Προς το περιεχόμενο

Digitech RP500-1000 - GSP1101


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι, αλλά μιλάμε μόνο για 20 δευτερόλεπτα και επιπλέον το JM4 με βολεύει αφάνταστα για ηχογραφήσεις (βλ. miniSD κάρτα). Επομένως, παραμένει η απορία αν μπορώ να έχω τη σειρά "κιθάρα-RP500-JM4-ενισχυτής" χωρίς πρόβλημα. Χμ...

 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να έχεις πρόβλημα

never compromise tone for features....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 689
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Σας ευχαριστώ, παιδιά!

 

Ignantios, πάλι σε έξοδα μ'έβαλες  ;D

 

 

αστα γιατι εγω τι επαθα?.......απλα θελω να βοηθησω και αλλους γιατι πραγματικα αξιζει το μηχανημα σε αυτα τα λεφτα......ειναι πανω απο τον ανταγωνισμο μακραν......το κακο ειναι οτι θα την πεσετε ολοι μαζι θα την παρουνε γραμμη στην digitech και θα ανεβασουνε καμια τιμη..... ;D

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, τότε να μαζευτούμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι από εδώ μέσα και να κάνουμε μια μαζική παραγγελία, ας πούμε 200 RP500, να προλάβουμε την άυξηση στην τιμή και να μας βγούνε και κούτρα τα μεταφορικά ;D

Κάλλιο αυγά, παρά πουρέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, τότε να μαζευτούμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι από εδώ μέσα και να κάνουμε μια μαζική παραγγελία, ας πούμε 200 RP500, να προλάβουμε την άυξηση στην τιμή και να μας βγούνε και κούτρα τα μεταφορικά ;D

 

 

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πω κατι με αφορμη ενα σχολιο που εκανες σε αλλο θεμα.

 

Μερικα μηχανηματα ειναι ψηφιακα απο την κατασκευη τους. Δεν ξερω γιατι καποιοι το θεωρουν αρνητικο. Δεν ειναι ομως, ειναι καθαρα θεμα γουστου και πρωτερεοτητων. Κοιταζα και εγω την 1000αρα αλλα τελικα εκανα αλλες αγορες (πηρα πχ το timebender). Αυτο που εχω παρατηρησει σε ολες της πεταλιερες δεν ειναι τοσο οτι εχουν ασχημο ηχο αλλα η αισθηση που μου δινουν στα δαχτυλα. Τι θελω να πω. Εαν για να παιξω μια νοτα, καρφι σε λαμπατο, εβαζα τοση δυναμη και εδινα την ταδε δυναμικη στην πεταλιερα αυτο καπως αναιρειται (για μενα παντα). Δηλαδη μπορει να εχουν προχωρησει παρα πολυ σε θεμα ηχου (ηχοχρωμα και προσομοιωσεις) αλλα κατι λειπει που κανει και την διαφορα απο την λαμπα και ειναι και λογικο.

 

:)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτο που λες τεραστιο ρολο παιζει η αντισταση εισοδου...νομιζω οτι στις rp500/1000 ειναι στα 500ωμμ env στην gsp1101 ειναι στο 1κωμμ/// που σημαινει καλυτερη αποκριση στα χερια σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πω κατι με αφορμη ενα σχολιο που εκανες σε αλλο θεμα.

 

Μερικα μηχανηματα ειναι ψηφιακα απο την κατασκευη τους. Δεν ξερω γιατι καποιοι το θεωρουν αρνητικο. Δεν ειναι ομως, ειναι καθαρα θεμα γουστου και πρωτερεοτητων. Κοιταζα και εγω την 1000αρα αλλα τελικα εκανα αλλες αγορες (πηρα πχ το timebender). Αυτο που εχω παρατηρησει σε ολες της πεταλιερες δεν ειναι τοσο οτι εχουν ασχημο ηχο αλλα η αισθηση που μου δινουν στα δαχτυλα. Τι θελω να πω. Εαν για να παιξω μια νοτα, καρφι σε λαμπατο, εβαζα τοση δυναμη και εδινα την ταδε δυναμικη στην πεταλιερα αυτο καπως αναιρειται (για μενα παντα). Δηλαδη μπορει να εχουν προχωρησει παρα πολυ σε θεμα ηχου (ηχοχρωμα και προσομοιωσεις) αλλα κατι λειπει που κανει και την διαφορα απο την λαμπα και ειναι και λογικο.

:)

 

 

 

Δεν είναι καθόλου αρνητικό το να είναι κάτι ψηφιακό.Εχω το WD7 wha που είναι ψηφιακό και είναι μια χαρά τα delay πχ του nova system είναι απλά τέλεια.Στις εξομοιωσεις εχουν περιορισει πάρα πολύ την τζιτζικιλα και ακουγoνται,ειδικα σε συνδυασμο με power amp, πολύ φυσικά.Αυτο που λείπει μέχρι στιγμης  κατα πρωτο λόγο είναι αυτο που λέμε "αρμονικό περιεχόμενο"(η λεπτομέρεια στο παιξιμο...) και κατα δευτερο οι δυναμικες.για αυτο και η λαμπίτσα στην tonelab(παρακουγεται όμως σε φάσεις....).Όλα αυτα όμως είναι λεπτομέρειες και καλα κάνουν οι περισσοτεροι απο τη στιγμη που δεν είναι επαγγελματίες να τα αγνοουν.Παιζει πάντα και το τι φάση παίζεις.και το rp500/1000 μεσα απο ενα καλο τελικό μικραίνει πολύ την αποσταση όλων αυτών.Δεν είναι τυχαιο πως ολοκληρος Glenn Tipton κ.α. παίζουν πχ με το GSP1101.Εγω εκει που το σκεφτομαι αλλιως είναι γιατι πρεπει να πέρνουμε ένα μηχανάκι που έχει 1000 πράματα πάνω του αφου θα χρησιμοποιήσουμε οι περισσότεροι 5-6.Βρες τι θες τι σ'αρέσει και τσίμπα 2-3 καλα stomps(για drive μιλάω...) και καθάρισες.

 

Περι αρμονικού περιεχομένου κτλ. δειτε το solo ειδικά στο τέλος.Νομίζω οτι χρησιμοποιει το satchurator της vox.

 

http://www.youtube.com/watch?v=dNKDC74Snig

 

 

Υ.Γ. το time bender πρεπει να είναι εντελως γιουχου.Είδα τα διαφορα βίντεο στη σελιδα της εταιριας.όρεξη και φαντασία να χεις...

never compromise tone for features....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν για να παιξω μια νοτα, καρφι σε λαμπατο, εβαζα τοση δυναμη και εδινα την ταδε δυναμικη στην πεταλιερα αυτο καπως αναιρειται (για μενα παντα). Δηλαδη μπορει να εχουν προχωρησει παρα πολυ σε θεμα ηχου (ηχοχρωμα και προσομοιωσεις) αλλα κατι λειπει που κανει και την διαφορα απο την λαμπα και ειναι και λογικο.

 

:)

Θανάση, αυτό σταμάτησε να γίνετε απο τότε που βγήκε η δεύτερη έκδοση της line6 (μετά ακολούθησαν και οι άλλες εταιρίες  ;) ), δηλαδή τα ολοκληρωμένα τους πλέον , αναγνωρίζουν τις δυναμικές και τις αποδίδουν πιστά στην έξοδο, ακόμα και αν έχεις κομπρέσσορα σε λογικά settings (20%-30%).

Σε ντέμο βίντεο της RP (στο youtube) είδα ένα τύπο που το έδειχνε αυτό, δηλαδή έβγαζε πιο καθαρό ήχο αν έπαιζε απαλά και πιο πολύ γκάζι όσο έδεινε στις δυναμικές του, χωρίς να παίζει με το volume της κιθάρας.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου