Προς το περιεχόμενο

Μουσικες σκηνες, που θα παει η κατασταση με αυτες στην Αθηνα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω την τυχη να δουλευω τρια χρονια σε αυτο το μπαρ

 

http://the-brook.com/

 

Εχω δει περιπου 300 συγκροτηματα και βαλε. Εχω μαθει πολλα (αν και δεν ειναι ακριβως ιδια με τα ελληνικα δεδομενα αλλα το σκηνικο ειναι ιδιο αφου εχει να κανει με το κοινο που σε ακουει στο τελος)

 

Το συμπερασμα που εβγαλα αφου ειδα τα δρωμενα πισω και εμπρος απο την σκηνη ειναι οτι το φαινομενο συναυλια μπορει να περιγραφει απο ενα τριγωνο

 

Μαγαζι-Συγκροτημα-Κοινο

 

Μαγαζι: Παρεχει το χωρο, το ηχοσυστημα-μικροφωνα, τον ηχοληπτη, τα ποτα και την διαφημιση των εμφανισεων για του επομενους δυο τρεις μηνες (η προπωληση μεσω ιντερνετ δεν ειναι διαδεδομενη στην Ελλαδα)

 

Συγκροτημα: Παρεχει την μουσικη, τον δικο του εξοπλισμο στη σκηνη και το κοινο

 

Κοινο: Ειναι σε ουδετερη θεση, δεν τον απασχολουν οι εσωτερικες συμφωνιες μεταξυ μαγαζιου και συγκροτηματος, θελει απλα να περασει καλα για το αντιτοιμο που πληρωνει

 

 

Το ολο φαινομενο για τα ελληνικα δεδομενα ειναι οτι το μαγαζι εχει την δυναμη του χωρου για να κανει τις διαπραγματευσεις, το συγκροτημα εχει τη δυναμη του κοινου, το κοινο που ερχεται θελει απλα να περασει καλα. Οταν η διαμαχη μεταξυ του συγκροτηματος και του ιδιοκτητη για την αμοιβη ειναι εντονη το κοινο πληρωνει την νυφη. Το αποτελεσμα εναι οτι δεν ερχεται κοσμος και οι εντυπωσεις ειναι χλιαρες.

 

Εν κατακλειδι δεν θα πληρωνα ουτε καν τον εαυτο μου (οντας μουσικος) 5-10 Ευρω να με ακουσω να παιζω αφου κανενας δεν με ξερει, ποσο μαλλον να επαιζα διασκευες κιολας.

 

Ειχα κανει ποστ αυτο το βιβλιο και dvd

http://www.noiz.gr/index.php?topic=174745.msg413580#msg413580 

 

Ειναι πολυ επεξηγηματικο και εχει πολλες πρακτικες συμβουλες για το πως μπορει ενα συγκροτημα να αποκτησει κοινο αλλα και τις σχεσεις μεταξυ συγκροτηματων και μαγαζιων

 

Η εμπειριες μου απο το μαγαζι που δουλευω ειναι οτι οταν δεν σε ξερει κανενας και ζητας πολλας δεν παιρνεις τιποτα, αλλα εαν δεν ζητησεις τιποτα ισως και να παρεις κατι

 

Μουσικη παιζουμε γιατι πρωτα απολα μας αρεσει και εαν τα πραγματα πανε καλα και εχουμε και αρκετο κοινο μπορουμε να αρχισουμε να απαιτουμε και πληρωμες.

 

Σιγουρα ολες οι πλευρες δεν ειναι τελειες

 

Μαγαζι (Βελτιωση υπηρεσιων)

Συγκροτηματα (Αποφασιστικοτητα και οργανωση)

Κοινο (Δυσκολο και απαιτικο και ετοιμο να γκρινιαξει με το πρωτο λαθος)

 

Ο διαλογος σε αυτο το θεμα καλο θα κανει ωστε ισως να βρεθει μια λυση, αλλα προτου κατηγορουμε τους αλλους θα εκρινα σκοπιμο να αναρωτηθουμε εαν εμεις σαν μουσικοι κανουμε τα παντα για να αποκτησουμε οσο περισσοτερο κοινο μπορουμε προτου παιξουμε σε μια συναυλια (αλλωστε ο κοσμος δεν ερχεται για το μαγαζι αλλα για εμας)

 

Νικος

 

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 156
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εν κατακλειδι δεν θα πληρωνα ουτε καν τον εαυτο μου (οντας μουσικος) 5-10 Ευρω να με ακουσω να παιζω αφου κανενας δεν με ξερει, ποσο μαλλον να επαιζα διασκευες κιολας.

 

μπορεί το κοινό να μη σε ξέρει, αφού όμως επιλέγει να πάει στο μπαρ που έχει λάιβ κι όχι στο άλλο που δεν έχει, αυτό σημαίνει πως έρχεται για σένα,  κι ας παίζεις και μόνο διασκευές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί το κοινό να μη σε ξέρει, αφού όμως επιλέγει να πάει στο μπαρ που έχει λάιβ κι όχι στο άλλο που δεν έχει, αυτό σημαίνει πως έρχεται για σένα,   κι ας παίζεις και μόνο διασκευές

 

Σιγουρα υπαρχει διαφορα μεταξυ των δυο μπαρ, απλα για να ερθει σε εμενα πρεπει να του δωσω ενα ακομη παραπανω λογο αφου δεν με ξερει. Οταν με μαθει και ξερει οτι ειμαι καλος και του αρεσει η μουσικη που παιζω θα με ακολουθησει στα επομενα λαιβ.

 

Ευτυχως η δυστυχως στην Ελλαδα υπαρχουν απειρες επιλογες καθημερινα να δεις συγκροτηματα να παιζουν λαιβ, ο θεατης επιλεγει με ορισμενα κριτηρια που θα παει

 

1. Το ειδος του συγκροτηματος και αν ειναι καλο η απλα ειναι φιλοι του

2. Το χωρο που παιζει (μακρια η κοντα του)

3. Την τιμη του εισιτηριου

4. Την ημερα που παιζει

 

Οσο πιο δυσκολο ειναι για το κοινο τοσο πιο λιγο κοσμο θα θα εχει το συγκροτημα

 

Νικος

 

 

 

 

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα υπαρχει διαφορα μεταξυ των δυο μπαρ, απλα για να ερθει σε εμενα πρεπει να του δωσω ενα ακομη παραπανω λογο αφου δεν με ξερει. Οταν με μαθει και ξερει οτι ειμαι καλος και του αρεσει η μουσικη που παιζω θα με ακολουθησει στα επομενα λαιβ.

 

αυτό θα έστεκε αν ΟΛΟ το κοινό αποτελείτο από φίλους της μπάντας

 

όπως ξέρεις αυτό δεν ισχύει, πάνε πολλά άτομα επειδή από το παρελθόν έχουν σχηματίσει την εντύπωση πως το συγκεκριμένο στέκι φέρνει, συνήθως, αξιόλογες μπάντες

 

καταλήγω στο συμπέρασμα λοιπόν πως ΚΑΙ η άγνωστη μπάντα έχει δικαίωμα να απαιτήσει κάποια πράγματα από τον μαγαζάτορα, που ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΕΙ την παρουσία των παραπάνω θαμώνων, που ΔΕΝ ήξεραν τη μπάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό θα έστεκε αν ΟΛΟ το κοινό αποτελείτο από φίλους της μπάντας

 

όπως ξέρεις αυτό δεν ισχύει, πάνε πολλά άτομα επειδή από το παρελθόν έχουν σχηματίσει την εντύπωση πως το συγκεκριμένο στέκι φέρνει, συνήθως, αξιόλογες μπάντες

 

καταλήγω στο συμπέρασμα λοιπόν πως ΚΑΙ η άγνωστη μπάντα έχει δικαίωμα να απαιτήσει κάποια πράγματα από τον μαγαζάτορα, που ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΕΙ την παρουσία των παραπάνω θαμώνων, που ΔΕΝ ήξεραν τη μπάντα

 

Εξερταται απο το πως οριζουμε μια μπαντα ως νεα. Η ιστορια εχει δειξει οτι τα περισσοτερα νεα συγκροτηματα γινονται γνωστα στο ευρυτερο κοινο μετα απο την κυκλοφορια 1-2 κομματιων η ενος αλμπουμ. Μεχρι τοτε το κοινο τους ειναι περιορισμενο

 

Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να βαλουμε τον εαυτο μας στη θεση του κοινου. Θα πληρωναμε 10 ευρω για παμε σε μια συναυλια ενος συγκροτηματος που δεν εχουμε δει δειγματα παραμονο απο το ιντερνετ η απο youtube videos. Με το ρυθμο τον λαιβ αυτο θα σημαινε οτι εαν θα θελαμε να ακολουθησουμε τη σκηνη θα επρεπε να πηγαινουμε σε τρια λαιβ την εβδομαδα. 

 

Νικος

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον, λιγες σκεψεις και απο μενα πανω στο θεμα που κουβεντιαζουμε!

 

πρωτα απο ολα πρεπει να κανουμε μεσα μας εναν διαχωρισμο των μαγαζιων που εχουν λαιβ μουσικη.τι εννοω?

οτι το καθε μαγαζι μπαινει σε αλλη κατηγορια (και μιλαω και για τις πληρωμες στους καλλιτεχνες, αλλα και για την τιμη του εισιτηριου και του ποτου και τελος για τις υπηρεσιες που προσφερει στο κοινο)αναλογα με το τι εχει αποφασισει να παρουσιασει και σε ποιους εχει αποφασισει να απευθυνθει!

 

 

πιο συγκεκριμενα, υπαρχουν τα γνωστα λαιβαδικα που φερνουν γνωστα ονοματα τα οποια παρουσιαζουν το δικο τους προγραμμα, με πρωτοτυπο υλικο συνηθως (π.χ.κωστης μαραβεγιας στο σταυρο του νοτου).εδω οπως καταλαβαινετε ειναι το πιο ευκολο να ειναι ολες οι πλευρες της εξισωσης οικανοποιημενες γιατι υπαρχει το βασικοτερο ολων.το ΟΝΟΜΑ που θα φερει τον κοσμο.οι τιμες φυσικα ειναι πιο τσιμπημενες και το μαγαζι εχει σε πολλες περιπτωσεις τα χαρακτηριστικα γνωρισματα και την συμπεριφορα της ''πιστας''

 

 

 

σε αλλη κατηγορια μπαινει το μαγαζι, το οποιο εχει μια σκηνη στην οποια παιζει μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μπαντα ΜΟΝΟ διασκευες απο χιτακια καποιες σταθερες μερες την βδομαδα.τα παραδειγματα καμποσα!

οι δυο αρχιτεκτονικες και ο σταυρος του νοτου τα πιο γνωστα!

και παλι, ο κοσμος που ερχεται δεν ερχεται για το ωραιο περιβαλλον του μαγαζιου αλλα για να ακουσει μουσικη και να κανει την πλακα του.

εχω δει μαλιστα οτι πολλες φορες η συγκεκριμενη μπαντα καταφερνει να φτιαξει το κοινο της, αλλα παρολα αυτα ο κοσμος που πηγαινει να τους δει θα μπορουσε να εχει παει σε οποιοδηποτε αλλο μαγαζι.εννοω πως δεν εχουν καποιο ''στοχευμενο'' κοινο.

και παλι και εδω οι τιμες ειναι τσιμπημενες και παλι εχει καποιες ομοιοτητες το πραγμα με ''πιστα'!

 

τριτον, υπαρχουν τα λαιβαδικα-ορθαδικα τα οποια φερνουν και παλι γνωστα ονοματα, με πιο χαμηλες τιμες και συμπεριφορα ''ροκ κλαμπ''!

που παει να πει, πιο φτηνες τιμες στην εισοδο, στα ποτα και σε ολα!

και εδω ειναι καπως ευκολα τα πραγματα, μιας και τις πιο πολλες φορες το ονομα που παιζει αρκει για να φερει κοσμο.

τα πιο χαρακτηριστικα παραδειγματα που μου ερχονται στο μυαλο ειναι το κυτταρο και το ροντεο, αλλα και το αφτερνταρκ.

 

τελος υπαρχουν και τα μικρα μαγαζακια που κανουν και καποια λαιβ μεσα στην βδομαδα και ειναι αυτα για τα οποια κουβεντιαζουμε σε αυτο το θεμα.μαγαζια που ΔΕΝ εχουν τον κοσμο τους γιατι στην ελλαδα δεν εχουμε την διαθεση να πηγαινουμε στα κουτουρου να βλεπουμε μια μπαντα, δινοντας τα ωραια μας λεφτα στην εισοδο,μαγαζια που ΔΕΝ κανουν διαφημιση και προμοσιον γιατι κακα τα ψεματα, οσο και να διαφημισεις τους ''τρειςκαιοκουκος μπαντ'' δεν θα ερθει κανενας να τους δει και τελος μαγαζια που τα βγαζουν περα ισα ισα, γιατι στην ελλαδα οσο και αν ολοι κοπτονται πως στηριζουν ''την φαση'' η ''την σκηνη'' η και εγω δεν ξερω τι αλλο, δεν το κανουν!

το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι το μικρο σχηματακι ΠΡΕΠΕΙ να φερει τον κοσμο του, αλλιως θα παιξει σε ενα αδειο μαγαζι και δεν θα παρει και μια!

 

τωρα, θελω να σταθω σε καποια πραγματα που εχουν ηδη αναφερθει!

 

Βέβαια δεν μου φταίνε αυτοί..αλλα μην ξεχνάμε ότι μια μουσική σκηνή  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ στην μπάντα και στους καλλιτέχνες που παίζουν εκεί για να βγάλει τα κέρδη της..δηλαδή δεν θα πας να πιεις ποτό εκεί χωρίς να έχει ζωντανή μουσική..

 

φιλε brees21(και μην το παρεις προσωπικα-απευθυνεται σε οσους συμφωνησαν μαζι σου) εχεις παει ποτε σε λαιβ που δεν εχεις ΙΔΕΑ τι θα παιξει απο μουσικη?

εχεις δεχθει ποτε να μπεις σε ενα μαγαζι, να πληρωσεις εισοδο για να ακουσεις μια εντελως αγνωστη μπαντα?αν συχναζεις σε ενα μαγαζι καιρο γιατι σου αρεσει η ατμοσφαιρα,η μουσικη, η σερβιτορα η δεν ξερω και εγω τι αλλο και μια μερα πας και εχει εισοδο 5,8,10 ευρω και παιζουν οι ''πιαςτοσαπουνι μπαντ'' θα μπεις να τους δεις?

σε πληροφορω πως εγω που στηριζω ενεργα ''την φαση'' δινοντας οσες ευκαιριες μπορω ειτε σε μπαντες που μ αρεσουν, ειτε φιλικες (και μονο στο νοιζ υπαρχει μια δεκαδα ατομα που μπορουν να το βεβαιωσουν) δεν εχω παει στα τυφλα σε λαιβ πανω απο πεντε φορες στην ζωη μου.

 

Αν ενα μαγαζι δουλευει σωστα και εχει καλες μπάντες ο κοσμος πηγαινει και στο ασχετο απλα και για τη φάση.Δεν ειναι δουλεια σου να φέρεις κοσμο.Εγω απλα θελω και δικους μου για να περνάω καλύτερα.

 

τα ιδια ισχυουν και για σενα φιλε πινχεντ!

ακομα, να πω οτι δεν εχω δει κανεναν απο οσους κοπτεστε σε αυτο το θεμα για τα δικαιωματα του μουσικου να ερθετε σε κανενα απο τα λαιβ που εχουν γινει απο μπαντες του νοιζ(και δεν εχουν γινει και λιγα μεσα στην τελευταια χρονια!)

 

 ΤΙ ΠΡΑΜΑ? :o :o

 

 Να αφησω στην ακρη ολα τα άλλα....ΑΛΛΑ οταν το μπουκαλι το ποτο κανει ΛΙΑΝΙΚΗ 12 ευρω(οποτε χοντρικη πολυ πιο κατω - και ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και μπομπα.... ::)) και βγαζει 12 ποτα τα οποια πωλουνται 8 - 15 το ενα = 96 - 180 ευρω, χωρια που πολλες φορες δεν ειναι καν το ποτο μεσα στο εισιτηριο, ε,τοτε ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ....Ετσι δεν ειναι?

 

 

θα ηθελα να μου πεις ποια ποτα κανουν λιανικη τιμη δωδεκα ευρω.

τοτε να εισαι βεβαιος πως θα σου φερω τουλαχιστον δεκα παραδειγματα απο ευπωλητα ποτα που κανουν πολυ παραπανω.

μην ξεχνας οτι οταν υπολογιζουμε την καβα του μαγαζιου, θα βαλουμε μεσα και ολα τα ποτα που θα πιει το συγκροτημα, οσοι δουλευουν την συγκεκριμενη μερα,τα κερασματα, αλλα και οσα συνοδευτικα πανε μαζι με το ποτο(κοκακολες,ξηρους καρπους και τα σχετικα)τελος σου αναφερω πως -αποοσο γνωριζω-πανω στο ποτο υπαρχει και ενας δημοτικος φορος περιπου 20% τον οποιο στην λιανικη δεν τον πληρωνουμε.

ακομα, δεν ξερω σε ποια μαγαζια συχναζεις εσυ, αλλα δεν εχω δει ποτε ποτο να εχει τιμη πωλησης 15 ευρω.

ξερω πολυ καλα πως στα μαγαζια του κεντρου ξεκινανε απο 6ευρω και φτανουν μεχρι τα 9 σε καποιες περιπτωσεις.

 

  Και για να συμπληρώσω κατι που ξεχασα....

 

  ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ!! :D :D

εδω δεν ξερω τι να σου πω.

εγω εχω οαεε(ετσι δεν λεγεται το τεβε?) αλλα οπου εχω δουλεψει ξερω πως ενσημα υπαρχουν.

παρ ολα αυτα, φυσικα δεν μπορω να γενικευσω και να μιλησω για ολα τα μαγαζια.

 

Ναι αλλα κανένας δεν δικαιουται να σου φαει λεφτα που δουλεψες....Οταν σου λεει ο φιλος πιο πανω οτι απο 83 και με μαρτυρες τους εριξε ο αλλος στα 56, ε....τοτε προκειται ΣΤΕΓΝΑ περι ΚΛΟΠΗΣ και δεν χωρανε ευγενιες.

 

Αν η συμφωνια ειναι "τοσα βρεξει χιονισει" πα να πει τοσα ΒΡΕΞΕΙ ΧΙΟΝΙΣΕΙ. Απλα πολλοι μουσικοι δεν σκεφτονται / ντρεπονται / ξεχνανε / κωλωνουν / βαριουνται / δεβαριουνται(δεβαριεσε.... ::)) κλπ να τα πουνε απο πριν το live.

Αν η συμφωνια ειναι Τοσα στα στα Τοσα, ειναι παλι ξεκαθαρο. Ολα τα υπολοιπα (οπως ειπε και ο φιλος brougos7ειναι κλοπη και νταηλικι.

 

Πανω απο ολα πρεπει να κανεις ΠΡΙΝ το live ξεκαθαρη και ξερη κουβεντα με το αφεντικο.Και οταν λεω ξερη και στεγνη,εννοω μεταξυ αλλων την αμεση ερωτηση "αν δεν ερθει κοσμος τι θα παρουμε ?" .

 

φυσικα συμφωνω και σε αυτο!

η συμφωνια ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ξεκαθαρη ακομα και στο παραμικρο για να ειναι ολοι ευχαριστημενοι.

εγω οσες φορες εχω παιξει η εχω φωναξει αλλους να παιξουν για μενα εχουμε συμφωνησει ακομα και για το ποσα ποτα θα πιει η μπαντα, για το ποση ωρα ακριβως θα παιξει και για το τι θα γινει αμα δεν μπει ουτε ψυχη στο μαγαζι.

 

σορυ για το τεραστιο ποστ και για την αναρχα δομημενη σκεψη, αλλα γραφω πριμα βιστα! :) :) :) :) :)

 

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια θα ηταν να μπορουσε κ ο ροκας-μεταλας-εντεχνιτης-κτλ να βγαζει το χιλιαρικο που βγαζει ενας μπουζουκτζης σε ενα οτι να ναι χωριο μονο κ μονο απο τα μπουρμπουαρ μεσα σε ενα 5ωρο(στο δικο μου το χωριο ετσι κανουν) Μαλιστα ενας γνωστος μου ξεκινησε κλαρινο γι αυτον ακριβως τον λογο! ελεος.. χαιρομαι που η ηλεκτρικη κιθαρα δεν ειναι μπουζουκι! Φανταζεστε οι ροκ μπαντες να εβγαζαν παραπλησια λεφτα στην μεση του πουθενα κ ετσι για την πλακα? ολοι θα μαθαιναν κιθαρα για το χρημα!!! Ουτε να το σκεφτομαι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για Αθήνα, πάντως για επαρχία και εδώ Γιάννενα που είμαι εγώ νομίζω πως πάει κάπως έτσι :

 

α) Συγκρότημα μέχρι 6-7 άτομα rock/funk/blues κτλ 50Ε έκαστος

β) Συγκρότημα μέχρι 6-7 άτομα λαικό/δημοτικό 150-500/1000Ε(σολίστ) έκαστος

γ) Εως 3 άτομα με πλήκτρα & ενορχήστρωση drum machine 100- 150E έκαστος

δ) Εως 3 άτομα, μόνο ακουστικά όργανα 50-80Ε έκαστος

 

Μουσικοί φέρνουν δικό τους εξοπλισμό,στήνουν-ξεστήνουν, καλώδια, ενισχυτές & μαγαζί βάζει τον ήχο + monitors, ηχολήπτη, και φώτα

 

Πιστεύω το (γ) συμφέρει. Οι μεγάλες οι μπάντες πλέον είναι πολυέξοδες.

Επίσης εδώ υπάρχει και το φαινόμενο να προπληρώνει η μπάντα το μαγαζί, και παίρνει ότι βγάλει από τα εισητήρια μετά  :P

 

 

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα...

Χθές βράδυ έκανα live με τη μπάντα μου σε club στου Ψυρρή(ανοίγω παρένθεση..η συμφωνία ήταν από 40 άτομα πληρώνω επί 5 το κάθε κεφάλι ήτοι 200 η μπάντα 4 άτομα...αποτέλεσμα??39 άτομα παιδιά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ η απάντηση του <<επιχειρηματία>>...ΜΕΓΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Πριν λοιπόν να αρχίσουμε να του το κάνουμε καλοκαιρινό σινεμά και βρούμε και το μπελά μας ...απλά φύγαμε

Στην επικοινωνια που είχαμε πρίν τη συμφωνία μας δε είχε πεί το εξής..δεν πα να παίζεις και τσάμικα εγω κόσμο θέλω να μου φέρεις...

Τα συμπεράσματα δικά σας

Δεν μιλάω για το parking που πληρώσαμε 10€ που να παρκάρεις στου Ψυρρή?

για τα ποτά που δεν κέρασε

για το κουβάλημα  που ρίξαμε

Χομπίστες είμαστε δεν ζούμε από αυτό αλλά τλκ κάποιοι βγάζουν μεροκαματάκι στις πλάτες άλλων κι αυτό δεν είναι σωστό

seven deadly sins..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα...

Χθές βράδυ έκανα live με τη μπάντα μου σε club στου Ψυρρή(ανοίγω παρένθεση..η συμφωνία ήταν από 40 άτομα πληρώνω επί 5 το κάθε κεφάλι ήτοι 200 η μπάντα 4 άτομα...αποτέλεσμα

 

Αυτο σημαινει οτι μολις μπει ο 41 θα παρετε 5 ευρω, ειναι το λεγομενο πλαφον, μηπως δεν το καταλαβατε σωστα?

 

 

??39 άτομα παιδιά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ η απάντηση του

 

<<επιχειρηματία>>...ΜΕΓΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Πριν λοιπόν να αρχίσουμε να του το κάνουμε καλοκαιρινό σινεμά και βρούμε και το μπελά μας ...απλά φύγαμε

 

 

 

Στην επικοινωνια που είχαμε πρίν τη συμφωνία μας δε είχε πεί το εξής..δεν πα να παίζεις και τσάμικα εγω κόσμο θέλω να μου φέρεις...

 

Αρα δεν εφτασε το πλαφον που ηταν τα 40 ατομα

 

Τα συμπεράσματα δικά σας

Δεν μιλάω για το parking που πληρώσαμε 10€ που να παρκάρεις στου Ψυρρή?

για τα ποτά που δεν κέρασε

για το κουβάλημα  που ρίξαμε

Χομπίστες είμαστε δεν ζούμε από αυτό αλλά τλκ κάποιοι βγάζουν μεροκαματάκι στις πλάτες άλλων κι αυτό δεν είναι σωστό

 

Ολοι πληρωσανε παρκινγκ, και αυτοι που ηρθαν να σας δουν

 

Ειχατε συμφωνησει να σας κερασει ποτα?

 

Δεν ειχατε συμφωνησει οτι θα φερετε το δικο σας εξοπλισμο?

 

Νικος

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου