Προς το περιεχόμενο

Hardware η Software?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντως προσωπικα τις τελευταιες 7-8 παραγωγες που εχω κανει τις εχω κανει ΕΞ'ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ στο σπιτάκι μου :D (με εξαιρεση την διαδικασία της ηχογραφησης των συγκροτηματων που και αυτη γινεται πάντα σε pc ,τις περισσοτερες φορες μάλιστα μονο του ντραμμερ για τους ευνόητους λόγους) και το ηχητικο αποτέλεσμα ειναι δραματικα καλύτερο απο παλαιότερες παραγωγες μου που εγιναν σε "κανονικά" αναλογικά στούντιο.

Ο λόγος?

Μα ο ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ χρόνος που μπορω πλέον να διαθέσω για τη μίξη & ηχογράφηση :wink:

Εχω να χρησιμοποιησω μη-plug in εφε ή κομπρέσσορα πολλα χρόνια... :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 74
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Triton_Studio, σου αρέσει να μιλάς με ποσοστά, τα οποία όμως δεν μπορώ να καταλάβω που τα βρήκες. Μπορείς να με παραπέμψεις στις μελέτες που επισήμως δικαιώνουν αυτά που λες;

 

Επίσης, μιλάς για hardware και software synthesizers και για διαφορές μεταξύ των, μην κάνοντας τον απαραίτητο διαχωρισμό ανάμεσα σε αναλογικά και ψηφιακά synths. Η πραγματικότητα είναι ότι τα ψηφιακά synths δεν έχει σημασία αν είναι σε PC ή σε ξέχωρο hardware, ενώ τα αναλογικά synths δεν μπορούν να είναι σε PC (παρά μονάχα μιμήσεις αυτών).

 

Την μη-διαφορά ανάμεσα στα PC και τα "hardware synths" στην υπέδειξε και ο Γεράσιμος (ο οποίος ασφαλώς δεν είπε τίποτε για αναλογικά όργανα, σε αντίθεση με εσένα που τα βάζεις στο ίδιο τσουβάλι), και μάλιστα σου υπέδειξε την αλήθεια ότι όταν υπάρχει διαφορά είναι συνήθως υπερ του PC, αλλά μάλλον δεν σου αρέσει που το ακούς (αν κρίνω και από το nickname σου μάλλον έχεις ανάψει και εσύ την λαμπαδίτσα σου στην Korg :) :) :) ).

 

¶ντε να το πούμε άλλη μία φορά και ακόμη πιο χοντρά: τα hardware synths ΠΕΘΑΝΑΝ (εκτός αν το θέλει κανείς για live και μένει στην Ελλάδα ή την Αίγυπτο). Τα αναλογικά synths ΠΕΘΑΝΑΝ (με την έννοια ότι δεν είναι εύκολο να βρεις να αγοράσεις κάποιο σε καλή κατάσταση και προσιτή τιμή). ¶ρα, τα μόνα synths στα οποία αξίζει να ποντάρει κανείς χρόνο και ενέργεια είναι τα Virtual Synths, τα οποία είναι φθηνότερα, ακούγονται τόσο καλά όσο οποιοδήποτε ψηφιακό synth και μπορεί να τα έχει ο καθένας.

 

Φιλικά

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα σου πω και το άλλο!

 

ΕΧΩ hammond αλλα ΠΩΣ θα μπορεσω να το ηχογραφησω καλά ΧΩΡΙΣ την καμπινα leslie & χωρις 3-4 μικροφωνα γυρω-γύρω :?: (& χωρις βεβαια να σηκωσω ολο το τετραγωνο στο ποδι? :lol: )

 

Βαζω λοιπον το B4II της ΝΙ & ειμαι ΒΑΣΙΛΙΑΣ :D (συγκρινοντας το μάλιστα με παλαιοτερες "κανονικες" εγγραφες Hammond δεν εχει να ζηλεψει σε ΤΙΠΟΤΑ)

 

Θα συμφωνησω τα hardware synths ειναι περισσοτερο ΦΕΤΙΧ παρα "ανωτερα" ηχητικα :wink:

(καθενας βεβαια δικαιουται να εχει τα φετιχ του,δεν μπορω να καταλάβω ομως γιατι ενα digital hardware synth να εχει καλυτερο ηχο απο ενα digital vs? 8O )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¶ντε να το πούμε άλλη μία φορά και ακόμη πιο χοντρά: τα hardware synths ΠΕΘΑΝΑΝ (εκτός αν το θέλει κανείς για live και μένει στην Ελλάδα ή την Αίγυπτο). Τα αναλογικά synths ΠΕΘΑΝΑΝ (με την έννοια ότι δεν είναι εύκολο να βρεις να αγοράσεις κάποιο σε καλή κατάσταση και προσιτή τιμή). ¶ρα, τα μόνα synths στα οποία αξίζει να ποντάρει κανείς χρόνο και ενέργεια είναι τα Virtual Synths, τα οποία είναι φθηνότερα, ακούγονται τόσο καλά όσο οποιοδήποτε ψηφιακό synth και μπορεί να τα έχει ο καθένας.

 

Εγω βλεπω παντως οτι οι περισοτεροι πληκτραδες μεγαλων συγκροτηματων του εξωτερικου(no Hellas, no Egypt) παιζουν ακομη με hardware synths.

Eαν θελει καποιος να αγορασει αναλογικο synth, υπαρχουν moog, dave smith instruments, alesis andromeda, δεν ειδα να πεθανε τιποτα, απλα σιγουρα η ποικιλια δεν ειναι τοσο μεγαλη οπως πριν τα 80s που ηταν ολα analog.

Τωρα οσον αφορα το hammond περι ορεξεως..... Εγω προτειμω τα hammond του Kurzweil μου και του Nord Stage μου απο το B4II της ΝΙ.

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω βλεπω παντως οτι οι περισοτεροι πληκτραδες μεγαλων συγκροτηματων του εξωτερικου(no Hellas' date=' no Egypt) παιζουν ακομη με hardware synths.[/quote']

 

Δηλαδή που το βλέπεις βρε αδελφέ; Πες μου να το δω και εγώ. Σοβαρά το λέω δεν ειρωνεύομαι.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες στο site του Rudess η του Emerson. Δες με τη παιζουν....

Και για να μην σε κουραζω στο ψαξιμο. Πες μου ποσα laptop και ποσα hard synths ειδες περσι στην μεταδοση του live aid. Εγω οσα group ειδα, οι πληκταδες τους παιζαν με hardware.

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hi παίδες

Κατ αρχάς, Superfunk και γω Χαμοντάκιας είμαι. Παρεπιπτόντως, πιο μοντέλο έχεις? Εγω έχω το L-100-P και το ανάλογο Leslie και συντόμως θα ηχογραφήσω. Για την ενημέρωση σου περί της καλύτερης ηχογράφησης, σου λέω πως υπάρχουν δεκάδες σάιτ στο νετ για το που και πως θα τοποθετήσεις τα μικρόφωνα για να πάρουν το rotary effect και άλλα πολλά μυστικά-μην βασιστείς σε Β4 για ηχογράφηση χωρίς να ψάξεις πρώτα το real thing, γιατί πιστεύω πως ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει σχέση με τον ήχο του χάμοντ. Ακόμη και το Nord Electro που χρησιμοποιώ σε λάιβ, ωχριά μπροστά του. Ωστόσο οι γνωστοί λόγοι πρακτικότητας και βάρους με κάνουν να το προτιμώ-κάποτε που κουβαλούσα το Χάμοντ/Λέσλι όταν ήμουν νέος και... άμαθος, ένας μαγαζάτορας όνομα και μη χωρίο με ρώτησε "που την πάς την ψαροκασέλα" και έκτοτε αποφάσισα πως δεν αξίζει να σκοτώνομαι για ψίχουλα :lol: .

Το θέμα που θίγεται εδώ, χάρντ-σοφτ νομίζω έχει ΑΠΟΛΥΤΗ σχέση με τα ηχοσυστήματα των χώρων που παίζουμε, όταν μιλάμε για live χρηση. Με λίγα λόγια σε ελάχιστα μαγαζιά υπάρχουν ηχοσυστήματα όπου ένα μέσο αφτί μπορεί να ξεχωρίσει την ποιότητα του ήχου από τις δύο παραπάνω διαφορετικές πηγές...

Συμφωνώ με τον φίλο που τονίζει πως οι ουσιαστικές διαφορές υπάρχουν μόνο ανάμεσα σε παραγματικά αναλογικά με τα VA's - τα οποία ουσιαστικά είναι ίδια με τα σόφτγουερ.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη το πλεονέκτημα των χάρτγουερ ψηφιακών συνθ είναι πως δεν σπάνε, δεν χαλάνε, δεν κρασάρουν στη διάρκεια του λάιβ. Το μειονέκτημα τους σε σχέση με τα ξαδερφάκια τους που ζουν σε ένα κομπιούτερ: είναι πολύ περιορισμένα (βιβλιοθήκες ήχων, εφέ, κλτ). Οσο για τα πραγματικά analog, αυτά σκοτώνουν αλλά σπάνε, χαλάνε, ξεκουρδίζονται και δεν μεταφέρονται (άσε που είναι πανάκριβα)

Τώρα αν μιλάμε μόνο για ηχογράφηση ή home recording, τότε η διαφορά ήχου είναι συζητήσιμη-όλοι μπορούν να βρουν θετικά και αρνητικά σε κάθε κατηγορία σόφτγουερ και χάρτνγουερ (κατά τη γνώμη μου, πάντως, τα χάρντγουερ είναι κάπως καλύτερα σε ήχο). Ωστόσο και εδώ τα "πραγματικά" όργανα (Moog, Hammond, Rhodes) τρώνε λάχανο ακόμη και την καλύτερη απομίμηση, χάρτνγουερ ή σοφτγουερ...

Αυτά ως μία ακόμη γνώμη

Γιάννης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαννη θα συμφωνησω & δοξα το θεο ξερω πως να γραψω καλα μια καμπινα leslie! :lol:

 

Aπλα ειναι πολύ μεγαλη βαβούρα & απαιτεί ΧΩΡΟ & στούντιο, εχω γραψει σε 2-3 δισκους με πραγματικο B3 (του οποιου ειμαι κατα το 1/5 ιδιοκτητης!!) & οντως ο ηχος του ειναι ασύγκριτος ποιός το κουβαλάει όμως? 8O (δεν μιλάω καν για θεμα συντήρησης,αλλαγης λυχνιων κτλ)

 

Ειδικα στην Ελλαδα που ετσι πως το παει η δισκογραφία σε λιγο ΟΛΟΙ θα γραφουν σπίτι τους (μια και πλεον σχεδον καμμια εταιρία δεν πληρωνει στούντιο....) τα vs ειναι μονόδρομος....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk

Χαίρομαι για το Β3! Αυτό είναι το πραγματικό χάμοντ, το δικό΄μου είναι μία φτωχή πλην λαμπάτη απομίμηση, όμως καμμία σχέση με τον βασιλιά. Επειδή είμαι τρελλός με τα χάμοντ, υπάρχει περίπτωση να το δω από κοντά κάποια μέρα? Δεν έχω... αγγίξει Β3 και θα το ήθελα.

Αυτα και συμφωνώ μαζί σου περί home studio και λοιπών όσο δεν πάει...

Γιάννης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαννη θα το κανονισουμε!Προς το παρον ειναι "κλεισμενο" σε ενα σπιτι στα δυτικα προάστια μια και ο κύριος κατοχος του σπάνια επισκεπτεται την Ελλάδα...

 

Αυτη τη στιγμη πρέπει να υπάρχει ακόμα ενα Β3 στο παλιό στούντιο του Στρατηγου στον σταθμο της Αττικης (αν και πριν απο 3-4 χρονια επνεε τα λίσθια :cry: ).

 

Το "δικο" μου (μακαρι να ητανε!) το φεραμε απο Γερμανια και οταν κατεφθασε ανακαλυψαμε με τρομο οτι σχεδον ΟΛΕΣ οι λυχνίες ηθελαν αλλαγή :twisted: (τρελλη πικρα και ακομα πιο τρελλα λεφτα!!).

 

Απο ηχο ομως (οταν τελικα υστερα απο ενα χρονο τα καταφεραμε να το αποκαταστησουμε..) οντως δολοφονει!! (φτανει βεβαια να ξερεις και να παιζεις & δυστυχως στο HAMMOND τα ΠΟΔΙΑ παιζουν μεγαλο ρολο για να εχεις την 100% εμπειρια....εννοω βεβαια να μπορεις να χειριστεις τα πεταλομπασα,κατι που εγω δεν εμαθα ποτε :cry: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου