Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για σύνδεση κάρτας ήχου (αρχάριος)


Stelios...

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

Λοιπόν, σήμερα πείρα την κάρτα ήχου για ηχογραφίσεις M Audiophile 2496 και τη σύνδεσα στον υπολογιστή μαζί με ένα αρμόνιο midi.

Ταυτόχρονα έχω και από παλιά μια απλή κάρτα ήχου για τα ηχεία 7.1 (που είναι και συνδεδεμένα σε αυτή).

Γίνετε να δουλεύουν και οι δυο κάρτες ταυτόχρονα; Δηλαδή να κάνω εγραφές στην M audiophile και ταυτόχρονα να ακούω τι έχω γράψει στην 7.1 που έχω συνδεδεμένα και τα ηχεία?

 

Έχω το cubase SX3 που δίχνει ότι λαμβάνει ήχο από το midi αρμόνιο αλλά δε μπορώ να ακούσω τι έχω παίξει.

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος καθώς είμαι εντελώς αρχάριος???

 

Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

Λοιπόν, σήμερα πείρα την κάρτα ήχου για ηχογραφίσεις M Audiophile 2496 και τη σύνδεσα στον υπολογιστή μαζί με ένα αρμόνιο midi.

Ταυτόχρονα έχω και από παλιά μια απλή κάρτα ήχου για τα ηχεία 7.1 (που είναι και συνδεδεμένα σε αυτή).

Γίνετε να δουλεύουν και οι δυο κάρτες ταυτόχρονα; Δηλαδή να κάνω εγραφές στην M audiophile και ταυτόχρονα να ακούω τι έχω γράψει στην 7.1 που έχω συνδεδεμένα και τα ηχεία?

 

Έχω το cubase SX3 που δίχνει ότι λαμβάνει ήχο από το midi αρμόνιο αλλά δε μπορώ να ακούσω τι έχω παίξει.

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος καθώς είμαι εντελώς αρχάριος???

 

Ευχαριστώ πολύ!

Καλή σου ημέρα και καλώς ήρθες. Αν και δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο, νομίζω ότι δεν γίνεται ταυτόχρονα. Υπάρχουν πολλοί φίλοι εδώ μέσα που μπορούν να στο εξηγήσουν τεχνικά. Στην πράξη, να ξέρεις ότι θα υποβαθμίσεις τον ήχο σου, χρησιμοποιώντας την παλιά σου κάρτα, η οποία προφανώς, εκτός και από την ποιότητα ήχου που θα υστερεί σε σύγκριση με την M-audio, δεν θα έχει ASIO drivers, και η latency (καθυστέρηση) στο παίξιμο θα σου σπάσει τα νεύρα.