Προς το περιεχόμενο

Roland GAIA 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

59 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Joconda Video forever..

jv.jpg

 

 

 Τη διχασε στα δυο την ετσι

 

 

6 λεπτά πριν, Jet72 είπε

Χαίτη, φραπές και Τοπ Γκαν (στο οποίο υπάρχει πολύ DX7....)

 

 Το top gun ειναι ολη η δεκαετια του 80 συμπυκνωμενη σε μια ταινια, αυτο ελειπε να μην εχει DX7

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Κατσε να σου πω σχετικη αστεια ιστορια εποχης.

 

 Ειμαστε σε φαση γυρω στα 16, και εχουμε στην παρεα το παιδι ενος δασκαλου απο το σχολειο. Το οποιο το πειραζουμε συνεχως.

 

 Φυσικα κινητα και τετοια δεν υπαρχουν, οτι συνενοηση γινοταν απο το σταθερο του σπιτιου.

 

 Αυτος τωρα την ειχε δει με το σταθερο τηλεφωνο, να αραζει στον καναπε με ανοικτη ακροαση, πολυ αραλικι, τεχνολογια και ετσι ασουμε 😁

 

 Τον παιρνουμε λοιπον σε καποια φαση τηλεφωνο, το σηκωνει αυτος και πεφτει η ατακα:

 

 " Ελα, ακους; Ελα απο εδω, εχουμε παρει βιντεοκασετα τσοντα με ζωα να δουμε"

 

 Και καπακι ακουγεται απο μεσα ενα ΜΠΑΜ.

 

 Ηταν το φαι που πηγαινε να βαλει η μανα του στο φουρνο, και της επεσε στο πατωμα 😁😆

  • Like 1
  • Χαχα 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, manosx είπε

 Κατσε να σου πω σχετικη αστεια ιστορια εποχης.

 

 Ειμαστε σε φαση γυρω στα 16, και εχουμε στην παρεα το παιδι ενος δασκαλου απο το σχολειο. Το οποιο το πειραζουμε συνεχως.

 

 Φυσικα κινητα και τετοια δεν υπαρχουν, οτι συνενοηση γινοταν απο το σταθερο του σπιτιου.

 

 Αυτος τωρα την ειχε δει με το σταθερο τηλεφωνο, να αραζει στον καναπε με ανοικτη ακροαση, πολυ αραλικι, τεχνολογια και ετσι ασουμε 😁

 

 Τον παιρνουμε λοιπον σε καποια φαση τηλεφωνο, το σηκωνει αυτος και πεφτει η ατακα:

 

 " Ελα, ακους; Ελα απο εδω, εχουμε παρει βιντεοκασετα τσοντα με ζωα να δουμε"

 

 Και καπακι ακουγεται απο μεσα ενα ΜΠΑΜ.

 

 Ηταν το φαι που πηγαινε να βαλει η μανα του στο φουρνο, και της επεσε στο πατωμα 😁😆

γυρισα πισω να βεβαιωθω πως ειχα κανει χαχαχα στο ποστ...

το φανταζομαι κ ακομα γελαω

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Η ισχύς και όλο το τεχνικό μπακράου είναι για εμένα ψιλά γράμματα που έρχονται δευτερότριτα. Το καλύτερο συνθ για εμένα είναι το σύνθ που είναι:

1) Σκέτο τρακτέρ. Όχι ένα τρακτέρ μέσα σε ένα διαστημόπλοιο.

2) Αβέρτα cntrollers. Ροδάκια, joystiks, aftertouch, timetrip pads, ribbons, knobs, sliders, macros, d-beams, usb κοντοσούβλια, the works.

3) Να μην ψάχνω. Όλα εδώ μπροστά μου. το γνωστό knob per function, αλλά όχι με πολλαπλά functions..

4) Χαρακτήρας στον ήχο. Μόνο το Virus ακούγεται σαν Virus, μόνο το hydrasynth ακούγεται σαν hydrasynth κλπ. Όχι generic ηχόχρωμα.

5) Να θέλω να το ακουμπήσω at first sight. Είναι πολύ λίγα τα συνθ που το έχουν καταφέρει αυτό το, σχεδόν λιμπιντικό, request απο μεριάς μου. Και έχουν υπάρξει και μερικά που το ικανοποιούσαν αυτό, αλλά δεν είχαν να μου πούν τίποτε άλλο.

Εν κατακλείδι, το μόνο συνθ που κάπως τα παντρεύει όλα αυτά και θα με ικανοποιούσε απόλυτα να έχω κι ας μην είχα τίποτα άλλο, είναι το Solaris του John Bowen. Αλλά επειδή έχει αστρονομική τιμή, φτιάχνω το παζλ του τέλειου συνθ με αυτά που έχω και προανέφερα. Τα workstations είναι έτοιμα παζλ, αλλά τα κομμάτια τους δεν φτιάχνουν το τελικό προϊόν που ψάχνω και που θα ικανοποιήσει όλα τα παραπάνω. Για εμένα.

Για εμενα...!!!... Το ποστ της δεκαετιας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Δεν μιλάμε για ακουστικές κιθάρες εδώ ...

 

16 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Αύριο να πάμε να γράψουμε σε κάνα κιθαριστικό θρεντ.😄

 

 

Έλα, παραδέξου το.

Σας λείπουν οι κιθαρίστες και αισθανόσαστε μοναξιά με τα πλήκτρα.

  • Like 1
  • Μπερδεύτηκα 1
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, manosx είπε

Το moog modular, το oberheim obx, το DX7, το JD 800 κλπ εχουν χαρακτηρα, και ειναι σοβαροτατα synths

To DX7 βγάλ'το απ'έξω. Όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο σε μερικούς, δεν έχει συγκεκριμένο ηχητικό χαρακτήρα. Ένα FM synth με 6 operators (oscillators) και 32 algorithms όπως είναι το DX7, δεν έχει κάποιον standard χαρακτήρα. Μπορεί να ακουστεί πολύ "ψυχρό" και ταυτόχρονα πολύ "ζεστό"/αναλογικό. Αυτό που είχε χαρακτήρα πάνω του ήταν οι -για τα πανηγύρια- preset ήχοι του, ήχοι που δυστυχώς χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον σε χιλιάδες ηχογραφήσεις και είναι αναγνωρίσιμοι πλέον και στις γάτες. Δεν ξέρω τι σκατά σκέφτονταν οι προγραμματιστές αυτών των presets, αλλά χάρη σε αυτούς βγήκε η απόλυτα στρεβλή εικόνα για τον ηχητικό χαρακτήρα του DX7.

 

Πρώτη φορά που άκουσα σοβαρούς ήχους από DX7 ήταν στο soundcheck ενός live που θα γινόταν από τη Yamaha για τους μαθητές του Πρότυπου Κέντρου Αρμονίου που είχε στα 80s. Σαν μαθητής του Κέντρου τότε κι εγώ, πάω στο soundcheck που γινόταν σε ένα σινεμά της πόλης και βλέπω φάτσα κάρτα ένα DX7 (το holy grail της εποχής σε παγκόσμιο επίπεδο) στημένο πάνω στην σκηνή μόνο του και συνδεδεμένο με κάποιες μονάδες εφέ, drum machine, sequencer κλπ. Ναι, τότε όλα αυτά και άλλα πολλά τα αγόραζες ξεχωριστά, ανεβάζοντας το budget σε απίθανα ύψη. Αυτό το σημαντικό και πολυέξοδο πρόβλημα ήρθε να λύσει εν μέρει η δημιουργία των workstations. 

 

Τέσπα, ο τύπος που θα έκανε το live ήταν ένας synth pro της Yamaha, ένα απίστευτο παιχτρόνι που έπαιζε Jazz (δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομα του), και σε κάποια φάση αρχίζει να παίζει το DX7 με ήχους που είχε προγραμματίσει ο ίδιος. Heaven & Hell! Όσοι παρακολουθούσαμε μάς σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο, μην μπορώντας να πιστέψουμε ότι αυτοί οι ήχοι έβγαιναν από ένα DX7. Μου είχε κάνει θυμάμαι ιδιαίτερη εντύπωση μεταξύ άλλων ένας ήχος timpani, o οποίος είχε απίστευτη πιστότητα, ήταν λες και άκουγες ήχο από sampler.

 

8 ώρες πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Το 2004 δεν ήταν καθόλου παπάκι, τώρα είναι..

To παπάκι το έγραψα σαν τυχαίο παράδειγμα, και "δρόμου" να σου έγραφα πάλι στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουμε: δεν μπορεί κανείς να έχει άποψη για όλες τις μοτοσικλέτες, μόνο και μόνο επειδή κάποτε οδηγούσε μία από κάποιον συγκεκριμένο τύπο μοτοσυκλέτας. 

 

7 ώρες πριν, Jet72 είπε

Ασε τον και αυτόν, ως επαγγελματίας κατέληξε να είναι presetάκιας και αυτός.... 

Δεν κατέληξε έτσι, έτσι ήταν από την αρχή. Αν βγάλουμε έξω τους custom sampled ήχους που είχε φτιάξει (στο Zoolook πχ), σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι synth ήχοι είναι ελάχιστα ως και καθόλου πειραγμένα presets. Αυτό βέβαια δεν το κάνει μόνο ο Jarre, σχεδόν όλοι το κάνουν. Έχουν γραφτεί άπειρες σελίδες σε φόρουμς του χώρου με αναφορές σε presets από synths που έχουν χρησιμοποιηθεί από διάσημους μουσικούς/συνθέτες σε πλήθος γνωστών ηχογραφήσεων. Ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου δεν αποτελούσε εξαίρεση, τα presets τα είχε ξετινάξει. Όλοι αυτοί βέβαια συνήθως χρησιμοποιούσαν παράλληλα και δικές τους custom βιβλιοθήκες ήχων που είχαν φτιάξει για τα samplers τους, πχ, η custom sampled βιβλιοθήκη ήχων των Yello είναι θρυλική, οι τύποι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. 

 

7 ώρες πριν, Jet72 είπε

Γενικώς αυτές οι ιδέες του "αυτό είναι, τα κάνει όλα και τέλος" με... αγχώνουν.....

Δεν υπάρχει synth που να τα κάνει όλα, ούτε θα υπάρξει ποτέ. Αλλά όσα περισσότερα μπορεί να κάνει ένα synth τόσο το καλύτερο. Προσωπικά έρχομαι από μία εποχή που όλα αυτά που σήμερα θεωρούνται standards τότε ή δεν υπήρχαν καν, ή υπήρχαν σε μορφή ξεχωριστής συσκευής που για να την αποκτήσεις έπρεπε να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Sequencers, arpeggiators, μονάδες εφέ, drum machines, vocoders κλπ, όλα αυτά κόστιζαν ένα κάρο επιπλέον χρήματα. Συνήθως μιλάμε για τα synths της τάδε εποχής, αλλά σχεδόν ποτέ δεν αναφερόμαστε σε όλα τα υπόλοιπα έξτρα πράγματα που τα συνόδευαν και τα έκαναν να ακούγονται όπως τα ξέρουμε. Πόσοι έχετε ακούσει τα αγαπημένα σας αναλογικά synths χωρίς κανένα απολύτως εφέ? Αν τύχει και ακούσετε "στεγνά" μερικά από αυτά , θα απογοητευτείτε.

 

Το πρώτο μου synth ήταν ένα Yamaha DX21, ένα FM synth δηλαδή. Άρχισα το ταξίδι στον κόσμο των synths με τον hard way, το ξέρω, αλλά αυτό σε βάθος χρόνου μού έκανε καλό. Όταν ο υπόλοιπος νορμάλ κόσμος έπαιζε με τα cutoff του φίλτρου του ΧΨ synth, εγώ "έπαιζα" με αλγόριθμους, carriers και modulators...🙄

 

image.thumb.png.0c6e53f412f3c4eeaf1fccb79fff09a9.png

 

Το DX21 λοιπόν δεν διέθετε κανένα sequencer, κανένα arpeggiator, καμία μονάδα εφέ, κανένα drum machine, κανένα vocoder, κανένα φίλτρο (yeap, οι πρώτες γενιές FM synths δεν διέθεταν φίλτρα😌), No aftertouch, No initial touch! Το μόνο έξτρα που είχε πάνω του ήταν ένα Chorus εφέ, κι αυτό φυσικά δεν ήταν προγραμματιζόμενο, ένα On/Off είχε και τέλος.😆 Α, το synth ήταν και μερικώς bitimbral, μπορούσε δηλαδή να παίξει ταυτόχρονα σε dual ή split mode δύο ξεχωριστούς ήχους, κάτι το πρωτοποριακό για την εποχή (το DX7 ήταν monotimbral). Γράφω "μερικώς bitimbral" γιατί σε dual/split mode οι δύο ήχοι μοιράζονταν το ίδιο LFO!😳 Ακόμα και έτσι όμως, η bitimbrality του synth ήταν μεγάλο ατού για την εποχή. Και σήμερα, εν έτει 2023, σου έρχεται η Χ εταιρεία και σου βγάζει...8-φωνικό bitimbral digital synth στα (σχεδόν) €5Κ, και οι "ειδήμονες" της synth κοινότητας το βρίσκουν απόλυτα λογικό.image.gif.361919215e9400416519625008f20cc8.gif Ρε ΟΥΣΤ!😆

 

Γι αυτό κι εμείς οι παλαιότεροι synth χρήστες με "κατοχικό σύνδρομο" ξέρουμε να εκτιμάμε καλύτερα τα all-in-one synth-τέρατα τύπου Montage M.🙏😘💖

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K
  • Like 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Τέσπα, ο τύπος που θα έκανε το live ήταν ένας synth pro της Yamaha, ένα απίστευτο παιχτρόνι που έπαιζε Jazz (δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομα του),

 

  • Χαχα 2

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Δεν κατέληξε έτσι, έτσι ήταν από την αρχή. Αν βγάλουμε έξω τους custom sampled ήχους που είχε φτιάξει (στο Zoolook πχ), σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι synth ήχοι είναι ελάχιστα ως και καθόλου πειραγμένα presets.


Αν και συμφωνώ για τη πλειονότητά των δίσκων, να πούμε για την ιστορία ότι για τους τρεις πρώτους δίσκους τουλάχιστον δε μπορεί να ισχύει καθότι τα synths που αναφέρονται στα albums δεν έχουν presets.

Βέβαια να πούμε ότι ο Jarre, τουλάχιστον μέχρι τα 90s, δεν ήταν μόνος του. Είχε μια ολόκληρη ομάδα από collaborators. Με πρώτο και καλύτερο τον Michel Geiss ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του χαρακτηριστικού ήχου του Jarre. Το μισό sound design αν όχι περισσότερο το έκανε ο Michel Geiss. Δεν είναι τυχαίο που στα τέλη του 90 όταν ψιλοχοντροτσακώθηκαν και πλέον αποχώρησε ο συγκεκριμένος ο Jarre άρχισε τη κάτω βόλτα και έχει να κάνει επιτυχία από τότε. Εκεί βλέπουμε και την υπερβολική χρήση των Preset νομίζω. 

Δίδαγμα: Να εκτιμάτε τους καλούς συνεργάτες όταν σας τύχουν 🙂

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου