Προς το περιεχόμενο

Studio & Drummers


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλε μου Fleamail παρεξηγηθηκε η συζητηση (τροπος του λεγειν ) .Δεν καταλαβαινω τι διαφορα εχεις εσυ που δεν πληρωνεις απο αυτον που πληρωνει ...αυτος ο (μουσικος η παραγωγος ) δεν ξερει αλλους μουσικους ; αλλα και ετσι να μην ειναι ο ιδοκτητης του στουντιο αν θελει συστηνει καποιον σεσσιον μουσικο που ξερει οτι θα τον βγαλει ασπροπροσωπο και ολα ΟΚ. Οπως προειπα ειναι ολα σχετικα & θεμα συμφωνιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 71
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οτι σου ειπα ως τωρα βασιστηκε σε αυτη σου την φραση..

ναι το studio δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει backline χωρίς εξτρα χρέωση αυτό είναι ελληνικό φαινόμενο)

Καταλαβα κατι λαθος?

Οπως και να εχει δεν μιλουσα προσωπικα για σενα η το studio σου. Νομιζα οτι μιλαμε γενικα..

 

Σχετικα με αυτο που λες οτι εχεις δει ντραμμερς να ερχονται για σεσσιον μονο με τις μπακετες τους..

το βρισκω λιγο ακραιο...η  μαλλον εξαιρεση. Μην κανουμε την εξαιρεση κανονα.

Οπως ειδες ...και οι τρεις μας στην σχετικη ερωτηση που υπαρχει στο αρχικο θρεντ.....κουβαλαμε τα ιδια σχεδον πραγματα. {Και αυτο ουσιαστικα και προτεινουμε}

Το σωστο ομως ειναι να σκεφτουμε...οτι αν επαιρνες τηλ τον Simon Philips η τον Katche για session...και εσκαγαν μυτη χωρις ουτε καν μπακετες....θα τους ελεγες και ευχαριστω right?

Αυτο που θελω να πω...ειναι οτι καλα τα 37 ταμπουρα και τα 40 σετ πιατινιων... και τα σουπερ σετ..

Αλλα στο τελος αυτο που μετραει ...ειναι το χερι και η αισθητικη του ντραμμερ..

Και οπως εχουμε ξαναπει

Α good drummer sounds good on anything - a bad drummer sounds bad on everything.

 

σε ευχαριστω για το Ιnput σου.

V

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ειναι κριμα να..."μαλωνουμε" για καθαρα θεματα...LOGISTICS... ;D

 

Καλως ή κακως τα ντραμς ειναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΟ ΚΟΥΒΑΛΗΜΑ οργανο και στην ΕΛΛΑΔΑ κανεις παραγωγος δεν δεχεται να επωμησθει το ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ του σετ καθως και του στησιματος του (στο εξωτερικο υπαρχουν ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ που κανουν ΜΟΝΟ αυτη τη δουλεια,οχι ο Steve Jordan & o Steve Gadd ΔΕΝ κουβαλανε με το ...ταξι τα ντραμς του στα σεσσιον....ουτε και τα στηνουν ;D)...και φυσικα αυτο συμβαινει και στα LIVE (ακομα θυμαμαι τον ντραμμερ των REM να μου λεει οτι εχει...ξεχασει πως ..στηνουν ενα σετ μια και εχει...δεκαετιες να το κανει... ;D)

 

Για αυτο,εκτος και αν προκειται για ηχογραφηση ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ και στην ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΗ περιπτωση που ο ντραμμερ εχει καλυτερα τυμπανα απο το...στουντιο καποιος ντραμμερ σχεδον ποτε δεν θα κουβαλησει  τιποτα περισσοτερο απο ταμπουρο,πεταλι κασας,μπακετες και πιατινια,το ιδιο (και περισσοτερο) ισχυει και για τα live (ποτε στη ζωη μου δεν εχω δει Ελληνα ντραμμερ να παιζει με το προσωπικο του σετ ζωντανα,με εξαιρεση βεβαια τα μπουζουκια) σιγα μη κουβαλησει ο ντραμμερ μου την Gretsch του στο..ΑΝ για να παιξει 1 ωρα....    

 

Φυσικα αν καποιος ντραμμερ ενδιαφερεται πραγματικα για το προτζεκτ στο οποιο συμμετεχει θα φερει τα SIGNATURE μερη του σετ του (εγω ας πουμε παντω φερνω μια 24αρα κασα μια και μισω της 22αρες) χωρις τα οποια δεν μπορει  .

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αγαπητοί φίλοι θα μου επιτρέψετε και εμένα μια μικρή παρέμβαση....

 

Κατ'αρχάς τα συγχαρητήρια μου πρώτα στον Βαγγέλη για την ωραία ιδέα και κατ'επέκταση και στους υπόλοιπους για τις ενδιαφέρουσες απόψεις (ειδικά του αγαπητού μου παιδικού γνώριμου και συντοπίτη Μιχάλη).

 

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω μαζί σας στο θέμα της τελευταίας σας διαφωνίας....

 

όπως και σε όλα τα όργανα ένα μεγάλο μέρος του "ήχου" ενός ντράμερ είναι ο εξοπλισμός του

είναι συνεπώς αυτονόητο σε θέματα recording αυτός να είναι είτε δικός του είτε τηξς επιλογής του.

 

Το πρώτο είναι κάτι που φυσικά περιλαμβάνει αντικειμενικές δυσκολίες (κουβάλημα , κούραση κλπ κλπ) αλλά δεν χρειάζεται να το κάνουμε και τόσο μεγάλο θέμα.....προσωπικά όλοι οι session drummers που γνωρίζω και συνεργάζομαι φέρνουν πάντα το σύνολο του εξοπλισμού τους πολλές φορές μάλιστα και όταν η ανάγκη το απαιτεί τυχαίνει να φέρνουν και περισσότερα του ενός πλήρη σετ για λόγους επιλογών κλπ κλπ σε σχέση με την εκάστοτε ηχογράφηση....

 

Από την άλλη φυσικά και είναι λογικό το να μπορεί να παρέχει ένα σοβαρό στούντιο την δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένου εξοπλισμού για τους μουσικούς έναντι επίσης απολυτα λογικό αμοιβής.....ο λόγος είναι πολύ απλός

 

Όπως σε όλα τα όργανα όσο ανεβαίνει ο ποιοτικός πήχης σε σχέση με τον εξοπλισμό τόσο μεγαλώνουν και οι αποστάσεις ανάμεσα στο τι θεωρείται ωραίο, ταιριαστό κλπ κλπ για το εκάστοτε σέσσιον αλλά και καλλιτέχνη.....προσέξτε είπα ωραίο και ταιριαστό όχι αντικειμενικά  καλό σετ (δηλαδή κατασκευαστικά κλπ κλπ) Αν για παράδειγμα ένα σετ το οποίο έχω έγω στην κατοχή μου , μιας άλφα (μεγάλης) αξίας δεν σημαίνει τίποτα και δεν ταιριάζει ποχ σε αυτό που θέλει ο Μιχάλης και(ή) ο έχων τέλως πάντων το γενικό πρόσταγμα και απόλυτα λογικό είναι και αναιρεί όλη την προηγούμενη συζήτηση ......με απλά λόγια το να έχει ένα στούντιο ένα γενικά πολύ καλό σετ δεν σημαίνει απόλυτα τίποτα για ένα πετυχημένο session από την στιγμή που τίθεται θέμα επιλογής συγκεκριμένου μουσικού και sonic signature....σε αυτή την περίπτωση  θα πρέπει είτε ο μουσικός να φροντίσει να "κουβαλήσει" την προίκα του είτε αν είναι σε θέση να απαιτήσει από την παραγωγή να του "φέρει" αυτά που απαιτεί και χρειάζεται......αντίστοιχα το στούντιο θα πρέπει να είναι σε θέση να έχει (επαναλαμβάνω χωρίς δικό του κόστος αλλά της παραγωγής) την ημέρα και ώρα που απαιτήται αυτά που του ζητούντε (πράγμα ιδιαίτερα πολύπλοκο και απαιτητικό , ειδικά στην χώρα μας ασχέτως αν υπάρχει ή όχι κόστος).

 

Φυσικά και είναι καλό (και υποχρέωση) να υπάρχει ένα γενικής χρήσης αξιοπρεπές ΚΑΛΟ σετ σε ένα σοβαρό στούντιο συνδυασμένο με δυνατότητα σε επιλογές των επιμέρους βασικών στοιχείων (ταμπούρο, κύμβαλα) αλλά όπως και ή ίδια ή έννοια "γενικής χρήσης" χαρακτηριζεί, μιλάμε για περιπτώσεις μάλλον χαμηλότερων (αισθητικών ) απαιτήσεων (σε ότι αφορά την βεβαιότητα της επιλογής) αλλά και σε περιπτώσεις που αυτό για χίλιους μύριους λόγους είναι η λύση ανάγκης...δηλαδή με πολύ πολύ απλά λόγια δεν υπάρχει ΕΝΑ σετ που να μπορεί να καλύψει τα πάντα.....τι μεγέθη?, τι ξύλα?, τι δέρματα?, τι hardware? κλπ κλπ κλπ

 

 

Οπως σε όλα τα όργανα όσο ανεβαίνουν οι απαιτήσεις και το επίπεδο είναι πρακτικά αδύνατο να υπάρχι μία λύση που θα ικανοποιεί πλήρως όλους....και το αντίστοιχο ισχύει και στον ηχοληπτικό εξοπλισμό (όπου για να μην γελιέσται ισχύει σε πολλές περιπτώσεις ακριβώς το ίδιο με rental companies Kλπ κλπ)

 

Και έτσι ακριβώς λειτουργεί το θέμα σε όλο τον πλανήτη άνευ εξαιρέσεων...για αυτό υπάρχουν οι rental companies κλπ κλπ

 

Το σωστό λοιπόν είναι να προσπαθούμε όλοι να συμβάλουμε στο βαθμό που μπορούμε στο να υπάρχει το τελικό ζητούμενο.....ένα πετυχημένο session  :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...επίσης να συμπληρώσω το εξής

 

ένα σοβαρό commercial studio είναι πρωτίστως μια επιχείρηση παροχής ανθρώπινων υπηρεσιών και όχι απλά μια ανούσια παράθεση εξοπλισμού....

 

Φυσικά κάποιες φορές αυτά ταυτίζοντε αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υποδομή σε ότι αφοαρά το θέμα του καταγραφικού και ηχοληπτικού-επεξεργαστικού εξοπλισμού και φυσικά (ίσως και πάνω απ'όλα) των χώρων....

 

Δηλαδή αν και ενδιαφέρον το θέμα που τέθηκε θεωρώ ότι η συνέχιση του οδηγήται σε λάθος μονοπάτια σε ότι αφορά το τι είναι σημαντικό "από την άλλη πλευρά του παράθυρου" (όπως είπε και ο Πάρης ...ή καλύτερα και από τις 2 πλευρές) και δημιουργεί και λανθασμένες εντυπώσεις (όχι φυσικά κακοπροαίρετα)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...επίσης να συμπληρώσω το εξής

 

ένα σοβαρό commercial studio είναι πρωτίστως μια επιχείρηση παροχής ανθρώπινων υπηρεσιών και όχι απλά μια ανούσια παράθεση εξοπλισμού....

 

Φυσικά κάποιες φορές αυτά ταυτίζοντε αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υποδομή σε ότι αφοαρά το θέμα του καταγραφικού και ηχοληπτικού-επεξεργαστικού εξοπλισμού και φυσικά (ίσως και πάνω απ'όλα) των χώρων....

 

Δηλαδή αν και ενδιαφέρον το θέμα που τέθηκε θεωρώ ότι η συνέχιση του οδηγήται σε λάθος μονοπάτια σε ότι αφορά το τι είναι σημαντικό "από την άλλη πλευρά του παράθυρου" (όπως είπε και ο Πάρης ...ή καλύτερα και από τις 2 πλευρές) και δημιουργεί και λανθασμένες εντυπώσεις (όχι φυσικά κακοπροαίρετα)

 

Η τοποθετηση σου ειναι τοσο πολυτιμη σε αυτο το θρεντ...οσο και η συνολικη προσφορα  σου στο Νοιζ.

Εισαι απο τους λιγους που παρακολουθω ...ΑΝΕΛΕΙΠΩΣ.

Σε ευχαριστω

V

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

...επίσης να συμπληρώσω το εξής

 

ένα σοβαρό commercial studio είναι πρωτίστως μια επιχείρηση παροχής ανθρώπινων υπηρεσιών και όχι απλά μια ανούσια παράθεση εξοπλισμού....

 

Φυσικά κάποιες φορές αυτά ταυτίζοντε αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με την υποδομή σε ότι αφοαρά το θέμα του καταγραφικού και ηχοληπτικού-επεξεργαστικού εξοπλισμού και φυσικά (ίσως και πάνω απ'όλα) των χώρων....

+1000

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ με κανέναν σε ότι τελικό ειπώθηκε απλά να υπενθυμίσω ότι στην επαρχία είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα (ντράμερ μόνο με ένα ζευγάρι μπακέτες πχ) και τυχαίνει να έχω εμπειρία και στα δύο άκρα γι αυτό επιμένω σε κάποια πράγματα  ;)

 

Η επέμβαση του Νικόδημου ήταν καταλυτική και αυτό που πρέπει να θυμόμαστε πάντα σε μια studio vs musician αψιμαχία είναι αυτό:

 

Το σωστό λοιπόν είναι να προσπαθούμε όλοι να συμβάλουμε στο βαθμό που μπορούμε στο να υπάρχει το τελικό ζητούμενο.....ένα πετυχημένο session

 

όπως και αυτό:

κύμβαλα

 

;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια...τωρα που λυθηκε κι αυτο,να επιστρεψω στο "καυτο" θεμα του rimshot και να πω κατι σημαντικο που παρελειψα...το rimshot δεν το χρησιμοποιουμε μονο για να μας δωσει παραπανω volume...το rimshot δινει αυτην την εξτρα ατακα,bite,punch,οπως θελετε πειτε το...καλο ειναι λοιπον να δουλεψουμε το κοντρολ μας ετσι ωστε να το εχουμε διαθεσιμο ΚΑΙ  σε πολυ χαμηλες εντασεις!

 

το επιθυμητο,το ιδεωδες δηλαδη ,ειναι να εχουμε την  ικανοτητα ειτε δυνατα ειτε χαμηλα,να διαλεξουμε χρωματισμο!βεβαια,το ειπαμε...χωρις rimshot δεν υπαρχει DRUMSET! ;)

 

δειτε/ΑΚΟΥΣΤΕ εδω(στην αρχη...ειναι rimshots)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ kapdrums: ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

 

Πολύ κατατοπιστικά τα βίντεο.

Με εντυπωσίασε το Bernard "Pretty" Purdie: 16th Note Shuffle αν και δεν τον ακούω να παίζει συνέχεια στεφανιά. Μάλλον είναι ο ήχος του συγκεκριμένου ταμπούρου ιδιαίτερος και με μπερδεύει.

 

τα ghost δεν ειναι στεφανιες...τα backbeat ειναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου