Προς το περιεχόμενο

Οι ράτσες των πληκτράδων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοκρατια..... ::)

Τεσπα, επειδη γουσταρουμε και αναλογικα synths, ενα βιντεακι παρακατω με ενα σοβαρο αναλογικο synth, το Oberheim Matrix-12. Πολυ μεγαλες δυνατοτητες επεξεργασιας ηχου, φανταστικο look και ηχος. Αυτο μπορει να ξαναβγει σε ρεπλικα? Εκει ανετα δινεις το τριχιλιαρο γιατι το αξιζει.

 

 

 

θα συμφωνησω... και δεν ειναι αναγκη να ειναι το 12...

 

το Xpander ειναι το ιδιο καλο και απλα εχει 6 voices. (και πιο φτηνο κατα 40%)

 

και βαθος programming σε επιπεδο modular.... και ηχος ...

 

 

επισης... 6 gate και 6 cv ins για ελεγχο απο modular ή οτι αλλο κανει output cv/gates (sequencers /drum machines etc)

xphoto.JPG.25d646bc4bb615bc985dc84f92dc27f5.JPG

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 127
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Παιδιά ξεφευγουμε πάρα πολύ, και ιδιως λόγω της εμμονής να πουμε την τελευταία κουβεντα.

 

Το αναλογικό μονοφωνικό synthesizer, είναι ενα όργανο, όπως και το βιολί και το φλάουτο.

Δε μπορουμε να κατηγορήσουμε το βιολί επειδή δεν εχει 16κάναλο sequencer, δε μπορει να παράγει ικανοποιητικους ήχους πιάνου και δε σώζει στη μνήμη τις ρυθμίσεις μας.

 

Για να μην πουμε για τις τιμες ενός τέτοιου εξωφρενικά απλοικού οργάνου, που μπορουν να φτάσουν και εκατοντάδες χιλιάδες.

 

Τα ψηφιακά workstations από την άλλη προσομοιωνουν τα αναλογικά synths, τα βιολιά και φλάουτα, μεσω αναπαραγωγης δειγμάτων απο τα ορίτζιναλ όργανα ή modeling της ακουστικής συμπεριφοράς τους.

 

Γίνεται εύκολα αντιληπτο πως πρόκειται για διαφορετικά όργανα.

 

Οπότε, αν χρειάζεσαι ενα πολυ καλό αναλογικό μονοφωνικό συνθ, το Moog  είναι μια αξιοπιστη και δοκιμασμένη λύση.

 

Αν είσαι βιολιστής θα παρεις ενα βιολί καλής μαρκας.

 

Και αν είσαι ενορχηστρωτής, μουσικός πίστας, ή καλύπτεις πολλά ηχοχρώματα σε ενα συγκρότημα, θα παρεις workstation, σαφεστατα επειδή βολευει να μην κουβαλάς βιολιά, moog και πιάνα σε κάθε εμφάνιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Neeq μην μπερδευεσαι. Ενα μονοφωνικο synth ηταν μονοφωνικο λογω της αρχαιας τεχνολογιας της εποχης και οχι λογω...αποψης. Προχωρωντας τεχνολογικα αποκτησαμε και πολυφωνικα αναλογικα synths, αλλα με τιμες πολυ υψηλες, βλεπεις η πολυφωνια στα αναλογικα synths εχει πολυ μεγαλυτερο κοστος απ'οτι στα ψηφιακα.

 

Μιλαμε για πληκτροφορα οργανα εδω, οχι για βιολια ή φλαουτα. Το να βγαζεις ενα μονοφωνικο synth εν ετη 2012 με sound engine του 1969-70 και να το πουλας 3400 ευρω μονο σαν κακογουστο αστειο ακουγεται. Σε τετοια τιμη θα περιμενα απο την Moog να μη δουλευει τον κοσμακη και αν μη τι αλλο να δωσει στο Voyager μια σοβαρη πολυφωνια, μια και η τεχνολογια το επιτρεπει και ιδιαιτερα σε τετοια κατηγορια τιμης.

 

Ή, στην τελικη, να κρατησει το synth ως εχει, μονοφωνικο δηλαδη, και να το πουλησει σε τιμη αναλογη με τις πραγματικες προγραμματιστικες και ηχητικες δυνατοτητες του, και οχι σε τιμες μπουτικ ή τιμες που μονο vintage synths εχουν. Αυτο μεταφραζεται σε μια τιμη κατω των 1000 ευρω, και πολλα λεω. Αντε επειδη γραφει Moog απο πισω. Αλλα βλεπεις το να πουλας "μεγαλο" ονομα θελει και μεγαλη τιμη, προσθετει στο ολο παραμυθι.

 

Στην εξελικτικη πορεια των synths περασαμε απο τα αναλογικα στα ψηφιακα. Τα ψηφιακα synths ειναι_οσο και να μην γουσταρουν να το ακουνε μερικοι_ετη φωτος καλυτερα σε δυνατοτητες και ηχο. Οποιoς πει το αντιθετο απλα δεν εχει δει synth ουτε σε βιτρινα, ή εχει τεραστια αγνοια για το θεμα.

 

Το αν σου αρεσει εσενα ή εμενα το ταδε synth λογω του ηχου του δεν αποτελει αντικειμενικο κριτηριο για το ποσο καλο ειναι το synth. Και οταν λεμε "ποσο καλο ειναι το synth" εννοουμε κυριως τις προγραμματιστικες του δυνατοτητες στην παραγωγη νεων ηχων. Για synthesizer μιλαμε εδω, και αυτη ειναι η δουλεια του: να παραγει νεους ηχους. Το πως ακουγεται και αν μας αρεσει το τελικο αποτελεσμα ειναι εν μερει υποκειμενικος παραγοντας.

 

Ετσι αγοραζεις synths, κοιτωντας πρωτα και κυρια την sound engine του και μετα τον ηχο του. Αν θελει καποιος να σκασει 3400 για να αγορασει ενα μονοφωνικο synth που ειναι ικανο μονο για μερικες δεκαδες lead/bass ηχους, κανενα προβλημα, δικα του ειναι τα λεφτα, να παει να το αγορασει και να το χαιρεται.

 

Αλλα να ξερει γιατι το πηρε και κυριως, τι πηρε σε αυτη την τιμη, οταν την ιδια στιγμη στην αγορα με πολυ λιγοτερα αγοραζεις ενα workstation (που ειναι synth πρωτα και κυρια, μερικοι το "ξεχνανε" αυτο...) που πανω του μπορεις να γραψεις ενα ολοκληρωμενο αλμπουμ σε οποιοδηποτε μουσικο στυλ, περαν της δυνατοτητας να φτιαξεις χιλιαδες επι χιλιαδων νεων και πρωτογνωρων πολυπλοκων ηχων, κατι που κανενα αναλογικο synth δεν μπορει (λογω των περιορισμων της τεχνολογιας του) να κανει.

 

Φυσικα δεν σταματαμε να αγοραζουμε αναλογικα synths, ολοι γουσταρουμε τον ηχο πολλων αναλογικων synths του παρελθοντος ή και του σημερα, απλα να κοιταμε να μην αγοραζουμε "φυκια για μεταξωτες κορδελες".

Παρακατω 2 βιντεο απο ενα αναλογικο synth της εποχης μας, το Prophet 08 του Dave Smith. Το σκεφτομαι σοβαρα αρκετους μηνες τωρα να το αγορασω, ειμαι στο τσακ να το κανω.

Θα το αγορασω για 5 λογους:

 

1) Εχει πολυ καλη sound engine. 2) Ακουγεται υπεροχα, 3) Εχει φοβερο design, 4) Ειναι πολυφωνικο, 5) Η τιμη του ειναι-τουλαχιστον-τιμια (για να μη πω χαμηλη) για αυτα που προσφερει. Το μονο αρνητικο για μενα ειναι οτι δεν εχει ενσωματωμενα εφφε, αλλα αυτο τελος παντων λυνεται ευκολα με μια εξωτερικη μοναδα.

Κατα τα αλλα ειναι ενα υπεροχο αναλογικο synth που αξιζει τα λεφτα του.

 

Στα παρακατω demos ειναι συνδεδεμένο σε ενα Lexicon MX200 πολυεφφε.

 

 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε Waterfall-K αν και καταλαβαινω αυτο που λες ειναι λιγο πιστευω "τσιμπημενη" η αντιπαθεια σου προς τα MOOG λογω συγκεκριμενων ατομων/ου που επειδη πηρε ενα

VOYAGER (λιμιτεντ εντιτιον να'ουμ)

(ονοματα δεν λεμε συνειδησεις δε θιγουμε  ;D)  ηθελε να το βροντοφωναξει στις πλαγιες στους λοφους στις ραχουλες ποσο ανωτερο ειναι

 

πιστευω οτι μιας και ειμαστε ανθρωποι με παθος ( ;D) αμα ρωτησεις 10 ατομα θα σου πουνε 10 διαφορετικες απαντησεις... για το τι θελουν τι τους ανατριχιαζει απο ευχαριστηση και στο τελος που ξοδευουν τα λεφτα τους.

 

τωρα απο κει και περα οτι και ναχει καποιος η του αρεσει δεν του δινει το δικαιωμα να θεωρει τον εαυτο του παντογνωστη και παντοκρατορα....

(και σε αυτο μερικοι ανθρωποι .. χανουν)

 

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ειναι λιγο πιστευω "τσιμπημενη" η αντιπαθεια σου προς τα MOOG...

Παλι τα ιδια...

Δεν εχω καμια αντιπαθεια βρε Mamonu προς τα Moog, ελεος, η "αντιπαθεια" μου ειναι προς αυτους που δεν καταλαβαινουν οτι ζουμε πλεον στο 2012 και δεν μας σηκωνεται η τριχα στο ακουσμα ενος MiniMoog, αντιθετα μας σηκωνεται η τριχα οταν βλεπουμε τετοια synths να πωλουνται σε τιμες διαστημοπλοιου της NASA :-X και μερικους να προσπαθουν να μας πεισουν οτι τα synths αρχισαν απο και τελειωσαν στο MiniMoog! ::)

 

Κανενα προβλημα λοιπον με τα synths της Moog. Σαν ηχος μου αρεσουν αρκετα, τοσο που θα αγοραζα ανετα μια ρεπλικα του Memorymoog σε μια λογικη τιμη, ή ακομα και ενα Voyager (αν και δεν γουσταρω μονοφωνικa synths) αν χαμηλωναν την τιμη του σε νορμαλ_για αυτο το synth_επιπεδα, δηλ. max 1000 ευρω. Κι αυτη η τιμη λογω της ομολογουμενως πολυ καλης κατασκευης του, αντε και για το ονομα.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Θα είχε ενδιαφέρον εάν σε κάποιο Moog προσέθετε η εταιρία ένα ας πούμε sequencer,σαν αυτά που κουβαλανε τα workstations,ολοκληρωμένα sequencers με 16 κανάλια μπλα μπλα μπλα...

Από τεχνολογικής πλευράς, προηγούνται άλλα πράγματα όπως για παράδειγμα πολυχρωματικότητα και πολυφωνία. Τι να τα κάνεις τα κανάλια όταν δεν υπάρχουν τα δύο που προανέφερα; Τι θα παίξουν τα κανάλια; από μία νότα το καθένα;

 

Π.χ. η Yamaha με τα workstation της όπου εδώ και 15 χρόνια την βλέπουμε να δίνει μόλις 16 κανάλια στο sequencer.

Αν στα πρώτα 4 κανάλια αυτό που έγραψες δεν μοιάζει με μουσική, αλλάζεις επάγγελμα. Όπως καταλαβαίνεις η αναφορά μου δεν έχει να κάνει με σένα. Μην παρεξηγηθώ.

 

Ρέ μάστορα,εγώ θέλω 40 κανάλια για να έχω ελευθερία κινήσεων και πειραματισμών,τί με περιορίζεις στα 16 ?

40 midi κανάλια; Υπ'όψη ότι ένα ολοκληρωμένο midi block είναι 16 κανάλια. Επίσης το Midi πρωτόκολλο υποστηρίζει 16 midi κανάλια ανά bus line. Μετά αρχίζουν άλλα...

Γι'αυτό το σκοπό (πειραματισμό) υπάρχουν άλλα πράγματα, άλλα "μηχανάκια", άλλες τεχνικές.

Επίσης υπάρχουν hardware ή ακόμα και software sequencers με πολύ περισσότερα κανάλια. Για τους "μάστορες" υπάρχουν τα 2-3-4 sequencers σε συνδιασμό καθώς επίσης και τα γνωστά midi interfaces αν πρόκειται για software sequencers.

Να σε δώ όμως πως θα το σώσεις σαν Standard Midi File για το Live σου και ποιό μηχάνημα θα είναι αυτό που θα το αναπαράγει σωστά.

 

δηλαδή οι άλλες εταιρίες που δίνουν περισσότερα π.χ. alesis fusion 32midi+8audio Κανάλια,τί είναι,βλάκες?

Όχι.

ή η roland Που επιτέλους με το fantom g ξεπέρασε το φράγμα των 16.

Ούτε.

Παράδειγμα, για το Roland Fantom-G

 

16 parts (Internal) + 16 parts (External) + 2 parts (ARX) + 24 parts (Audio Track)

Το θέμα όμως δεν είναι τι έχει, το θέμα είναι τι μπορεί να κάνει Ο 'Χ' ΧΡΗΣΤΗΣ με αυτά που έχει το μηχάνημα.

 

Δηλαδή θα έγραφες ποτέ μία παραγωγή με ένα μόνο μηχάνημα;

Ακόμα κι εγώ που είμαι Rolandάκιας, όχι απλά δεν χρησιμοποιώ ένα Roland αλλά όχι μόνο Roland. Υπάρχουν και άλλα μηχανήματα, το καθένα αξιόλογο γι'αυτό που κάνει.

Πρόσφατα, χρησιμοποίησα Akai S-1000 και EMU Proteus-1/2 (αυτά δεν έχουν εφφέ) σε μιά παραγωγή που ήθελα. Είναι άσχημα μηχανήματα επειδή δεν έχουν sequencer ή ακόμα χειρότερα δεν έχουν εφφέ;

Για την ιστορία, ως sequencer χρησιμοποίησα ένα MC-80 και ένα Cakewalk Express παρακαλώ, ούτε καν Sonar LE. Τα audio γράφτηκαν σε ένα VS-2480 που δεν ξέρει να κάνει τίποτε άλλο από το να γράφει audio.

Για όσους γνωρίζουν, έχει γραφτεί δίσκος(οι) με ένα PRO-24 και ένα D-110 + τα φυσικά όργανα. Απλά τότε υπήρχαν άλλα ενδιαφέροντα.

 

Το ότι ένα μηχάνημα έχει 500 κανάλια Midi και 3000 κανάλια audio ούτε που με ενδιαφέρει. Στην ουσία είναι και παραμένει ένα synth κι ας γράφει super top multi workstation class A+.

Δεν με ενδιαφέρουν τα sequencer - nequencer - tequencer.

Με αυτό το πράμα (όπως θες ονόμασέ το) μπορώ να γράψω ΜΟΥΣΙΚΗ;

Δηλαδή, αν το Fantom, το Kronos, το Motif δεν είχαν sequencer, δεν θα ήταν καλά μηχανήματα;

Τότε, δεν ήταν καλά μηχανήματα τα Akai S-900/1000, τα Roland S-50/330/550, Roland D-50 και πάει λέγοντας.

Και μη μου πεις ότι το Korg M1 ήταν καλό μηχάνημα επειδή είχε sequencer!!!

 

Όλα τα άλλα είναι το κερασάκι στην τούρτα. Δεν λέω, καλά είναι αλλά δεν αγοράζεις ένα μηχάνημα γι'αυτά τα "κερασάκια" εκτός κι αν κατέχεις πολύ καλά, τόσο τον χειρισμό τους όσο και το σημείο χρήσης τους. Άσε που τα πληρώνεις και αυτά.

 

Αν θυμηθώ όμως ότι το gem sk880 Που κατέχω μου δίνει 16+16 κανάλια=32

με 64 νότες πολυφωνία!!!

και το SC-8850 ήταν 64 multitimbral με 128 νότες πολυφωνία, θα έπρεπε να έχει πάνω από 512 νότες πολυφωνία.

και το Fantom-G έχει 128 track sequencer για {(16 internal + 16 external) midi parts + 2 ARX parts + 24 audio parts}

και το Kronos έχει 9 μηχανές.

και το Yamaha έχει τα δικά του

και το Kurzweil επίσης τα δικά του

κλπ

κλπ

κλπ

Μεταξύ τους, επίδειξη δύναμης και ... τεχνογνωσίας.

Όμως, ο καθένας έχει - προσφέρει τον ήχο του, κάτι πολύ συγκεκριμένο και χαρακτηριστικό. Όχι όμως το sequencer, με την έννοια ότι δεν υπάρχει το προϊόν λόγω του sequencer.

 

ΚΑΙ 250.000 events στο sequencer,

συνολικά για τα 16 τραγούδια, αλλά και πάλι δεν μου λέει κάτι.

Εγώ σήμερα έχω μηχάνημα που διαβάζει sequences χωρίς όριο (*) ανά τραγούδι και με σύνδεση USB έως και 2TB.

(*)Μέχρι 4.2GE GigaEvents / SMF. Πρακτικά, αυτό δεν ωφελεί πουθενά. Είδες που αυτό σε αφήνει αδιάφορο; Και πως να μην σε αφήσει αδιάφορο, αφού στην ουσία είναι τόσο μεγάλο που καταντά να είναι άχρηστο.

 

με πιάνουν τα νεύρα μου που πετούσα λεφτά κάποτε στη yamaha με τα 16αράκια της.

Ενώ τώρα; Προσπάθησες ποτέ να γράψεις μουσική σε 16 midi track να δεις τι κάνεις;

Αν πάρεις ένα "σημερινό" μηχάνημα "σημερινής" τεχνολογίας, πάλι κάποιες απαιτήσεις θα έχεις από αυτό. Πάλι κάτι θα σου λείπει.

Το σίγουρο είναι ότι θα σου λείπει κάτι που έχει σχέση με την τεχνολογία και όχι με την μουσική. Γιά πρόσεξε τι κρύβει αυτό.

 

Πανάκριβη η yamaha για αυτά που δίνει,όσο τ'αξίζει ο κώλος του moog να τα ακούσει,τόσο τ'αξίζει και της yamaha. ;D

Η Moog, δεν κατασκευάζει workstations. Κατασκευάζει ένα-κάποια προϊόντα με συγκεκριμένο χαρακτήρα στον ήχο. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Γιατί ψάχνουμε να βρούμε στο Moog το sequencer της Roland, ή στο Gem την πολυφωνία της Korg, ή στο 88άρι arranger το κλαβιέ του V-Piano ?

Κάθε μηχάνημα είναι κατασκευασμένο για κάποιον σκοπό, για κάποιο target group. Από την άλλη, εάν είμαστε τόσο απαιτητικοί και λεπτολόγοι στην δουλειά μας (καλά κάνουμε), υπάρχουν dedicated - συγκεκριμένα μηχανήματα, το καθένα για συγκεκριμένη δουλειά με συγκεκριμένο δυνατότητες και πάνω απ'όλα συγκεκριμένο ηχόχρωμα.

Ή μήπως τα θέλουμε όλα τζάμπα και όλα σε ένα;

 

Άκουγα προηγουμένως τους "αναλογικούς" ήχους που βγάζει το motif xf και έφριξα.

Εγώ πάλι καθόλου που το άκουσα τετ-α-τετ. Εσύ πού το άκουσες;

 

Το gem μου καλύτερη μίμηση έχει στους αναλογικούς από τα Motif...

Σεβαστή η άποψή σου. Όχι ότι είναι κακό το Gem, μιά χαρά για το σκοπό που κατασκευάστηκε. Είπαμε, το καθένα είναι για διαφορετική δουλειά και με διαφορετικές ικανότητες.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τελικά, εκ της τροπής του thread, τείνω να συμπεράνω ότι οι ράτσες των πληκτράδων είναι δύο:

 

Α- Moog lovers

Β- Moog haters

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά, εκ της τροπής του thread, τείνω να συμπεράνω ότι οι ράτσες των πληκτράδων είναι δύο:

 

Α- Moog lovers

Β- Moog haters

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

ή

 

C) none of the above.  ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή

 

C) none of the above.  ;D

 

 

 

 

εκτος αν πεσει στα χερια μου κατι σαν και αυτο σε τιμη μιας τυροπιτας....

 

*900-series moog modules

391387_382727078461351_869927866_n.jpg.48b69963856fee96aea618fde404ad35.jpg

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ψηφιακα synths ειναι_οσο και να μην γουσταρουν να το ακουνε μερικοι_ετη φωτος καλυτερα σε δυνατοτητες και ηχο. Οποιoς πει το αντιθετο απλα δεν εχει δει synth ουτε σε βιτρινα, ή εχει τεραστια αγνοια για το θεμα.

 

Καλά, το σταματάω εδώ γιατι δε μπορω να διαλεξω καταλληλο fail poster.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου