Προς το περιεχόμενο

Τι digital gear χρησιμοποιείτε και πώς φτάσατε ως εδω


BillTrantos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Ειστε ολοι μπρουκληδες.

Ολη μου την συγκροτηματικη ζωη την εβγαλα με νοικιαρικους ενισχυτες και ο,τι ειχε το καθε μαγαζι. Αν δεν εφερνες ενισχυτή καπου ανεκτα ...εχανες.

Αργοτερα που εγινα σεσιονας και ηχολήπτης του εαυτου μου το μονο μηχανημα που ξεζουμισα και ακόμα ξεζουμιζω ειναι το φασολι που προαναφερθηκε σε μορφη behringer v amp pro και τα εκαστοτε πεταλια.

Ο τι πεταλι και να προστέθηκε ουσιαστικά ακομα δεν καταφερε να διωξει τον v amp pro

Ο Μανος μιλαει για Μαρσαλι που πηγαινει στο 11 dim. Να παιξει θρας οποτε του καπνισει, να τρεμει η γης.

Εσυ οποτε ακους για μισογκαζατους τσιτσιρισμενους ηχους κ πανω αλλαζεις καναλι!

Εδω κ ο καημενος ο Σολντανος που τον αφηνεις ελευθερο κ λες: "Μπω μπω παναηα'μ'', κ ειναι κουστουμαρισμενος κ σενιος.

 

Κοινως ειμεθα βαρβαροι dim κ το ξερουμε🤣

Απλα επειδη οι εποχες παιζω με ο,τι τρατζιστορ εχω κ κοτσαρω το τριπλο το μεταλ ζωον του ΑΛι για να εχω καλη μεταμορφωση, εχουν περασει ανεπιστρεπτι, συζηταμε τωρα για μοντελερσ κ Μαρσαλια

  • Χαχα 3

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βασικά ήταν/είναι τα εξής:

 

2009: FAS Ultra, μερικούς μηνες πρίν είχα περάσει μερικές ωρες μαζί του σε πραγματικές συνθήκες με Mesa λαμπατο τελικό και καμπίνα 4χ12 Peavey και είναι μείνει λακαμάς, σύγκριση ακόμα και με Super Lead του 1973 δίπλα δίπλα με την ιδια καμπίνα. Πενα, δυναμικές, συμπεριφορά, ήχος, όλα εκεί. Το παραγγέλνω, έρχεται, περνάω 30 ωρες μαζί του (5 ωρες την ημέρα για 6 ημέρες από ότι θυμάμαι) έχοντας και τον Μετροπουλο Super Lead δίπλα του. Blind tests (isolation box, 2 μικροφωνα, όλα μεσα απο μικτη και μετα από μονιτορς και ακουστικα, και 2 ιδια καλώδια που μπλεκοντουσαν καπου οπότε δεν ήξερα τι ηταν τι). Δυστυχώς ήταν οι εποχές που υπήρχαν μονο 10 User IR slots και ολα γινοντουσαν μέσω midi. Ηξερα οτι ήταν θέμα IR αλλά μετά τα πρώτα 120 μπαϊλντησα, το επέστρεψα, και έγινε refund.

 

2011: FAS AF2, ερχεται, το βγαζω απο το κουτί, διαλέγω ενισχυτή, καμπινα, βαράω, παίρνω τηλ, θυμάμαι τον @Marillion τον Γιώργαρο και του επαιζα ενθουσιασμένος απο το τηλέφωνο (λολ). Αυτό ήταν. Ολοι οι λαμπατοι ενισχυτές, εφε, πετάλια, μικρόφωνα κοκ, πήραν το πουλί του γύπα, 9 χρόνια περάσαμε μαζί και είχα κανα μύριο περισσότερα πράγματα από οτι χρειαζόμουν ή χρησιμοποιησα ποτέ, ενώ ότι ήθελα τα έκανε άψογα. Αυτό ηταν πακέτο με την MFC101.

 

2020: το FAS AF3 ΜΚ2 αντικατέστησε το AF2 μου μόνο για δύο λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με ήχο. 1) Η παλαιότητα, ήξερα οτι αν κάτι έκανε give up the ghost δεν θα υπήρχε ανταλλακτικό ούτε για πλάκα (μιλάμε για AF2 Mark I). 2) Το routability της 3η γενιάς FAS πραγματικά μου έλλειπε και ήταν κάτι που μου κάνει την ζωή πολύ πιο εύκολη (ακόμα και τα IN και ΟUT είναι blocks, στην 2η γενιά ήταν από ένα και στατικά). Προφανώς δεν με χάλασαν οι έξτρα δυνατότητες, νεοι αλγοριθμοι κοκ.

 

2022: το AF3 (όπως και το AF2, και προφανώς και υπήρχε και το AX8 αλλά ΔΕΝ δεν μπορουσες να ηχογραφεις μέσω USB, δεν ήταν και audio interface και αυτο για μένα ειναι από τα πρώτα 1-2 requirements στην λίστα μου) για την δική μου χρήση όχι μόνο ήταν overkill αλλά στερούσε το portability και φυσικά απαιτουσε να έχω και extra pedalboard (που ποτέ δεν απέκτησα, δεν υπήρχε περίπτωση να δωσω 700αρια στην FAS για αυτό, ούτε να πάρω 3rd party και να προγραμματιζω). Βγήκε το FM9Τ οπότε έφυγε το AF3. Και είμαστε και θα είμαστε για πολύυυυυ καιρό μαζί.

 

Δεν νομίζω οτι έχει νοημα να αναφερθώ σε άλλα modeling ή "modeling" μαραφέτια που είχα ή έχω γιατι δεν έχουν/είχαν ποτέ πρωταρχικό ρόλο (Digitech GNX3000, Boss Micro BR - ναι πιάνεται και αυτό λόγω COSM, lol -, Fender Mustang ver 1 και 2, NUX Mighty Plug, NUX MG-30 κοκ).

Επεξεργασμένο από Freedom
  • Like 4

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...Αpussyα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

Εγώ νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος σε αυτή τη φάση ενδιαφέρεται να έχει μεγάλη ποικιλία ήχων, χαμηλό βάρος, consistency και χαμηλές εντάσεις.

Το λέει και ο παιχταράς ο joe morgan. Modeling is like the porn of the music industry. You can have it any flavor you want, you just can't touch it 😄😄😄

Η αλήθεια είναι ότι το modeling προσφέρει και κάτι το οποίο δεν μπορεί να το προσφέρει ένας ενισχυτής, αυτό που είπε παραπάνω ο Βασίλης. Ποικιλία στους ήχους. Ναι μου αρέσει πολύ ο καθαρός ήχος, Αλλά μου αρέσουν και τα Fender καθαρά, και τα marshall καθαρά, και τα vox καθαρά, και όλα τα boutique καθαρά. Και δεν έχω ούτε το χώρο ούτε το χρήμα να αγοράσω όλους αυτούς τους ενισχυτές, αλλά θέλω να μπορώ να ηχογραφώ με αρκετή πιστότητα παρόμοιους ήχους. Εκεί παίζω profiler

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτη επαφη με digital ηταν το 1996 με το αμερικανικο ART SGX 2000 (στο τσακ γλυτωσα απο τα rockman) το οποιο μπορει να μην ειχε speaker simulation και ηταν για να παιζει με τελικο ενισχυτη ή και κανονικο ενισχυτη στο input με τις καταλληλες ρυθμισεις (το εκανα λαιβ με ενα fender vibrolux κι ολοι ρωταγαν με τι παιζω και εχω τοσο καλο ηχο), αλλα εγραψα και στο στουντιο connect απειρες φορες και ολοι ηταν ευχαριστημενοι.

Με αυτο εμαθα να στηνω ηχους απο το μηδεν και να καταλαβω πως λειτουργουν τα effects.

Βεβαια εφαγα ενα μηνα 8 ωρες την ημερα για αυτο. Απειρες παραμετρους σε καθε εφφε για να το φερεις ακριβως εκει που θελεις. Μπορεις να το πεις στουντιακου επιπεδου.

Το εχω ακομα και το χρησιμοποιω στη λουπα του JCM800 γιατι μετα απο δοκιμες με κανονικα πεταλια  πανω σε Carl Martin Combinator II, δεν ειχα το λειτουργικο αποτελεσμα που περιμενα και ο ηχος δεν ηταν και καλυτερος.
Μιλαω παντα για modulation και delay effects.

Τα booster, drive, wha, fuzz παντα κανονικα πεταλια και στο input του ενισχυτη.
 

Την midi πεταλιερα του (X-15 ultrafoot με 10 preset και 2 expression pedals on the fly) συνεχισα να τη χρησιμοποιω στα λαιβ και με το 2ο μηχανημα που πηρα και ηταν το POD xt το φασολι περιπου το 2002.

Το οποιο μου φανηκε παιχνιδακι στις ρυθμισεις, μετα το ART.

Kαι εβγαλα και ηχο που ψαχνοντουσταν ολοι (και ψαχνονται ακομα).

Εχω κανει απειρα λαιβ και δισκογραφια με αυτο. Μεχρι και Ηρωδειο εχει παει το φασολι.
Το εχω ακομα.

Το Pod xt το χρησιμοποησα πολλα χρονια, αφου εκανα τη δουλεια μου τελεια.

Καπου στο 2015 ειπα να παω στο POD HD500, πιο πολυ για να μη κουβαλαω ξεχωριστα πεταλιερα και φασολι.

Αυτο ειχε τελικα καλυτερο ηχο και μου αρεσε που η φιλοσοφια του ηταν σαν αληθινο rig.

Oτι πειραζες ανταποκρινοταν σαν το αληθινο.
Και εκ πειρας αφου ειχα δουλεψει με τα αληθινα μηχανηματα που προσομοιαζε, μπορω να εχω αποψη.

Βεβαια, εγω δεν χρησιμοποιω ολη τη γκαμα που εχει, αλλά συγκεκριμενα πραγματα που τα εχω και στα αληθεια και μου αρεσουν. Για αυτο, ισως υπερβαλλω σε αυτο που ειπα πριν.

 

Το 2021 περασα στο POD HD500x, που ειναι ιδιο, απλα εχει περισσοτερη μνημη και σηκωνει πιο βαρια και περισσοτερα εφφε.

Παρολο που ειμαι σουπερ ευχαριστημενος, σκεφτομαι να παρω και ενα Kemper, αν και ξερω οτι δεν θα κερδισω πολλα πραγματα περισσοτερα για τη διαφορα του κοστους που εχουν με το hd500.

Ετσι πιο πολυ για να δοκιμασω να "περασω" και τους ενσιχυτες  μου μεσα του.

 

 

ΥΓ1 software δοκιμασα διαφορα αλλα ηταν τραγικα τα αποτελεσματα. Δεν τα "ενιωθα στα χερια μου". Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Οτι και να εκανα στο παιξιμο, αυτα εβγαζαν τον ηχο που ηθελαν. Δεν ενιωθαν.
ΥΓ2 σκεφτομουν και για Universal Audio OX ή Two Notes Torpedo Captor X 8, αλλα δεν ψηνομαι γιατι ξερω οτι ο ενισχυτης θελει γκαζια για να παρεις αυτο που περιμενεις απο το μεγαφωνο.
Αυτο το παραμυθι "η λαμπα κοκκινιζει αλλα η ενταση ειναι μικρη και δεν ενοχλει", ειναι καπως ... παραμυθι. Λες και θα καταλαβεις διαφορά, απο ενα καλο simulator τυπου kemper οταν παιζεις και ακους σε χαμηλη ενταση.

 

 

.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εγώ παίρνω πετάλια και digital πολυεφφέ από τότε που βγήκαν :) πιτσιρικάς. Είχα το quadraverb, midiverb και δε συμμαζεύεται, διάφορα rack και μισό rack, κατι μικρά yamaha, όλα τα alesis reverb καθώς βγαίνανε, καναδυό lexicon, τότε που ήταν της μόδας είχα κι εγώ τετραπλό rack, κάτι art προενισχυτές, πολλά αναλογικά στυλ sansamp κτλ, διάφορα άλλα που ξεχνάω..

 

Είχα όμως και ένα Mesa boogie, ένα Marshall, Fender και μερικά πετάλια Boss κτλ, και αυτά μου φαινόταν καλύτερα και πιο απλά στα λαιβ. Μόλις άρχισα να παίζω πολλά λάιβ (γύρω στα 20), σταμάτησα να χρησιμοποιώ ενισχυτές σπίτι και συνήθως μελετούσα unplugged ακόμη και με τις ηλεκτρικές (μια Gibson SG είχα μόνο για δέκα χρόνια). Οπότε ελαττώθηκε το ενδιαφέρον για πολυεφφέ.

 

Πάντα είχα όμως ένα πολυεφφε για ήχους διαστημόπλοιο σε θέατρα κτλ, αλλά ποτέ δεν τα έχω χρησιμοποιήσει σε λαιβ εκτός θεάτρου και χορού, με εξαίρεση ένα line6 M5 που το είχα για modulation σε πεταλιέρα. Εκεί έχω δύο πεταλιέρες μια pedaltrain jr και μια nano, με ένα sansamp για όταν παίζω direct. Αργότερα είχα ένα podxt (έχει βγάλει σεζόν ολόκληρες στα θέατρα με εξωτερικό controller όταν χρειαζόταν), κατι line6, boss gt-1, τώρα έχω ένα hx stomp (είναι στις αγγελίες) και ένα boss gt1000 core (που το προτιμώ από το stomp βασικά για το λούπερ του). 

 

Γενικώς επειδή όλη τη ζωή μου έπαιζα με καλούς λαμπάτους (έχω και solid state βέβαια), είναι μέρα με τη νύχτα για μένα λάμπα, solid state και digital. Όπως και είναι χαμένη υπόθεση για μένα ο καλός ηλεκτρικός ήχος σε χαμηλές εντάσεις σπιτιού, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Ευτυχώς είναι πολύ εύκολο να βγάλεις καλό ήχο στις ηχογραφήσεις στο σπίτι παρόλα αυτά. Έχω παίξει με δανεικά axe FX, Kemper μια φορά αλλά δε με έψησαν, οπότε εκεί μέχρι 5-6 κατοστάρικα τα μικρά που έχω είναι ότι πρέπει. Γενικά κάθε γενιά digital ποιοτικά κάνει άλματα προς τα μπροστά. Τα χρησιμοποιώ σπίτι κυρίως για μαθήματα και ηχογράφηση direct για ευκολία. Καμμία φορά παίζω κιόλας με τα στούντιο μόνιτορ, αλλά σπάνια. Σήμερα πάντως, τα digital interface είναι ο κανόνας στις δουλειές, λόγω ευκολίας, silent stages, in ear, μεταφορές κτλ..

 

Γενικώς αν είναι να πάρω κάτι ακριβό παίρνω λαμπάτους και κιθάρες που είναι έρωτας, το digital για μένα είναι εργαλείο (που απαξιώνεται κιόλας σε αντίθεση με τα άλλα).. Περιμένω τώρα ένα Marshallάκι studio classic κεφαλάκι! :)

image.jpg

 

Τυπική χρήση πολυεφφέ σε θέατρο παρακάτω, είναι από μία προβολή (αποσπάσματα μόνο) του Nosferatu που είναι βουβή ταινία και αυτοσχεδίαζα live τη μουσική με το pod xt και ένα Boss Rc-300 λούπερ.. :)

 

Επεξεργασμένο από Alter
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για Quad Cortex δεν έχει μιλήσει κανένας. Στην Ελλάδα δεν έχει πέραση ακόμα; Έξω φυσάει από πωλήσεις 

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Nekkon Κ στην Ελλάδα έχει πέραση.

 

Συνοπτικά ΑΦτα που ακούγονται κ έχουμε ξανασυζητήσει.

 

Κορυφαιο ως προφαιλερ. Χτυπάει στα ίσα το Κεμπερ , τόσο καλό . Αλλά μιας κ δεν υπάρχουν προφαηλς να αγοράσεις, ή πρέπει να το κάνεις μόνος σου, ή να βρεις καλό ποιοτικά στα Φρη του ίντερνετ. Υπάρχουν, αλλά οι τοπ κατασκευαστές προφίλ δεν καίγονται να φτιάξουν για το neural από τη στιγμή που δε θα πέσουν φράγκα. Εδώ υπόψιν πως μιλάω για προφίλ, όχι μοντέλο κ δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να φτιάξουν ένα μόνοι τους.

 

(Υπόψιν πως το Κεμπερ πήρε τρελό απντεητ τώρα που μπορείς να φορτώσεις τοουνστακ 40 ενισχυτών κ counting, πάνω στα προφίλ, που παύουν με αυτή την αναβάθμιση να είναι φωτογραφίες ενισχυτή σε συγκεκριμένα σετινγκς, αλλά γίνονται κανονικά μοντέλα)

 

Σαν μοντελερ καλό, αλλά όχι κορυφαίο. Καμμία σχέση αυτή τη στιγμή με φράκταλ .

Ούτε σε ενισχυτές , ούτε σε εφέ. 

Η υπόσχεση της neural  πως θα μπορείτε να φορτώσετε τις αγαπημένες σας vst σουίτες της εταιρείας κ να τις έχετε στο μηχάνημα (κ χωρίς , latency), ήταν μέχρι στιγμής προεκλογική εκστρατεία. (Κ έχει φάει κράξιμο από πολλούς)

 

Φοβερή οθόνη, features κ μέγεθος.

Ακόμα κ τώρα, με τις τζουφιες υποσχέσεις κ μια άλλη πατάτα που έκανε κ βαριέμαι να γράφω 😂, αν απλά φέρει τις σουίτες στο χαρντγουερ κατευθείαν γίνεται ο δυνατότερος παίχτης της αγοράς. (σοβαρότερος μετά τα άνωθεν δεν πρόκειται να πω)

 

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Like 4
  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ακόμα την πεταλιερα Zoom g3x, που έχω 3 ήχους (1 καθαρό και 2 high gain) που λατρεύω να παίζω, ειδικά μέσω ακουστικών το βράδυ - έχει ένα καταπληκτικό parametric eq module).

 

Εδώ και 1 χρόνο όμως χρησιμοποιώ το 99% του χρόνου παιξίματος (που δυστυχώς είναι πολύ λίγος λόγω οικογένειας, υποχρεώσεων κτλ) εναν λαμπατο DSL1CR στο 0,1watt (ενσωματωμένο attenuator) μαζί με ένα Rocktron Metal Planet μπροστά για booster και παίρνω γκαζωμενο ήχο Marshall σε χαμηλές εντάσεις (κοιμούνται τα παιδιά στο διπλανό δωμάτιο) με πολύ κοντινό ηχόχρωμα με του papa het στο νέο 72 seasons... Είναι και παναλαφρος για λαμπατο combo...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2005 (Περίπου): Αγόρασα το Podxt live, ναυαρχίδα τότε των πεταλιερών (!!)

Χρόνια μετά (2012) κατάλαβα ότι μπορεί να παίξω σε οποιοδήποτε τυχαίο μαγαζί και ενισχυτή που να με αναγκάζει να αλλαζω τον ήχο σε όλα τα patches (μιλάμε για 20+ patches) οπότε έκανα το εξής, πήρα καθαρό/ overdrive/ distorion από preamp της AMT (SS20 και SS11A - σε ξεχωριστά pedalboards) οπότε να φέρνω τον ήχο άμεσα μαζί με ένα πετάλι EQ. 

 

Όλα τα εφε τα παίρνω από Line 6 M9 (παλιότερα) και πλέον με το Line 6 ΗΧ EFFECTS.

  • Like 2

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με χρονολογική σειρά

 

1. Behringer Vamp - καλό για αρχάριο, κατά τα άλλα για πέταμα

 

2. Engl E570 preamp + Alesis Quadraverb + Mesa 2:90 + 2x12 Marshall 1922 - τα σπάει αλλά 100 κιλά και μπελάς στην ηχογράφηση

 

3. Kemper - καλό αλλα κομπρεσαρισμένο και thin. Ο ήχος είναι κοντά αλλά λείπει η αίσθηση. Και κρασάρει συχνά.

 

4. Fractal Fm3 - οργασμός. Ήχος, feel, αρμονικές, ποιότητα κατασκευής, τα πάντα όλα. Κάνει τα πάντα τέλεια και συμφέρει. Μην το γκαντεμιάσω αλλά δεν έχει κολλήσει ούτε μία φορά. Δοκιμασμένο σε 500+ επαγγελματικές ηχογραφήσεις και σε gigs εντός και εκτός Ελλάδας. Δε συνίσταται σε όσους θέλουν να αγοράζουν συνέχεια πεταλάκια και μπιχλιμπίδια επειδή η αναζήτηση ήχου με το Fractal τελειώνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου