Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοδίδακτων μουσικών


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Κάπως χαλαρά...ένεκα των ημερών, θα παρατηρήσω ότι τα threads του vagelism έχουν το χαρακτηριστικό ότι περιστρέφονται συχνά γύρω από τον ίδιο θεματικό άξονα: τη διδασκαλία της μουσικής και των προβλημάτων αυτής.

 

Μία απροσδόκητη ωφέλεια από αυτή τη φάση, είναι ότι συχνά οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που θέτει σε ένα thread, εμπεριέχονται... σε άλλο δικό του thread.. :)

 

Π.χ., γράφει στο thread για τον σωστό μαθητή (στα μάτια του διδασκάλου):

 

Απολυτος δεν ειμαι φιλε μου και πραγματικα ευχομαι στο παλικαρι οτι καλυτερο..αλλα..θεωρω λιγο δυσκολο ο νεος Vaughn η ο νεος BB KING να εχει καταγωγη του τα... Κατω Πατησσια.

Οπως ξαναειπα...καποια πραγματα δεν ειναι μονο μελετη..Θυμαμαι πριν 2-3 χρονια οταν ημουν Νεα Υορκη...ειδα ενα Jazz τριο {απο μαυρους μουσικους} να ζητιανευει στο μετρό...που στην Αθηνα ...μονο στο Μεγαρο μουσικης θα μπορουσαν να παιξουν..

 

... το οποίο, αν το έγραφα εγώ, θα είχαμε τις γνωστές μιζέριες περί προσωπικών επιθέσεων και λοιπών στοιχείων της φύσης, ενώ - βέβαια - πρόκειται για την ουσία του ζητήματος και την αλήθεια, όπως άλλωστε ξέρουμε όλοι εμείς οι μεσήλικες.

 

Οπότε, η απάντηση (σε αυτό το thread) είναι προφανής: είτε αυτοδίδακτος, είτε όχι, καριέρα της προκοπής (πολλώ μάλλον της κλάσης του Hendrix) ΔΕΝ πρόκειται να κάνεις, και αυτός είναι αγαπητέ vagelism ο ΛΟΓΟΣ για τον οποίο αρκετοί άνθρωποι είναι πολύ μετριοπαθείς στην ιδέα του να κάτσουν και να σπουδάσουν μουσική.

 

Σόρυ που το λήγω (λέμε τώρα) έτσι άδοξα, αλλά συ είπας...

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τωρα που το σκεφτομαι πολλοι μουσικοι απο αυτους που εχουν πουλησει εκατομυρια αντιτυπα ειναι αυτοδιδακτοι και καποιοι δεν ξερουν να διαβαζουν ουτε νοτες... :o τι ηθελα και πηγα ωδειο? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως χαλαρά...ένεκα των ημερών, θα παρατηρήσω ότι τα threads του vagelism έχουν το χαρακτηριστικό ότι περιστρέφονται συχνά γύρω από τον ίδιο θεματικό άξονα: τη διδασκαλία της μουσικής και των προβλημάτων αυτής.

 

Μία απροσδόκητη ωφέλεια από αυτή τη φάση, είναι ότι συχνά οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που θέτει σε ένα thread, εμπεριέχονται... σε άλλο δικό του thread.. :)

 

Π.χ., γράφει στο thread για τον σωστό μαθητή (στα μάτια του διδασκάλου):

 

... το οποίο, αν το έγραφα εγώ, θα είχαμε τις γνωστές μιζέριες περί προσωπικών επιθέσεων και λοιπών στοιχείων της φύσης, ενώ - βέβαια - πρόκειται για την ουσία του ζητήματος και την αλήθεια, όπως άλλωστε ξέρουμε όλοι εμείς οι μεσήλικες.

 

Οπότε, η απάντηση (σε αυτό το thread) είναι προφανής: είτε αυτοδίδακτος, είτε όχι, καριέρα της προκοπής (πολλώ μάλλον της κλάσης του Hendrix) ΔΕΝ πρόκειται να κάνεις, και αυτός είναι αγαπητέ vagelism ο ΛΟΓΟΣ για τον οποίο αρκετοί άνθρωποι είναι πολύ μετριοπαθείς στην ιδέα του να κάτσουν και να σπουδάσουν μουσική.

 

Σόρυ που το λήγω (λέμε τώρα) έτσι άδοξα, αλλά συ είπας...

 

:)

 

 

Η αληθεια ειναι οτι ο λογος που ξεκινησα αυτο το thread ειναι μια παραθεση που ελαβα απο ενα παληκαρι στο thread με θεμα το μαθητη απο τα ματια του δασκαλου. Πιστευεις οτι κανω προσωπικη επιθεση λεγοντας αυτα??..Νομιζω οτι ειναι ενα σχολιο επι της ουσιας.  Νομιζω σαν μουσικοι πρεπει να εχουμε επιγνωση των δυνατοτητων μας. Απο την αλλη πιστευω οτι αν μελετησεις σκληρα - εισαι ανοιχτος σαν ανθρωπος  και συνδυασεις λιγο τυχη και λιγο ταλεντο ..μπορει να κανεις  κατι ...

Τυχαια μερικα ονοματα που εκαναν παταγο στις μερες μας...

Tal Wilkenfeld - Keith Carlock -Bonamassa - klp

Kαλη Ανασταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και επισης ας σταματησει λιγο η καραμελα οτι δεν βγαινουν πια καλοι μουσικοι για καθε τζιμι χεντριξ που πεθαινει βγαινει ενας buckethead (τυχαια παραδειγματα ) και για καθε κιθ μουν ενας ντειβιντ γκρολ . οτι ακομα δεν τους θεωρουμε κλασικους εχει να κανει με το οτι ειναι οτι οταν τα βλεπεις live ολα αυτα δεν μπορεις να συλλαβεις το μεγαλειο τους . δεν νομιζω κανεις το 70 οι the who να θεωρουνταν ιστορικο συγκροτημα.

 

μπορει κανεις να βρει και σπουδαιους μουσικους αυτοδιδαχτους οπως και αμπαλους και το ιδιο ισχυει για τους "σπουδαγμενους", απλα ειναι πιο ευκολο να πετυχεις καλους αυτοδιδαχτους σε "απλα ως προς την τεχνικη" μουσικα ειδη οπως τα μπλουζ παρα να πετυχεις καποιον αυτοδιδαχτο να παιζει τελεια την 9η του μπετοβεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως χαλαρά...ένεκα των ημερών, θα παρατηρήσω ότι τα threads του vagelism έχουν το χαρακτηριστικό ότι περιστρέφονται συχνά γύρω από τον ίδιο θεματικό άξονα: τη διδασκαλία της μουσικής και των προβλημάτων αυτής.

 

Μία απροσδόκητη ωφέλεια από αυτή τη φάση, είναι ότι συχνά οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που θέτει σε ένα thread, εμπεριέχονται... σε άλλο δικό του thread.. :)

 

Π.χ., γράφει στο thread για τον σωστό μαθητή (στα μάτια του διδασκάλου):

 

... το οποίο, αν το έγραφα εγώ, θα είχαμε τις γνωστές μιζέριες περί προσωπικών επιθέσεων και λοιπών στοιχείων της φύσης, ενώ - βέβαια - πρόκειται για την ουσία του ζητήματος και την αλήθεια, όπως άλλωστε ξέρουμε όλοι εμείς οι μεσήλικες.

 

Οπότε, η απάντηση (σε αυτό το thread) είναι προφανής: είτε αυτοδίδακτος, είτε όχι, καριέρα της προκοπής (πολλώ μάλλον της κλάσης του Hendrix) ΔΕΝ πρόκειται να κάνεις, και αυτός είναι αγαπητέ vagelism ο ΛΟΓΟΣ για τον οποίο αρκετοί άνθρωποι είναι πολύ μετριοπαθείς στην ιδέα του να κάτσουν και να σπουδάσουν μουσική.

 

Σόρυ που το λήγω (λέμε τώρα) έτσι άδοξα, αλλά συ είπας...

 

:)

 

 

 

trolley σκέφτηκες ποτέ να εκδώσεις βιβλιο με της απαντήσεις σου στο νοιζ?? αν το κάνεις ποτε...θαμε ο πρώτος που θα το αγοράσει... :)

 

@ vangelism ...ωραίο θέμα...

 

Τα μαθήματα της μουσικής είναι κάτι σαν το μετρό στην Αθήνα..

 

Πληρώνεις...και φτάνεις πιο γρήγορα στον προορισμό σου...

 

IMHO αν κάποιος δεν κάνει μαθήματα...απλά παει περπατώντας και θα αργήσει πολύ να φτάσει...αλλα θα φτασει...

 

P.S στις μέρες μας...και στην χώρα μας...το Youtube ειναι απο τους καλύτερους δάσκαλους...δωρεάν και κατ'οικον..

www.alexisgearstuff.com

www.youtube.com/alexisgearstuff

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αναλογιστούμε το Orchestrion...ο χώρος για καινοτομία είναι παντού...από τη σύλληψη, στην υλοποίηση, στην εκτέλεση, στη σκηνική παρουσία... Επίσης αν ανατρέξουμε στο baground του συγκεκριμένου μουσικού, ίσως μας δοθεί μια απάντηση στο εάν ένας αυτοδίδακτος έχει τα φόντα για κάτι παρόμοιο.

Καλή ανάσταση σε όλους.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα άλλο θέμα είχα γράψει τις εντυπώσεις μου από τη βιογραφία του Κηθ Ρίτσαρντς. Από όσα κατάλαβα εγώ ήταν πως οι Rolling Stones ήταν οι κατάλληλοι άνθρωποι την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο σημείο. Ήταν και τύχη και ικανότητα και συγκυρίες και τα πάντα.

 

Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με τη μουσική αυτό θα κάνει και θα κάνει και την καριέρα που θα κυνηγήσει. Γιατί αν μη τι άλλο οι μεγάλες καριέρες θέλουν και μεγάλες θυσίες σε όποια δουλειά κ αν μιλάμε. Και φυσικά θα χρειαστεί και τύχη. Αλλά ως γνωστό η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς.

 

Και το αυτοδίδακτος είναι συζητήσιμο. Γράφτηκε κ παραπάνω όλοι παίρνουν τα ερεθίσματά τους από κάπου και τα αφομοιώνουν κατάλληλα.

Στα άπειρα άλλα τέτοια θέματα που έχουν ανοιχτεί περί αυτοδίδακτων, ωδείων, ταλέντων κλπ και στα οποία έχω συμμετάσχει σε όλα (να μη χαλάμε την παράδοση χρονιάρες μέρες) γράφω πάντα υπέρμαχη των ωδείων. Αλλά αναγνωρίζω πάντα και αυτό δεν θα αλλάξει με τίποτα ότι ανεξαρτήτως του πως θα φτάσεις εάν δεν έχεις την διάθεση, θέληση και αγάπη γι αυτό που κάνεις, είτε είσαι ωδειακός, είτε αυτοδίδακτος δε θα κάνεις τίποτε. Η αρχή και το τέλος είναι η επιθυμία και το τι βάζεις σε αυτό.

 

Ότι και να σου διδάξει ο δάσκαλός σου, οφείλεις να το φιλτράρεις, να το χρησιμοποιήσεις προς το στόχο που εσύ θέτεις. Έτσι κατά τη γνώμη μου το με όποιον δάσκαλο καθίσεις δεν έχει και τόση σημασία ειδικά στα αρχικά στάδια. Αν μη τι άλλο αφού ξεπεραστεί ένα επίπεδο, επιλέγεις έναν δάσκαλο που θα ξέρει περισσότερα σε αυτό που σε ενδιαφέρει εσένα συγκεκριμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα άλλο θέμα είχα γράψει τις εντυπώσεις μου από τη βιογραφία του Κηθ Ρίτσαρντς. Από όσα κατάλαβα εγώ ήταν πως οι Rolling Stones ήταν οι κατάλληλοι άνθρωποι την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο σημείο. Ήταν και τύχη και ικανότητα και συγκυρίες και τα πάντα.

 

Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με τη μουσική αυτό θα κάνει και θα κάνει και την καριέρα που θα κυνηγήσει. Γιατί αν μη τι άλλο οι μεγάλες καριέρες θέλουν και μεγάλες θυσίες σε όποια δουλειά κ αν μιλάμε. Και φυσικά θα χρειαστεί και τύχη. Αλλά ως γνωστό η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς.

 

Και το αυτοδίδακτος είναι συζητήσιμο. Γράφτηκε κ παραπάνω όλοι παίρνουν τα ερεθίσματά τους από κάπου και τα αφομοιώνουν κατάλληλα.

Στα άπειρα άλλα τέτοια θέματα που έχουν ανοιχτεί περί αυτοδίδακτων, ωδείων, ταλέντων κλπ και στα οποία έχω συμμετάσχει σε όλα (να μη χαλάμε την παράδοση χρονιάρες μέρες) γράφω πάντα υπέρμαχη των ωδείων. Αλλά αναγνωρίζω πάντα και αυτό δεν θα αλλάξει με τίποτα ότι ανεξαρτήτως του πως θα φτάσεις εάν δεν έχεις την διάθεση, θέληση και αγάπη γι αυτό που κάνεις, είτε είσαι ωδειακός, είτε αυτοδίδακτος δε θα κάνεις τίποτε. Η αρχή και το τέλος είναι η επιθυμία και το τι βάζεις σε αυτό.

 

Ότι και να σου διδάξει ο δάσκαλός σου, οφείλεις να το φιλτράρεις, να το χρησιμοποιήσεις προς το στόχο που εσύ θέτεις. Έτσι κατά τη γνώμη μου το με όποιον δάσκαλο καθίσεις δεν έχει και τόση σημασία ειδικά στα αρχικά στάδια. Αν μη τι άλλο αφού ξεπεραστεί ένα επίπεδο, επιλέγεις έναν δάσκαλο που θα ξέρει περισσότερα σε αυτό που σε ενδιαφέρει εσένα συγκεκριμένα.

 

Μάλλον η πιο ολοκληρωμένη και σωστή άποψη ΙΜΗΟ στο θέμα με μια μικρή ερώτηση: Τι κάνεις αν δεν υπάρχει δάσκαλος στο στυλ (ακουστική fingerstyle)

που διάλεξες;

(Aπ. Youtube, tabs και ξερό ψωμί) 8) 8) 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα ρωτησω κατι αλλο..πως παιζεις ενα ειδος ποιο απαιτητικο στο Μπασο πχ beebop,χωρις να ξερεις αριστη αρμονια?

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την μεγαλη τυχη να εχω μιλησει κατ ιδιαν με πολυ μεγαλους μουσικους του εξωτερικου(κιθαριστες).Να ναι καλα ο κολλητος μου που τους φερνει για σεμιναρια.

Ως αδαης μιας και δεν ξερω ουτε τα καλαντα να διαβασω σε παρτιτουρα(πολυ θα θελα να ειχα αφιερωσει λιγο χρονο σ αυτο)ενα ερωτημα μου προς αυτους απο απορια ηταν:

Μπορει καποιος να φτασει σε τετοιο επιπεδο χωρις γνωση θεωριας ωστε να κανει καριερα

στη μουσικη,να ειναι πρωτοπορος,να ειναι session player?

Η απαντηση OΛΩΝ ηταν:''Φυσικα''.

Θα αναφερω αυτο που μου ειπε ο Greg Howe προσφατα στην αναπαντεχη για μενα συναντηση μας.

''Η θεωρια ειναι ενα αλφαβητο για να μιλας σωστα,ο λογοτεχνης ομως μιλαει τη γλωσσα της ψυχης,δεν σκεφτεται με γραμματικη...''

Καλη ανασταση σ ολους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου