Προς το περιεχόμενο

David Byrne: 'The internet will suck all creative content out of the world'


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Πράγματι είναι από τα ωραιότερα χωριά που έχω δει στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν θυμάστε τα πλακόστρωτα που είχαν ένθετα πλακίδια με ανάγλυφα σχέδια. Επίσης το νεκροταφείο που είναι γεμάτο γλυπτά. Είναι από μόνο του ένα τρομερό μουσείο.

Είναι πολύ συγκινητική ιστορία. Την έμαθα πολύ μεγαλύτερος. Πάντως στον Πύργο με τόση λαξεμένη πέτρα, εύκολα την τρως την πετριά!  ;)

 

Είναι απίστευτο μέρος.

Όταν πήγα είπα αυτολεξεi τα κάτωθι:

"Εδώ θα έρθω και θα γράψω 3 δίσκους.....δύο χρυσούς και έναν πλατινένιο"  ;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 365
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Υ.Γ.: Για να συνεχίσουμε το διάλογο πρέπει να κάνω κάτι επαναλήψεις...  ;D

 

Κάτι διπλά ολοκληρώματα που είχα ετοιμάσει να τα αφήσω για μετά τότε;  ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 sfacu

Δε θα μπορούσα να το αναλύσω καλύτερα!

 

"Καλλιτέχνης" είναι ο ασκών μία (ή και περισσότερες) εκ των καλών τεχνών.

Για να ορίσουμε λοιπόν τον καλλιτέχνη , πρέπει πρώτα να ορίσουμε τι είναι «καλή τέχνη». ;D ;D

 

 

Σωστός!

 

 

"Δυστυχώς ή ευτυχώς η Φουρέιρα έχει μια κάποια καριέρα και ο κόσμος την ακούει. Την θεωρώ καλή ως πρός το αποτέλεσμα; Όχι. Είναι καλλιτέχνης; Είναι"

 

Καλλίπυγος είναι, καλλιτέχνης όχι... ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι είναι από τα ωραιότερα χωριά που έχω δει στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν θυμάστε τα πλακόστρωτα που είχαν ένθετα πλακίδια με ανάγλυφα σχέδια. Επίσης το νεκροταφείο που είναι γεμάτο γλυπτά. Είναι από μόνο του ένα τρομερό μουσείο.

Είναι πολύ συγκινητική ιστορία. Την έμαθα πολύ μεγαλύτερος. Πάντως στον Πύργο με τόση λαξεμένη πέτρα, εύκολα την τρως την πετριά!  ;)

 

Πράγματι ακόμα κι εγώ που τα έχω σιχαθεί τα ξερονήσια, αυτό το χωριό το γουστέρνω πολλάν ;D Μάλιστα έχω και ένα πελάτη απέναντι από το μουσείο Χαλεπά, ο οποίος είναι επίσης αξιοθέατο, μαζί με το μαγαζί του, αφού έχει κρατήσει σε φωτογραφίες και κείμενα όλη την ιστορία της οικογενειακής επιχειρήσης από πάππου προς πάππου στη κατεργασία της λαμαρίνας για κατασκευή χρηστικών προιόντων.

 

Για όσους δεν πρόκαμαν να πάνε στο Πύργο Τήνου, μια επίσκεψη στο 1ο νεκρτοταφείο, είναι σα να περιδιαβαίνεις ένα μουσείο γλυπτικής απ τα λίγα. Γενικά η επίσκεψη σε νεκροταφείο είναι διδακτική.......... 8) ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι διπλά ολοκληρώματα που είχα ετοιμάσει να τα αφήσω για μετά τότε;  ;D

Θεωρία συνόλων έχω να κάνω 30 χρόνια σχεδόν (Α΄ή Β' γυμνασίου πρέπει να ήταν) αλλά διαπίστωσα ότι κάτι θυμάμαι (βοήθησε και ο γούγλης).

 

Ολοκληρώματα δεν έχω κάνει ποτέ. Τελευταία ευκαιρία να πάει ο γιος μου πρώτη δέσμη τεχνολογική κατεύθυνση, μπας και τα μάθω παρέα του. Βέβαια, είναι τεσσάρων.  ;D

 

Παναπεί, αν αργήσω, φάτε ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eνδιαφέρουσα συζήτηση με καλή ανταλλαγή απόψεων.

 

Αν προσπεράσουμε το γεγονός ότι ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός ψώνιων αυτοπροσδιορίζονται ως καλλιτέχνες, ο ορισμός του theoctapus - που βασίζεται στον ετεροπροσδιορισμό με αποκλειστικό κριτήριο την ευρεία αποδοχή του κοινού και τα εισοδήματα που αυτή συνεπάγεται - εμένα με προβληματίζει ιδιαίτερα. Η δική μου ένσταση είναι ότι η καλλιτεχνία δεν μπορεί και δεν πρέπει να ταυτίζεται με μία επαγγελματική ιδιότητα. Δεν είναι ότι όποιος νιώθει καλλιτέχνης θα πάει στην εφορία να κάνει έναρξη επαγγέλματος "καλλιτέχνη", δεν υπάρχει καν τέτοιος κωδικός και ευτυχώς γι' αυτό.

 

Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα που χρησιμοποιήθηκε νωρίτερα, θα προσδιόριζα τον Χατζιδάκι ως μουσικοσυνθέτη και την Φουρεϊρα ως ερμηνεύτρια-τραγουδίστρια. Το ποιός από τους δύο είναι καλλιτέχνης, για μένα είναι τελείως διαφορετικό ζήτημα και σίγουρα δεν σχετίζεται με τη δυνατότητα βιοπορισμού και αναγνώρισης του υποκειμένου της καλλιτεχνίας.

 

Όπως εγώ αντιλαμβάνομαι τον όρο, η καλλιτεχνία είναι μία ιδιαίτερη πνευματική-διανοητική κατάσταση που συναντάται σε ορισμένους ανθρώπους και τους οδηγεί στη δημιουργία έργων κάποιου διαμετρήματος. Από εκεί και πέρα δεν έχω κανένα πρόβλημα να αναγνωρίσω ότι οι διάφοροι bieber, φουρεϊρα, ηλιάδη, πάολα είναι τραγουδιστές, χορευτές, διασκεδαστές, showmen (-women), τηλεοπτικοί αστέρες και μάλιστα ιδιαίτερα πετυχημένοι, αφού βγάζουν και πολλά λεφτά από αυτό που κάνουν. Αυτό ορίζω ως επάγγελμα τους. Το αν είναι καλλιτέχνες είναι μία άλλη συζήτηση και αφορά αποκλειστικά στην αισθητική αποτίμηση των δημιουργημάτων του πνεύματός τους και όχι στον αριθμό των followers που έχουν στο twitter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ολοκληρώσω τη σκέψη μου...

 

Μία ακόμα αντίφαση που βρίσκω στη συλλογιστική του theoctapus, είναι το γεγονός ότι θεωρεί προσβλητικό τον αυτοπροσδιορισμό των άσημων καλλιτεχνών απέναντι στους "πραγματικούς" καλλιτέχνες. Που πολλοί από αυτούς τους άσημους μπορεί να είναι άσημοι γιατί δεν βρήκαν τις πρόσφορες συνθήκες αναγνώρισης ή απλά από σεμνότητα επέλεξαν να μην εκθέσουν ευρέως το έργο τους. Από την άλλη δεν θεωρείται προσβλητική προς τους "πραγματικούς" καλλιτέχνες η απόδοση του ίδιου όρου σε πρόσωπα όπως η Πάολα, μόνο και μόνο επειδή βιοπορίζεται από τη δραστηριότητά της (την αναφέρω ως παράδειγμα αδιαμφισβήτα σκουπιδοέργου που εκφράζει);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν προσπεράσουμε το γεγονός ότι ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός ψώνιων αυτοπροσδιορίζονται ως καλλιτέχνες, ..... τους και όχι στον αριθμό των followers που έχουν στο twitter.

 

Αν και αντιλαμβάνομαι απόλυτα το συγκεκριμένο σκεπτικό και φυσικά θα πρέπει να ομολογήσω ότι έχει λογική βάση, ο λόγος για τον οποίο το αποφεύγω είναι γιατί για να δουλέψει απαιτεί την χρήση αισθητικών κριτηρίων. Ως γνωστόν οποτεδήποτε εμπλέκεται η αισθητικη σε κριτική και ανάλυση καλλιτεχνικών θεμάτων η πιθανότητα να παραχθεί κάποιο συμπέρασμα είναι εξαιρετικά μικρή. Εξάλλου τα παραδείγματα τύπου bieber, φουρεϊρα δεν βοηθούν σε κάτι αφού πρόκειται για περιπτώσεις τραβηγμένες.

 

Αν λοιπόν αφαιρέσει κανείς την αισθητική απ' την εξίσωση εύκολα θα διαπιστώσει ότι τα πράγματα γίνονται πιο ξεκάθαρα.

 

Επίσης καταλαβαίνω ότι με τις απόψεις που εκφράζω εδώ μάλλον χτυπάω και κάποιες ευαίσθητες χορδές. "Τι μας λέει τώρα αυτός" θα πείτε "ότι δεν είμαι καλλιτέχνης;". Και να μην το πείτε ακριβώς έτσι κάπως παρόμοια θα το έχετε σκεφτεί  :) Κατά βάθος όλοι όσοι ασχολούνται με την τέχνη θέλουν να αποκαλούνται ή έστω να νιώθουν καλλιτέχνες. Όταν λοιπόν έρθει κάποιος και τους πεί ότι δεν είναι τόσο απλό, εε δεν είναι και τόσο εύκολο να το χωνέψουν, έτσι δεν είναι;  :)

 

Μία ακόμα αντίφαση που βρίσκω στη συλλογιστική του theoctapus, είναι το γεγονός ότι θεωρεί προσβλητικό τον αυτοπροσδιορισμό των άσημων καλλιτεχνών απέναντι στους "πραγματικούς" καλλιτέχνες. Που πολλοί από αυτούς τους άσημους μπορεί να είναι άσημοι γιατί δεν βρήκαν τις πρόσφορες συνθήκες αναγνώρισης ή απλά από σεμνότητα επέλεξαν να μην εκθέσουν ευρέως το έργο τους. Από την άλλη δεν θεωρείται προσβλητική προς τους "πραγματικούς" καλλιτέχνες η απόδοση του ίδιου όρου σε πρόσωπα όπως η Πάολα, μόνο και μόνο επειδή βιοπορίζεται από τη δραστηριότητά της (την αναφέρω ως παράδειγμα αδιαμφισβήτα σκουπιδοέργου που εκφράζει);

 

Το ξεκαθάρισα νομίζω ότι δεν αναφέρομαι σ' αυτές τις περιπτώσεις που λες. Αν είσαι σεμνός δεν μπορείς να είσαι προσβλητικός. Όμως αν δεν έχεις και κανά σπουδαίο έργο να επιδείξεις και ταυτόχρονα αυτοαποκαλείσαι καλλιτέχνης δεν νομίζω ότι είσαι και ιδιαίτερα σεμνός. Για την δεύτερη περίπτωση πρόκειται για προσβολή πρός την αισθητική, το ανέπτυξα κι αυτό το θέμα νομίζω.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως εγώ αντιλαμβάνομαι τον όρο, η καλλιτεχνία είναι μία ιδιαίτερη πνευματική-διανοητική κατάσταση που συναντάται σε ορισμένους ανθρώπους και τους οδηγεί στη δημιουργία έργων κάποιου διαμετρήματος.

 

Αρχικά θα πρέπει να ορίσουμε το έργο τέχνης όπως ειπώθηκε ήδη πολλές φορές. Αυτό κατά τη γνώμη μου δεν ορίζεται επαρκώς με ένα ψυχογράφημα του καλλιτέχνη.

Μάλλον ορίζεται περισσότερο στον αντίκτυπο που έχει στο κοινό. Οι αρχαίοι είχαν μια ωραία ερμηνεία για τον στόχο της τραγωδίας και την επίδραση που θα έπρεπε να έχει στον θεατή. Το ονόμαζαν κάθαρση. Ήταν μια διαδικασία εξαγνισμού κατά την οποία ό,τι βλαβερό κουβαλούσε ο θεατής κατά την διάρκεια του δράματος διαλυόταν. Οι θεατές κοντολογίς συμμετείχαν σε μια ψυχοθεραπευτική συνεδρία.

Ακόμα κι έτσι όμως να οριστεί η τέχνη κανείς δεν μπορεί να αποδείξει πως η κάθαρση είναι μετρήσιμη ποιότητα με μόνιμη κατοικία στο νου αυτού που απολαμβάνει την ενάτη π.χ. και όχι στο υγρό βρακάκι του 16χρονου που φουντώνει στα κλυδωνίσματα της φωνής του Bieber.

Είναι ο ορισμός της τέχνης μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που όμως θα προσκρούει συνεχώς σε ένα τοίχο. Είναι μια πολύ ωραία συζήτηση όπου όλοι θα έχουν δίκιο. Συνεπώς, άλλη μια εξάσκηση στην ματαιότητα.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ανησυχίες του τύπου "ποιος είναι καλλιτέχνης" είναι ανούσιοι και άκαιροι προβληματισμοί χιπστερικού τύπου, που δεν έχουν θέση στη σημερινή εποχή. Το παιχνίδι λέγεται show business, και δεν έχει καμία σημασία αν τραγουδάς Βέρντι ή αν κάνεις τσ***κια επί σκηνής, σημασία έχει η διασημότητα και οι πωλήσεις, είναι σίγουρο ότι την "καλλιτεχνία" οι μάνατζερ και οι διευθυντάδες την αφήνουν για τους άλλους, κανείς δεν θα σας την πάρει μην ανησυχείτε  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου