Προς το περιεχόμενο

TOTO , Pink floyd &αλλοι Made in Germany!!


pericles

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eγραψα σαν πεισματαρηδες Γερμανοι(μελετησαν,προβαρισαν &ηχογραφησαν).Γενικα οι Γερμανοι εχουν ενα πεισμα  ???

Αυτοι εδω ειναι και ταλαντουχοι. ;)Οσον αφορα το τσουβαλιασμα δεν προκυπτει απο εδω.Αλλα βρειτε μου μια  ''παρομοια'' Ελληνικη τωρινη μπαντα που να μπορει να ασχοληθει με τετοιο ''επαγγελματισμο'' κανοντας το κεφι της.

Οσον αφορα το παρελθον μιας και το εχω ζησει ''απο μεσα'' οντας εκκολαπτομενος νεαρος επαγγελματιας ντραμμερ (1976 )ειχαμε συναδελφους που πραγματικα ηταν ταλενταρες με πολυ κεφι για δουλεια σε πιστες αντιγραφες μιας και η δουλεια αυτη ηταν παντα ανταγωνιστικη !!

Και οι απαιτησεις αρκετα μεγαλες για την εποχη εκεινη.Παρολες τις διαφωνιες χαιρομαι που στους περισσοτερους αρεσαν τα συγκεκριμενα βιντεο !!Καλη χρονια με υγεια σε ολους! :laugh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 69
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν υπήρχαν (και εγώ παίρνω όρκο γιατί την έζησα την εποχή).

Απλώς όταν ζούσες στο στερημένο εκείνο κόσμο και άκουγες έναν κιθαρίστα να παίζει σωστά τις νότες του Shine, όλα γίνονταν ξαφνικά τέλεια.

 

Όσο για την μπάντα που παίζει το Shine, άμα είναι να κάνεις διασκευή, κάνε την.

Αλλά να έχεις φέρει όργανα χιλιάδων ευρώ για να παίξεις όσο πιο σωστά μπορείς την εισαγωγή - δλδ να δίνεις την εντύπωση ότι πας για note for note - και μετά να παίζει arpeggios ο κιθαρίστας στη βάση του ίδιου σόλο και ρούμπα ο ντράμερ,  στο πλαίσιο του original οχι μιας διασκευής... 

Μπλιαχ...

 

η μόνη διαφορά (και αυτό μετά λόγου γνώσεως) ήταν πάντα ο εξοπλισμός και κατα δεύτερο ρόλο η παραγωγή. Και το ίδιο και για πιό πριν, δηλαδή 70. Πχ ο Καρακαντάς που δεν τον πρόλαβα (είναι αλήθεια) ήταν απίστευτο χέρι. Στη Θεσσαλονίκη όσοι ακούσανε Παπαντίνα ή Δεληγιαννίδη έχουν να λένε... Ασχετο το πως βγαίνανε αυτοί σε δίσκο (ιδίως ο πρώτος αν βγήκε ποτέ)... Το ίδιο ισχύει και για τα αθηναϊκά ονόματα... τι να πούμε, για Μπουρμπούλια, για Πελόμα....μην πάτε αμέσως στις Ταξιαρχίες ή το Σιδηρόπουλο....αυτοί ήταν το 80. Ακούσατε τότε Ζαφειρέλη, Ζώη?

Και όσα είπα πιό πριν, δεν τα είπα επειδή ....ΟΚ...ήταν ένα project που είχα στήσει κι ο ίδιος (το να παίξω το shine on) μισό χρόνο αφού βγήκε.... δεν μιλάω για τον εαυτό μου... κι ας κάρφωνα τις νότες και τα bends... αλλά αν είχες ακούσει ζωντανά μια φορά τον Γιώργο Σταμπόλη, δεν θα τα έλεγες αυτά... Και πολλοί ικανοί μουσικοί στη Θεσσαλονίκη, το 1976-1980 χρησιμοποίησαν σαν όχημα (ή αντίθετα χρησιμοποιήθηκαν) το σχήμα των 69 ακριβώς για το λόγο αυτό, να παίξουν δηλαδή με μηχανήματα ισάξια αυτών που φτιάξανε τις αρχικές επιτυχίες.

 

Τέλος πάντων, παλιές ιστορίες, αλλά....ΔΕΝ συμφωνώ.

Στην Ελλάδα υπήρχαν ανέκαθεν μεγάλα ονόματα σε όλα τα όργανα απλά δεν ήταν στον κατάλληλο χώρο ή περιβάλλον και δεν άνθισαν όπως έπρεπε. Είδατε τι φτιάχνανε οι Forminx εδώ και τι φτιάξανε πχ αργότερα ως Aphrodite's Child ή οι Sokrates εδώ και έξω με τον Βαγγέλη.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα βρειτε μου μια  ''παρομοια'' Ελληνικη τωρινη μπαντα που να μπορει να ασχοληθει με τετοιο ''επαγγελματισμο'' κανοντας το κεφι της.

 

φίλε μου το είπαμε ξανά....

 

τωρινή μπάντα να κάνει τι?

cover σε ένα αρχαίο κομμάτι 42 ετών?

δεν γίνονται αυτά....

;D

 

(εκτός αν είναι τίποτα συνομηλικοί μου...  8) )

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα θελει καποιος η καποιοι να κανουν το κεφι τους εστω και σε 40 χρονων κομματια  βρισκεται ο τροπος .Και φυσικα δεν θα ειναι στην ηλικα μας !!!Νεωτεροι και καλυτεροι απο εμας (γιατι υπαρχουν ειναι αληθεια ) ομαδικοτητα δεν υπαρχει εδω.. ισως και λογω περιβαλλοντος η και νοοτροπιας .

ΠΧ.Εκληθην να συμμετασχω σε μια tribute PINK FLOYD BAND και επαθα πλακα απο τα ταλεντα που ακουσα ειδικα στα φωνητικα και στην κιθαρα (59 ετων ο παικτης ) ,μπασο εξαιρετο απο  μια κοπελα γυρω στα 30+ και γενικα ολοι δουλευανε σκληρα για να φτιαξουνε τα κομματια.Εγω απο αγνοια νομιζα οτι θα παιζαμε και τα δικα τους κομματια τα οποια ηταν εξαιρετικα .Η απαντηση ηταν οτι ο κοσμος θα μα ς ακουσει γιατι θα παιζουμε Floyd  ,οχι για τα δικα μας.Ετσι αρνηθηκα την συμμετοχη μου .

Στην ηλικια μου (μας ;  ;D ) δεν υπαρχει η διαθεση για τετοιες μπαντες και ειναι φυσικο οταν εχεις παιξει 38 χρονια τα ιδια και τα ιδια θελεις τον λιγο χρονο που διαθετεις να τον αφιερωσεις σε κατι πιο δημιουργικο !!Ετσι δεν ειναι ; Τα cover σχηματα που ειναι απειρα σε αριθμο η κανουν την πλακα τους η ετοιμαζονται για επαγγελματικη πορεια αν ειναι νεοι αν ειναι σαν και εμενα θελουν μια μπαντα με μιαμιση ωρα προβα να βγαλουν το gig  ανεξοδα και ξεκουραστα ! 8) 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνω μία επισήμανση, επειδή αναφέρθηκε πολλές φορές η εθνική προέλευση των συγκεκριμένων (Γερμανοί) και τους αποδόθηκε μία ιδιότητα (πείσμα). Η Γερμανική ροκ σκηνή ήταν ανέκαθεν η νούμερο 2 σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο, η μόνη μετά την αγγλική που αξιώθηκε να έχει το δικό της όνομα (Κράουτ Ροκ) και η μόνη που έχει γεννήσει δύο-τρία ιδιώματα από τους Kraftwerk μέχρι τους Abwarts.

 

Δεν είναι το πείσμα το κύριο χαρακτηριστικό τους - κατά τη γνώμη μου είναι η βαθειά επιθυμία τους να αφομοιώσουν τω όντι το ροκ ιδίωμα. Οι πιο πολλές μπάντες τους είχαν ανέκαθεν γερμανικούς στίχους (οι αντίστοιχες ελληνικές είχαν και έχουν αγγλικούς). Ενώ αναγνωρίζουν ότι το ροκ ιδίωμα δε γεννήθηκε στα χώματά τους, έχουν προ-πολλού περάσει πολύ πέρα από το επίπεδο της μίμησης.

 

Για οποίον τα ξέρει αυτά (και κυρίως, για όποιον τα ακούει), οι μουσικοί του βίντεο είναι λίγο εκτός θέματος, και υπερτερούν μόνο απέναντί σε αντίστοιχες αποτυχημένες προσπάθειες μίμησης. Καλλιτεχνικά, αυτό που κάνουν έχει μηδενική αξία.

 

Αυτά.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα θελει καποιος η καποιοι να κανουν το κεφι τους εστω και σε 40 χρονων κομματια  βρισκεται ο τροπος .Και φυσικα δεν θα ειναι στην ηλικα μας !!!Νεωτεροι και καλυτεροι απο εμας (γιατι υπαρχουν ειναι αληθεια ) ομαδικοτητα δεν υπαρχει εδω.. ισως και λογω περιβαλλοντος η και νοοτροπιας .

ΠΧ.Εκληθην να συμμετασχω σε μια tribute PINK FLOYD BAND και επαθα πλακα απο τα ταλεντα που ακουσα ειδικα στα φωνητικα και στην κιθαρα (59 ετων ο παικτης ) ,μπασο εξαιρετο απο  μια κοπελα γυρω στα 30+ και γενικα ολοι δουλευανε σκληρα για να φτιαξουνε τα κομματια.Εγω απο αγνοια νομιζα οτι θα παιζαμε και τα δικα τους κομματια τα οποια ηταν εξαιρετικα .Η απαντηση ηταν οτι ο κοσμος θα μα ς ακουσει γιατι θα παιζουμε Floyd  ,οχι για τα δικα μας.Ετσι αρνηθηκα την συμμετοχη μου .

Στην ηλικια μου (μας ;  ;D ) δεν υπαρχει η διαθεση για τετοιες μπαντες και ειναι φυσικο οταν εχεις παιξει 38 χρονια τα ιδια και τα ιδια θελεις τον λιγο χρονο που διαθετεις να τον αφιερωσεις σε κατι πιο δημιουργικο !!Ετσι δεν ειναι ; Τα cover σχηματα που ειναι απειρα σε αριθμο η κανουν την πλακα τους η ετοιμαζονται για επαγγελματικη πορεια αν ειναι νεοι αν ειναι σαν και εμενα θελουν μια μπαντα με μιαμιση ωρα προβα να βγαλουν το gig  ανεξοδα και ξεκουραστα ! 8) 8)

 

όχι...μάλλον δεν κατάλαβες....

εννοώ ότι σημερινοί μουσικοί που θα είναι στα ντουζένια τους 25-35-40 χρονών ήταν αγέννητοι τότε.

Θεωρητικά για τους 25άρηδες η μουσική είναι απλώς αρχαία....

και αν την μάθανε αργότερα, πάλι δεν τους αγγίζει όπως αγγίζει τους 50ρηδες...

Επίσης σήμερα να παίξεις κομμάτι 42 ετών? Για ποιόν? για ποιό κοινό?

εδω αν ρωτήσεις έξω, πολλοί δεν ξέρουν καν τι είναι floyd...και ακόμα και να ξέρουν, ένα άκουσμα σαν την sia (επίτηδες το λεω) τους κάνει περισσότερο κλικ...

ένας 50άρης ίσως καταλάβει ότι ένας άλλος 50άρης θα δει το cover με άλλο μάτι, αλλά και πάλι...δεν τον ενδιαφέρει.

Για αυτό είπα και αλλού ότι απορώ γιατί υπάρχουν αυτές οι tribute μπάντες....

προφανώς και κάποιοι γουστάρουν...

εδώ ακόμα υπάρχουν κλώνοι του Elvis και κλώνοι των Beatles....

άβυσσος....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Θα κάνω μία επισήμανση, επειδή αναφέρθηκε πολλές φορές η εθνική προέλευση των συγκεκριμένων (Γερμανοί) και τους αποδόθηκε μία ιδιότητα (πείσμα). Η Γερμανική ροκ σκηνή ήταν ανέκαθεν η νούμερο 2 σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο, η μόνη μετά την αγγλική που αξιώθηκε να έχει το δικό της όνομα (Κράουτ Ροκ) και η μόνη που έχει γεννήσει δύο-τρία ιδιώματα από τους Kraftwerk μέχρι τους Abwarts.

 

Δεν είναι το πείσμα το κύριο χαρακτηριστικό τους - κατά τη γνώμη μου είναι η βαθειά επιθυμία τους να αφομοιώσουν τω όντι το ροκ ιδίωμα. Οι πιο πολλές μπάντες τους είχαν ανέκαθεν γερμανικούς στίχους (οι αντίστοιχες ελληνικές είχαν και έχουν αγγλικούς). Ενώ αναγνωρίζουν ότι το ροκ ιδίωμα δε γεννήθηκε στα χώματά τους, έχουν προ-πολλού περάσει πολύ πέρα από το επίπεδο της μίμησης.

 

Για οποίον τα ξέρει αυτά (και κυρίως, για όποιον τα ακούει), οι μουσικοί του βίντεο είναι λίγο εκτός θέματος, και υπερτερούν μόνο απέναντί σε αντίστοιχες αποτυχημένες προσπάθειες μίμησης. Καλλιτεχνικά, αυτό που κάνουν έχει μηδενική αξία.

 

Αυτά.

 

Συμφωνώ με τα της Γερμανικής σκηνής και ίσως είναι και ενδεικτικό της ειδοποιού διαφοράς σε αφομοίωση του ευρύτερου ιδιώματος της ροκ, σε σχέση με την Ελλάδα, όπου παλεύουν με τα θηρία, ελείψει πόρων και κοινού, μερικοί υπερταλαντούχοι και πεισματάρηδες με μοναδικό κίνητρο τη μουσική την ίδια.

 

Διαφωνώ με την μηδενική καλλιτεχνική αξία αν και καταλαβαίνω με ποια έννοια το λες. Αιώνες τώρα οι μουσικοί και οργανοπαίχτες διασκεδάζουν τον κόσμο μέσω δικού τους ή ξένου υλικού. Τότε δεν έχουν νόημα η παραδοσιακή μουσική, τα μπλουζ, οι λυρικές σκηνές, οι φιλαρμονικές και οτιδήποτε δεν είναι πρωτόπαιχτο, οriginal υλικό. Το μουσικό κομμάτι δεν είναι κάτι άκαμπτο, τέλειο ή  ολοκληρωμένο, κατά τη γνώμη μου. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός, κάτι εύπλαστο που ξεφεύγει από την κατοχή ή τον έλεγχο όποιου δημιουργού και αποκτά δική του υπόσταση. Κάθε προσπάθεια ερμηνείας του αποτελεί καλλιτεχνικό προϊόν, είτε αυτή είναι πιστή, είτε ελεύθερη.

 

Εγώ μια χαρά τους άκουσα. Και θα πήγαινα να τους δω και live, και μπορεί να τον έψαχνα τον τύπο (τον κιθαρίστα) για μαθήματα, ή να τον συνιστούσα ως session μουσικό. Δεν θα αγόραζα δίσκο τους (απ' ό,τι κατάλαβα έχει και οriginal υλικό). Ούτως ή άλλως νομίζω αυτός είναι και ο σκοπός των βίντεο, να διαφημίσει τις ομαδικές και ατομικές ικανότητες του συνόλου αυτού.

 

Eγραψα σαν πεισματαρηδες Γερμανοι(μελετησαν,προβαρισαν &ηχογραφησαν).Γενικα οι Γερμανοι εχουν ενα πεισμα

Sorry  έχεις δίκιο. Το εξέλαβα αλλιώς.

 

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τα της Γερμανικής σκηνής και ίσως είναι και ενδεικτικό της ειδοποιού διαφοράς σε αφομοίωση του ευρύτερου ιδιώματος της ροκ, σε σχέση με την Ελλάδα, όπου παλεύουν με τα θηρία, ελείψει πόρων και κοινού, μερικοί υπερταλαντούχοι και πεισματάρηδες με μοναδικό κίνητρο τη μουσική την ίδια.

 

Καταλαβαίνω ότι γράφεις στα πλαίσια συντεχνιακού οίστρου (κοινώς, και εσύ μουσικός είσαι, τι άλλο να πεις) αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να είμαι ακριβής και θα σου αναφέρω ότι οι πόροι και το κοινό ήταν παντού ανύπαρκτα πράγματα, όχι μόνο στην Ελλάδα. Ίσα-ίσα, εδώ ο κόσμος ήταν πιο ανοιχτόμυαλος κάποτε, ίσως δεν είσαι αρκετά μεγάλης ηλικίας για να το ξέρεις.

 

Επίσης, η καλλιτεχνική αξία σε υλικό που επιδιώκει να είναι πιστή αντιγραφή πρωτότυπου υλικού, είναι εξ' ορισμού μηδενική. Το να διασκεδάζει κάποιος είναι ΑΛΛΗ υπόθεση, αλλά 100 στις 100 φορές θα άκουγα ΤΟΤΟ και όχι οποιαδήποτε απομίμηση.

 

Φιλικά.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Καταλαβαίνω ότι γράφεις στα πλαίσια συντεχνιακού οίστρου (κοινώς, και εσύ μουσικός είσαι, τι άλλο να πεις) αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να είμαι ακριβής και θα σου αναφέρω ότι οι πόροι και το κοινό ήταν παντού ανύπαρκτα πράγματα, όχι μόνο στην Ελλάδα. Ίσα-ίσα, εδώ ο κόσμος ήταν πιο ανοιχτόμυαλος κάποτε, ίσως δεν είσαι αρκετά μεγάλης ηλικίας για να το ξέρεις.

 

Επίσης, η καλλιτεχνική αξία σε υλικό που επιδιώκει να είναι πιστή αντιγραφή πρωτότυπου υλικού, είναι εξ' ορισμού μηδενική. Το να διασκεδάζει κάποιος είναι ΑΛΛΗ υπόθεση, αλλά 100 στις 100 φορές θα άκουγα ΤΟΤΟ και όχι οποιαδήποτε απομίμηση.

 

Φιλικά.

 

Eίχαν οι Έλληνες μουσικοί τόσο εύκολη πρόσβαση σε εξοπλισμό, όπως οι Άγγλοι ή οι Γερμανοί; Βγάζαν μεροκάματο παίζοντας ροκ, το ίδιο εύκολα με τους παραπάνω; Στο μυαλό μου πιστεύω πως όχι, αλλά αυτό θα μπορούσε να μας το πεί κάποιος που το έζησε, κατά προτίμηση και σε άλλες χώρες. Εγώ τηρώ μόνο την αίσθηση.

 

Moυσικός μόνο για πλάκα. Τεχνικός μουσικών οργάνων είμαι. Δεν καταλαβαίνω το "συντεχνιακός οίστρος".

 

ΤΟΤΟ δεν θα άκουγα ούτε για πλάκα ;D, αλλά ελείψει Pink Floyd, πχ, αυτή την εβδομάδα, δεν θα απέριπτα μια tribute μπάντα, πόσω μαλλον να την "έφτυνα"¨στα μούτρα αντί απλά να προσπεράσω, αν έπεφτα επάνω της.

 

Ο οργανοπαίχτης είναι καλλιτέχνης είτε παίζει με tabs η παρτιτούρα, είτε αντιγράφει, είτε αυτοσχεδιάζει. Εγώ έτσι ξέρω. Τι ορισμός είναι αυτός που το μηδενίζει αυτό;

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Σπάθας δεν ήταν/είναι παίχτης?

 

Σε ότι αφορά το πείσμα των Γερμανών έχω την αίσθηση ότι μεγαλύτεροι πεισματάρηδες απ' τους Ιάπωνες δεν υπάρχουν. Οι τύποι εκτός του ότι αντιγράφουν την κάθε νότα κάνουν το ίδιο και με τον ήχο αλλά και με το ντύσιμο και τις χαρακτηριστικές κινήσεις των μελών μιας μπάντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου