Προς το περιεχόμενο

πιασιμο μπαγκετας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πράγματι αυτόν τον καιρό τα περιθώρια του χρόνου μου είναι πολύ στενεμένα, σε λίγο καιρό όμως θα μπορώ να το σοβαρέψω το πράγμα :D

Τα μαθήματα τα έχω σταματήσει και λόγω χρόνου αλλά και γιατί ξενέρωσα με το δάσκαλο...

 

Τι συμβουλές μου έδωσε για να μην πάθω τενοντίτιδα? Δε μου έδωσε... μου έδειξε πως να κρατάω τη μπακέτα και αυτό ήταν. Όταν την έπαθα, τον ρώτησα αν το κάνω σωστά και μου απάντησε ψιλοαδιάφορα "ναι, ναι, δεν είναι απ'αυτό", αλλά δε μου φάνηκε και πολύ σίγουρη η απάντηση του...

Τες πα... δεν ξέρω. Σε λίγο καιρό θα ψάξω για άλλο δάσκαλο και θα δω διαφορές και στο επαγγελματισμό (δεν υπήρχε και πολύς) και στις μεθόδους...

 

Θα δοκιμάσω τον καθρέπτη. Πρέπει να αφαιρέσω τα κουσούρια :P

 

Δεν ξέρω πάντως πολλοι drummer δεν την πολυψάχνουν με τεχνική και απλά προσπαθούν να παίζουν σωστά...

Ίσως ο δασκαλός σου να είναι ένας απο αυτούς...

Εν μέρει αυτό είναι σωστό...Παίξε την άσκηση σωστά και μετά να ανυσηχείς για τεχνικές κτλ κτλ...

Απλα οι τεχνικές αλλαζουν την προσεγγιση που έχεις στο όργανο....

Και σε πολλες περιπτώσεις κάνουν την ζωη σου ευκολη...

Μάλλον ο δασκαλός σου σου είπε να χαλαρωσεις περισσότερο, καθώς όλες οι τεχνικές, βασίζονται στο να πιάνεις την μπαγκέτα στον αέρα αφου χτυπήσει το δέρμα,

και οχι πριν προλάβει να γίνει το χτυπημα...

Πολλοί ντραμερς κάνουν το λάθος ξεκινάνε χαλαρα και την ώρα που χτυπάνε το δέρμα σφιγκουν την μπαγκέτα την στιγμή που η μπαγκέτα χτυπαεί το δέρμα...

με αποτέλεσμα να αποροφάει το χερι σου όλη την κινητική ενέργεια και όχι η μπαγκετα...

Το concept είναι απλο αλλά όχι εύκολο...

Όλα αυτά τα επεξηγεί ο jojo mayer....

Οπότε ενα ελαφακι για τον Γιωργάκη....

Εντελει δεν πιστέυω ότι ο δασκαλός σου είναι αχρηστος...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 95
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

με αποτέλεσμα να αποροφάει το χερι σου όλη την κινητική ενέργεια και όχι η μπαγκετα...

 

 

ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΗ ΦΥΣΙΚΗ!!!! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!

 

Είμαι κι εγώ αυτοδίδακτος. Δεν σνομπάρω τους δασκάλους, αντίθετα εκτιμώ πως ένας δάσκαλος είναι ότι καλύτερο, απλά έτυχε για διάφορους λόγους να μην πάω ποτέ. Όπως πολύ σωστα σου είπαν φίλε Nick την μπαγγέτα είτε παίζουμε matched είτε παίζουμε traditional πρέπει να την κρατάμε ΧΑΛΑΡΑ. Σχεδόν τόσο χαλαρά που αν δεν πετύχουμε το τύμπανο να μας γλυστρισει από τα χέρια. Αλλιώς κάνουμε πρώτα από όλα κακό στα χέρια μας(παθών και μετά απο επισκέψεις σε ορθοπεδικό, φυσικοθεραπείες και ευτυχώς τίποτα το σοβαρο, απλώς μια παραπάνω ευαισθησία) και δεύτερον δεν ακουγόμαστε σωστα. Δεν υπάρχουν δυναμικές, δεν υπάρχουν σωστές ghost notes, και τελικά για του fan της ταχύτητας δεν εκμεταλευόμαστε το rebound της μπαγγέτας, που μπορεί να μας δώσει ταχύτητα.

Ένα καλό, κατά τη γνώμη μου video για το κράτημα:

 

Επίσης κάτι που όλοι αμελούμε είναι ΖΕΣΤΑΜΑ, ΖΕΣΤΑΜΑ και πάλι ΖΕΣΤΑΜΑ. 10 λεπτάκια διατάσεις πριν την πρόβα σε δαχτυλα, καρπους, ώμους και γάμπες, και μια παράκληση στα άλλα μέλη του συγκροτήματος να παίξετε στην αρχή 1-2 ήρεμα κομμάτια! Μετά θα παίζεις πιο άνετα, πιο χαλαρά και χωρίς τραυματισμούς. Είχα βρει ένα καλό videaki αλλά τώρα δεν το βρίσκω, αν το βρω θα το ποστάρω.

 

Αυτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πάντως πολλοι drummer δεν την πολυψάχνουν με τεχνική και απλά προσπαθούν να παίζουν σωστά...

Ίσως ο δασκαλός σου να είναι ένας απο αυτούς...

Εν μέρει αυτό είναι σωστό...Παίξε την άσκηση σωστά και μετά να ανυσηχείς για τεχνικές κτλ κτλ...

Απλα οι τεχνικές αλλαζουν την προσεγγιση που έχεις στο όργανο....

Και σε πολλες περιπτώσεις κάνουν την ζωη σου ευκολη...

Μάλλον ο δασκαλός σου σου είπε να χαλαρωσεις περισσότερο, καθώς όλες οι τεχνικές, βασίζονται στο να πιάνεις την μπαγκέτα στον αέρα αφου χτυπήσει το δέρμα,

και οχι πριν προλάβει να γίνει το χτυπημα...

Πολλοί ντραμερς κάνουν το λάθος ξεκινάνε χαλαρα και την ώρα που χτυπάνε το δέρμα σφιγκουν την μπαγκέτα την στιγμή που η μπαγκέτα χτυπαεί το δέρμα...

με αποτέλεσμα να αποροφάει το χερι σου όλη την κινητική ενέργεια και όχι η μπαγκετα...

Το concept είναι απλο αλλά όχι εύκολο...

Όλα αυτά τα επεξηγεί ο jojo mayer....

Οπότε ενα ελαφακι για τον Γιωργάκη....

Εντελει δεν πιστέυω ότι ο δασκαλός σου είναι αχρηστος...

 

 

Δεν είπα πως ο δάσκαλος είναι άχρηστος, έμαθα πράγματα, απλά δε νομίζω πως μου ταίριαζε σαν δάσκαλος και αυτά που λες (που πριν μια βδομάδα ξεκίνησα το dvd του mayer και τα έιδα) δε μου τα είπε... δε μου είπε να παίζω χαλαρά κι εγώ έσφιγγα την μπακέτα γιατί μου έφευγε, δεν ήμουν χαλαρός, δε χτύπαγα το δέρμα στη σωστή γωνία κλπ κλπ... γι αυτό δε με ικανοποιούσε ο δάσκαλος μου...

I am drumature...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο οσον αφορα τα ντραμς δεν ισχυει.δεν ειναι απαραιτητος ο δασκαλος απ'οτι παρατηρω και σε αλλους ντραμερ.το βλεπω και σε μενα που χωρις βοηθεια απο δασκαλο και τα λοιπα παιζω 3 χρονια και εχω μεγαλυτερη εξελιξη απο αλλους που πανε σε ωδεια κτλ.Απλα κατα την γνωμη μου αυτο που πρεπει να κανει καποιος ειναι να παρατηρει αλλους ντραμερ για τα βασικα-όπως πιασιμο μπαγκετας  ;D - αλλα και για τεχνικες συγκεκριμενες και επειτα το βασικο ειναι να εχει πολυρυθμια στο παιξιμο του 

 

 

pws borei kapoios na lysei mia diaforiki eksiswsi xwris na kserei mathimatika?

 

Mallon aytoi pou exeis sto myalo sou den eixan oreksi..giati einai adistrofws analogo tis fysikis ekseliksis twn pragmatwn na exeis vohtheia kai parola ayta na min proxwras.Den lew oti den yparxei i periptwsi tou fysikou taledou alla kai ayto ftanei se ena telma.

Oti kai na kaneis stin zwi sou thes ena kathodigiti pou tha se voithaei na aneveis epipeda.

Ta drums opws kai ola ta organa exoun tis dyskolies tous kai den mou aresei ws drummer na akouw oti den xreiazodai daskalo...giati etsi ypovivazetai i ypostasi tou organou pou oloi toso agapame gia na kanoume post.

Einai krima pou to exoume san organo pou to mathaineis monos sou ... me stenaxwrei afadasta oti to rixnetai toso xamila kai den to niwthetai, meleipei afadasta oti vganoun kathe vdomada vivlia gia ta drums apo to ekswteriko me to xaraktira tis didaskalias kai twn oloklirwmenwn mathimatwn kai symerizeste tetoies apopseis.

 

llusion

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και από εμένα.

Παρακολουθώ αυτό το θέμα από την αρχή του, και θα ήθελα να πω και εγώ κάτι.

Είμαι και εγώ αυτοδίδακτος, και εδώ και μερικούς μήνες έχω ξεκινήσει ωδείο.

 

Το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα, ήταν ότι σχεδόν όλα τα έκανα λάθος (και εγώ έλεγα ότι παίζω!)

Το κράτημα της μπακετας, η στάση του σώματος, το πώς πατούσαν τα πόδια μου στα πεταλ... ακόμα και το στήσιμο του set .

Δεν ξέρω αν έχω βελτιωθεί, αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα, είναι ότι τώρα μπορώ να κάθομαι στην ντραμς και να παίζω για αρκετή ώρα χωρίς να κουράζομαι και χωρίς να πιάνομαι .

 

Όσο για το αν μου φεύγει η μπακέτα...  Ναι. Είναι κάποιες φορές που συμβαίνει, αλλά πάντα υπάρχει ένα δεύτερο και τρίτο ζευγάρι  που περιμένει.

Έτσι κι αλλιώς, το να συνεχίσεις να παίζεις, ενώ έχεις χάσει την μπακετα και να πάρεις μια άλλη, έχει και αυτό την μαγεία του!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι κι αλλιώς, το να συνεχίσεις να παίζεις, ενώ έχεις χάσει την μπακετα και να πάρεις μια άλλη, έχει και αυτό την μαγεία του!

 

Λώλ...  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

να πω και γω τη γνωμη μου, μετα απο 25 χρονια στο οργανο...

 

τις πιο παλιες εποχες, ολοι ξεκινησαμε αυτοδιδακτοι...μαθηματα επαιρναν μονο οσοι ηθελαν να ασχοληθουν με κλασσικη μουσικη..

 

μετα ηρθαν οι δασκαλοι...μαθηματα, τα βιβλια, dvd...η αληθεια ειναι οτι παντα υπηρχαν δασκαλοι, οταν ακους τη φραση ενος drummer,η τον βλεπεις να παιζει live, παιρνεις μαθηματα.

 

οσο αφορα την τεχνικη..ειναι πολυ προσωπικο θεμα..ο δασκαλος συνηθως θα προσπαθησει να σου δειξει τι δουλευει γι αυτον... αυτο ξερει...για σενα ομως μπορει να μη δουλευει..

 

Ειδικα στα τυμπανα που συμετεχει ολο το κορμι...ο σωματοτυπος παιζει μεγαλο ρολο...το βαρος...η μυικη δυναμη...το υψος,..οι αρθρωσεις...

 

Ναι.. η μπαγκετα πρεπει να ειναι προεκταση του χεριου σου..αλλα ο καθενας το κανει με διαφορετικο τροπο, αναλογως το σωμα που διαθετει και τον ηχο που θελει να βγαλει απο το οργανο.

 

 

 

σκεψου να εισαι σαν τον γουντι αλλεν, και να σου κανει μαθηματα ντραμς ο billy cobham...δεν θα πετυχει...οσο και καλη διαθεση να εχει ποτε δεν περασε απ τη φαση που εισαι εσυ...ειναι επομενο να χρησιμοποιει στην τεχνικη του μεγαλυτερη μυικη αναμιξη..αν πας να τον μιμηθεις  πας για τενοντιτιδα

 

τωρα αν ο δασκαλος εχει το χαρισμα να βλεπει τι μπορει να δουλεψει στον καθε μαθητη...αυτος ναι...ειναι δασκαλος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν εισαι φοιτητης, με το χρονο που εχεις για μελετη μπορεις να γινεις φοβερος.

 

Αλλα : Κανεις τεραστιο λαθος για το αν χρειαζεσαι ενα δασκαλο πανω απο το κεφαλι σου. Στο freedrumlessons τα μαθηματα ειναι επιεικως αστεια. Kαι επιπλεον τα βιντεο δε σε διορθωνουν. Τα βιντεο κλπ βοηθανε για να σου δειξουν ρυθμους, ασκησεις , breaks, τα παντα ολα, εκτος απο τεχνικη.

 

Η τεχνικη θελει δασκαλο που θα δει τα λαθη και θα στα διορθωσει. To paradidle και το swiss army triplet  μπορεις να το μαθεις απο βιντεο. Να κανεις ομως σωστα double strokes να μαθεις σωστο κρατημα και χτυπημα κλπ τεχνικη ΔΕΝ γινεται απο βιντεο.

 

O ippex τα λεει πολυ σωστα

 

Συγνώμη Δάσκαλε, έχεις μεγάλο δίκιο για ta double strokes...

Τα οποία είναι τα πολυ σημαντικά αφου τα rudiments βασιζονται σε singles και doubles...

Πολλοί ντράμερς ακόμα και δάσκαλοι δεν ξέρουν να κάνουν σωστά double strokes...

Kαι διαφωνω για το swiss army triplet, για να το παίξεις σωστά πρέπει na ξέρεις να παίζεις σωστά doubles....

Aμα δεν ξέρεις να δουλέυεις διπλα τα paraddidle από σπόντα τα βγάζεις...

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι double stroke open roll είναι ίσως το μόνο roll που ακούγεται, χάλια στους drummers...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω και γω τη γνωμη μου, μετα απο 25 χρονια στο οργανο...

 

 

 

Ειδικα στα τυμπανα που συμετεχει ολο το κορμι...ο σωματοτυπος παιζει μεγαλο ρολο...το βαρος...η μυικη δυναμη...το υψος,..οι αρθρωσεις...

 

 

 

σκεψου να εισαι σαν τον γουντι αλλεν, και να σου κανει μαθηματα ντραμς ο billy cobham...δεν θα πετυχει...οσο και καλη διαθεση να εχει ποτε δεν περασε απ τη φαση που εισαι εσυ...ειναι επομενο να χρησιμοποιει στην τεχνικη του μεγαλυτερη μυικη αναμιξη..αν πας να τον μιμηθεις  πας για τενοντιτιδα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου