Προς το περιεχόμενο

Solo boost σε ενισχυτή που δεν έχει


Stavros_F

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανέφερα 4 παραδείγματα ενισχυτών που παίζω.. Koch studiotone, Marshall SL5 και DSL5 και τον Fender Blues Junior III(που τον περιμένω να έρθει). Δεν μιλησα αποκλειστικά για το fender.. Είναι ένα θέμα που το έχω γενικά με ενισχυτές που δεν εχουν solo/boost/δεύτερο master σαν επιλογή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 57
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σταύρο τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ πιο πολύ έναν SL5 ο οποίος είναι εκπληκτικός ενισχυτής,αλλά έχει τα γνωστά "μειονεκτήματα" με ή χωρίς εισαγωγικά.

 

Για hard rock-προς classic metal καταστάσεις, αν και πιο πολύ χρησιμοποιώ τη λύση ενός overdrive (συνήθως ένα TS808 ή ένα ZW44) έχω δοκιμάσει και τη λύση που σου πρότεινε ο BillTrantos ακριβώς για να πετύχω αυτό που θέλεις και εσύ,οπότε σου εγγυώμαι οτί αυτή είναι η καλύτερη λύση στο πρόβλημά σου.Για τους υπόλοιπους ενισχυτές δεν γνωρίζω.

 

Από περιέργεια, οι μαγνήτες της κιθάρας σου τι έξοδο έχουν; Προσωπικά προτιμώ τη λύση του overdrive και για volume και για gain boost κυρίως λόγω της αρκετά χαμηλής εξόδου των μαγνητών της κιθάρας που χρησιμοποιώ πιο πολύ.

 

(ποιοι πλακώθηκαν πάλι...;  ;D) 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ρε παιδιά θα με τρελάνετε; Για Fender Blues Junior III δεν μιλάμε; Που το βρήκε το 2ο κανάλι; Αν μιλάμε για ενισχυτές με καθαρό και βρωμικο ξεχωριστό κανάλι είναι αυτονόητη η επιλογή τους.

...

 

Πράγματι, τον Blues Junior τώρα τον είδα, έμεινα στη δήλωση ότι παίζει με "δικάναλους".  ;D

Πάντως δεν νομίζω να υπάρχει θέμα με τον blues junior ακόμα και αν έχει αρχίσει να παραμορφώνει λίγο.

Η υποψία μου όμως είναι ότι ο φίλος μας προσπαθούσε να πουσάρει ένα βρόμικο κανάλι που ήταν ήδη τέρμα υπεροδηγημένο σε στάδιο προενίσχυσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ'τη στιγμή που χρειάζεσαι μόνο, να ελέγχεις την  ένταση σ' ένα ήδη διαμορφωμένο ήχο (clean ή drive) η σωστή τοποθέτηση για το booster ή το volume pedal,είναι μετά τη προενίσχυση.

 

Για τους ενισχυτές που δε διαθέτουν λούπα, γνωρίζω  2 τρόπους για να έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις.

- Ο πρώτος είναι αυτός  που περιέγραψε  πιο πριν ο harilatron.

- Ο δεύτερος είναι να χρησιμοποιήσεις  ένα  Bad cat unleash. Λεπτομέρειες για τη χρήση του μπορείς να δείς εδώ (αν δε το γνωρίζεις ήδη):

 

http://www.badcatamps.com/unleash.html

 

Συνοπτικά να πώ ότι συνδέοντας την έξοδο του τελικού με το unleash και στη συνέχεια το unleash με τη καμπίνα σου, μπορείς να έχεις 2 master vol ελεγχόμενα με  footswitch, λούπα, και ένα θεωρητικά ουδέτερο  class d τελικό 100w,που δεν αλλοιώνει το χαραχτήρα του ενισχυτή. Ακριβό αλλά καλό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

έχω δοκιμάσει και τη λύση που σου πρότεινε ο BillTrantos ακριβώς για να πετύχω αυτό που θέλεις και εσύ,οπότε σου εγγυώμαι οτί αυτή είναι η καλύτερη λύση στο πρόβλημά σου.

 

Με τι setup το έκανες ακριβώς;Ρωτάω απλά ο περιέργεια,εγώ το είχα κάνει με έναν Blackstar,γιατί η fx loop του ήταν επιεικώς κακή.

 

Από τότε που πήρα το Axe Fx τα έχω ξεχάσει όλα αυτά. ;D

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τι setup το έκανες ακριβώς;Ρωτάω απλά ο περιέργεια,εγώ το είχα κάνει με έναν Blackstar,γιατί η fx loop του ήταν επιεικώς κακή.

 

Σε SL5, sε 800άρη, ακόμα και σε Silver Jubilee και σε ένα combo Jubilee. Η διαφορά βέβαια ήταν οτί μιά άλλη κιθάρα που χρησιμοποιούσα είχε μαγνήτες με πολύ υψηλότερη έξοδο από την άλλη, γι΄αυτό πιο πολύ προτιμώ τη λύση ενός overdrive με ή χωρίς EQ.

 

 

Από τότε που πήρα το Axe Fx τα έχω ξεχάσει όλα αυτά. ;D

 

Ακόμα δεν έχει τύχει να δοκιμάσω αυτό το μαραφέτι...  ;D

 

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταύρο, αν διακρίνω καλά το avatar σου, αυτός είναι ο Adam Jones... Σου κάνω ένα copy paste από το wiki του:

 

"It is worth pointing out that Adam does not switch channels on his VH4. He uses only channel 3 when playing live. All changes in intensity are through his pick, his volume knob, or (as of recently) a volume pedal."

 

Πέρα από τον εξοπλισμό και τη χρήση του, σημαντικό ρόλο παίζει και το περιβάλλον... Δηλαδή οι συμπαίκτες σου. Όταν στην μπάντα σου σολάρετε, τι κάνει ο άλλος κιθαρίστας? Γιατί (και εδώ θα μπαρουφολογήσω και παρακαλώ διορθώστε με) έχω την εντύπωση πως όταν τα γκάζια ανεβαίνουν και οι κιθάρες είναι δύο, παίζουν ακυρώσεις μυστήριες που ίσως περιπλέκουν τα πράγματα... Τι κιθάρες έχετε? Τι ζώδια είστε?  8)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Well θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους :)

 

@darshan: Βεβαίως είναι ο Adam Jones και πιστεψέ με έχω διαβάσει τα πάντα για τον τρόπο που παίζει :) Το θέμα είναι ότι είναι τελείως διαφορετικές οι καταστάσεις του Jones από ότι οι δικές μου (λογικό). Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω με παραδείγματα 1-2 καταστάσεις. Όταν πχ παίζω το solo από το smoke on the water, είναι τέτοια η φύση του ρυθμικού στην άλλη κιθάρα που και volume jump να μην έχεις πάλι ακούγεσαι μία χαρά (δεδομένου ότι πάντα μεταξύ μας υπάρχει καλή ισορροπία εντάσεων). Όταν όμως παίζω το Blind Man από Black Stone Cherry, και η άλλη κιθάρα είναι σε full gain ρυθμικό εκεί χρειάζομαι οπωσδήποτε volume jump και για να ακουστώ και για να βγει μπροστά το σόλο καθώς είναι και η φύση του κομματιού τέτοια. Κιθάρες χρησιμοποιώ 3 σε διαφορετικά κουρδίσματα (Jim Root tele σαν βασική με EMG 81/60, Charvel So Cal με τους μαμήσιους duncan distortion (αν θυμάμαι καλά) σε drop D, και μία partcaster strat με 81/81 σε drop C#). Ο έτερος αδελφός συνκιθαρίστας χρησιμοποιεί Axefx2 (direct στην κονσόλα για την ιστορία), μία Musicman JP6 και μία ibanez δεν θυμάμαι ποια. Απλά στο axefx είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσεις ότι θες, πόσο μάλιστα ένα καθαρό volume boost που χρησιμοποιεί στα σόλα του.

 

@S9F: Ήθελα να τη δοκιμάσω σήμερα αυτή τη λύση καθώς είναι το πιο πιθανό σενάριο, αλλά τώρα γύρισα από τη δουλειά,  οπότε είναι απίθανο τέτοια ώρα σε πολυκατοικία να δοκιμάσω το οτιδήποτε. Θα κάνω κάποια video της επόμενες μέρες για τον SL5 και τον DSL5 οπότε θα το γράψω για να δούμε/ακούσουμε και τα αποτελέσματα.

 

@grorig: Την λύση αυτή την είχα προτείνει και εγώ, αλλά για άλλο λόγο. Κάποιος φίλος ήθελε εφε πριν την καμπίνα σε ενισχυτή χωρίς loop οπότε το bad cat το κάνει και αυτό αφού προσφέρει fx loop(!) τρελό, ωραίο, γ@μ@το και ακριβό :) Η αλήθεια είναι ότι κανένα βρώμικο κανάλι που χρησιμοποιώ δεν είναι τρελά υπεροδηγημένο και πίστευα ότι μπορώ να βρω τρόπο να πάρω volume level up. Αν πχ είχα crankάρει το gain θα ήταν αδύνατο, αλλά από τη στιγμή που το χρησιμοποιώ σχεδόν στη μέση (μιλώντας για τον SL5 συγκεκριμένα) πίστευα ότι θα μπορούσα. Θα φανεί αυτό λίαν συντόμως.

 

@BillTrantos: AxeFx λέμε και κλαίμε :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σε SL5, sε 800άρη, ακόμα και σε Silver Jubilee και σε ένα combo Jubilee. Η διαφορά βέβαια ήταν οτί μιά άλλη κιθάρα που χρησιμοποιούσα είχε μαγνήτες με πολύ υψηλότερη έξοδο από την άλλη, γι΄αυτό πιο πολύ προτιμώ τη λύση ενός overdrive με ή χωρίς EQ.

 

 

Ακόμα δεν έχει τύχει να δοκιμάσω αυτό το μαραφέτι...  ;D

 

Κι εγώ θα είχα παρόμοιο πρόβλημα τότε,γιατί έχω μια single coil strat με μαγνήτες με χαμηλή έξοδο και μια Kramer με 2 humbuckers με hot έξοδο.

 

Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε το μαραφέτι,μου άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνομαι το θέμα ''tone''. ;)

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κιθάρες χρησιμοποιώ 3 σε διαφορετικά κουρδίσματα (Jim Root tele σαν βασική με EMG 81/60, Charvel So Cal με τους μαμήσιους duncan distortion (αν θυμάμαι καλά) σε drop D, και μία partcaster strat με 81/81 σε drop C#).

 

αλλά από τη στιγμή που το χρησιμοποιώ σχεδόν στη μέση (μιλώντας για τον SL5 συγκεκριμένα) πίστευα ότι θα μπορούσα. Θα φανεί αυτό λίαν συντόμως.

 

Μία ερώτηση: Βλέπω οτί όλες οι κιθάρες σου έχουν πάνω "τρελούς" μαγνήτες σε ό,τι αφορά την έξοδό τους.

 

Με αυτό το δεδομένο, όταν παίζεις "καρφί" στον SL5 με το gain στη μέση έχεις αρκετό gain για σόλο που έχουν π.χ. tapping? Και αν όχι με το gain knob στη μέση, έστω στο 8-9?

 

Ρωτάω γιατί στην περίπτωσή μου όλες οι κιθάρες που χρησιμοποιώ πλέον έχουν σχετικά χαμηλής εξόδου (passive) μαγνήτες οι οποίοι είναι μια χαρά για ρυθμικά,blues κτλ. , αλλά για hard rock ή classic metal χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα overdrive, αλλιώς ακούγεται εντελώς "ψόφιο" το overdrive μόνο του ενισχυτή και ειδικά σε σόλο.

 

*Μιλώντας για τον SL5 πάντα.*

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου