Προς το περιεχόμενο

Πού χρησιμεύει ο μαέστρος σε μιά Συμφωνική Ορχήστρα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω ότι η καλύτερη λύση για να καταλάβεις τη δουλειά του μαέστρου είναι να πάρεις τη θέση του, όχι σε καμία συμφωνική, αλλά σε μια μικρή ορχήστρα 4-5 ατόμων.

Αμισθί φυσικά αφού δεν θα κάνεις και τίποτα, έτσι για το πρεστίζ ότι είσαι μαέστρος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
2 ώρες πριν, BassicallyGuitarist είπε

Διαφορές εκτέλεσης σε ένα π.χ. τραγούδι από ρεφραίν σε ρεφραίν; Ή από κουπλέ σε κουπλέ;

 

Δεν οφείλει κάθε ρεφραίν και κάθε κουπλέ ενός τραγουδιού να είναι ίδιο με κάθε άλλο;

 

(Εκτός συχνά από το τελευταίο ρεφραίν που θα μπορούσε να κλιμακώνει το συναίσθημα οδηγώντας στο κλείσιμο)

 

Σε ένα μουσικό άλμπουμ δεν είναι κάθε ρεφραίν και κάθε κουπλέ ίδιο;

 

Ακόμη και στη συναυλία που τό ψιλο-διασκευάζουν για την διαφορά και το κέφι, πάλι ίδια και συμμετρικά είναι.

 

Η μουσική είναι μαθηματικά.

 

Μα όταν λες τέτοια πράγματα, προφανώς ή τρολλάρεις ή δεν έχεις σχέση με το άθλημα.

Οταν παίξω δύο φορές το ΙΔΙΟ πράγμα ΔΕΝ θα είναι 100% το ίδιο.

 

Όταν ο Beethoven, λόγου χάρη, στην αρχή της Pathetique γράφει απλά "Grave" αυτό επιδέχεται αρκετών διαφορετικών προσεγγίσεων, χωρίς το ένα ή το άλλο να είναι λάθος. 

 

Και ΑΥΤΗ είναι η μαγείας της παρτιτούρας. 

 

Αυτό που σου λέω, λοιπόν, είναι ότι ο μαέστρος φροντίζει να ελέγξει από τα έξω τους 80+ ανθρώπους και να φτάσει σε ενα αποτέλεσμα. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω να διευθύνω μια ορχήστρα.

 Γιατί, τι μου λείπει?

 Και μουσική ΚΣΕΡΩ και κλασσική μουσική ΚΣΕΡΩ να ΠΑΙΖΩ στο ΠΙΑΝΟ.

 Και μουσική αντίληψη υψηλή έχω. Το έχω το πακέτο και ας μην έχω ασχοληθεί.

 Άσε που και αυτοί μπορούν μόνοι τους οπότε θα συνεννοηθούμε μια χαρά

 Θα τους σενιάρω εγώ.

 Ένα φράκο θέλω μόνο γιατί δεν έχω και μια μπαγκέτα.

 

 Και θα μπω μέσα την πρώτη μέρα να τους πάρω τον τσαμπουκά.

 Λοιπόν θα πω ,εγώ είμαι ο νέος σας μαέστρος. Αυτά που ξέρατε  ξεχάστε τα όλα. Από σήμερα εγώ είμαι το  αφεντικό και θα κάνετε ότι σας λέω. Εγώ κάνω κουμάντο εδώ μέσα! Αν έχει κάποιος πρόβλημα να το πει τώρα.

Κανένας? Ωραία. Για πάμε τώρα να δούμε που βρίσκεστε.

 

 Ξεκινάμε, πάμε εβδόμη μπετόβεν το δευτερο, μέτρο 24.

 Ενα, δυο τρία και............

 

 .........................

 Στοπ! Εσύ κυρία στην τρίτη σειρά το βιολί! Ναι εσύ, για εσένα λέω! Μάζεψε τα και φύγε τώρα! Φύγε σου λέω!!

 -Μα τι έκανα?

 - Ακριβώς επειδή δεν κατάλαβες τι έκανες, δεν έχεις θέση στην ορχήστρα μου. ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΜΟΥ!!! ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ?? ΦΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχααχαχαχχαχα

 

 

  • Like 1

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

@cos_dr Είσαι ο ανάδοχος του Fletcher στο sequel του Whiplash!

Όταν μεγαλώσω θα γίνω ο καλύτερος μαέστρος όλων των εποχών.

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Όταν μεγαλώσω θα γίνω ο καλύτερος μαέστρος όλων των εποχών.

 

Με μπακέτα?

Γαλλική ή ολικής?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Με μπακέτα?

Γαλλική ή ολικής?

Όλο με κοροϊδεύετε.........................

 Θα δείτε μια μέρα.....................

 Θα επαναπροσδιορίσω το ρόλο του μαέστρου στην ορχήστρα που όπως φαίνεται από τα επιχειρήματα της κουβέντας έχει αποτελματωθεί στην εποχή μας. 🤣

  • Χαχα 1

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cos_dr είπε

 

 Θα επαναπροσδιορίσω το ρόλο του μαέστρου στην ορχήστρα που όπως φαίνεται από τα επιχειρήματα της κουβέντας έχει αποτελματωθεί στην εποχή μας. 🤣

 

Μαζί σου.

Πάμε γερά.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εγώ την γυρίζω την μπιφτέκα.

Αλλάζω στρατόπεδο, και πάω με τον βασικό κιθαρίστα.

Δεν είναι αντρίκιο να είναι ένας αντίπαλος με όλους.

Οπότε ....

 

 

2 ώρες πριν, Nikolas είπε

1. Οταν παίξω δύο φορές το ΙΔΙΟ πράγμα ΔΕΝ θα είναι 100% το ίδιο.

 

2. Όταν ο Beethoven, λόγου χάρη, στην αρχή της Pathetique γράφει απλά "Grave" αυτό επιδέχεται αρκετών διαφορετικών προσεγγίσεων, χωρίς το ένα ή το άλλο να είναι λάθος. 

 

3. Και ΑΥΤΗ είναι η μαγείας της παρτιτούρας. 

 

 

 

1. Άρα το παίζεις λάθος, αφού η παρτιτούρα γράφει το ίδιο πράγμα.

 

2. Αφού δεν λέει ακριβώς τι έπαιζε ο Μπετόβες, δεν είναι σωσμένη. Στον Καιάδα.

 

3. Ότι δεν είναι ακριβής είναι μαγεία?

Ενώ η ταμπλατούρα ασούμε σου λέει τα πάντα.

 

 

Ελάτε ρε αν είσαστε άντρες, σας έχω όλους χαλαρά.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου