Προς το περιεχόμενο

Rosewood to MAPLE!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

οκ νόμιζα το κάνατε για πείραμα.Δεν αμφισβητώ τίποτα από όσα λες,ελπίζω να μην σου έδωσα αυτή την εντύπωση.

 

Όσο για το που χτυπάμε την χορδή έχει μεγάλη σημασία στον ήχο αλλά σε συγκριτικό πείραμα και όχι σε εμπειρική παρατήρηση.Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να το αναπτύξω εκτενέστερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έλα ρε συ τι είναι αυτά που λες σιγά........ ποιά εντύπωση..... :roll:

απλά μεταφορά εμπειρειών ήταν τα ποστ. Ηθελα απλά να τονίσω ότι σε 2 στρατ με ίδιους μαγνήτες - σετ απ κτλ κτλ κτλ είχαν άλλο αποτέλεσμα στον ενισχυτή και άλλη συμπεριφορά σε όλες τις θέσεις μαγνητών άρα συμπερασματικά τα ξύλα τους έκαναν διαφορά πολύ μεγάλη στο τελικό αποτέλεσμα μιάς και δεν είχαν καμία σχέση μεταξύ τους τα ξύλα της κάθε μίας παρ'όλο που το βάρος τους ήταν κατά 95% το ίδιο. :wink:

Ναι θα με ενδιέφερε από περιέργεια τι εννοείς με το πείραμα. Πάντως δεν ήταν απλά εμπειρική ακουστική παρατήρηση. Ηταν σαν να έβλεπες από την μία την ημέρα και από την άλλη την νύκτα.

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:lol:

 

Είμαι σίγουρος οτι είναι η μέρα με τη νύχτα και μου το λένε και οι δικές μου εμπειρίες.Απλά,όσο κι αν φαίνεται περίεργο διαφωνούν με τη θεωρία. 8O .Εν ολίγοις, θεωρητικά, υποτίθεται οτι αν πάρουμε μια strat και μια les paul ,αλλά με ίδιους μαγνήτες στις ίδιες θέσεις και ακριβώς ίδιο μήκος χορδών ,το ηχητικό αποτέλεσμα θα είναι κατά 95% το ίδιο. 8O

 

Για τους τρόπους έλξης της χορδής:

Επειδή η χορδή παράγει στάσιμο κύμα,όταν τη χτυπάμε π.χ. στο μέσο της, 2 ίδια κύματα φεύγουν προς τις 2 αντίθετες κατευθύνσεις και όταν χτυπήσουν στα πακτωμένα άκρα ,δηλ το nut και τον καβαλάρη (γι αυτό δεν πρέπει να υπάρχει τρέμολο :wink: ) ανακλώνται και επιστρέφουν και πάει λέγοντας ώσπου να σβήσει η ταλάντωση.

 

Αν χτυπήσουμε τη χορδή σε άλλο σημείο οι αποστάσεις που θα έχουν να διανύσουν τα 2 ίδια κύματα είναι πλέον διαφορετικές οπότε συμβαίνει μια διαφορετική αλληλεπίδραση στη διαμόρφωση του στάσιμου κύματος.Δηλ το κύμα που έχει να διανύσει το μικρότερο από τα τμήματα της χορδής επιστρέφει γρηγορότερα από όπου ξεκίνησε και συναντάει το άλλο κύμα που ακόμα πάει και προστίθενται τα πλάτη τους.

 

Ενδεικτικά αν χτυπήσουμε τη χορδή στο μέσο της, στο φάσμα έντασης φαίνεται οτι ακούγεται η θεμελιώδης συχνότητα και οι περιττοι αρμονικοί της (τα περιττά της πολλαπλάσια).

Αν τη χτυπήσουμε στο 1/3 του μήκους της ακούγεται η θεμελιώδης και οι άρτιοι αρμονικοι :!:

Αν τη χτυπήσουμε στο 1/6 ακούγονται όλες οι συχνότητες εκτός από τον 6ο αρμονικό

κλπ

Ελπίζω να τα είπα κατανοητά :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου