Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι αλλα ενα γκρουπακι που παιζει ομορφα, εχει πρωτη φωνη γαμω δεν ειναι κριμα να χαντακωνεται απο απαισια δευτερα? Τελικα ειναι μειονεκτημα αμελητεο για εναν τραγουδιστη να μη μπορει να κανει δευτερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καταρχην αυτοι που κανουν συνηθως δευτερα σε ενα γκρουπ δεν ειναι "κατεξοχην" τραγουδιστες,αν εισαι τυχερος & εισαι κιθαριστας/μπασιστας/ντραμμερ/πληκτρας  μπορει ο θεος να σου δωσει και καλη φωνη οποτε εχεις και ενα ακομα "συν",αν δεν μπορεις να κανεις Β' φωνητικα καλο ειναι να το βουλωνεις.

 

Αν τωρα μια μπαντα εχει 2 τραγουδιστες και ο ενας δεν ξερει να κανει φωνητικα μαλλον δεν ειναι τραγουδιστης,ΟΛΟΙ οι μεγαλοι τραγουδιστες ειναι και μεγαλοι back up singers (ακου οποιοδηποτε ντουετο ελληνικης μουσικης με μεγαλα ονοματα για να το διαπιστωσεις)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα οσο καλη φωνη κ αν εχεις , εαν δε μπορεις να κανεις 2 φωνητικα δεν εισαι μεγαλος τραγουδιστης. Κ δυστυχως ειναι ενα θεμα που πασχουν τα περισσοτερα γκρουπακια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαβάζοντας το θρεντ θυμήθηκα το κομμάτι "mother's little helper" των stones.

 

πιστεύω πως το "παράφωνο" σε κάποιες τέτοιες περιπτώσεις ειναι και αυτό ακριβώς που χρειάζεται το κομμάτι

 

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα οσο καλη φωνη κ αν εχεις , εαν δε μπορεις να κανεις 2 φωνητικα δεν εισαι μεγαλος τραγουδιστης. Κ δυστυχως ειναι ενα θεμα που πασχουν τα περισσοτερα γκρουπακια

 

Αν δεν μπορείς να κάνεις 2η φωνή μπορείς να μελετήσεις και να μάθεις.

Αν δεν ενδιαφερθείς να μάθεις τότε δεν είσαι μεγάλος τραγουδιστής.

Greg Howe scares me..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ικανοτητα του να κανεις 2α φωνητικα,ειναι μια δεξιοτητα που απαιτει γενικοτερη

αντιληψη της αρμονιας ενος κομματιου και της μουσικης.Αυτο στο οποιο δεν εχω καταληξει,ειναι αν μαθαινεται...

Εχω εμπειρια απο τραγουδιστη που ειχε υπεροχη χροια,σωστος και παθιασμενος,με πολλη επι σκηνης εμπειρια,αλλα μην του ελεγες κανε 2α...

Εχω ηχογραφησει στο στουντιο μου με την κοπελα που συνεργαζομαι,ωρες ατελειωτες,

εχει φωναρα,αλλα μονη της δεν μπορει να ''συνθεσει''2η.Πρεπει να της την διδαξεις.

Ενας μπασιστας θυμαμαι ηταν γαιδαρος απο χροια αλλα μπορουσε να καταλαβει

2ες και 3ες...

Ειχα την τυχη να παιζουμε καλα με γκρουπ πριν 2-3 χρονια και να ειμαστε

5 ''σωστοι'' στην μπαντα.

Οι προβες για τα φωνητικα καταλαμβαναν τον περισσοτερο χρονο...

(ειχαμε το θρασος να τολμησουμε το Bohemian rapsody...το παρατησαμε φυσικα μετα απο τρελα γελια...)

το αποτελεσμα λοιπον σε ορισμενα ηταν αμφιβολο οπως και επιφοβο...κι ας υπηρχαν ταυτοφωνιες...γιατι ολο και καποιος εφευγε...λογω..χαμηλου μονιτορ...

(αλλη πονεμενη ιστορια...)

Καταληγοντας,η υποθεση φωνητικα μπορει να εξυψωσει η να καταστρεψει μια μπαντα.

Σιγουρα παντως δεν χαρακτηριζει εναν τραγουδιστη ως καλο απο μονο του,

απλα ειναι ενα πολυ μεγαλο προσον,μια πολυ χρησιμη δεξιοτητα.

Παντως,το καλυτερο για μια μπαντα ειναι να ξερει απο 2α ο κιθαριστας..

Η ρυθμικη βαση,να ειναι απελευθερωμενη απο αλλα...''ακροβατικα''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται διδάσκονται. Με κάτι δίφωνα σολφέζ, χορωδίες και καθηγητές που μπορούν να σου εξηγήσουν και δυο τρια πράγματα. Πολύ σημαντικό να έχεις καλλιεργήσει και το αυτί σου πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται διδάσκονται. Με κάτι δίφωνα σολφέζ, χορωδίες και καθηγητές που μπορούν να σου εξηγήσουν και δυο τρια πράγματα. Πολύ σημαντικό να έχεις καλλιεργήσει και το αυτί σου πολύ!

 

Και γω προς αυτη την αποψη κλεινω...η χορωδια που ειπες ειναι μαλλον ο καλυτερος

τροπος.Ωστοσο,ορισμενες φορες λεω,''καλα με τοση ενασχοληση να μην μπορει

να κανει 2α?Γιατι?''

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρ οτι μπασιστας, οταν ημουν φοιτητης εκανα κατι λιγο με τη χορωδια του ΤΕΙ, κ εμαθα καποιες δευτερες να κανω ιδιως της μιας τριτης πανω. Αλλα εαν θες να τις βρεις , πρεπει πρωτα να τις βρεις στο οργανο, κ στη πραξη να ειναι καμενες στον εγκεφαλο σου ωστε να μην επηρεαζεσαι απο τη μελωδια της 1 φωνης του τραγουδιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω προς αυτη την αποψη κλεινω...η χορωδια που ειπες ειναι μαλλον ο καλυτερος

τροπος.Ωστοσο,ορισμενες φορες λεω,''καλα με τοση ενασχοληση να μην μπορει

να κανει 2α?Γιατι?''

 

Μάλλον δε μπήκε στη διαδικασία να κάνει ξεχωριστή εξάσκηση γι αυτό. Γιατί είναι σημαντικό να μην επηρεάζεσαι από τις άλλες φωνές και μάλιστα να μπορείς να κουρδίσεις τη δική σου νότα ακούγοντας την άλλη φωνή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου