Προς το περιεχόμενο

Clean Boost pedal


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορείς και με ποδαράκι  ;D

 

Της λιθάρας το volume knob τέρμα ανοιχτό.

Ένα απλό DIY πετάλι με ένα ποτ και ένα switch.

Kαι θα έχεις στην μία επιλογή να περνάει trye bypass και στην άλλη επιλογή να περνάει το σήμα από το ποτ το οποίο θα το έχεις ρυθμισμένο(το χαμίλωμα που θα κάνεις στο ποτ της κιθάρας) για να σου βγάλει καθαρό ή ότι άλλο τραβάει η ψυχή σου.

 

Την είπα την εξυπνάδα μου  ;D ;D ;D

+1

επίσης το pot μπορεί να αντικατασταθεί με foot pedal με μεγάλη διαδρομή, στο ελάχιστο της οποίας δεν θα ακούγεται τίποτε. Κάτι σαν "πετάλι έντασης". :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

...ή έναν ποδοδιακόπτη όπως αυτόν της Electroharmonix:

http://www.ehx.com/products/signal-pad

...τον οποίο θα έχει ρυθμίσει σε κάποιο attenuation του κανονικού του σήματος (πχ. στο 12 ο'clock), και μετά θα το απενεργοποιεί για να βρεθεί σε full tilt απέναντι στα διψασμένα για lead κοκορετσιές αλαλάζοντα πλήθη. Υπόψιν πως και αυτά που λέτε θα παρουσιάσουν τονικό πρόβλημα μεγαλούτσικου "tone suck" αν δεν χρησιμοποιεί buffer λόγω του loading που θα κάνει το passive κυκλωματάκι τους.

 

Όσο για τους ενισχυτές με λούπες και πολλαπλά κανάλια, εννοείται πως ουδεμία απώλεια της φυσικής, αγνής και παρθένας λαμπίλας δεν πραγματοποιήθηκε με το λανσάρισμά τους, αλλά απλά αυξήθηκε η πολυπλοκότητα του σετάπ ενός μέσου κιθαρίστα, που καθώς στην πλειοψηφία τους είναι γιούργια-στον-ταβλά-με-τα-κουλούρΓια τους λείπει η πείρα να το σετάρουν όπως πρέπει (σιγά το πράμα δηλαδής) ή που κλασσικά καθιστούν την guitar tech ζωή τους πολύ πιο περίπλοκη από όσο χρειάζεται, μπροστά στην ατέρμονη προσπάθεια να κάνουν αυτό το σετάπ τους πιο μαντάρα από όσο ήταν προηγουμένως.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ή έναν ποδοδιακόπτη όπως αυτόν της Electroharmonix:

http://www.ehx.com/products/signal-pad

 

 

+1

 

Και αν θέλει βαράει και ένα treble bleed στο ποτ του πεταλιού για να μην έχει απώλεια στα πρίμα του

 

treble_bleed.jpg

 

 

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για τους ενισχυτές με λούπες και πολλαπλά κανάλια, εννοείται πως ουδεμία απώλεια της φυσικής, αγνής και παρθένας λαμπίλας δεν πραγματοποιήθηκε με το λανσάρισμά τους, αλλά απλά αυξήθηκε η πολυπλοκότητα του σετάπ ενός μέσου κιθαρίστα, που καθώς στην πλειοψηφία τους είναι γιούργια-στον-ταβλά-με-τα-κουλούρΓια τους λείπει η πείρα να το σετάρουν όπως πρέπει (σιγά το πράμα δηλαδής) ή που κλασσικά καθιστούν την guitar tech ζωή τους πολύ πιο περίπλοκη από όσο χρειάζεται, μπροστά στην ατέρμονη προσπάθεια να κάνουν αυτό το σετάπ τους πιο μαντάρα από όσο ήταν προηγουμένως.

 

Do you know carol-ann amps????

Αν εχεις τα κουραγια διαβασε:

 

It's all about gain staging, every single gain stage in an amp has a finite amount of headroom.

Lets say you take a boost pedal in to the front of the amp. THe amount of actual volume boost available is limited by the gain stage that is operating the closest to its maximum before you add the boost. Lets me use our OD2 as a typical example of a 2 channel amp. THe clean channel has 2 preamp gain stages before the efx loop and the overdrive channel has 4 gain stages. If you put a boost pedal in to the front of the amp on the clean channel there is typically still a large amount of headroom available and you will most likely hear an actual volume boost as the pedal increases the signal level hitting those first stages, providing any further downstream stages such as the power amp or PI aren't running close to their limits at high output levels.

Now do the same on the OD channel and you will not hear a very large volume boost, this is because the overdrive stages are already being pushed past the limits of their headroom and any signal is just pushing the stages further into saturation as the waveform starts to get closer to a square wave. You will notice the compression increasing too, which is the main reason people use a boost pedal in to an already overdriven amp.

 

Now lets say we add a digital delay in to the front of the amp. On the clean channel it will operate pretty much as expected because there is still a nice amount of headroom available downstream (again providing the power amp stages aren't cranked). Do the same thing on the overdrive and the results are not what you may expect. THe reason for this is because you are already going beyond the headroom of the overdrive stages. Once you hit the headroom limit the volume can't increase, but the amount of overdrive and compression can. The initial note attack pushes the stages on the limit further in to overdrive and then the delay repeats that are usually at lesser signal level still push the stage past it's limit but may have less compression and overdrive because a subsequent stage now has more headroom. The effect is that the repeats seem to be the same volume as the initial note, sometimes actually louder because of the lessening compression. As the repeats trail they appear to get cleaner (but just as loud). Any noise from the processing inside the digital delay is also amplified and overdriven adding some weird overtones in to mix too. This isn't usually the effect desired, but as in anything artful it may legitimately be used for a specific effect. Because of that it's not good to say anything that won't damage something is 'wrong', it's just not what you might expect. I know players that uses that situation for effect. So you can't be black and white. In my experience an anolog delay is much more effective in the front of the amp if you want to get the short 'old school' delay sounds of yesteryear.

 

What the effect loop does is provide a split point, buffering and re-amplification between the preamp and power amp with a return stage that has plenty of headroom to handle the signal levels coming from effects. Typically time based effects are put in the effects loop to avoid the anomalies mentioned earlier and also to keep the gain structure, dynamic range and S/N ratio at optimum levels. However if you use the effect loops with a totally cranked amp, you will still witness the same situation as putting the delay in to the front of the amp because once again the headroom bottleneck is in front of the effects, not behind them.

 

One of the most common questions I get concerns modern rack delays/multi-efx and even some boutique delay and reverb pedals. These units often convert the entire signal in to digital, process it and convert it back to analog. On amps such as ours that have a serial loop this means your entire signal has come out of the send jack and by the time it has come back to the return jack has been converted from analog to digital and back to analog , often via a $1.00 chip that now dictates the entire dynamic range of a $3000 amp !!!! That's not the amps fault nor is it an issue with the amp !!!! Add to that bleeding of internal clock signals in to the audio. People ask me for recommendations all the time on delay and reverb pedals and are surprised when I tell them to buy units such as the Boss Units that even though the signal goes through analog buffers, the entire signal is not converted to digital, only a small proportion.

You can also buy devices to use with serial loops that basically do the same thing as a parallel loop so you can side chain effects while keeping the bypass signal much more intact.

Parallel loops are supposed to do this for you, but I have yet to come across a parallel loop that doesn't color the sound less than a serial loop with the appropriate devices in it.

The other aspect of loops is the effect of the frequency response due to cable capacitance. Keeping these cables as short as possible is recommended. Using low capacitance cable is all well and good but from my experience it does tend to make a high impedance cable sound like a a pan of frying fish if you move it around.

Bottom line, effects loops are a compromise. You gain some things at a small loss of others. Any builder that tells you their effect loop doesn't color the tone is either lying of is operating in a parallel universe that doesn't follow our laws of physics.

Personally I have embraced the loop and even though you may not have any cables attached, your entire signal still goes through it. Basically it's become part of the entire gain staging of the design. If I do build an amp without a loop I find myself making changes in order to try to replicate the effects of those 2 extra stages.

The only true way to preserve your complete tone and use time based effects is to use dedicated wet / dry rig, but for most of us playing in clubs etc that's just a major pain in the ass and won't make you very popular with too many sound guys. Plus you look like a totally pretentious idiot with a ton of gear taking up the entire stage

 

Hope that helps describe what's actually happening inside your amp.

 

Eιδικα αν η λουπα ειναι tube-driven εκει να δεις αλλοιωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1

 

Και αν θέλει βαράει και ένα treble bleed στο ποτ του πεταλιού για να μην έχει απώλεια στα πρίμα του

 

treble_bleed.jpg

 

 

 

To θεματακι με το treble bleed mod(ειχα του suhr) ειναι πως η ενταση δε πεφτει τοσο...αλλα μειωνεται το gain...ποτε ωστοσο στο σημειο να καθαριζει...

χανει λιγο και απο την εξοδο ο μαγνητης αλλα κερδιζεις πολλες "θεσεις" σε crunch ρυθμιση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To θεματακι με το treble bleed mod(ειχα του suhr) ειναι πως η ενταση δε πεφτει τοσο...αλλα μειωνεται το gain...ποτε ωστοσο στο σημειο να καθαριζει...

χανει λιγο και απο την εξοδο ο μαγνητης αλλα κερδιζεις πολλες "θεσεις" σε crunch ρυθμιση...

 

Άμα θέλει να ρίξει κι'άλλο την ένταση μπορεί να αλλάξει την αντίσταση σε μία μεγαλύτερης τιμής,ανάλογα πόσο πολύ θέλει τόσο πιο μεγάλη αντίσταση.

 

Πιστεύω πως θα βγεί και πιό καθαρός ο ήχος αν μεγαλώσει την αντίσταση και αυτό γιατί με την αντίσταση που τοποθετούμε στην ουσία κάνουμε ένα bypass την είσοδο με την έξοδο (ακριανό-μεσαίο ποδαράκι)απλά λόγο της αντίσταση το bypass είναι "μερικό" οπότε όσο πιο μικρή αντίσταση τόσο πιο πολύ κοντεύει το εντελώς bypass.

 

Οπότε όσο πιο bypass τόσο πιό πολύ ενώνεται το σήμα της εισόδου με της εξόδου με αποτέλεσμα το full σήμα και ότι άλλο περιέχει το full σήμα λενα από αυτά είναι η παραμόρφωση.

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@blackie: μέχρι ενός σημείου πάει καλά, αλλά μετά εξελίσσεται σε μια εντελώς διαστρεβλωμένη και corksniffer-bullshitty απόπειρα απόδοσης της πραγματικότητας (τα διάφορα ιντερνετικά "ευαγγέλια" συνήθως το έχουν αυτό και προκαλούν μεγάλη παραπληροφόρηση - σπάνια αξίζουν πίσω από τον μανδύα τoυ expert authority που φέρουν). Για να κάτσω να το σχολιάσω όμως θα ξεφύγουμε πολύ offtopic. Aς το μεταφέρουν οι μοδουλάτορες σε άλλο τόπικ και βλέπουμε.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς και με ποδαράκι  ;D

 

Της λιθάρας το volume knob τέρμα ανοιχτό.

Ένα απλό DIY πετάλι με ένα ποτ και ένα switch.

Kαι θα έχεις στην μία επιλογή να περνάει trye bypass και στην άλλη επιλογή να περνάει το σήμα από το ποτ το οποίο θα το έχεις ρυθμισμένο(το χαμίλωμα που θα κάνεις στο ποτ της κιθάρας) για να σου βγάλει καθαρό ή ότι άλλο τραβάει η ψυχή σου.

 

Την είπα την εξυπνάδα μου  ;D ;D ;D

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=193813

 

οριστε ;)

 

το εχω ακομα και δουλευει φανταστικά

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.noiz.gr/index.php?topic=193813

 

οριστε ;)

 

το εχω ακομα και δουλευει φανταστικά

 

Άνα γειά σου  ;)

 

Άλλοι ούτε led βάζουν οπότε ούτε μπαταρία ούτε αντίσταση

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου