Προς το περιεχόμενο

Ποιος είναι ο καλύτερος sequencer;


nathanlyk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate  ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους... :P :P ;D ;D

To Nuendo είναι για post-production και αρκετά επαγγελματικό... Αυτό με το bit rate δεν το πιάνω  ::) και επίσης τι σημαίνει δεν παίρνεις το ακριβές panning? Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που γράφεις.. ίσως να μην γνωρίζω κιόλας. Τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 112
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτό  με το bit rate ισχύει. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα 24bit ακούγονται καλύτερα από τα 16 κυρίως στα χαμηλά περάσματα. Διατηρούνται όλες οι λεπτομέρειες. Είναι λίγο πολύπλοκο το θέμα. Είχα πέσει επάνω σ' ένα πολύ καλό άρθρο. Αν το βρώ θα ποστάρω....

 

Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate  ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους... :P :P ;D ;D

To Nuendo είναι για post-production και αρκετά επαγγελματικό... Αυτό με το bit rate δεν το πιάνω  ::) και επίσης τι σημαίνει δεν παίρνεις το ακριβές panning? Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που γράφεις.. ίσως να μην γνωρίζω κιόλας. Τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ta sample rate kai bit depth orizontai panta apo to host programme (opoio kai na einai ayto, Sonar, Cubase, Logic etc) kai i karta ixou douleyei pleon se "slave mode" opos ypagoreyoun ta settings sto sequencer. Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.

 

Sta 24 bit oi leptomereies akougontai ontos katharotera kai ayto gia 2 logous:

 

1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.

 

2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).

 

Fysika to 24-bit processing troei poly perissotero CPU power apo oti to 16.

P>Not everyone understands house music...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν έχεις πολλά κανάλια audio σε ένα daw, με πολλά pugs κλπ, τότε στην διαδικασία που λέγεται summing δηλαδή πρόσθεση καναλιών, στα παλιά daw χάνονται κάποια bits, τα λεγόμενα lsb τα οποία αφορούν και τις μικρολεπτομέρειες που αναφέρεις κι εσύ, ουρές reverb κλπ με αποτέλεσμα να μειώνεται το bit depth και η λεπτομέρεια του σήματος. Στα νεότερα daw το σήμα δουλεύεται με 32 ή 64 bit floating point αλγόριθμους, με αποτέλεσμα η δυναμική τους περιοχή να υπερβαίνει κατά πολύ τους υπάρχοντες D/A converters και να μην υπάρχουν απώλειες κατά την επεξεργασία. Τα μαθηματικά που αφορούν την όλη διαδικασία είναι πολύπλοκα και αν θυμάμαι καλά, για κάθε 6db χαμήλωμα του σήματος έχανες κι ένα bit. Σήμερα δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Ψάξε για digital summing, daw bit depth, daw lost bits,  κλπ.

 

Ta sample rate kai bit depth orizontai panta apo to host programme (opoio kai na einai ayto, Sonar, Cubase, Logic etc) kai i karta ixou douleyei pleon se "slave mode" opos ypagoreyoun ta settings sto sequencer. Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.

 

Sta 24 bit oi leptomereies akougontai ontos katharotera kai ayto gia 2 logous:

 

1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.

 

2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).

 

Fysika to 24-bit processing troei poly perissotero CPU power apo oti to 16.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως ρε παιδιά αν και δεν έχω το super duper studio (αν και έχω κάποια ποοολυ καλά μηχανάκια…και πολύ καλά ηχεία και συμπαθητικό χώρο) όταν δοκίμασα το samplitude 8 pro (σπασμένο…) έπαθα ζημιά !!!!

Και με τον ήχο του – εγώ κατάλαβα μεγάλη διαφορά με το cubase sx 3- και με τα δικά του plug-ins ….

Το δούλεψα λίγο καιρό παράνομα (σε ντέμο…για να βεβαιωθώ ότι μου κάνει – με βολεύει να δουλέψω γιατί όπως είπα από ήχο ….σπέρνει!!!!) και …μέσα στις γιορτές πια θα το αγοράσω

(το 10pro !!!) .

Τολμώ να πω ότι το samplitude σε προκαλεί να δουλέψεις και σαν ηχολήπτης και ότι ο ήχος των protools εμένα μου μοιάζει λίγος (μη βαράτε καλέ …εμένα είπα…) .

 

 

www.myspace.com/nikosksidis

www.nikosxidis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα δύο που αναφέρει ο φίλος Formant είναι σίγουρα σωστά.

1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.

 

2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).

 

Αυτός ο απόλυτος ισχυρισμός νομίζω ότι είναι κάπως επικίδυνος μιας και το ζήτημα είναι εξεζητημένο.

Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.

Αν έχει κάποιος να παραθέσει κάτι σε αυτό το ζήτημα θα είχε ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως ρε παιδιά αν και δεν έχω το super duper studio (αν και έχω κάποια ποοολυ καλά μηχανάκια…και πολύ καλά ηχεία και συμπαθητικό χώρο) όταν δοκίμασα το samplitude 8 pro (σπασμένο…) έπαθα ζημιά !!!!

Και με τον ήχο του – εγώ κατάλαβα μεγάλη διαφορά με το cubase sx 3- και με τα δικά του plug-ins ….

Το δούλεψα λίγο καιρό παράνομα (σε ντέμο…για να βεβαιωθώ ότι μου κάνει – με βολεύει να δουλέψω γιατί όπως είπα από ήχο ….σπέρνει!!!!) και …μέσα στις γιορτές πια θα το αγοράσω

(το 10pro !!!) .

Τολμώ να πω ότι το samplitude σε προκαλεί να δουλέψεις και σαν ηχολήπτης και ότι ο ήχος των protools εμένα μου μοιάζει λίγος (μη βαράτε καλέ …εμένα είπα…) .

 

 

 

αμα θες πες μας τι μηχανηματα ετσι απο περιεργεια. θενξ

αυτο για τα προτουλς που λες μη στεναχωριεσαι δεν εισαι ο μονος που το λεει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα θες πες μας τι μηχανηματα ετσι απο περιεργεια. θενξ

αυτο για τα προτουλς που λες μη στεναχωριεσαι δεν εισαι ο μονος που το λεει.

 

Υποθέτω ότι μιλάμε για τα Μ-Powered, όπου έτσι όπως τα έχουν κάνει (να λειτουργούν ακόμη και με κάρτες των 100 ευρώ)... τι ήχο να βγάλουν τα έρ(η)μα;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ για αυτα σιγουρα , αλλα εχω ακουσει και απο αλλους για τα ...αλλα τα .. μεγαλα οτι δεν ειναι κατι το ιδιαιτερα ηχητικα . εγω δεν εχω καμια εμπειρια απο προτουλς .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιο σε βολευει.Τα pro tools ειναι Industry standard κυριως γιατι τα χρησιμοποιουν εδω και καιρο στις ΗΠΑ με mac.

 

Απο εκει και περα ΗΧΗΤΙΚΑ διαφορες δεν υπαρχουν (μιλαμε για digital) απο προγραμμα σε προγραμμα μια και τα παντα "πεφτουν" στους convertors (οσο καλυτεροι τοσο καλυτερος και ο ηχος).

 

Συνηθως παντως ο καθενας χρηστης θεωρει "καλυτερο" το προγραμμα το οποιο εχει ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ να χρησιμοποιει... :lol:  :lol:  :lol:

η τελευταια δουλεια της madona παντως εγινε με logic  ;)

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου