Προς το περιεχόμενο

Chord Progressions!


menelaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιά chord progressions χρησιμοποιείτε συχνά στα κομάτια σας;

τις συνχορδιες που περιέχει η κλίμακα που διαλέγω' date='(αναλόγως το συναίσθημα που θέλω να δώσω στο κομμάτι.)και προσπαθώ όσο μπορώ να πρωτοτυπώ χωρίς υπερβολές..

 

δεν υπάρχει συγκεκριμένο chord progression που προτιμώ διότι η κάθε κλίμακα (και κατΆεπέκταση οι συνχορδιες της) βγάζουν διαφορετικό συναίσθημα.[/quote']

 

Φυσικά :) Αλλά όλοι έχουμε μοτίβα (πιστεύω) που εμφανίζονται συχνά στα κομάτια μας, όχι μόνο το 1-4-5! :) Αυτό ρωτάω.... Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον να μοιραστούμε τα "κολλήματά" μας :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ποιά chord progressions χρησιμοποιείτε συχνά στα κομάτια σας;

τις συνχορδιες που περιέχει η κλίμακα που διαλέγω' date='(αναλόγως το συναίσθημα που θέλω να δώσω στο κομμάτι.)και προσπαθώ όσο μπορώ να πρωτοτυπώ χωρίς υπερβολές..

 

δεν υπάρχει συγκεκριμένο chord progression που προτιμώ διότι η κάθε κλίμακα (και κατΆεπέκταση οι συνχορδιες της) βγάζουν διαφορετικό συναίσθημα.[/quote']

 

Φυσικά :) Αλλά όλοι έχουμε μοτίβα (πιστεύω) που εμφανίζονται συχνά στα κομάτια μας, όχι μόνο το 1-4-5! :) Αυτό ρωτάω.... Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον να μοιραστούμε τα "κολλήματά" μας :)

να παραδεχτω λοιπον και εγω πως με εχω πιασει στα πρασα αρκετες φορες να φλερταρω με τις 9'τες!! :D

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι αλλά γιατί συζητάμε για structures ακκόρντων ενώ ο Μενέλαος ρώτησε τι chord progressions χρησιμοποιούμε? :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι αλλά γιατί συζητάμε για structures ακκόρντων ενώ ο Μενέλαος ρώτησε τι chord progressions χρησιμοποιούμε? :roll:

 

 

Γιατι μερικοι παρερμηνευσαν....... :D :D ...ετσι απλα φιλε blue....

Eπισης για να υπαρξει progression Θα πρεπει να υπαρχουν και chords,αρα ειναι αμεσα εμπλεκομενα στην υποθεση,για να μην πω βασικοι υποπτοι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη μας ξεφεύγει η σχέση ακόρντων μελωδίας. Μοτίβα πολυχρησιμοποιημένα μπορούμε να έχουμε σε πολλά μέρη μιας σύνθεσης. Ακόμα δέν έχουμε μόνο συγχορδίες για να συνοδεύουμε μια μελωδία μπορεί να έχουμε και μελωδίες που να "συνοδεύουν" τη Μελωδία(αντίστιξη και Riff στη Ροκ).

&Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι μετατρόπιες σε μια σειρά ακόρντων. Εγώ κάποτε έφτιαξα ένα πολύ ωραίο chord progression κολόντας δύο&Am, F, G με δύο Bm, G, A. Όμως οποιαδήποτε σειρά ακόρντων είναι νεκρή χωρίς κίνηση μελωδική και πάνω αλλα και κάτω και μέσα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι αρχικά σκεφτόμουν να ρωτήσω "...και πώς κινείτε τη μελωδική γραμμή πάνω στα ακόρντα αυτά", αλλά μου φάνηκε λίγο hardcore για αρχή :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι αρχικά σκεφτόμουν να ρωτήσω "...και πώς κινείτε τη μελωδική γραμμή πάνω στα ακόρντα αυτά", αλλά μου φάνηκε λίγο hardcore για αρχή

 

Το "σωστό" είναι ακούγοντας τα ακκόρντα να ακούσεις μέσα σου μια μελωδία που θα δημιουργηθεί και να την παίξεις.Αλλά αυτό μπορεί να μη δουλεύει πάντα ή να οδηγεί σε χιλιοπαιγμένα κλισέ(γιατί και τα αυτιά λερώνονται).Σε αυτή την περίπτωση παίζω με πολλά εφφέ :lol:

 

Ένας σίγουρος τρόπος αν δε βγαίνει τίποτα άλλο από ταλέντο ,ακούσματα κλπ είναι με targeting notes(αυτό ξέρω αυτό εμπιστεύομαι).Δηλ στο μέτρο του κάθε ακκόρντου παίζω την 3η και την 7η αρχικά σε μισά ωστε να έχω την άποψη του που βρίσκεται το κομμάτι και στη συνέχεια προσθέτω νότες από το ακκόρντο, (υποθετικές) προεκτάσεις,νότες της κλίμακας και της μελωδίας ή χρωματικά, σε μικρότερη αξία.Έτσι σίγουρα θα περάσουμε και από ΤΗΝ νότα και αν τύχει και προσέχω και την πιάσω έχει καλώς.Βγαίνουν έτσι φράσεις με νόημα και φτιάχνεις ουσιαστική δική σου φρασεολογία,η οποία ισχύει για κάθε παρόμοιο chord progression.

 

Mπορεί να φαίνεται μη δημιουργική διαδικασία και τυφλοσούρτης ,αλλά δεν είναι εύκολο να γίνει και προσφέρει πάντα επιπλέον γνώσεις σε λεπτομέρειες.Το έχω κάνει σε λίγες περιπτώσεις και κυρίως σε κομμάτια που μου φαίνεται τόσο ωραία τα ακκόρντα τους που νιώθω οτι δεν υπάρχει κάτι άλλο ουσιαστικό που μπορώ να προσθέσω...

Σε μία περίπτωση μάλιστα,έτυχε με αυτό τον τρόπο να παίζω κάτι πολύ κοντά στο θέμα του κομματιού,χωρίς να ξέρω/έχω ακούσει το θέμα,απλά από τα ακκόρντα :!: Παρατήρησα για πρώτη φορά πόσο όμορφα ταξινομημένα είναι τα πράγματα στη μουσική :?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου