Προς το περιεχόμενο

Μερα χωρις αυτοκίνητο στη Θεσσαλονικη.


neeq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και στο σπίτι ακόμα περισσότερο. Απλώς όχι ντους χωρίς πλαστικό πατάκι.

 

Bitter, bitter, bitter,....  ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το συγκεκριμένο ζήτημα με έχει απασχολήσει πολλάκις προσφάτως.

Βαρέθηκα να είμαι σε φιλικά σπίτια (καλή ώρα όπως εδώ) να γκρινιάζουμε όλοι για αυτο το χάος και μετά να μπάινουμε στα αυτοκίνητά μας και να πηγαίνουμε μέσα στο κυκλοφοριακό χάος στο οποίο θα αναφωνήσουμε (στανταράκι) "Μα που πάει όλος αυτός ο κόσμος";

Και εσύ ρε Κώστα τι κάνεις για αυτό;

Είπα να πάω με ποδήλατο. Μένω ψηλά, δουλεύω χαμηλά. Αντε και πάω.

Πως στην ευχή γυρνάω; Και το να πάω μια κουβέντα.

Ασε το μπινελίκι και τον τρόμο...

Με το κουστούμι, τι κάνεις για τον ιδρώτα;

Τουλάχιστον στο εξωτερικό η εταιρεία είχε και χώρους για ντους και να αλλάξεις οπότε πρόβλημα δεν υπήρχε.

Μετρό και σπαστό ποδήλατο. Το έκανα με ένα δανεικό. Έπρεπε όμως να φεύγω ή αξημέρωτα ή αρκετά αργά. Με σπαστό ποδήλατο στη πρωινή κόλαση του μετρό δεν παλεύεται.

 

Μόνο μετρό, περπάτημα, λεωφορείο... Μιάμιση ώρα door to door. Θενξ μπατ νο θενξ.

 

Μηχανή. 14 λεπτά. Μικρή οικολογική και οικονομική επιβάρυνση.

 

Αυτό που δεν έχω δει την εξέλιξή τους είναι τα moped. Βέβαια οι Άγγλοι ονομάζουν moped και τα παπιά αλλά το moped είναι από τις λέξεις Motor - pedal.

Οι παλιότεροι θα θυμάστε τα Velosolex, Motobecane αλλά και κάποια Puch.

Νομίζω ότι θα είναι μια ιδανική λύση. Να το δω ....

 

Ναι, αλλά ο Έλληνας ρε φίλε, το αμάξι δεν τ' αφήνει και σαν μύγα μες στο γάλα θα σαι.

 

Ε, ας ξεκινήσει ο καθένας μας να κάνει κάτι για (και με) την πάρτη του και ας αφήσει τους άλλους να μαζεύονται ομαδικά να λένε ότι δεν αλλάζει ο Έλληνας, συμμετέχοντας και οι ίδιοι σε αυτή την στασιμότητα.

 

Η λυση ειναι μια στην Αθηνα,να μενεις στο ΚΕΝΤΡΟ και να εισαι κοντα σε σταση μετρο....(βεβαια αυτο προϋποθετει και η δουλεια σου να ειναι στο κεντρο η κοντα σε σταση μετρο....και οχι στα..κατσαβραχα και στα ..αμπελια που εχουν μεταφερθει οι περισσοτερες επιχειρησεις...) δυστυχως απο τη στιγμη που...ολοι μενουν στα προαστια (τι προαστια δηλ.ΑΜΠΕΛΙΑ και βοσκοτοπια ειναι ακομα με μηδενικη υποδομη),μια και το κεντρο εχει αφεθει στις ορδες των μεταναστων.....και εχει καταδικαστει στην πληρη υποβαθμηση (πρωτοφανες φαινομενο που εχει συμβει μονο στην Αθηνα,δεν γνωριζω καμμια αλλη πολη στον πλανητη που να εχει εγκαταληψει το ...κεντρο της)  δεν υπαρχει ελπις.... ;D,τωρα αν μενεις στον Κορυδαλλο και δουλευεις Μαρουσι...ακομα και...ο Αγιος Οικολογος να εισαι θα το παρεις το καρο.... ;D

 

Δυστυχως η μαζικες μεταφορες ειναι τοσο ΓΕΛΟΙΕΣ στην Αθηνα (η μαλλον στην ευρυτερη περιοχη της μια και Αθηνα κανονικα ειναι μονο ο δημος Αθηναιων) που ακομα και ο πιο καλοπροαιρετος πολιτης δεν εχει επιλογη και δυστυχως λογω της οικονομικη κριση η κατασταση θα παραμεινει στο ιδιο χαλι για τα επομενα 100 χρονια....

 

Το μεγαλυτερο εγκλημα που εγινε ποτε στην Αθηνα ηταν η αναβολη της κατασκευης του μετρο στα early 80s και η χρηση των χρηματων που ειχαν δεσμευθει για αυτο για τους γνωστους...σκοπους...  

 

 

για μένα ο νούμερο ένα τρόπος να ψάξει ο ελληνάρας εναλλακτικούς τρόπους να κατέβει κέντρο είναι να χτυπηθεί το παράνομο παρκάρισμα, χάρη στο οποίο τολμάει να κατέβει

 

διαφωνω,η μονη λυση ειναι αυτη που εφαρμοζεται στις περισσοτερες Ευρωπαϊκες πολεις:AΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (η ειναι πανακριβη) η εισοδος αυτοκινητων στο κεντρο (εκτος απο τους κατοικους βεβαια)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κέντρο της αθήνας είναι ΑΘΛΙΟ για κατοικία  --> no go

 

εκτός από Λονδίνο, σε ποιά άλλη πόλη "AΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (η ειναι πανακριβη) η εισοδος αυτοκινητων στο κεντρο";

 

προσωπικά είμαι υπέρ των διοδίων αλλά: ευνοούνται οι πλούσιοι,  και θα γεννούσε μεγάλες αντιδράσεις, ενώ το παράνομο παρκάρισμα δεν θέλει καν νέο νόμο, αρκεί να εφαρμοστούν οι υπάρχοντες και το κυκλοφοριακό θα μειωθεί σε τεράστιο βαθμό, και θα φέρει και έσοδα, ειδικά αν πάει κλιμακωτά, πρώτη παράβαση μέσα στο τρίμηνο --> 30Ε, δεύτερη μέσα στο τρίμηνο --> 60Ε, τρίτη --> 120Ε, κοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δυστυχως η μαζικες μεταφορες ειναι τοσο ΓΕΛΟΙΕΣ στην Αθηνα (η μαλλον στην ευρυτερη περιοχη της μια και Αθηνα κανονικα ειναι μονο ο δημος Αθηναιων) που ακομα και ο πιο καλοπροαιρετος πολιτης δεν εχει επιλογη και δυστυχως λογω της οικονομικη κριση η κατασταση θα παραμεινει στο ιδιο χαλι για τα επομενα 100 χρονια....

 

Tι να πουμε και εμεις ρε Νικο, τι να πουμε...μονο λεφωρεια της κακιας ωρας στα οποια οποιαδηποτε μερα της εβδομαδας, οποιαδηποτε ωρα, με το που πλησιασει το λεφωρειο κεντρο θα εισαι ηδη σαν τη σαρδελα μεσα. Σταματανε φυσικα και 1 το βραδυ, οποτε αν τυχει να εισαι στο κεντρο και αργησεις την πατησες...αναγκαζεσαι να υποβληθεις στη γελοιοτητα που ακουει στο ονομα 78Ν αν θες να πας ανατολικα (το στριμωγμα στο μετρο του Λονδινου σε rush hour ερχεται αρκετα κοντα στην κατασταση που επικρατει σε αυτη τη γραμμη).

 

Περι του θεματος, θα αναγκαστω να συμφωνησω με αυτα που ειπε ο neeq στο αρχικο ποστ...εγινε κατι ετσι για να εχουμε να λεμε.

 

 

εκτός από Λονδίνο, σε ποιά άλλη πόλη "AΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (η ειναι πανακριβη) η εισοδος αυτοκινητων στο κεντρο";

 

 

Aν δεν απατωμαι ,πολλες μεγαλες ευρωπαικες πολεις εχουν εφαρμοσει δακτυλιο που απαγορευει (αν οχι πληρως τουλαχιστον σε ενα βαθμο) την εισοδο των αυτοκινητων στο κεντρο της πολης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον,μην "πολυτρώτε" το παραμύθι σχετικά με τους ρύπους των αυτοκινήτων.Ειδικά σήμερα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει θαύματα στο συγκεκριμένο τομέα.Οι βιομηχανίες(που λειτουργούν 24/7) έχουν υπερπολλαπλάσια συμμετοχή στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

 

2ον,ένα σωστά (και τακτικά) συντηρημένο παλιό αυτοκίνητο, είναι λιγότερο επιβλαβές σε σχέση με ένα αφημένο στην τύχη του καινούριο.

 

Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα(με τ΄αυτοκίνητα) έχει να κάνει περισσότερο με τον όγκο τους(και μοιραία με την κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλούν),παρά με τους ρύπους των.

 

Γι΄αυτό το λόγο πριν 3 μήνες αγόρασα ένα scooterάκι για τις καθημερινές μετακινήσεις και το καταευχαριστιέμαι! ;D

 

 

 

μια και το κεντρο εχει αφεθει στις ορδες των μεταναστων.....και εχει καταδικαστει στην πληρη υποβαθμηση (πρωτοφανες φαινομενο που εχει συμβει μονο στην Αθηνα,δεν γνωριζω καμμια αλλη πολη στον πλανητη που να εχει εγκαταληψει το ...κεντρο της)  

 

Μεγάλο(και πονεμένο) θέμα έθιξες...Τη συγκεκριμένη κατάσταση την παρομοιάζω με το εξής παράδειγμα:Είναι σαν μία π.χ. 4μελής οικογένεια να μην έχει χώρο στο σπίτι της ούτε για τα ίδια της τα μέλη να κοιμηθούν,αλλά συγχρόνως να προσκαλεί(ή και να αφήνει) άλλους...30 "νοματαίους" να ρχονται το βράδυ...Ε,μοιραία (και με μαθηματική ακρίβεια) αργά ή γρήγορα θα  γα$#%&! το σύμπαν...! ::)

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που δεν έχω δει την εξέλιξή τους είναι τα moped. Βέβαια οι Άγγλοι ονομάζουν moped και τα παπιά αλλά το moped είναι από τις λέξεις Motor - pedal.

Οι παλιότεροι θα θυμάστε τα Velosolex, Motobecane αλλά και κάποια Puch.

Νομίζω ότι θα είναι μια ιδανική λύση. Να το δω ....

 

even better

http://www.electrobike.gr/gr/

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτά τα φέρνει ένας φίλος (δεν έχει πουλήσει βέβαια πολλά)...εάν θέλετε έκπτωση...εδώ! ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

εκτός από Λονδίνο, σε ποιά άλλη πόλη "AΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (η ειναι πανακριβη) η εισοδος αυτοκινητων στο κεντρο";

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car-free_places

 

το κέντρο της αθήνας είναι ΑΘΛΙΟ για κατοικία  --> no go

 

Το κεντρο της Αθηνας ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ για κατοικια ΕΜΕΙΣ (& οι βλαχοι με τη μηδενικη αισθητικη που διοικουσαν τον τοπο) το καναμε αθλιο (μεγαλωσα στα 60s & 70s στη Φωκιωνος Νεγρη και trust me μια χαρα ηταν)....

 

Παντως μια και εξακολουθω στην Αθηνα να μενω στο κεντρο (ενταξει μενω βεβαια σε μια απο τις 2-3 εξαιρετικες περιοχες που εχουν απομεινει,και το πληρωνω και χρυσο;D) δεν θα το αλλαζα με τιποτα....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(μεγαλωσα στα 60s & 70s στη Φωκιωνως Νεγρη και trust me μια χαρα ηταν)....

Χωρίς λόγια...

http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Το_ρεμάλι_της_Φωκίωνος_Νέγρη

;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κεντρο της Αθηνας ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ για κατοικια ΕΜΕΙΣ το καναμε αθλιο

 

τελικά, τι είναι;;   ΣΗΜΕΡΑ;;  εξαιρετικό ή άθλιο;;

 

στη Γερμανία, βλέπω μικρές πόλεις ή πολύ μικρά κλάσματα μεγάλων πόλεων να έχουν car-free zones

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου