμητής οδού......

 

όσο για το μέλλον?......πιθανότατα "μαύρο" και πιθανότατα με πολλά είδη "μουσικοπαραγωγικών" ( ::)) επαγγελμάτων να ακουλουθούν την πορεία των Ιουρασικών γιγάντων....αυτό δεν σημαίνει όμως ότι απλά καθόμαστε και αποδεχόμαστε την μοίρα μας.....ελπίζεις και προσπαθείς γι'αυτό που θεωρείς σωστό....   

 

όσο ρε φίλε ND υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που κρατάνε έμπρακτα την στάση σου, το μέλλον δεν θα είναι σκέτο μαύρο αλλά πουά με άσπρους κύκλους... και όσο αυτοί οι κύκλοι πληθαίνουν τόσοι περισσότεροι θα χωράνε στο άσπρο αποζημιώνοντας (κυρίως ηθικά ) τις σοβαρές προσπάθειες στο χώρο...

 

και δεν τίθεται θέμα "ελίτ κάστας" για τον απλούστατο λόγο ότι η ποιότητα πάντα και στα πάντα, έβρισκε σε μειοψηφίες (όχι απαραίτητα ολιγάριθμες) τους εκφραστές και αποδέκτες της...

 

το πρόβλημα δεν είναι το να γίνει πλειοψηφία η μερίδα των hi end άδων αλλά το να μείνει ζωντανή με αυξητικές τάσεις αυτή με το πλήθος των ανθρώπων που εκτιμούν στο όποιο επίπεδο την κατά το δυνατόν σωστότερη αναπαραγωγή ενός μουσικού έργου ανάλογα τις συγκυρίες της καθημερινότητας τους και την παιδεία τους...

και αυτό θα γίνει από τα μέλη της παραγωγικής διαδικασίας και όχι από τους καταναλωτές... γιατί ανάγκη που δεν γνωρίζω την ύπαρξή της δεν μου λείπει...

 

RESPECT ND

 

 

ΥΓ. μπορεί όλοι να ακούν και mp3 και mp εις την ν (όπως κάποτε όλοι άκουγαν και κασέτες) αλλά οι πωλήσεις αξιοπρεπών συστημάτων αναπαραγωγής εξακολουθούν αμείωτες και αυξητικά (είτε stereo είτε 5.1) και με σχέση τιμής/απόδοσης μακράν καλύτερη του παρελθόντος...

και μη μου πείτε ότι το sacd και το dvd audio (όπως παλιότερα το dat) δεν καθιερώθηκαν στην συνείδηση των πολλών επειδή "κριτικά" το απέρριψαν θεωρώντας το περιττό και όχι λόγω κακού marketing και πολυεθνικών αλληλοσυγκρουόμενων συμφερόντων...

άμα ζω μετά από 10 χρόνια που το bandwidth στο net θα έχει πολλαπλασιαστεί όπως και η χωρητικότητα των αποθηκευτικών μέσων, τα ξαναλέμε για τα "απωλεστικά" format...

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρετε και από εμένα.

 

Ό,τι και να λέμε εδώ για την χρησιμότητα του Mastering, αυτό φαίνεται στην [glow=yellow,2,666]πράξη[/glow] και μόνο.

 

Αν ακούσουμε ένα οποιοδήποτε remastered CD, για παράδειγμα αυτό των Nevermore, θα δούμε την [glow=yellow,2,666]τεράστια[/glow] διαφορά που επιφέρει ένα προσεγμένο mastering στο τελικό αποτέλεσμα. (δεχόμενοι πως η μίξη έχει μείνει όντως όπως ήταν και πριν)

 

Και σε προσωπικό επίπεδο όμως, στο επερχόμενο demo της μπάντας που παίζω, ανέλαβε να κάνει το Mastering ένας πολύ καλός μουσικός και σωστός παραγωγός, ο οποίος έδωσε άλλον αέρα στα κομμάτια μας.

 

Με λίγα λόγια, αν κάποιος έχει στείλει κάποιο mixdown, ή έστω έχει ακούσει, ένα πραγματικά ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ mastering, μπορεί άνετα να καταλάβει ότι κάνει την διαφορά, ειδικά αν η μίξη έχει γίνει χωρίς λάθη.

www.youtube.com/channel/UCelzEAB-vToaDU1y4jeUQpg

www.facebook.com/groups/garagevibe/ www.facebook.com/revoltedmasses http://vaggelisrevolted.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...έτσι αν πχ το 99% των ανθρώπων ακούει μουσική από mp3 της κακιάς ώρας, σε ηχεία ή ακουστικά της κακιάς ώρας και μέσα στο λεωφορείο.....αυτό στην πραγματικότητα είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου.....και όταν λέω δικό τους το εννοώ....αυτοί χάνουν την δυνατότητα να έρθουν σε πιο άμεση και στενή επαφή με ένα από τα πραγματικά θαύματα του ανθρώπινου πολιτισμού....και άρα χάνουν και την δυνατότητα να το απολαύσουν στον μέγιστο βαθμό.

 

Στην πραγματικότητα γι'αυτούς το αποτέλεσμα θα είναι πάντα το ίδιο είτε εγώ τους λαμβάνω υπ'όψην είτε όχι....αρά επιλέγω να μην λαμβάνω υπ'όψην την ύπαρξη τους και να ασχολούμαι με το υπόλοιπο 1%.....και δεν αναφέρομαι στο να συμφωνούν μαζί μου αισθητικά αλλά απλά να έχουν άποψη (δική τους) και αισθητική (δική τους) απόροια της παιδείας και των εμπειριών τους....αυτό είναι που ουσιαστικά διαφοροποιεί το 1% από το υπό λοιπο 99%

 

Ελιτισμός?........ίσως, αλλά στην πραγματικότητα και το ευ ζειν είναι κάτι που μαθαίνεται και αποκτάται με κόπο και αποτελεί κομμάτι της όλης κουλτούρας κάθε ανθρώπου.....δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η λογική της μάζας πρέπει να αποτελεί τον γνώμωνα περί σωστού ή έστω περί επιθυμητής οδού......

 

όσο για το μέλλον?......πιθανότατα "μαύρο" και πιθανότατα με πολλά είδη "μουσικοπαραγωγικών" ( ::)) επαγγελμάτων να ακουλουθούν την πορεία των Ιουρασικών γιγάντων....αυτό δεν σημαίνει όμως ότι απλά καθόμαστε και αποδεχόμαστε την μοίρα μας.....ελπίζεις και προσπαθείς γι'αυτό που θεωρείς σωστό....

 

Τούτο δω είναι απο τα καλύτερα posts στο noiz.  :)

 

Χαίρετε και από εμένα.

 

Καλώς ήρθες στο forum.  :)

 

Υπάρχουν διάφορες εταιρείας ανά τον κόσμο που ξεσκόνισαν τους καταλόγους τους, και είτε τους έστειλαν για mastering είτε για re-mastering και τα αποτελέσματα είναι μάλλον αμφίβολα (με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια). Όταν κάποιο άκουσμα ή ακόμα και ένα ολόκληρο είδος μουσικής (όπως π.χ. η κλασσική) έχει αποτυπωθεί στα αυτιά των ανθρώπων ως έχει, φρονώ ότι καλύτερα να μείνει ως έχει. Κλασσικό παράδειγμα αποτελεί για μένα το Imagine του John Lennon για το οποίο ειλικρινά αναρωτιέμαι αν υπάρχει χειρότερο δείγμα ηχογράφησης...  ::) Παρ' όλη την κάκιστη ηχογράφηση, την μέτρια μίξη και την απουσία mastering, έγινε επιτυχία. Το τελευταίο που θέλω να ακούσω είναι το Imagine με 300 επιπρόσθετες επεξεργασίες και το level στα 0 dB μονίμως.

 

Γνωρίζω ότι συμπιεστές χρησιμοποιούνται πλέον εδώ και καιρό, κυρίως κατά την διαδικασία του tracking, και στην κλασσική μουσική αλλά η χρήση τους γίνεται πολύ προσεκτικά και με φειδώ. Προσωπικά πάντως, αντιμετωπίζω με περισσή καχυποψία, re-edits, re-masters, re-visits και δεν συμμαζεύεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Θα παραθέσω το εξής ενδιαφέρον βίντεο:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=7580691520971611167

 

Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα μαζί του στο οτι στην DANCE μουσική το mastering εντάσσεται περισσότερο στην δουλειά του παραγωγού του κομματιού, σε αντίθεση με την ροκ ή αλλα είδη.

www.minorhead.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν συμφωνώ ότι το mastering πρέπει να γίνεται από τον ίδιο τον παραγωγό σε μερικά είδη μουσικής και όχι από τον ίδιο σε άλλα έιδη.. ???

 

Απλώς υπάρχει η γενικότερη τάση απορρόφησης και της διαδικασίας του mastering από τον home χρήστη όπως ήδη έχει γίνει με την ηχογράφηση, μίξη, χρηματοδότηση, διανομή, κυκλοφορία, διαφήμιση κλπ...

 

Με αποτέλεσμα την περαιτέρω υποβάθμιση του προϊόντος που λέγεται μουσική.

 

Στην Ελλάδα έχει ένα λόγο ύπαρξης αυτό το φαινόμενο γιατί το μέσο επίπεδο της ποιότητας της μουσικής παραγωγής εδώ, είναι στο ίδιο με την γουρουνοπούλα στα πανηγύρια οπότε ο "ψαγμένος" home χρήστης έχει αρκετές πιθανότητες να παράγει κάτι καλύτερο από το μέσο στούντιο στο οποίο θα απευθυνθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια θα πρεπει να βαλουμε και τα...λογιστικα λιγο κατω αν θελουμε να δουμε ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ το θεμα...

 

 

Οι...μεσες πωλησεις ενος cd στην Ελλαδα ειναι το πολυ 2000 κομματια (και πολλα λεω αλλα λεμε τωρα...) αρα η εταιρια θα εισπραξει (προ φορων ,αποσβεσεων,απομειωσεων κτλ) 8 ευρω (τιμη χονδρικης)  χ 2000 κομματια = 16.000 ευρω (το πολυ) απο αυτα θα πρεπει να δωσει τα τρια τεταρτα για φορους,ΑΕΠΙ,μισθους,διαφημηση ,ενοικια κτλ.Αρα θα εχει ενα κερδος 4000 ευρω (το πολυ),το να δωσει λοιπον παραπανω απο 2000 ευρω για το ΣΥΝΟΛΟ της παραγωγης (χωρις video clip μια και το κοστος εκτοξευεται...αστρονομικα αν γινει κλιπ..)  ειναι υπερβολικα και σαφως ΛΑΘΟΣ απο λογιστικη αποψη.....ποσο μαλλον να ξοδεψει 1000-2000 ευρω μονο για...μαστερινγκ......

 

 

anyway......

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου