Προς το περιεχόμενο

Βελτιωση δεξιου χεριου (πενας)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η πένα είναι για τους φλώρους  ;D

 

 

 

Υ.Γ. Από τότε που μελέτησα (αρκετά μπορώ να πω) το speed mechanics for lead ( ντρέπομαι το ομολογώ  :-[  ;D αλλά ήταν και φρέσκο- φρέσκο τότε  ;D , και άλλες εποχές, αν δεν είχε η κιθάρα floyd, διπλούς και 24 τάστα την πέταγες  ;D), από τότε λοιπόν καταστράφηκα  ;D το 90% της προσπάθειας που κάνω για να παίξω είναι το να ΜΗΝ ξεκινήσω τα μπούρδου μπούρδου και όποιον πάρει ο χάρος  ;D και μας λέει ο φίλος ότι το έβγαλε και έχει πρόβλημα με την πένα; Ούτε το εξώφυλλο δεν είδε ζωγραφιστό  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 134
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η πένα είναι για τους φλώρους  ;D

 

 

 

Υ.Γ. Από τότε που μελέτησα (αρκετά μπορώ να πω) το speed mechanics for lead ( ντρέπομαι το ομολογώ  :-[  ;D αλλά ήταν και φρέσκο- φρέσκο τότε  ;D , και άλλες εποχές, αν δεν είχε η κιθάρα floyd, διπλούς και 24 τάστα την πέταγες  ;D), από τότε λοιπόν καταστράφηκα  ;D το 90% της προσπάθειας που κάνω για να παίξω είναι το να ΜΗΝ ξεκινήσω τα μπούρδου μπούρδου και όποιον πάρει ο χάρος  ;D και μας λέει ο φίλος ότι το έβγαλε και έχει πρόβλημα με την πένα; Ούτε το εξώφυλλο δεν είδε ζωγραφιστό  ;D ;D ;D

paul gilbertino!!!!

χαχαχαχαα ωραιος..

φυσικα εαν ο φιλος θελει μα γινει master picker υπαρχει και αυτο...

η μηπως ειναι πολυ μεταλ;;;;;;;;;;;;;;;

http://www.thewizardofshred.com/

metal και φραπε!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Πάνο, όπως "γνωρίζεις" το πρόβλημα (αλλά δεν το κατανοείς πραγματικά), έτσι γνωρίζεις ο ίδιος και την λύση του (την γράφεις, αλλά λίγο "κρυμμένη", πράγμα που με οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα).

Ας δούμε τι γράφεις.

1. Εχω προβλημα με τα runs(πχ 3notes per strings).

Δεν εχω θεμα με την πενα γενικα.

 

2. Αν κατσω να μελετησω σχετικα πατερνακια,βλεπω full βελτιωση η οποια φευγει ομως μετα,γιατι

 

3. δεν σκεφτομαι μεσα μου στον αυτοσχεδιασμο να παιζω τοσο αυστηρα τεχνικες φρασεις.Σαν να μην με παει η πενα οταν παιζω.

 

4. Σαν να μην μπορω να ακουσω εκ των προτερων αυτο που θελω να παιξω.

Το πρόβλημά σου ξεκινάει (και το ξέρεις) από το 4.

 

Από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, κατά την στιγμή του αυτοσχεδιασμού (που έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτεται κάποιος όταν παίζει, απλά παίζει) 3., δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η "μαγική" επικοινωνία του αυτιού με τα δάχτυλα (και των δύο χεριών), που επιτυγχάνεται όταν κάποιος παίζει αυτά που ακούει χωρίς να σκέφτεται.

 

Κατά συνέπεια, 3. όταν μελετάς "πατερνάκια", ακούς "πατερνάκια", που όμως δεν σου χρησιμεύουν κατά την διάρκεια του αυτοσχεδιασμού, κι αν τα αναπαράγεις παίζοντας, είναι σίγουρα (και αυτό το ξέρεις επίσης) κακό.

 

Έτσι όταν "έχεις πρόβλημα" με τα "runs(πχ 3notes per strings)", κατά τον αυτοσχεδιασμό, σημαίνει ότι τα δάχτυλά σου στηρίζονται σε patterns που έχουν "εσωτερικεύσει", αλλά το αυτί σου δεν ακολουθεί (και σωστά), θέλοντας κάτι άλλο που τα δάχτυλα δεν έχουν συνηθήσει.

 

Δεν υπάρχει χρονική συνοχή και επικοινωνία αυτιού-εγκεφάλου-συναισθήματος, με το υπόλοιπο νευρικό σύστημα που "οδηγεί" τα δάχτυλα.

 

Γνώμη μου, δούλεψε πάνω στους ήχους.

Θα πρέπει κάποια στιγμή τα δάχτυλά σου να "ξέρουν από μόνα τους" τι ήχο θα βγάλουν πατώντας ένα τάστο και ταυτόχρονα χτυπώντας την χορδή.

 

Μόνο τότε η μουσική μέσα σου θα είναι "ένα"και δεν θα σε νοιάζει τι θα παίξεις, απλώς θα παίζεις.

Πολλές φορές δεν θα ξέρεις ούτε καν τι παίζεις, αλλά δεν θα έχει πια σημασία.

 

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα ξέρεις ήδη, απλά δεν τα έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Πάνο, όπως "γνωρίζεις" το πρόβλημα (αλλά δεν το κατανοείς πραγματικά), έτσι γνωρίζεις ο ίδιος και την λύση του (την γράφεις, αλλά λίγο "κρυμμένη", πράγμα που με οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα).

Ας δούμε τι γράφεις.Το πρόβλημά σου ξεκινάει (και το ξέρεις) από το 4.

 

Από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, κατά την στιγμή του αυτοσχεδιασμού (που έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτεται κάποιος όταν παίζει, απλά παίζει) 3., δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η "μαγική" επικοινωνία του αυτιού με τα δάχτυλα (και των δύο χεριών), που επιτυγχάνεται όταν κάποιος παίζει αυτά που ακούει χωρίς να σκέφτεται.

 

Κατά συνέπεια, 3. όταν μελετάς "πατερνάκια", ακούς "πατερνάκια", που όμως δεν σου χρησιμεύουν κατά την διάρκεια του αυτοσχεδιασμού, κι αν τα αναπαράγεις παίζοντας, είναι σίγουρα (και αυτό το ξέρεις επίσης) κακό.

 

Έτσι όταν "έχεις πρόβλημα" με τα "runs(πχ 3notes per strings)", κατά τον αυτοσχεδιασμό, σημαίνει ότι τα δάχτυλά σου στηρίζονται σε patterns που έχουν "εσωτερικεύσει", αλλά το αυτί σου δεν ακολουθεί (και σωστά), θέλοντας κάτι άλλο που τα δάχτυλα δεν έχουν συνηθήσει.

 

Δεν υπάρχει χρονική συνοχή και επικοινωνία αυτιού-εγκεφάλου-συναισθήματος, με το υπόλοιπο νευρικό σύστημα που "οδηγεί" τα δάχτυλα.

 

Γνώμη μου, δούλεψε πάνω στους ήχους.

Θα πρέπει κάποια στιγμή τα δάχτυλά σου να "ξέρουν από μόνα τους" τι ήχο θα βγάλουν πατώντας ένα τάστο και ταυτόχρονα χτυπώντας την χορδή.

 

Μόνο τότε η μουσική μέσα σου θα είναι "ένα"και δεν θα σε νοιάζει τι θα παίξεις, απλώς θα παίζεις.

Πολλές φορές δεν θα ξέρεις ούτε καν τι παίζεις, αλλά δεν θα έχει πια σημασία.

 

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα ξέρεις ήδη, απλά δεν τα έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.

RESPECT τα σέβη μου
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Πάνο, όπως "γνωρίζεις" το πρόβλημα (αλλά δεν το κατανοείς πραγματικά), έτσι γνωρίζεις ο ίδιος και την λύση του (την γράφεις, αλλά λίγο "κρυμμένη", πράγμα που με οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα).

Ας δούμε τι γράφεις.Το πρόβλημά σου ξεκινάει (και το ξέρεις) από το 4.

 

Από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, κατά την στιγμή του αυτοσχεδιασμού (που έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτεται κάποιος όταν παίζει, απλά παίζει) 3., δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η "μαγική" επικοινωνία του αυτιού με τα δάχτυλα (και των δύο χεριών), που επιτυγχάνεται όταν κάποιος παίζει αυτά που ακούει χωρίς να σκέφτεται.

 

Κατά συνέπεια, 3. όταν μελετάς "πατερνάκια", ακούς "πατερνάκια", που όμως δεν σου χρησιμεύουν κατά την διάρκεια του αυτοσχεδιασμού, κι αν τα αναπαράγεις παίζοντας, είναι σίγουρα (και αυτό το ξέρεις επίσης) κακό.

 

Έτσι όταν "έχεις πρόβλημα" με τα "runs(πχ 3notes per strings)", κατά τον αυτοσχεδιασμό, σημαίνει ότι τα δάχτυλά σου στηρίζονται σε patterns που έχουν "εσωτερικεύσει", αλλά το αυτί σου δεν ακολουθεί (και σωστά), θέλοντας κάτι άλλο που τα δάχτυλα δεν έχουν συνηθήσει.

 

Δεν υπάρχει χρονική συνοχή και επικοινωνία αυτιού-εγκεφάλου-συναισθήματος, με το υπόλοιπο νευρικό σύστημα που "οδηγεί" τα δάχτυλα.

 

Γνώμη μου, δούλεψε πάνω στους ήχους.

Θα πρέπει κάποια στιγμή τα δάχτυλά σου να "ξέρουν από μόνα τους" τι ήχο θα βγάλουν πατώντας ένα τάστο και ταυτόχρονα χτυπώντας την χορδή.

 

Μόνο τότε η μουσική μέσα σου θα είναι "ένα"και δεν θα σε νοιάζει τι θα παίξεις, απλώς θα παίζεις.

Πολλές φορές δεν θα ξέρεις ούτε καν τι παίζεις, αλλά δεν θα έχει πια σημασία.

 

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα ξέρεις ήδη, απλά δεν τα έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.

Respect κι από μένα...

Η απάντηση αυτή τα λέει όλα. Δώσε βάση φίλε Λύδιε και δεν θα χάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κυριοι, καλησπερα. Ειμαι νεος στο forum, επιτρεψτε μου να πω και εγω μια γνωμη για το θεμα.

Η αμεσοτητα στον αυτοσχεδιασμο προυποθετει το οτι οταν παιζουμε δεν σκεφτομαστε πως να κανουμε κατι, αλλα ακουμε/φανταζομαστε αυτο το κατι και στη συνεχεια το κανουμε. Η μελετη που κανουμε για να προετοιμαστουμε γι αυτο, και οσον αφορα στο θεμα της τεχνικης,

εχει να κανει με το να εξοικειωθουμε με τις κινησεις που ειναι απαραιτητες για να παιξουμε ο,τι ειναι να παιξουμε σε τετοιο βαθμο ωστε, οταν ερθει η ωρα και σε πραγματικο χρονο, οι κινησεις αυτες να γινονται μηχανικα. Ετσι, η προσοχη μας μπορει να ειναι στραμμενη στις μουσικες ιδεες αυτες καθ'αυτες, στο interaction με τους αλλους μουσικους κλπ. Αυτη η εξοικειωση χτιζεται με την επαναληψη και αυτος ακριβως ειναι ο λογος που οι δασκαλοι μας βαζουν-η εμεις οι ιδιοι τους εαυτους μας-σε μια συγκεκριμενη ρουτινα.

Τωρα, γνωμη μου ειναι πως αυτη η ρουτινα μπορει και πρεπει, κατα το μεγαλυτερο μερος,να σχετιζεται με το μουσικο υλικο που μας ενδιαφερει, μας αφορα και μας συγκινει. Οτιδηποτε μπορει να χρησιμοποιηθει σαν pattern...μια φραση απο σολο του Vai, ενα line του

Charlie Parker, ενα περασμα για φλαουτο απο την Ιεροτελεστια της Ανοιξης, κατι απο ενα κομματι που εχουμε να παιξουμε στην αυριανη προβα, κατι που εσυ θα βγαλεις, φιλε Λυδιε, οτιδηποτε σου κανει κουκου...Με απλα λογια, χτισε την μελετη σου γυρω απο πραγματα που εχουν σημασια για σενα.Επενδυσε σε αυτα. Δεν υπαρχει αλλος τροπος, κατα την ταπεινη μου γνωμη.

Κατι ακομα...δεν ξερω πως μελετας αυτοσχεδιασμο, αλλα προσωπικα εχω βρει παρα πολυ χρησιμη την μελετη με συγκεκριμενους στοχους η περιορισμους. Δηλαδη, και σε σχεση με τα παραπανω, η επι τουτου και με το στανιο χρηση των patterns που πριν μελετησες μηχανικα, ωστε να εξασκηθεις στην ανακληση τους σε πραγματικο χρονο, μεσα σε διαφορετικα αρμονικα περιβαλλοντα και να βρεις πραγματικα μουσικες χρησεις γι αυτα.

 

Και... κατι ακομα...το βιβλιο του Stetina, αν και οχι στυλιστικα τοσο του γουστου μου, εχει αναμφισβητητα μεθοδολογια. Σιγουρα καποιος μπορει να το προσεγγισει αφαιρετικα, κρατωντας την μεθοδο και αλλαζοντας τις νοτες...

 

Και, ακομα δυο πραγματακια...αφουγγρασου τον ηχο που ακους μεσα σου, εισαι σιγουρος πως ειναι αποτελεσμα μονο πενας?

Δεν ειμαι σιγουρος πως καταλαβαινω απολυτα τι εννοεις οταν λες 3notes/string...αλλα στην

πραγματικοτητα ειναι ενας τροπος να χαρτογραφησεις την ταστιερα. Εχει τρομερη δυναμικη, αλλα δεν ειναι ο μονος, ουτε παντα ο πιο ενδεδειγμενος. Κι οπως ολοι οι αλλοι τροποι, ειναι απλα ενας χαρτης.

 

Αλλο ο χαρτης, αλλο το ταξιδι, ναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγώ 2 πράγματα θα ήθελα να πω,δίχως να μπω στη διαδικασία να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με κάποιον,απλά θα δώσω τη δική μου οπτική στο θέμα,χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαι κάποιος ειδικός στις picking techniques.Όταν πρωτοξεκίνησα να ασχολούμαι σοβαρά με την ηλεκτρική κιθάρα έπαιζα κάθε μέρα για ώρες τα patterns που μου έδινε και εξακολουθεί να μου δίνει ο καθηγητής μου.Όταν άρχισα να νιώθω μια σχετική άνεση με τα χέρια μου,είδα ότι είχα πρόβλημα να αυτοσχεδιάσω,γιατί ναι μεν τα χέρια μπορούσαν και το μυαλό είχε ιδέες,αλλά εξακολουθούσα να μένω κολλημένος στα patterns και στις ασκήσεις.Το πρόβλημά μου λύθηκε ακούγοντας συνέχεια τους αγαπημένους μου κιθαρίστες,προσπαθώντας πλέον να καταλάβω τι παίζουν,πώς και γιατί.Άρχισα έτσι να μετατρέπω τα patterns σε αυτούσιες φράσεις και πλέον είμαι πολύ πιο άνετος και χαλαρός στο παίξιμό μου,όσον αφορά το soloing μέρος!Just my 2 cents! :)

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις.

 

Το θεμα μου ειναι στα runs,γιατι πολυ απλα ακουγεται ΑΣΧΗΜΑ.

Γιατι αν ακουγονταν τα μπιμπλικια ομορφα θα τα επαιζα.

Ομως η ασχημια καποιες φορες πρεπει να αντανακλαται στον αυτοσχεδιασμο.

Και για αυτο το λογο υπαρχουν και τα σχετικα ειδη που την αντανακλουν.

 

Οπως επισης,η επιθετικοτητα πρεπει να βγαινει με καποιο τροπο και στα runs.

 

Μου κανει εντυπωση να μπορω να παιξω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ κομματια σαν cover με πολυ δυσκολοτερες τεχνικες απο το shredding<και εκει να κολλαω .

 

Τα 3notes per string ακουγονται ΑΣΧΗΜΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Γιαυτο πρεπει να παιζεις και λιγο διαγωνια,για οσος καταλαβαινουν τι εννοω.

 

 

 

Θα μπορουσα να παραθεσω και ενα βιντεο που εχω Live στο youtube για να δειτε τι λεω,απλα φοβαμαι μην με ξερει κανεις εδω .

Γιαυτο πρεπει να παιζεις και λιγο διαγωνια,για οσος καταλαβαινουν τι εννοω.

 

Only those that want to rob you,make mystery of things.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημά μου λύθηκε ακούγοντας συνέχεια τους αγαπημένους μου κιθαρίστες,προσπαθώντας πλέον να καταλάβω τι παίζουν,πώς και γιατί.Άρχισα έτσι να μετατρέπω τα patterns σε αυτούσιες φράσεις και πλέον είμαι πολύ πιο άνετος και χαλαρός στο παίξιμό μου,όσον αφορά το soloing μέρος!Just my 2 cents! :)

 

+1

 

Η ασκήσεις δεν είναι ντε και καλά μόνο κλίμακες ή ότι άλλο πει ο καθηγητής.

 

Όπως είπα στο προηγούμενο μνμ έκανα ασκήσεις ακόμα και σε απλά ρυθμικά από μπαλάντες.

 

Καλές είναι οι ταμπλατούρες αλλά χρειάζεται και η αυτοσχεδίαση,μπορείς και δεις πως παίζει ο άλλος μέσα από βίντεο.

 

Εγώ ήμουν της άποψης να τα μαθαίνω χωρίς ταμπλατούρες κτλ και ήταν μεγάλο λάθος,όλα χρειάζονται(προσωπική άποψη).

 

 

 

Θα μπορουσα να παραθεσω και ενα βιντεο που εχω Live στο youtube για να δειτε τι λεω,απλα φοβαμαι μην με ξερει κανεις εδω .

Γιαυτο πρεπει να παιζεις και λιγο διαγωνια,για οσος καταλαβαινουν τι εννοω.

 

 

Ανέβασέ το και μην σκας για τα υπόλοιπα

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου