Προς το περιεχόμενο

Hardware η Software?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιαννη θα το κανονισουμε!Προς το παρον ειναι "κλεισμενο" σε ενα σπιτι στα δυτικα προάστια μια και ο κύριος κατοχος του σπάνια επισκεπτεται την Ελλάδα...

 

Έχω αρχίσει και το ψάχνω ήδη... :twisted:

Θέλω περίπου 6-7 μέρες για να το βρω και 2 μέρες για να το κουβαλίσω άνετα, οπότε ελπίζω ότι ο κάτοχος πράγματι επισκέπτεται σπάνια την Ελλάδα. :lol:

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 74
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

toneless said:

Έχω αρχίσει και το ψάχνω ήδη...

Θέλω περίπου 6-7 μέρες για να το βρω και 2 μέρες για να το κουβαλίσω άνετα, οπότε ελπίζω ότι ο κάτοχος πράγματι επισκέπτεται σπάνια την Ελλάδα.

------------------------------------------------------------------------------------

 

Aν καταφέρεις να το κουβαλήσεις ΜΟΝΟ σε 2 μέρες, τότε σου αξίζει και χαλάλι σου :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άσχετο::oops:

 

aiolos κατέβασα το demo και μπορώ να πω οτι δεν έχω ξανακούσει ποτέ κάτι παρόμοιο.

εκπληκτικό emulation παλιού analog synth.

 

όμως πρέπει να εχει κακογραμμενο κώδικα,δε δικαιολογειται 60% κατανάλωση ούτε το οτι κόλλαγε κάθε τρεις και λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το πα εχει τρομερη καταναλωση.

Εγω εχω το original και στον mac δεν κολλαει ισως να φταιει το demo η να μην εχει κατσει καλα.

Spyrou ακουσε τα κρουστα του Robert Rich...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες στο site του Rudess η του Emerson. Δες με τη παιζουν....

Και για να μην σε κουραζω στο ψαξιμο. Πες μου ποσα laptop και ποσα hard synths ειδες περσι στην μεταδοση του live aid. Εγω οσα group ειδα, οι πληκταδες τους παιζαν με hardware.

 

Tελικα Wow! δεν απαντησες σ'αυτο που εγραψα ;

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tελικα Wow! δεν απαντησες σ'αυτο που εγραψα ;

 

Δεν απάντησα γιατί δεν ήθελα να πάρει προσωπικό τόνο η συζήτηση, δηλαδή προτιμούσα να μιλώ χωρίς να αναφέρω παραδείγματα συγκεκριμένων μουσικών καθώς και εγώ και εσύ μπορούμε να αναφέρουμε πολλούς σαν "υποστηρικτές" της άποψής μας.

 

Ας απαντήσω όμως:

 

- Ο Rudess έχει πάρει τις αποφάσεις του: θα βγάζει πολλά λεφτά από τα endorsements, τα "εκπαιδευτικά" βίντεο, το "merchandise" που πουλάει από το site του κλπ κλπ. Καλά κάνει, ως γνωστόν δεν μπορεί κανείς να κάνει τον ροκά όλη του τη ζωή, ας αποταμιεύουμε και τίποτε διότι μπορούν να έρθουν και δύσκολες μέρες. Είδα τη σελίδα με το Gear και νομίζω ότι τα λέει όλα (παρότι εμφανίζει και ικανοποιητικό αριθμό soft synths). Ομολογώ ότι μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ ενδιαφερθεί να μάθω με τι παίζει διότι τον θεωρώ πρότυπο κακού keyμπορντίστα, αλλά τώρα που έμαθα με τι παίζει τον θεωρώ πανέξυπνο κακό keyμπορντίστα.

 

Θα εκπλαγείς φαντάζομαι αν σου πω ότι περίπου έτσι αισθάνομαι και για τον Emerson, τον οποίο πολύ σωστά βάζεις στην ίδια παράγραφο με τον Rudess καθώς και οι δύο το παίζουν keyboard heroes με πολλά πυροτεχνήματα και ταρατατζούμ. Η σελίδα με το gear του, μοιάζει με γιουσουρούμ εταιρειών (με τον υπαινιγμό: και εσύ μπορεί να βρεθείς εδώ αν τα σκάσεις μάγκα !!). Αναξιοπρεπή (για έναν σοβαρό καλλιτέχνη) πράγματα στα οποία δεν δίνω καμία σημασία. Με τόσο πολύ hardware που χρησιμοποιεί δεν κατάλαβα τι θέση έχει εκεί το λογότυπο της Apple...

 

- Live Aid δεν είδα πολύ, αλλά και εσύ - που είδες- τι είδες; Είδες ανθρώπους μπροστά από ένα κλαβιέ υποθέτω. Ούτε εγώ, ούτε εσύ (και σε μερικές περιπτώσεις ούτε αυτοί) δεν έχουμε ιδέα τι υπήρχε πίσω από αυτό το κλαβιέ.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειμαι μεγαλος fan του emerson και απλα μ'αρεσει ο Rudess. Δεν αμφισβητω φυσικα την καλλιτεχνικη τους αξια και ειδικα για των Rudess πιστευω πως παιζιε μ'αυτο τον τροπο λογο του τροπου που παιζει το group.

Oυτε και εγω θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν, απλα υποστηριζω την αποψη μου.

Η γνωμη μου ειναι οτι τα keyboards στο μελλον θα ειναι στο στυλ του Oasys. Ηardware controllers με software based λειτουργικο και ηχους. Ποτε ενα laptop(ητε windows ητε mac based) δεν θα αντικαταστησει(στην αποψη της σταθεροτητας) ενα hardware keyboard στα live(κατα τη γνωμη μου παντα), γιατι απλα το λειτουργικο των hardware synths θα ειναι φτιαγμενο μονο γι'αυτα τα οργανα. Εαν πχ επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε ενα Oasys και σε ενα της ΟpenLabs θα προτιμουσα το Oasys.

Kαι ποτε δεν ξερουμε τι καινουργιο θα προταθει απο πλευρας των εταιρειων hardware synths στο μελλον ...

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο η τεχνολογία προχωράει θα γίνονται καλύτερα και τα δύο

και τα software και τα hardware synths. Δε νομίζω ότι κινυδυνέυει

να καταργηθεί κάτι... απλά θα γίνει μια σύγκλιση. Τα software synths

θα συνοδεύονται από τους απαραίτητους dedicated controllers για

να είναι πιο εύχρηστα και τα hardware synths θα έχουν πιο Modular

και open αρχιτεκτονική για να είναι πιο ευέλικτα. Γιατί να μη δούμε πχ

hardware synths που να τρέχουν πχ Windows CE και να δέχονται

plugins?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα...

Αυτές οι "μάχες" γύρω από το χαρντ-σοφτ μου θυμίζει λίγο μονομαχία που δεν έχει και πολύ λόγο ύπαρξης, καθώς δεκάδες καλοί μουσικοί στο εξωτερικό χρησιμοποιούν πολύ απλά και χαρντγουερ αλλά και σόφτγουερ παραλλήλως. Εχω γνωρίσει αρκετούς ξένους μουσικούς που τα χρησιμοποιούν εξίσου (και κυρίως οι Αμερικάνοι με τα MAC). Το μεν χάρντγουερ τους βολεύει για την σταθερότητα και την ποιότητα ήχων, το δε σόφτγουερ για την ευελιξία σε real time, την οποία ποτέ κανένα συνθι δεν θα αποκτήσει, αλλά και την ποιότητα ορισμένων VST's που απλώς σκίζουν χωρίς καμμία αντίρρηση (Arturia Moog, απλώς για να αναφέρω ένα). Αρα δε νομίζω να έχει νόημα το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός από τη στιγμή που μάλλον... ΑΕΚ είναι τα πράγματα.

:lol:

Οσο για τα endorsements, εκεί παίζουν πολλά λεφτά αλλά και εγωισμοί επαγγελματικοί... Απλώς και εδώ και επίσης πιστεύω πως δεν έχει νόημα να σχολιάζουμε τα λογότυπα του (κάθε) Rudess αφού ο τύπος είναι σχεδόν μέρος της εταιρείας και όχι μόνο της Korg - έπαιξε ρόλο στον σχεδιασμό του Oasys και άλλων προιόντων, και πολύ σωστά αφού αν δεν μπορεί εκείνος να δώσει συμβουλές για την καλύτερη εργονομία των μηχανημάτων, ποιος μπορεί?

Θυμάμαι πως πρόσφατα που είδα τον Ζάβινουλ, το ίδιο ήταν. Οπως και τον Σκοτ Κίνσει. Οι τύποι παίζουν με συγκεκριμένες εταιρείες, αφού αυτές μπορούν και τους βρίσκουν τα συγκεκριμένα μηχανήματα όπου Γης... 'Οπου, μάλιστα δεν παίζει endorsment οι μουσικοί καλύπτουν τις μάρκες των πλήκτρων τους με μονωτικές ταινίες (κάτι σαν έμμεσο εκβιασμό "δώστε φράγκα ή διαφήμιση γιοκ!")...

Αυτά σαν μικρή γνώμη

Γιάννης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στα synths της OpenLabs μπορεις να τρεξεις οτιδηποτε θες μεσω windows αρα συνεχιζει να ειναι ενας υπολογιστης και εγω δεν του εχω εμπιστοσυνη για live. Ενω το Oasys εχει το δικο του linux που ειναι σταθεροτατο αλλα δεν εχεις τα plugins του εμποριου. Η καλυτερη λυση απ'ολα στην παρουσα φαση ειναι το receptor αλλα με αυτο πρεπει να πληρωνεις original τα plugins(κατι το ποιο δεν ειναι κακο) απλα ειναι διαφορετικες version απο αυτες που εχεις στον υπολογιστη σου και πρεπει να τα αγοραζεις χωριστα.

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου