Προς το περιεχόμενο

Ελευθερία στο κόκκινο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Στην Ελλάδα υπήρχε η άποψη, «Δεν παίρνω λεωφορείο, ΜΜΕ κ.λ.π», με μια διάθεση να χαρακτηρίσουν τις μεταφορές αυτού του είδους…..παρακατιανές.

Οι παρακατιανοί ……….μίλησαν.  ;D

Τεσπά.

Όπως προείπα, σε μια πόλη (στα όρια ενός ευρύτερου δακτυλίου) , τουλάχιστον τις ώρες αιχμής (07:00-21:00) θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η κυκλοφορία Ι.Χ (δίτροχα- τρίτροχα (αν έχει κανεις καμία Morgan 3 Wheeler  :P και τετράτροχα)  , και ΟΛΟΙ να ήταν υποχρεωμένοι να μετακινούνται με ΜΜΜ ή τα ποδαράκια τους. (Γιατί όντως το 90% των θανατηφόρων γίνονται μέσα σε κατοικημένες περιοχές, αλλά όχι μόνον γι' αυτο. Θα υπήρχε και αποσυμφόρηση κυκλοφορίας)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με όσα γράφει ο yameth στο αρχικό ποστ καθώς και με την πλειοψηφία των σχολίων μετά. Σχετικά με το θέμα έχω να κάνω δύο παρατηρήσεις:

 

1. Διαφωνώ με το διαχωρισμό "μοτοσυκλετιστές-αυτοκινητιστές" όπως και με οποιοδήποτε διαχωρισμό τέτοιου τύπου που βασίζεται σε πρακτικά-χρηστικά κριτήρια. Οι ίδιοι άνθρωποι είμαστε και οι μεν και οι δε, άσε που πολλοί έχουν και τις δύο ιδιότητες. Επίσης όλοι είμαστε και πεζοί. Στο τελευταίο μεγάλο μου δρομολόγιο, ούτε που θυμάμαι πόσοι πεζοί πέρασαν με την ησυχία τους κόκκινο, ενώ μιλούσαν στο κινητό και ενώ τα αυτοκίνητα είχαν ήδη ξεκινήσει. Αποκορύφωμα μια νέα γυναίκα που το έκανε ενώ έσπρωχνε καροτσάκι με μωρό. Προσωπικά δε βρίσκω καμία απολύτως διαφορά μεταξύ αυτής της συμπεριφοράς και της αντίστοιχης οδηγού που σηκώνει κινητό. Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής, οι περιστάσεις μπορεί να είναι διαφορετικές αλλά αυτός που κάνει την ανοησία όντας πεζός, θα την κάνει και οδηγώντας (είτε μηχανή είτε αυτοκίνητο). Οπότε είναι συνολικά θέμα νοοτροπίας και όχι συγκεκριμένης ιδιότητας.

 

2. Πέραν των όποιων κοινωνικο-ιστορικών αναλύσεων σχετικά με το γιατί συμπεριφερόμαστε έτσι υπάρχει νομίζω κάτι βασικότερο. Η αυστηρή επιβολή του νόμου. Οι δυτικοευρωπαίοι ή όποιοι άλλοι λαοί θεωρούνται νομοταγείς, δε γεννιούνται με νομοταγές DNA. Η υπακοή στους νόμους του κράτους τους επιβλήθηκε από την εκάστοτε αρχή. Εδώ όχι μόνο δε συμβαίνει αυτό αλλά συχνότατα η ίδια η αρχή (κράτος/δήμος/νομαρχία/κυβέρνηση κλπ.) δεν "συμπαθεί" το νόμο και τον παραβαίνει προκειμένου να διευκολυνθεί. Με άλλα λόγια, ο ίδιος ο μηχανισμός περνάει στον πολίτη το μήνυμα ότι σχεδόν επιβάλλεται να παραβαίνει το νόμο όταν κρίνει ότι δεν τον εξυπηρετεί. Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά μια κοινωνία ειδικών αναθεωρητών του συντάγματος. Ο καθένας μας έχει ατύπως το δικαίωμα να κρίνει και να αποφασίζει κατά περίπτωση, αν θα υπακούσει ή όχι. Αυτό δεν είναι πολύ μακριά από ένα καθεστώς αναρχίας. Το χειρότερο φυσικά είναι ότι, τουλάχιστον στο θέμα που συζητάμε, όλο το παραπάνω "σχήμα" πληρώνεται με ανθρώπινες ζωές.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Οι δυτικοευρωπαίοι ή όποιοι άλλοι λαοί θεωρούνται νομοταγείς, δε γεννιούνται με νομοταγές DNA. Η υπακοή στους νόμους του κράτους τους επιβλήθηκε από την εκάστοτε αρχή

 

στην ΑΡΧΗ (οταν δηλ. δημιουργηθηκαν τα κρατη αυτη ή οποτε η τεχνολογια εφερνε αλλαγες στην κοινωνια ,π.χ. τη μαζικη χρηση αυτοκινητου).

 

μετα η τηρηση των νομων μπολιαστηκε στο DNA τους  μεσω της ΠΑΙΔΕΙΑΣ (π.χ.στα Γερμανικα σχολεια υπαρχει ΜΑΘΗΜΑ οδηγικης συμπεριφορας αλλα και συμπεριφορας ΠΕΖΩΝ στους δρομους)

 

μετα απο αυτα τα δυο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σταδια (ΕΠΙΒΟΛΗ δια της βιας/τιμωριας και ΠΑΙΔΕΙΑ) εγινε ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ,αυτο που λεμε ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ και ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ τα τριτοκοσμικα κρατη/εθνη απο τα ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ.

 

το βασικο πραγμα που ΟΛΟΙ οι κατοικοι των πολιτισμενων και ανεπτυγμενων κοινωνιων πρεπει να  εχουν ειναι η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ και η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.....στη χωρα του "οι ΑΛΛΟΙ φταινε για τα παντα και μας ζηλευουν/συνομωτουν εναντιον μας  γιατι ειμαστε μαματοι" χλωμο το βλεπω να γινεται...... :'(

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ΑΡΧΗ (οταν δηλ. δημιουργηθηκαν τα κρατη αυτη ή οποτε η τεχνολογια εφερνε αλλαγες στην κοινωνια ,π.χ. τη μαζικη χρηση αυτοκινητου).

 

μετα η τηρηση των νομων μπολιαστηκε στο DNA τους  μεσω της ΠΑΙΔΕΙΑΣ (π.χ.στα Γερμανικα σχολεια υπαρχει ΜΑΘΗΜΑ οδηγικης συμπεριφορας αλλα και συμπεριφορας ΠΕΖΩΝ στους δρομους)

 

 

Συμφωνούμε αλλά ο νόμος συνεχίζεται να επιβάλλεται παρ' όλη την κοινωνική συνείδηση. Θέλω να πω δεν αρκεί να επιβληθεί αρχικά μόνο. Απλά η αυστηρή επιβολή σε αυτές τις κοινωνίες, είναι πλέον το "backup plan" για τις (όχι σπάνιες) περιπτώσεις που η κοινωνική συνείδηση δεν εδραιώθηκε για οποιουσδήποτε λόγους.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε γραφω συχνα εδω, αλλα το συγκεκριμενο θεμα παρουσιαζει ενδιαφερον..

 

οι μοτοσυκλετιστες ειναι ετσι...οι ταριφες αλλιως..οι ποδηλατες χυμα ...οι φορτηγατζηδες δολοφονοι κλπ...δεν παιζουν αυτα..ειναι θεμα ατομου και οχι μεσου...

 

Η συμπεριφορα στους δρομους δειχνει την κουλτουρα και ιδιοσυγκρασια του καθε λαου.

 

Δεν γινεται ο Ελληνας να οδηγησει σαν Γερμανος...απλα πραγματα...ναι πηγα εξωτερικο και πραγματικα αισθανεσαι πολυ ασφαλης..αλλα αμα θελουμε βορειοερωπαικη οδικη συμπεριφορα, θα πρεπει να παρουμε και τα υπολοιπα χαρακτηριστικα τους πακετο...Επιλεκτικα δεν γινεται.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι μοτοσυκλετιστες ειναι ετσι...οι ταριφες αλλιως..οι ποδηλατες χυμα ...οι φορτηγατζηδες δολοφονοι κλπ...δεν παιζουν αυτα..ειναι θεμα ατομου και οχι μεσου...

 

+1000

 

πραγματικο περιστατικο πριν λιγα λεπτα (ρε συνεννοημενοι ηντουστασανε?  ;D )

 

εχω βγαλει alarm & παρκαρω σε στενο δρομο στο Παγκρατι,την ωρα που παρκαρω ενας τυπος πανω σε μια βεσπα ΧΩΡΙΣ κρανος και με την ΚΟΡΗ του πανω στη βεσπα (ηταν δεν ηταν 7 χρονων το κοριτσακι ΦΥΣΙΚΑ χωρις κρανος) παει να με...ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ απο ΔΕΞΙΑ (στο ΣΤΕΝΑΚΙ) ουσιαστικα χωνεται μεταξυ της πισω δεξιας μου ροδας και του πεζοδρομιου....ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ "θα μας σκοτωσεις ρε λαλακα" και ΦΥΣΙΚΑ καβαλαει το πεζοδρομιο  (στο Παγκρατι τα πεζοδρομια ειναι και λωριδες κυκλοφοριας ή παρκινγκ διτροχων) ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝΤΑΣ μια γριουλα με καροτσακι απο τη λαϊκη και εξαφανιζεται..... ;D ;D ;D)..

 

τα ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΑ μας φταινε μετα... ::) 

 

δυστυχως δεν υπαρχει ελπις.... :-[

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιο καιρό το 2010, είναι Σάββατο ή Κυριακή πρωί και έχω αργήσει για τη δουλειά. Πηγαίνω σαν το διάολο λοιπόν στην περιφερειακή Υμηττού, μέχρι που λίγο πριν βγω στην Αττική Οδό μόλις και μετά βίας προλαβαίνω να δω ένα περιπολικό και δύο τροχαίους να μου κάνουν νόημα. Στην αρκετή ώρα που έχω στη διάθεση μου μέχρι ο τροχαίος να περπατήσει όλη αυτή την απόσταση μεταξύ του περιπολικού και του σημείου όπου κατάφερα να σταματήσω, συνειδητοποιώ ότι μάλλον την έχω άσχημα. Και είχα δίκιο: 167 km/h έγραψε το κανόνι. € 350 και δύο μήνες άνευ διπλώματος.

Ναι, προσπάθησα να βρω "άκρη" για να πάρω πίσω το δίπλωμα. Όχι, δε βρήκα "άκρη", ούτε οδήγησα μέχρι να λήξει το δίμηνο. Ναι, κατάλαβα εκ των υστέρων πως το ιδανικό θα ήταν να μη φτάσω στη δουλειά και € 175 ελαφρύτερος και αργοπορημένος. Ναι, η τράπεζα εισέπραξε κανονικά τις δόσεις του δανείου όσο εγώ έβραζα στο ζουμί μου.  :-X

 

Δεν τη βαρυγκομάω πια αυτή τη κλήση. Ένα τέτοιο τράβηγμα αυτιού το πρώτο καλοκαίρι που έχεις αμάξι δικό σου, που το πληρώνεις εσύ, φέρνει απότομα αλλά αποτελεσματικά έναν αέρα Κοπεγχάγης στα στενά της Αθήνας.  :police: :police:

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν ο αλλος οδηγωντας στην καθοδο της συγγρου στην μεσσαια λωριδα ξαφνικα αφηνει το γκαζι για να απαντησει στο κινητο του εγω που ακολουθω απο πισω πλακωνομαι στα φρενα...και αν η αφραγκια σε εχει αναγκασει να μην αλλαξεις λαστιχα ενα αποτομο φρεναρισμα μπορει να κοστισει...φταιω που δεν αλλαξα λαστιχα θα απαντησει καποιος/α...μαλλον το θεωρουν λογικο να απαντας στο κινητο και ταυτοχρονα να αφηνεις το γκαζι στην μεσσαια λωριδα της συγγρου

 

Λεπτομέρεια αλλά μόλις το είδα και μου δίνεις πάσα να αναφέρω κάτι άλλο πολύ σημαντικό.

 

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, έτσι όπως το περιγράφεις, δε φταίνε τα φθαρμένα σου ελαστικά αλλά το γεγονός ότι δεν έχεις αφήσει ικανή απόσταση από τον μπροστινό σου. Γιατί αν εσύ αναγκάζεσαι να πλακωθείς στα φρένα ενώ εκείνος έχει απλά αφήσει το γκάζι, σημαίνει ότι είσαι πολύ πιο κοντά του απ' ό,τι θα έπρεπε και ειδικά σε μια λεωφόρο.

 

Κανονικά η απόσταση που αφήνουμε από τον μπροστινό μας, πρέπει να είναι αρκετή ώστε να μην κινδυνεύουμε με σύγκρουση ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Εξ ου και σύμφωνα με το νόμο, φταίει πάντα ο πίσω.

 

Το αναφέρω γιατί όλοι οι οδηγοί κατά καιρούς και έχουμε κολλήσει στον μπροστινό και μας έχει κολλήσει ο πίσω ενώ τα τρακαρίσματα που γίνονται λόγω αυτής της πρακτικής είναι καθημερινά ασχέτως αν τα περισσότερα από αυτά, μέσα στην πόλη τουλάχιστον, αφορούν μόνο υλικές ζημιές.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεπτομέρεια αλλά μόλις το είδα και μου δίνεις πάσα να αναφέρω κάτι άλλο πολύ σημαντικό.

 

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, έτσι όπως το περιγράφεις, δε φταίνε τα φθαρμένα σου ελαστικά αλλά το γεγονός ότι δεν έχεις αφήσει ικανή απόσταση από τον μπροστινό σου. Γιατί αν εσύ αναγκάζεσαι να πλακωθείς στα φρένα ενώ εκείνος έχει απλά αφήσει το γκάζι, σημαίνει ότι είσαι πολύ πιο κοντά του απ' ό,τι θα έπρεπε και ειδικά σε μια λεωφόρο.

 

Κανονικά η απόσταση που αφήνουμε από τον μπροστινό μας, πρέπει να είναι αρκετή ώστε να μην κινδυνεύουμε με σύγκρουση ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Εξ ου και σύμφωνα με το νόμο, φταίει πάντα ο πίσω.

 

Το αναφέρω γιατί όλοι οι οδηγοί κατά καιρούς και έχουμε κολλήσει στον μπροστινό και μας έχει κολλήσει ο πίσω ενώ τα τρακαρίσματα που γίνονται λόγω αυτής της πρακτικής είναι καθημερινά ασχέτως αν τα περισσότερα από αυτά, μέσα στην πόλη τουλάχιστον, αφορούν μόνο υλικές ζημιές.

 

Ακριβώς!

 

Δλδ αν έπεφτε και στα φρένα επειδή κάτι υπάρχει εμπρός του, τι θα γινόταν; Και ποιός θα έφταιγε;

 

Δεν τη βαρυγκομάω πια αυτή τη κλήση. Ένα τέτοιο τράβηγμα αυτιού το πρώτο καλοκαίρι που έχεις αμάξι δικό σου, που το πληρώνεις εσύ, φέρνει απότομα αλλά αποτελεσματικά έναν αέρα Κοπεγχάγης στα στενά της Αθήνας.  :police: :police:

 

Μια τέτοια κλήση να φας, συνήθως φτάνει.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά η απόσταση που αφήνουμε από τον μπροστινό μας, πρέπει να είναι αρκετή ώστε να μην κινδυνεύουμε με σύγκρουση ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Εξ ου και σύμφωνα με το νόμο, φταίει πάντα ο πίσω.

 

ακριβως  να και καποιες ενδεικτικες αποστασεις ασφαλειας (εγω χοντρικα αφηνω την ιδια  αποσταση σε μετρα απο την ταχυτητα σε χιλιομετρα που κινουμαι)

 

Η σωστή απόσταση ακινητοποίησης | Όλες οι ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο - Διάφορα

 

το γεγονος οτι ο αλλος οδηγος εκανε ΠΑΡΑΒΑΣΗ (μιλησε στο κινητο) (το οτι εκοψε ταχυτητα ΔΕΝ ειναι παραβαση μπορει να εκοβε ταχυτητα για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ αλλο λογο) δεν σημαινει οτι δεν φταις και εσυ

 

υπαρχει ΛΟΓΟΣ που το TAILGATING ειναι η ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΗ παραβαση στο εξωτερικο (στη Γερμανια τιμωρειται με  3 μηνες αφαιρεση διπλωματος & 2400  ευρω προστιμο )

 

 

.φταιω που δεν αλλαξα λαστιχα θα απαντησει καποιος/α.

 

ΦΥΣΙΚΑ και φταις,οχι για τη συγκεκριμενη περιπτωση αλλα για μια ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ περιπτωση που θα κλαταρουνε και θα σκοτωθεις και εσυ και οποιος αλλος ατυχος ειναι στο δρομο σου.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου