Προς το περιεχόμενο

Dream Theater lovin'


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαφωνώ για το ROOM V των SHADOW GALLERY το βρίσκω εντελώς νερόβραστο και μέτριο συνθετικά σε σχέση με την ιερή τριάδα S/T, CARVED IN STONE & TYRANNY.

 

Αλλά και οι SYMPHONY X πέρα από τα DIVINE WINGS... και THE ODDYSEY που ξεχωρίζουν δημιουργικά απλά καλοί και τίποτα άλλο (το PARADISE LOST με αηδίασε...)

 

Οι κύριοι RUSELL ALLEN, ΜΙΚΕ BAKER, ROY KHAN & DANIEL GILDENLOW μολονότι είναι SUPER ΦΩΝΑΡΕΣ θα ήταν για γέλια στους Theater και ειδικά στα IMAGES AND WORDS, AWAKE και CHANGE OF SEASONS.

 

Οι MARS VOLTA μουσικάρες, υπερτεχνικάρες αλλά πολύ, πολύ, πολύ κουραστικοί ειδικά το τελευταίο τους δεν παλεύεται με τίποτα...

 

ΕΛΕΟΣ και με τους TOOL ρε μάγκες καρατεχνικοί δε λέω αλλά συνθετικά δε λένε και πολλά... και έχουν ξεπατικώσει και αυτοί πολλές μπάντες ειδικά τους KING CRIMSON και τους SABBATH δεν τους έχουν αφήσει να ντυθούν...

 

Έλεος και με τους PAIN OF SALVATION οι οποίοι με είχαν αφήσει με το στόμα ανοιχτό με τις ΥΠΕΡΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ του PERFECT ELEMENT και του REMEDY LANE αλλά μετά με ξενέρωσαν απίστευτα με την υπερηλίθια πατάτα BE και το μέτριο έως κακό SCARSICK...

 

Κατά τη γνώμη μου PROGRESSIVE δε σημαίνει μόνο τρελές τεχνικές παράξενα μέτρα και υψηλές ταχύτητες πρέπει να μπορείς να γράφεις και καμιά καλή μελωδία αλλιώς δε γράφεις τραγούδι αλλά μουσικές ασκήσεις για τετράγωνους μουσικούς...

 

Μην είσαι τόσο απόλυτος. Ο καθένας έχει τα γούστα του.... τι πάει να πει "έλεος με τους τάδε"; Εσύ θεωρείς πχ. δισκάρες τα Remedy Lane και Perfect Element, αλλά ο δικός μου αγαπημένος POS δίσκος είναι το Entropia, ενώ θεωρώ το Be αριστούργημα. Όπως και το Room V, μιας και το ανέφερες...

 

Κανείς στο NOIZ δεν ακούει SYLVAN, IQ, PENDRAGON, MARILLION (μέχρι το MARBLES), ARENA, CLEPSYDRA, SPOCK'S BEARD (μέχρι το SNOW) NEAL MORSE, SIEGES EVEN, SATELLITE, RIVERSIDE και λοιπά παρόμοια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ PROGRESSIVE συγκροτήματα???

 

Πάλι το ίδιο. Εσύ θεωρείς ουσιαστικό progressive αυτά.

Εγώ πάλι τη βρίσκω με κάποια απ' αυτά, αλλά και διάαααφορα άλλα. Και πάει λέγοντας....

 

φιλικά  :)

 

 

 

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 106
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Γ' Εθνική θεωρώ τους symphony x, τους circus maximus τους kamelot (πως ξέπεσε ο khan από τους θεικούς conception...), δεν πολυγουστάρω τους tool, και γενικά προτιμώ να ακούω έξυπνες και ωραίες μελωδίες αντί για επίδειξη τεχνικής και μουσικό masturbating...

 

 

 

Μάλιστα... και πες ότι άντε οι Circus Maximus και οι Symphony X είναι τεχνικότατες μπάντες οπότε ίσως σε κουράζουν (προσωπικά θεωρώ ότι καμία από τις 2 δεν κάνει επίδειξη και είναι τεχνικά δύσκολοι γιατί ΑΠΛΑ αυτό είναι το στυλ τους).

 

Οι Kamelot όμως?

Ο ορισμός της ώριμης σύνθεσης και less is more προσέγγισης στον Prog/Power χώρο? Οι Kamelot μουσικό masturbating?  :o :o :o

 

Οι τύποι γράφουν τρομερά όμορφα τραγούδια χωρίς να είναι ΟΥΤΕ στο ελάχιστο επιδειξιομανείς. Ίσα ίσα που είναι σε σχέση με τους άλλους μέτριοι τεχνικά.... Αλλά ως συνθέτες είναι καταπληκτικοί και γράφουν τρομερά τραγούδια. Τα Karma - Epica - The Black Halo (αριστούργημα) άντε και το Ghost Opera είναι πολύ μεγάλα albums.....Και ο Κahn τώρα είναι ΠΟΛΥ καλύτερος τραγουδιστής από ότι ήταν επί Conception άσχετα με το ότι ήταν καλό συγκρότημα επίσης... ;)

 

Οπότε εδώ μάλλον η κρίση σου δεν ήταν σωστή. Βέβαια σέβομαι τις απόψεις σου και όπως είπες σε πολλά συμφωνώ και εγώ!!!

 

'Εκ των αντιθέσεων η αρμονία...' που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι... :P :P :P :P

 

 

 

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αντικείμενο της συζήτησης είναι ΠΟΙΟ ρε παλουκάρια; Διαβάζω τα αποφθέγματα του καθενός και απορώ από που έρχεστε και που θέλετε να καταλήξετε...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε με απασχολεί αυτό (με 4000+ ποστ λίγο δύσκολο να μην καταλαβαίνω πλεον την πορεία που μπορεί να πάρει μια κουβέντα), με απασχολεί ότι δεν βγάζω νόημα απ'τις απαντήσεις και τις παραθέσεις.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έλα ρε Jasemeister, πως αλλιώς θα ήταν μια κουβέντα περί progressive? Φα-Σολ-Λαδα? Αν δεν αναρωτηθείς κάποια στιγμή "τι σχέση έχει αυτό με το προηγούμενο?" δεν είναι progressive.  ;D

 

Παραδόξως θα συμφωνήσω για Mars Volta ότι τα album είναι κουραστικά, αλλά τα live τους είναι μοναδικά αυτή την στιγμή (γιαυτό και τους ξεχώρισα σαν "ενεργό" σχήμα).

Για τους Tool, δεν είμαι αντικειμενικός, οπότε θα πω μόνο ένα πράγμα για τις αντιγραφές και τα κλοπυραιτ. Στις περιοδείες του Lateralus, κάνανε joint-tour με τους King Crimson, βγαίνανε οι KC, μετά οι Tool, στο τέλος δε του Reflection εμφανιζόταν ο Robert Fripp και έκανε κανα μισάωρο τα δικά του και καταλήγανε όλοι μαζί σε grande finale του Triad. Αυτά σε μια περιοδεία που είχαν support και τον Tricky, τους Messuggah και τους Fantomas... Τρέχα γύρευε... Ποιός κλέβει τι και τι σημασία έχει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hey govan ανοίξαμε συζήτηση γουστάρω... Το masturbating ήταν γενικό σχόλιο δεν πήγαινε στους Kamelot οι οποίοι είναι μια καλή power μπάντα αλλά καμιά σχέση με progressive... Αυτό άλλωστε είναι και το μεγάλο μου πρόβλημα με πολλές από τις θεωρούμενες "progressive" μπάντες πιστεύω ότι είναι καθαρά power metal με κάποια τεχνικά στοιχεία και όχι prog. Και για να εξηγούμαι δεν μου αρέσει η πλειοψηφία του power metal εδώ και πολλά χρόνια όπως δε μου αρέσουν και οι καφρίλες χωρίς νόημα... Οι Symphony Χ και οι Dream Theater π.χ. (που για αυτούς ξεκίνησε το topic) καθώς και πολλοί άλλοι του συναφιού κοιτάζουν πλέον να σκληραίνουν τον ήχο τους γιατί είναι της μόδας και πουλάει και να επιδίδονται σε επιδείξεις τεχνικής πράγμα που είναι χειρότερη ποζεριά και από τους Tigertailz & τους Pretty Boy Floyd. Όσο για την τραγουδοποιία των Conception είναι έτη φωτός μπροστά από αυτή των Kamelot.

 

Για τον φίλο που είπε ότι είμαι απόλυτος ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΟΛΩΝ όμως πάντα λέω τη γνώμη μου και ειδικά για το BE θεωρώ ότι είναι από τις μεγαλύτερες ΠΑΠΑΡΙΕΣ που έχουν βγει στο είδος, διότι είναι το αποτέλεσμα του υπέρμετρου εγώ του Gildenlow ο οποίος πιστεύοντας σαν τους σκυλάδες ότι "μπορώ να κάνω τα πάντα καλά" καβάλησε το καλάμι αλλά ναυάγησε στη θάλασσα του υπαρξιακού concept του "wanna-BE" το οποίο ήταν ένας βλακώδης αχταρμάς από ότι να 'ναι ιδέες και από θρασύτατα clopyright (τηλεφωνική συνομιλία με το Θεό κτλ. κτλ. κτλ.). Μπορεί ο τύπος να είναι σούπερ στο να γράφει power ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ αλλά για τέτοια concept υπάρχουν πολλοί καλύτεροι από αυτόν.

 

Όσο για τον φίλο που μας είπε ότι δεν βγάζει νόημα από τη συζήτηση πρέπει να ξέρει ότι εδώ είναι το NOIZ και όχι το μέγαρο μουσικής.

 

Φίλε darshan όντως αν το πάμε έτσι όλοι οι μουσικοί συνάδελφοι είναι, πολλοί είναι και φιλαράκια, πίνουνε τις μπύρες τους και δεν έχει σημασία και ποιος είναι καλύτερος από τον άλλο ή ποιος κλέβει τι αφού το σύστημα της μουσικής βιομηχανίας (μας) δουλεύει

ρολόι. ΟΜΩΣ δεν θα 'χαμε τι να συζητάμε στο Noiz ρε αγόρι εάν δεν κάναμε και αντιπαράθεση απόψεων για το πότε κλάνει ο Petrucci ή πως είναι δυνατόν να αρέσουν οι Tool στις γκόμενες (εντάξει μόδα έγιναν σε κάποια φάση οπότε τα κοριτσάκια μαζί με το "Χατζηγιάννης Live" άκουγαν (σε CDR βέβαια) και το Lateralus...)

 

Γενικώς πιστεύω ότι παραδίνουμε βάρος στα πτυχία και τις τεχνικές και παραβλέπουμε τη δημιουργία καλών μελωδιών και συνθέσεων... Αυτό δεν είναι άλλωστε το πρόβλημα πλέον με τους Dream Theater???

YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ειδικά για το BE θεωρώ ότι είναι από τις μεγαλύτερες ΠΑΠΑΡΙΕΣ που έχουν βγει στο είδος, διότι είναι το αποτέλεσμα του υπέρμετρου εγώ του Gildenlow ο οποίος πιστεύοντας σαν τους σκυλάδες ότι "μπορώ να κάνω τα πάντα καλά" καβάλησε το καλάμι αλλά ναυάγησε στη θάλασσα του υπαρξιακού concept του "wanna-BE" ...

 

 

είδες τελικά που έχεις progressive νοοτροπια στον τρόπο γραφής σου? ;) ;) ;)

 

Όπως  σου είπα ούτε εμένα μου άρεσε το Be. Όμως τους λόγους που έκανε κάτι τέτοιο μπορώ να τους καταλάβω... Να σου κάτι άλλο? Το Amused to Death για παράδειγμα, είμαι σίγουρος ότι για τους περισσότερους είναι ένα 'απάλευτο' και βαρετό album, αποτέλεσμα  της ιδιοφυούς και καταθλιπτικής περσόνας του Κου Waters . Για εμένα όμως είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ !!!! και μουσικά και στιχουργικά.. (και κιθαριστικά , α ρε Beck τι παίχτης είσαι αγόρι μου...)

 

Οπότε? τι νόημα βγαίνει? Η διαχωριστική γραμμή μεταξύ αυθεντικής έμπνευσης και επιτηδευμένης επιδειξιομανείας είναι πολύ λεπτή αλλά θέλω να πιστεύω αναγνωρίσιμη τελικά...Οπότε απλά, αν κάτι είναι στημένο (είτε στημένη κουλτούρα είτε στημένη τσαντίλα είναι το ίδιο χάλι...) το απορρίπτω... Το Be ΔΕΝ θεωρώ ότι είναι στημένο απλάδεν μου αρέσει μουσικά... Τόσο απλά...

 

ΥΓ Καλοί οι Conception αλλά ο Kahn τώρα είναι καλύτερος από τότε. Επιμένω...

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά διαβάζεις ακόμα hammer?  ;)

 

όταν μου εξηγήσει κάποιος γιατί το σκοτάδι είναι καλύτερο από το φως, η μελαγχολία καλύτερη από τη χαρά, το ψύχος από τη ζέστη, η σκατοψυχιά από την καλοσύνη, το θηρίο που θα ξεσκίσει τη σάρκα σου από το κατοικίδιο που θα παίζει μαζί σου και στην τελική το κατάμαυρο από το ερυθρόλευκο (μέρες που είναι ... ;) τότε θα διαβάσω ξανά hammer... ;D ;D ;D ;D

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου