Προς το περιεχόμενο

Behringer UB-Xa


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Στάθης Π. είπε

Θα ήταν ενδιαφέρον εαν κάποιος έχει συγκρίνει τα ρεπλικοειδή της behringer να μας πει μία γνώμη. 

Τα "ρεπλικοειδή της Behringer" δεν είναι και τόσο "ρεπλικοειδή", είναι βασισμένα στα Χ μηχανήματα άλλων εταιρειών που οι πατέντες τους έχουν λήξει και σχεδόν πάντα, αν όχι πάντα, προσφέρουν πολλά περισσότερα. 

Για παράδειγμα, το Behringer Model D (€309) ακούγεται κατά 99% σαν το Minimoog, ενώ προσφέρει πολλά περισσότερα σαν synth. Αυτό έχει καταγραφεί σε άπειρα reviews και blind tests, τώρα όποιος είναι "κολλημένος με την μπάλα", ας πάει να σκάσει €6Κ να αγοράσει την...583η(?) ρέπλικα του Minimoog που κυκλοφορεί απ'την ίδια την Moog.✌️

Επεξεργασμένο από Waterfall-K mk2
  • Like 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Για παράδειγμα, το Behringer Model D (€309) ακούγεται κατά 99% σαν το Minimoog

Αν είναι έτσι ,τότε είναι replica πέραν των προσδοκιών. Και κατά 95% αν ήταν εμένα θα με κάλυπτε. Είναι όμως όντως έτσι; Γιατί αν θυμάμαι καλά, όταν βγήκε είχα.δει κάτι συγκρίσεις που έδειχναν το αντίθετο,αλλά πρέπει να το ξαναδω.Αν έχεις εύκαιρα στείλε κάποιο λινκ από αξιόπιστη πηγή. Μακαρι να μπορούσα να τα συγκρίνω ο ιδιος. Κανένας δε θα δώσει 6k για Minimoog εκτός από αυτούς που το φυσάνε,αλλά αυτό δεν είναι το θέμα. Ούτε σημαίνει πως εάν δεν είσαι ικανοποιημένος από τη ρεπλικα ,θα στραφείς στο ορίτζιναλ και να δώσεις ένα νεφρό. Μπορείς απλά να το προσπεράσεις και να ζήσεις με τα υπάρχοντα και να γράψεις μουσική. Αλλά το να βγάλει μια εταιρία κάτι με χαμηλό κόστος για να μοιάζει με το αρχικό,είναι κάτι που δε μου αρέσει. Αν από την άλλη αυτό που βγαζει είναι πιστή αντιγραφή όπως λες,όλα καλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Στάθης Π. είπε

Αν έχεις εύκαιρα στείλε κάποιο λινκ από αξιόπιστη πηγή. 

Δεν έχω, αλλά το youtube απ'ότι θυμάμαι είναι γεμάτο, γράψε εκεί ένα "Behringer Model D vs Minimoog" και θα βρεις αρκετά βίντεο. Θα σου αφήσω κι ένα λινκ απ'το review του SOS του 2018 να πάρεις μια ιδέα. Το review κατέληγε στα εξής: "It sounds like a Minimoog Model D" και "it’s a very good copy of a legendary analogue synthesizer, imitating the form and sound of the Minimoog Model D with remarkable accuracy".

https://shorturl.at/arP03

 

Ένα αστείο απόσπασμα από ένα βίντεο που ανέβηκε τον Ιανουάριο με τίτλο "BEST SYNTH TO BUY IN 2023", στο τέλος αναφέρεται στην Minimoog ρέπλικα της Moog και στο Behringer Model D. Τα άκουσε για τα καλά η Moog, και να σκεφτείς ότι αναφερόταν στην Αμερικανική αγορά που το πουλάνε στα $5Κ. Τι να πούμε κι εμείς εδώ στην Ευρώπη που το έχουμε στα €6Κ ($6,5Κ).😛

 

 

  • Like 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Στάθης Π. είπε

Είναι όμως όντως έτσι;

Όταν είχε κυκλοφορήσει η Native Instruments το FM7, ήμουν στην ευχάριστη θέση να έχω ένα πραγματικό DX7 στην ιδιοκτησία μου, και - όπως ήταν αναμενόμενο - έχασα κάποιο χρόνο να συγκρίνω τον ήχο τους. Ο οποίος - όπως ήταν αναμενόμενο - ήταν αρκετά διαφορετικός, με το DX7 να ακούγεται μουντό σε σχέση με το αντίγραφό του *.

 

Σκέφτηκα λοιπόν, πόσο σπάνια περίπτωση ήμουν, το 95% των αγοραστών του FM7 δεν θα είχε το πραγματικό όργανο στη διάθεσή του, οπότε δεν θσ μπορούσε να κάνει αυτή τη σύγκριση. Και αυτό είναι το κλειδί, ότι μην μπορώντας να κάνεις τη σύγκριση, θέλοντας και μη, πρέπει να είσαι ευχαριστημένος με το αντίγραφο.

 

Στην περίπτωση του Minimoog, το παραπάνω 95% γίνεται 99,999% λόγω του τεράστιου κόστους, οπότε τι να λέμε; Αν είναι "ίδια"; Και γιατί να είναι ίδια; Ποιο είναι το νόημα; Ότι θα γυρίζαμε το χρόνο πίσω, θα δίναμε στον Έμερσον ή τον Βαγγέλη ένα Μπέχρινγκερ και αυτός θα το επέλεγε έναντι του πρωτοτύπου ή θα έλεγε "ναι μωρέ, γιατί να κουβαλάμε τα μπαούλα, ας βάλουμε το μπιχλιμπίδι στο σακ-βουγιάζ και φύγαμε";

 

Η όλη συζήτηση για το αν είναι "ίδια" απευθύνεται σε fanboys της ιδέας ότι μπορούν να έχουν τον ήχο του Έμερσον στο δωμάτιό τους (δηλαδή στους περισσότερους από εμάς), ιδέα που είναι προβληματική από μόνη της και με την οποία ο Έμερσον θα γελούσε.

 

Αν ακούσει κανείς το Μπέχρινγκερ και του αρέσει, το αγοράζει, το βάζει στο σεταπ του και παράγει κάτι με αυτό: κανείς, ποτέ δεν θα τον/την ρωτήσει με τι το έγραψε (από το κοινό, εννοείται). Αν δεν του αρέσει, τότε στα φρύδια μας πόσο κάνει, με ποιο μοιάζει, τι λένε τα βίντεο, τι λένε οι δημοσιογράφοι, τι λένε τα άστρα κλπ. Είναι ένα αυτόνομο όργανο, κτισμένο και ονοματισμένο έτσι ώστε να πουλήσει κάτι παραπάνω από το αν λεγόταν "Αναλογούλης".

 

* Εδώ βέβαια χρειάζεται μία καλή παρένθεση, ότι τα όργανα τα ακούμε και τα αξιολογούμε ΙΝ ΤΗΕ ΜΙΧ, όχι μόνα τους παρέα με τα τζιτζίκια από το απέναντι πεύκο. Το DX7 (ειδικά τα πιάνα και τα brass) ακουγόταν ΠΑΝΤΑ καλύτερα μαζί με τα άλλα όργανα στη μίξη, σε σχέση με το FM7 που προσπαθούσε να "κλέψει" από τα υπόλοιπα, δίνοντας πρίμα που δεν υπήρχαν στο πραγματικό όργανο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δημιουργούς των διαφόρων βίντεο, οι οποίοι συνήθως έχουν μιξάρει μόνο τζιν και τόνικ. :)

 

 

Επεξεργασμένο από trolley
  • Like 2

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
22 ώρες πριν, trolley είπε

Με τον ήχο καθαρίσαμε και πάμε για την αξιοπιστία; Σοβαρά ρωτάω, όχι με διάθεσις αντιπαράθεσις.

Νομίζω ότι ναι, καθαρίσαμε. Δεν το έχουμε ξανασυζητήσει εξάλλου; Μη λέμε και συνεχώς τα ίδια. Υπάρχουν εκεί έξω τα συγκριτικά βίντεο για τα διάφορα clones της Behringer με παλμογράφους και τα πάντα. Τώρα όποιος θέλει να πάει να δώσει 3+ χιλιάρικα για να αγοράσει ένα Juno 6, από εμένα καλό ταξίδι. 
 

22 ώρες πριν, manosx είπε

Παντως η vintage αγορα δε θα επηρεαστει στο παραμικρο. Εχει ξεφυγει πλεον απο την οποια εξαρτηση της στην καθαρη λειτουργικοτητα, και εχει μπει σε κατασταση συλλεκτικοτητας, τα καλα vintage αναλογικα ξεπερνουν πλεον τα 20 χιλιαρικα, δεν ειναι ο ηχος τους για 20 χηνες αλλα η σπανιοτητα τους.

Θεωρώ τους πληκτράδες τους εξυπνότερους των μουσικών και γι αυτό θέλω να πιστεύω ότι δεν θα πάει όπως πήγε με τους κιθαρίστες. Ως τώρα ήταν λογικό μιας και δεν υπήρχαν σύγχρονες εναλλακτικές. Συλλεκτικά vintage μηχανήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Δε νομίζω πχ ότι ένα Yamaha CS80 ή ένα Jupiter 8 είναι τόσο εύκολο ή αξίζει εμπορικά τον κόπο να κλωνοποιηθούν. Αλλά το να πάει κάποιος να δώσει τρία χιλιάρικα για ένα single oscillator synth, με πρωτόγονο midi και φωνές που χαλάνε, ενώ έχει την επιλογή με τα μισά να αγοράσει ένα synth με πάρα πολύ καλή ποιότητα ήχου, δεκαπλάσιες δυνατότητες, βασισμένο σε ένα iconic μηχάνημα που ποτε μέχρι σήμερα δεν ήταν ουσιαστικά προσβάσιμο στο ευρύ κοινό; Ναι θα υπάρξουν και κάποιοι ρομαντικοί. Αυτοί που σήμερα αγοράζουν τα DΧ7 και SY77, ενώ θα μπορούσαν να παίζουν απλά με ένα NI FM8, που τα στέλνει για τσάι... Αλλά αυτοί είνια μειοψηφία, γι αυτό και τα εν λόγω μηχανήματα δεν πιάνουν τιμές. 

Τώρα όλο το υπόλοιπο Analog vs VST είναι κατά τη γνώμη μου apples vs oranges. Το κύριο πλεονέκτημα του αναλογικου είναι ότι τα έχεις όλα μπροστά σου. Εντελώς διαφορετικό workflow και εντελώς διαφορετικοί οι ηχοι σους οποίους θα καταλήξεις. Ναι το U-he Diva είναι καταπληκτικό, καμία αντίρρηση. Αλλά είναι άλλο πράγμα για τους περισσότερους (αυτούς που θέλουν κάποια στιγμή να παράξουν μουσική και όχι να σετάρουν με τις εβδομάδες midi controllers). Είναι για να παίζεις κατά 90% με presets, για να χαθείς μέσα στις επιλογές και για στιγμές στις οποίες ξέρεις από πριν ακριβώς τί θα ήθελες να κάνεις.  Και κατά τ' αλλα είναι και θέμα προσωπικής προτίμησης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Νομίζω ότι ναι, καθαρίσαμε. Δεν το έχουμε ξανασυζητήσει εξάλλου; Μη λέμε και συνεχώς τα ίδια. Υπάρχουν εκεί έξω τα συγκριτικά βίντεο για τα διάφορα clones της Behringer με παλμογράφους και τα πάντα. Τώρα όποιος θέλει να πάει να δώσει 3+ χιλιάρικα για να αγοράσει ένα Juno 6, από εμένα καλό ταξίδι.

Όχι, για το συγκεκριμένο δεν θυμάμαι να έχουμε συζητήσει. Εκτός αν εννοείς ότι ΟΛΑ τα Μπέχρινγκερ μοιράζονται τις ίδιες εξαιρετικές ποιότητες οπότε  - όσον αφορά στον ήχο - όλα θεωρούνται υπεράνω υποψίας.

 

Όμως, μία ερώτησις, γιατί το γράφετε (εσύ και ο Καταράκτης) συνέχεια αυτό το "όποιος θέλει να δώσει Χ χρήματα, ας πάει να τα δώσει". Είναι λίγο σα να γράφεις "όποιος μπορεί να πάει διακοπές με τη Μάργκοτ Ρόμπυ, ας το κάνει".

😀

  • Χαχα 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
9 λεπτά πριν, trolley είπε

* Εδώ βέβαια χρειάζεται μία καλή παρένθεση, ότι τα όργανα τα ακούμε και τα αξιολογούμε ΙΝ ΤΗΕ ΜΙΧ, όχι μόνα τους παρέα με τα τζιτζίκια από το απέναντι πεύκο. Το DX7 (ειδικά τα πιάνα και τα brass) ακουγόταν ΠΑΝΤΑ καλύτερα μαζί με τα άλλα όργανα στη μίξη, σε σχέση με το FM7 που προσπαθούσε να "κλέψει" από τα υπόλοιπα, δίνοντας πρίμα που δεν υπήρχαν στο πραγματικό όργανο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δημιουργούς των διαφόρων βίντεο, οι οποίοι συνήθως έχουν μιξάρει μόνο τζιν και τόνικ. :)

Εγώ πάντως, πρώην κάτοχος του SY77 που είναι τέσσερα DX7 μαζί, δεν έβλεπα κανένα νόημα να το κρατάω αντί για το FM8 για χίλιους λόγους. Δεν ξέρω αν εγώ μιξάρω τζιν & τόνικ ή αν απλά αφιέρωσα λίγο χρόνο παραπάνω για να μάθω το FM8 ή απλά κάπου κάπου χρειάστηκε και λίγο εξωτερικό Eq ή compression ή saturation, πάντως η εμπειρία μου διαφέρει παρα πολύ από αυτό που περιγράφεις.  

Μόλις τώρα, trolley είπε

Είναι λίγο σα να γράφεις "όποιος μπορεί να πάει διακοπές με τη Μάργκοτ Ρόμπυ, ας το κάνει".

😀

Ανάλογα, αν εσένα το Juno 6 σου φαίνεται για Margot Robbie 🙆‍♂️

 

Εγώ πχ θα το έλεγα έτσι. Όποιος θα μπορούσε να πάει διακοπές με την Margot Robbie αλλά κάθε μέρα προσεύχεται να αναστηθεί η Σαπφώ Νοταρά, ας το κάνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Εγώ πάντως, πρώην κάτοχος του SY77 που είναι τέσσερα DX7 μαζί, δεν έβλεπα κανένα νόημα να το κρατάω αντί για το FM8 για χίλιους λόγους. Δεν ξέρω αν εγώ μιξάρω τζιν & τόνικ ή αν απλά αφιέρωσα λίγο χρόνο παραπάνω για να μάθω το FM8 ή απλά κάπου κάπου χρειάστηκε και λίγο εξωτερικό Eq ή compression ή saturation, πάντως η εμπειρία μου διαφέρει παρα πολύ από αυτό που περιγράφεις.  

 

Εϊχα και το SY-77. Επίσης διαφέρει ηχητικά από το DX7.

Αλλά δεν κατανοώ σε τι απαντάς, φτιάχνεις εσύ φιλικώς διακείμενα προς την Μπέχρινγκερ βίντεο στο ΓιουΤιουμπ;

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 λεπτό πριν, trolley είπε

 

Εϊχα και το SY-77. Επίσης διαφέρει ηχητικά από το DX7.

Αλλά δεν κατανοώ σε τι απαντάς, φτιάχνεις εσύ φιλικώς διακείμενα προς την Μπέχρινγκερ βίντεο στο ΓιουΤιουμπ;

 

Απαντάω σε αυτό που έγραψες αλλά αυτό το τελευταίο σου post δεν το κατανοώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kpeyos είπε

Απαντάω σε αυτό που έγραψες αλλά αυτό το τελευταίο σου post δεν το κατανοώ.

Τότε ίσως πρέπει να με διαβάζεις λίγο πιο προσεκτικά. Έγραψα ότι πολλοί από αυτούς που κάνουν βίντεος με συγκριτική διάθεση ανάμεσα σε ρέπλικες και πρωτότυπα όργανα είναι άσχετοι. Εσύ, απ' ότι ξέρω δε φτιάχνεις τέτοια βίντεο (σόρυ αν κάνω λάθος), αλλά και να έφτιαχνες, δεν θα άνηκες οπωσδήποτε σε αυτή τη κατηγορία.

 

10 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Εγώ πχ θα το έλεγα έτσι. Όποιος θα μπορούσε να πάει διακοπές με την Margot Robbie αλλά κάθε μέρα προσεύχεται να αναστηθεί η Σαπφώ Νοταρά, ας το κάνει. 

Αν το Juno 6 είναι η Σαπφώ Νοταρά, τότε οι ρέπλικες θα είναι εκ' των πραγμάτων ρέπλικες της Σαπφώ Νοταρά. Είδες η άτιμη η λογική, δε σέβεται τις απρέπειες.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου