Προς το περιεχόμενο

The Beatles Remastered 09/09/09


nikodemos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Νικόλα η μεταφορά του καταλόγου των Beatles σε ψηφιακό format είναι μια πολύ μεγάλη και πονεμένη ιστορία που ξεκινάει από τα 80ς. Υπάρχει πολύς κόσμοςπου περιμένει πως και πως το πότε θα μπορεί να έχει στα χέρια του την ψηφιακή έκδοση με αντίστοιχη ποιότητα της πρώτης αυθεντικής σε βινύλιο.

 

Πέρα από το μουσικό μέρος όμως που είναι βέβαια και υποκειμενικό, υπάρχει και το τεχνικό....

Είναι η πρώτη φορά που γίνεται μια τόσο σοβαρή προσπάθεια να μεταφερθεί το σύνολο του έργου μιας πολύ επιδραστικής για την σύγχρονη ποπ κουλτούρα μπάντας στο ψηφιακό domain σωστά, από το μηδέν....κάτι που κράτησε 4 χρόνια.

 

Ως διαδικασία αυτό που συνέβη στο Abbey Road θεωρώ ότι είναι τρομερά ενδιαφέρον για ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας όπως είναι το noiz.gr. Όπως τρομερά ενδιαφέρον είναι και το documentation για το πως , τι, πότε και από ποιους... Αρκεί να έχει κάποιος και την ανάλογη καλή διάθεση και χρόνο να ψάξει λίγο το θέμα πριν σχολιάσει.

 

Προσωπικά το βρίσκω τρομερά ενδιαφέρον και περιμένω με πολύ αγωνία να ακούσω το αποτέλεσμα τόσο στην στέρεο μορφή του όσο και στις μόνο εκδόσεις (και το white album σε mono master είναι κάτι που δεν κυκλοφόρησε ποτέ).

 

Αν θες λοιπόν την άποψη μου και καθώς παρά την αδιαμφισβίτητη μουσική σου γνώση, εμπειρία και πορεία, είσαι νεόκοπος σε ότι αφορά την τεχνολογία και την μεθοδολογία των ηχογραφήσεων θα σου έλεγα το εξής

 

Δεν μιλάμε απλά για μάστερινγκ και όλα αυτά τα ωραία καθημερινά που συζητάμε και αναλύουμε με περισσή ευκολία εδώ στο νόιζ αλλά για ένα πολύ συγκεκριμένο εγχείρημα απόλυτα ταιριαστό σε ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας,μετρομερό τεχνικό ενδιαφέρον, αρκετά μεγάλη σημειολογική και σχεδόν ιστορική αξία (τουλάχιστον για την ποπ κουλτούρα και τον κόσμο των ηχογραφήσεων)  που θα μπορούσε (και ειδικά όταν θα ακούσουμε και τα αποτελέσματα) να αποτελέσει την αφετηρία για τρομερά ενδιαφέρουσες συζητήσεις (και για αυτά που αναφέρεις) και ίσως ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

 

Προς τι λοιπόν ο χλευασμός και η απαξίωση?

 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 82
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Προς τι λοιπόν ο χλευασμός και η απαξίωση?

Ελπίζω να μη βρήκες κάτι τέτοιο στο δικό μου ποστ  ??? γιατί δεν είχα κανένα τέτοιο σκοπό. Λίγο χιούμορ επιχείρησα να κάνω, όπως κάνω συνήθως...  ???

 

Συνεχίζω να διαβάζε το ποστς σου, αλλά ήθελά να διευκρινήσω αυτό πρώτ'απ'όλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ελπίζω να μη βρήκες κάτι τέτοιο στο δικό μου ποστ  ??? γιατί δεν είχα κανένα τέτοιο σκοπό. Λίγο χιούμορ επιχείρησα να κάνω, όπως κάνω συνήθως...  ???

 

Συνεχίζω να διαβάζε το ποστς σου, αλλά ήθελά να διευκρινήσω αυτό πρώτ'απ'όλα!

 

...δεν θεωρώ αυτά που έγραψες χλευασμό, θεωρώ όμως πως γράφτηκαν προς υπεράσπιση του χλευασμού (έστω και με άποψη)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eλπίζω πως θα επέμβουν ΡΙΖΙΚΑ στο υλικό γιατί αλλιώς όντως θα είναι σαν να "beating a dead horse".

Αλλά δεν νομίζω πως θα επέμβουν και πολύ γιατί θα είναι για αυτούς ιεροσυλία.

 

Νομίζω ότι πια ο ήχος των Beatles είναι ξεπερασμένος. Έκατσα πολλές φορές να ακούσω προσεκτικά αυτή τη "μαγεία" και τη διαχρονικότητα των ηχογραφήσεών τους (ακόμη και στις τελευταίες ηχογραφήσεις τους στα 70s), αλλά δεν βρήκα ποτέ τίποτα.

Προτιμώ 1000 φορές την ποιότητα ηχογράφησης των Doors.

Σέβομαι απόλυτα όμως αυτούς που λατρεύουν τον ήχο των Beatles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι έτοιμοι να κατακτήσουν το σύμπαν με τις υπερψαγμένες, ριζοσπαστικές και καινοτόμες δημιουργίες τους στο φρούιτη λουπς και στο γκάραζ μπαντ μέσω της σελίδας τους στο μαισπέις.....τι δουλειά έχουν τα ψοφάλογα οι μπητλς.....

 

Kαι όμως, και οι μπητλς στην εποχή τους με φρούιτη λουπς και γκάραζ μπαντ γράφανε μέχρι να γίνουν γνωστοί. Και αυτό δεν τους εμπόδισε να φτάσουν εκεί που έφτασαν. Το καινούργιο mastering δεν θα κάνει καλύτερες τις συνθέσεις τους ή τη θέση τους στη καρδιά μας, απλά θα δώσει στην εταιρία που έχει τα δικαιώματα περισσότερα φράγκα συντηρώντας (και λουστράροντας) ένα μύθο

 

ΥΓ Προτιμώ χίλιες φορές τη διασκευή του jeff Beck (όπου δείχνει την αγάπη του για τους Beatles) παρά αυτό

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Και τώρα, πάμε να σου απαντήσω σε όλα τα άλλα... :)

 

Νικόλα η μεταφορά του καταλόγου των Beatles σε ψηφιακό format είναι μια πολύ μεγάλη και πονεμένη ιστορία που ξεκινάει από τα 80ς. Υπάρχει πολύς κόσμοςπου περιμένει πως και πως το πότε θα μπορεί να έχει στα χέρια του την ψηφιακή έκδοση με αντίστοιχη ποιότητα της πρώτης αυθεντικής σε βινύλιο.

Συμφωνώ και αντιλαμβάνομαι το εμπορικό μέρος, αν μου επιτρέπετε αυτή η έκφραση. Λογικό είναι ο κόσμος να θέλει τα σπουδαιότερα, ίσως, έργα της ποπ κουλτούρας σε φορμάτ, αντίστιχο με την εποχή μας!

 

Πέρα από το μουσικό μέρος όμως που είναι βέβαια και υποκειμενικό, υπάρχει και το τεχνικό....

Είναι η πρώτη φορά που γίνεται μια τόσο σοβαρή προσπάθεια να μεταφερθεί το σύνολο του έργου μιας πολύ επιδραστικής για την σύγχρονη ποπ κουλτούρα μπάντας στο ψηφιακό domain σωστά, από το μηδέν....κάτι που κράτησε 4 χρόνια.

επίσης συμφωνώ, για αυτό και έβαλα το ΥΓ...

 

Ως διαδικασία αυτό που συνέβη στο Abbey Road θεωρώ ότι είναι τρομερά ενδιαφέρον για ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας όπως είναι το noiz.gr. Όπως τρομερά ενδιαφέρον είναι και το documentation για το πως , τι, πότε και από ποιους... Αρκεί να έχει κάποιος και την ανάλογη καλή διάθεση και χρόνο να ψάξει λίγο το θέμα πριν σχολιάσει.
Όπως παραπάνω...

 

Προσωπικά το βρίσκω τρομερά ενδιαφέρον και περιμένω με πολύ αγωνία να ακούσω το αποτέλεσμα τόσο στην στέρεο μορφή του όσο και στις μόνο εκδόσεις (και το white album σε mono master είναι κάτι που δεν κυκλοφόρησε ποτέ).
Μα κι εγώ! Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα τα αγοράσω, ή θα τα ακούσω τέλος πάντων;

 

Αν θες λοιπόν την άποψη μου και καθώς παρά την αδιαμφισβίτητη μουσική σου γνώση, εμπειρία και πορεία, είσαι νεόκοπος σε ότι αφορά την τεχνολογία και την μεθοδολογία των ηχογραφήσεων θα σου έλεγα το εξής
Θα προτιμήσω να μην το σχολιάσω αυτό το σημείο, γιατι φέρνει λίγο σε προσωπικό σχολιασμό (και θετικό και αρνητικό) και δε μπορώ να πω ότι μου αρέσει κάτι τέτοιο. :)

 

Δεν μιλάμε απλά για μάστερινγκ και όλα αυτά τα ωραία καθημερινά που συζητάμε και αναλύουμε με περισσή ευκολία εδώ στο νόιζ αλλά για ένα πολύ συγκεκριμένο εγχείρημα απόλυτα ταιριαστό σε ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας,μετρομερό τεχνικό ενδιαφέρον, αρκετά μεγάλη σημειολογική και σχεδόν ιστορική αξία (τουλάχιστον για την ποπ κουλτούρα και τον κόσμο των ηχογραφήσεων)  που θα μπορούσε (και ειδικά όταν θα ακούσουμε και τα αποτελέσματα) να αποτελέσει την αφετηρία για τρομερά ενδιαφέρουσες συζητήσεις (και για αυτά που αναφέρεις) και ίσως ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

Μα ΕΔΩ ακριβώς είναι το ζήτημα.

 

ΔΕΝ αφόρισα κανέναν!

Ελπίζω οτι ΔΕΝ πρόσβαλα κάποιον.

Αντιθέτως δήλωσα εγχράφως τον θαυμασμό μου για κάποιους ανθρώπους εδω μέσα (Χρίστο, Αποστόλη), αλλά όχι για τους δύο Νίκους τους θρεντ, γιατι δεν ξέρω αν κάνετε mastering. Πίστεψέ με ο θαυμασμός μου και για εσένα και τον sf είναι πολύ μεγάλος.

 

Το γεγονός ότι έπιασα το ζήτημα απο κάποια εντελώς διαφορετική πλευρά (την πλευρά του κοινού, του μάρκετινγκ, της κοινωνικής και της φιλοσοφική άποψης) δεν νομίζω να ενοχλεί κανέναν, ή ακόμη χειρότερα να προσβάλει κάποιον.

 

Ειλικρινά, πίστευα ότι το ποστ μου θα χρησιμέψει για την απομάκρυνση της συζήτησης απο τα τεχνικά και προς τα 'κοινωνικά' αν θες, για αυτούς που θα το θέλανε. Βρήκα έδαφος να συζητήσω κάτι. Μπορεί να έκανα λάθος και να είναι το ποστ μου εκτώς θέματος.

 

αν είναι έτσι, ας σβηστεί ή μεταφερθεί σε δικό του θρεντ...

 

???

 

EDIT: (Γράφω και ξεπιδάνε 3-4 πόστς...).

 

ΑΧΑ! Όχι, όχι, δεν πάω να υπερασπιστώ τίποτα. Βρήκα ευκαιρία να πω την διαφορετική άποψη. Πετυχημένο το φώτο, γέλασα, αλλά μέχρι εκεί. Δεν το βρίσκω ανούσιο αυτό που γίνεται, ούτε ξεκάρφωτο να είναι εδω μέσα. Αντίθετα! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς θεου δεν εξελαβα το ποστ σου ως προσβλητικο συνονοματε! :)

 

παντως το δικο μου ποστ εγινε γιατι εξελαβα την εικονα ως χλευασμο προς το ΣΥΝΟΛΙΚΟ εργο & την αξια των Beatles & οχι ως χλευασμο προς την προσπαθεια  re-mastering του υλικου της.

 

 

Kαι όμως, και οι μπητλς στην εποχή τους με φρούιτη λουπς και γκάραζ μπαντ γράφανε

 

αυτο δεν ειναι σωστο,εγραφαν στα καλυτερα στουντιο του κοσμου,με οτι καλυτερο προσεφερε εκεινη την εποχη η τεχνολογια & μαλιστα πηγαν "μπροστα" την τεχνη της ηχογραφησης με πολλα inovations.

 

αλλωστε εκεινες τις εποχες το μοναδικο alternative ενος κανονικου στουντιο ηταν ενα μαγνητοφωνο και ενα μικροφωνο στο γκαραζ της μπαντας... ;)  

 

 

Έκατσα πολλές φορές να ακούσω προσεκτικά αυτή τη "μαγεία" και τη διαχρονικότητα των ηχογραφήσεών τους αλλά δεν βρήκα ποτέ τίποτα.

 

ναι αλλα η μαγεια των ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ παραμενει.

 

και εγω πιστευω οτι οι ηχογραφησεις τους δεν ηταν παντοτε και οτι το καλυτερο (με εξαιρεση το SGT.Peppers το οποιο το θεωρω απιστευτη παραγωγη)

 

 

Προτιμώ 1000 φορές την ποιότητα ηχογράφησης των Doors.

 

Μα ΕΙΝΑΙ καλυτερη ετσι κι αλλοιως

 

http://archives.waiting-forthe-sun.net/Pages/Legacy/Albums/TheDoors/RecordingTheDoors.html

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο δεν ειναι σωστο,εγραφαν στα καλυτερα στουντιο του κοσμου,με οτι καλυτερο προσεφερε εκεινη την εποχη η τεχνολογια & μαλιστα πηγαν "μπροστα" την τεχνη της ηχογραφησης με πολλα inovations.

 

Όχι όταν έγιναν φίρμες...θυμήσου τα βίντεο από τη Γερμανία...όλοι από κάπου ξεκινάνε

 

Δεν αντιλέγω ότι από τη πλευρά του Nikodemos, το όλο εγχείρημα έχει μεγάλο τεχνικό ενδιαφέρον. Τεχνικό όχι δημιουργικό

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Νικόλα ο χαρακτηρισμός "νεόκοπος" που χρησιμοποίησα δεν έχει κάποια μορφή προσωπικού σχολιασμού....

 

Αυτό που θέλω να πω με το "νεόκοπος"  είναι πως ακούγεσαι αρκετά αφοριστικός σε σχέση με την ενασχόληση σου με το τεχνικό αυτό μέρος....ειδικά όταν δεν έχουμε ακούσει καν γιατί μιλάμε (και οι δυο μας).

 

Ομολογώ πως δεν είναι ξεκάθαρο στο ποστ σου σε τι ακριβώς αναφέρεσαι (δηλαδή στην αξία του εγχειρήματος από τεχνικής πλευράς αλλά και καλλιτεχνικής ή αν σχολιάζεις την πιθανή εμπορική εκμετάλευση κλπ κλπ)...ή δεν είναι ξεκάθαρο για εμένα ;)

 

Δεν υπάρχει πάντως από την πλευρά μου διάθεση για προσωπικά σχόλια  :)...

 

Αλλά ειλικρινά γιατί δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με το δημιουργικό και τεχνικό μέρος του θέματος που αρμόζει και στον υπότιτλο του φόρουμ μας από το να ξεκινήσουμε μία συζήτηση για το αν η κοντή άσχημη πλην παμπόνηρη ασιάτισα και ο μοναδικός επιζήσας (οι ντραμερ δεν μετράνε  ;D) βαλθήκανε να βγάλουν (πολλά) λεφτά ακόμη από ένα όνομα......

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι όταν έγιναν φίρμες...θυμήσου τα βίντεο από τη Γερμανία...όλοι από κάπου ξεκινάνε

 

Δεν αντιλέγω ότι από τη πλευρά του Nikodemos, το όλο εγχείρημα έχει μεγάλο τεχνικό ενδιαφέρον. Τεχνικό όχι δημιουργικό

 

αυτα Marathon δεν ηταν ηχογραφησεις ,ηταν live dates σε...στριπτηζαδικα στο Αμβουργο (οπου οι Beatles και αλλα συγκροτηματα απο το Λιβερπουλ επαιζαν κατα κορον,μαλιστα απο...λαθος μια και ο Γερμανος ατζεντης που επρεπε να βρει τα συγκροτηματα ξεκινησε για το Λονδινο &..βρεθηκε κατα λαθος (ηταν τα 60s βλεπετε ... ;D) στο Λιβερπουλ   ;D

 

ακομα και το πρωτο ντεμο τους (αυτο που απεριψε η Decca κανοντας το μεγαλυτερο λαθος στην δισκογραφικη ιστορια...) ηταν γραμμενα σε καλα στουντιο της εποχης (με μηχανησματα που τα βλεπουμε τωρα και μας τρεχουν τα σαλια) (ο Lenny Kravitz ας πουμε εχει αγορασει και χρησιμοποιει σε ολα του τα αλμπουμ την original κονσολλα που εγραφαν οι Beatles)

 

 

Δεν αντιλέγω ότι από τη πλευρά του Nikodemos, το όλο εγχείρημα έχει μεγάλο τεχνικό ενδιαφέρον. Τεχνικό όχι δημιουργικό

 

εγω νομιζω οτι εχει ...και απο τα δυο,ειδικα αν δεν εγινε μονο re-mastering αλλα και re-mixing

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου