Προς το περιεχόμενο

Το αφεντικο τρελλαθηκε?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
ειμαι περιεργος να δω το joint της κιθαρας μου... αν την παω σε ενα ακτινολογικο:

α)Θα με δεχθουν? :D

Β) ποσο θα κοστισει;

 

Μπορείς να καλοπιάσεις τους σεκιουριτάδες στο αεροδρόμιο εκεί που γίνεται ο έλεγχος των χειραποσκευών. Την επόμενη φορά που θα ταξιδέψεις πάρτην μαζί σου. Η απλά πήγαινε βράδυ (να μην έχει κίνηση) για καφέ στο αεροδρόμιο.

Έχουν μακράν καλύτερα μηχανήματα για απεικόνιση τέτοιων πραγμάτων από αυτά των γιατρών (που είναι για να βλέπουν τις κοκκάλες. :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 97
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ειμαι περιεργος να δω το joint της κιθαρας μου... αν την παω σε ενα ακτινολογικο:

α)Θα με δεχθουν? :D

Β) ποσο θα κοστισει;

 

Θα πας σε γιατρό του ταμείου σου και θα του εξηγήσεις ότι σου παραπονιέται για αυχενικό. Θα σου γράψει ακτινογραφία neck joint και έτσι θα πληρώσεις μόνο τη συμμετοχή.

 

Σοβαρά τώρα, δε βλέπω λόγο να μη σε δεχτούν άμα έχεις και κανένα γιατρό ή φαρμακοποιό να σε συστήσει (εννοείται ότι θα τους το φέρεις μαλακά-μαλακά).

 

Τώρα κόστος...πόσο κάνει η Gibson σου; Σίγουρα όχι παραπάνω από 2% της αξίας της.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να παραθέσω στην όλη κουβέντα ότι μια κλασσική κιθάρα έλληνα κατασκευαστή "χειροποίητη" (σε εισαγωγικά γιατί μπορεί απλά να κολλάνε εξαρτήματα) μπορεί να στοιχίζει 3000 Ε και να μην έχει σωστό ήχο.

Σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις κιθάρα που μπορεί μεν να έχει ένταση (πράγμα βασικό για κλασσική), εύκολο παίξιμο κλπ αλλά να της λείπει ο γεμάτος - σωστός αρμονικά - κουρδισμένος ήχος. Να παίζεις δηλαδή μια νότα και να διαρκεί αρκετά, χωρίς να μένει μόνο η αρμονική της. Να παίζεις μια συγχορδία και να θυμίζει πιάνο, να ακούγεται δηλαδή καθαρά, οι νότες να δένουν μεταξύ τους και να μην εχεις κάτι σαν 'καταστρεπτική συμβολή'. Να παίζεις ένα κομμάτι και να ακούγονται οι φωνές κλπ κλπ.

 

Με λιγότερα λόγια, με 3χιλ δεν βρίσκεις σωστό όργανο (κλασσικό). Αντίθετα, η δικιά μου gibson (1998), που πήρα στα τυφλά με περιπου 1500Ε, είναι πολύ σωστή και ένα αξιοπρεπέστατο όργανο γι αυτά τα λεφτά. ¶πειρο sustain, ομοιόμορφο ήχο σε όλες τις χορδές και γενικά ένα καθαρό ήχο υπέροχο (με τον hiwatt τουλαχιστον...!)

 

Ίσως μια historic ή μια vintage να είναι άλλο πραγμα αλλά η gibson μου , μου φαίνεται αξιοπρεπέστατη - για ένα κόστος 1500 - 2000Ε πάντα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¶λλο η κλασική και άλλο η ηλεκτρική όμως.

 

σίγουρα! απλά προσπαθώ κάπως να περιγράψω την αίσθηση που μου δίνει η gibson. Και ότι είναι ένα σωστό όργανο, για την δικιά μου εμπειρία τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω μια "καλή" Gibson με short tenon και μια κάστομ με long δίπλα δίπλα...

 

Εδώ που τα λέμε προτιμώ την Epi Joe Perry μου σε ήχο απ'τις Gibson που έχω παίξει (εκτός από την ταστιέρα βέβαια δε συγκρίνεται). Μπορεί να φταίνε μόνο οι μαγνήτες....

 

Στην τελική εγώ λέω να πάω να συγκρίνω μια καλή Tokai με μια Gibson στανταρ μόλις ευκαιρήσω να δω τι παίζει...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακράν το πιο ενδιαφέρον ταυράκι (και ίσως η καλύτερη Gibson) είναι αυτή (η φωτό από κατάλογο του '72, νομίζω):

 

gibSG72p5.jpg

 

ή σε πιο απλούς σχεδιασμούς (απαραιτήτως παρέα με έναν HiWatt, αν με πιάνετε... :wink: )

 

christies_63sgspecial.jpg

 

If looks could kill δεν θα σας έγραφα τώρα...

 

Πάντως, σύμφωνα με το γνωστό "5 δισεκατομμύρια μύγες δεν μπορούν να κάνουν λάθος - φάτε κι εσείς σκ*!", κάπως λιγότεροι κιθαρίστες - επαγγελματίες και μη - θα πρέπει να νιώθουν πολύ άνετα με μια Les Paul κακού neck joint (για να μην γράψουμε για τα αμέτρητα albums και συναυλίες που θα έχουν γίνει με αυτές).

 

Αυτό που με απασχολεί είναι το πόσο ακούγονται αυτά, και ακόμη περισσότερο ο αδικαιολόγητος σνομπισμός που αποκτούμε διαβάζοντας παρόμοια ποστς χωρίς να έχουμε την πείρα ας πούμε του SF.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε,καλα για να σοβαρευτουμε κι ολας αν παιζεις με γκαζια (και ποιος ανθρωπος στα συγκαλα του που παιζει με lp ΔΕΝ παιζει με γκαζια :lol: ) σιγα μην ακουσεις το ltj..... :lol: :lol: :lol: :lol:

 

εδω ΤΙ κιθαρα ειναι δεν θα μπορεις να καταλαβεις... :lol: :lol: :lol: :lol:

 

ειδικα στο ΕΛΛΑΝΤΑ :lol: που αν το gain δεν ειναι στο 10 ο ενισχυτης "δεν μπισταει" παρε και ultra short tenon joint...το ιδιο θα ειναι..... :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά όταν ένας από τους κράχτες της Gibson (το set-neck) φαίνεται ότι είναι μάπα (που υποτίθεται δίνει το "ατέλειωτο" sustain) τότε πολύ απλά πέφτει δούλεμα.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η φωτο ειναι ολοσωστη εκτος και αν υποννοεις οτι εχει γινει...μονταζ,πραγμα δυσκολο,παντως για να σε βγαλω απο την αγωνια εχω δει και με τα ματια μου σε σπασμενη LP το joint αυτο και ηταν και εκει λοκαριμενο το μπρατσο ΜΟΝΟ με ΕΠΟΞΙΚΗ κολα απο το εργοστασιο ΧΩΡΙΣ να ακουμπα ΠΟΥΘΕΝΑ το μπρατσο με το σωμα,μιλαμε δηλ για αθλιοτητες....

 

Δεν υποννοω τιποτα ουτε εχω καμμια αγωνια συζητηση κανουμε . Στο 1.16 του video το μικρο j

ειναι εντελως επιπεδο

 

οχι μιλαμε για εναν ΑΚΡΙΒΟ τροπο κατασκευης σε υλικα,ανθρωποωρες και expertise σε σχεση με εναν ΦΤΗΝΟ και μαζικης παραγωγης τροπο..

 

Και οι δυο τροποι ειναι μαζικης παραγωγης ,θα ελεγα μαλιστα οτι τα υλικα , προγραμματα κλπ

χρειαστηκε να δαπανηθουν για το νεο εφοσον το

παλαιο υπηρχε φυσικα

 

ΥΠΑΡΧΕΙ θεμα κοστους και πολυπλοκοτητας,το πρωτο joint το κανει και ενας...μπαμπουϊνος με γαντια το δευτερο θελει luthier...

 

 

Τιποτα δεν υπαρχει , σε μια γραμμη παραγωγης μετρα μονο ο χρονος . Και τα δυο βγαινουν απο

την ιδια μηχανη , με διαφορετικο setup στο comp.

Δεν πιστευω να πιστευεις οτι φτιαχνεται κατι στο χερι

 

ενα χτυπημα στο παλαιο νεκ θα εκανε πολυ λιγοτερη ζημια απο οτι στο καινουργιο μια και το LTJ κανει την κιθαρα πιο rigid.

 

Σε σχεση ομως με τις γνωστες ρωγμες που εχουν

ΟΛΑ τα ξυλα θα μπορουσες καλιστα να παρεις

και το μισο σωμα στο χερι (μαγνητες και ηλεκτρικα

θα τους ειχες παρει ετσι η αλλιως

 

για μια τετοια κατασκευη ναι εχει μεγαλη επιδραση

 

Θεωρητικα ετσι πρεπει να ειναι , αλλα......?

 

Η εργασιακη μου εμπειρια μου εχει δειξει οτι οι

διαφορες στην τιμη πωλησης ενος προιοντος δεν

εχουν καμμια σχεση με τις διαφορες στο κοστος

Με αλλα λογια η διαφορα κοστους της GIBSON(και

οχι μονο)

σε κιθαρες 2πλασιας , 3πλασιας κλπ αξιας πωλησης αμφιβαλλω αν ειναι τριψηφιο νουμερο

αλλα ετσι πρεπει για λογους ΄παραμυθιασματος΄

 

Παρτε κυριοι oριτζιναλ Page μονο 8500

Παρτε κυριοι οριτζιναλ CLAPTON str μονο 19900

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου