Προς το περιεχόμενο

Θύμα εξαπάτησης.. HELP.....


Ajowerty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ήρεμα, ε;; !!!

 

Mπορεί να έγινε και κάποιο λάθος και να τους παρεξήγησες, πχ ο άλλος να έκανε τον "Κινέζο" όπως λες αλλά απλά να μην το πρόσεξε ή να ήταν απασχολημένος με κάποιον άλλο.

 

Τηλεφώνησε στο Ινστιτούτο Καταναλωτή εξηγώντας το πρόβλημα πριν πας, για να είσαι προετοιμασμένος με επιχειρήματα. Να πεις ότι θα κάνεις καταγγελία. Ναι, με φίλο αλλά όχι με 2-3 γιατί δίνεις την εντύπωση ότι πήγες για να τα κάνεις λαμπόγυαλο.

 

Και ευγενικά!! Μπορείς να πετύχεις πάρα πολλά πραγματα με την ευγένεια, μην σου πω και να βρεις το δίκιο σου. Ευγένεια εδώ σημαίνει να μην χάσεις την ψυχραιμία σου στο πρώτο δίλεπτο! Με το σεις και με το σας, χωρίς όμως και να... σκύβεις για να πιάσεις και το σαπούνι, ιφ γιου κατς μάι ντριφτ.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 106
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ήρεμα' date=' ε;; !!!

 

Mπορεί να έγινε και κάποιο λάθος και να τους παρεξήγησες, πχ ο άλλος να έκανε τον "Κινέζο" όπως λες αλλά απλά να μην το πρόσεξε ή να ήταν απασχολημένος με κάποιον άλλο.

 

Τηλεφώνησε στο Ινστιτούτο Καταναλωτή εξηγώντας το πρόβλημα πριν πας, για να είσαι προετοιμασμένος με επιχειρήματα. Να πεις ότι θα κάνεις καταγγελία. Ναι, με φίλο αλλά όχι με 2-3 γιατί δίνεις την εντύπωση ότι πήγες για να τα κάνεις λαμπόγυαλο.

 

Και ευγενικά!! Μπορείς να πετύχεις πάρα πολλά πραγματα με την ευγένεια, μην σου πω και να βρεις το δίκιο σου. Ευγένεια εδώ σημαίνει να μην χάσεις την ψυχραιμία σου στο πρώτο δίλεπτο! Με το σεις και με το σας, χωρίς όμως και να... σκύβεις για να πιάσεις και το σαπούνι, ιφ γιου κατς μάι ντριφτ.[/quote']

 

Εννοείται, πάντα ευγενικά..

Όσο για το Ινστιτούτο Καταναλωτή, συμφωνώ, θα το πράξω...

Πραγματικά, δεν περίμενα να βρεθώ σε αυτήν την θέση, αλλά....

Θα σας ενημερώσω για τυχών εξελίξεις, και πάλι ευχαριστώ όλους, επιπρόσθετες προτάσεις δεκτές....

Αντε να δούμε.......

EAVY METAL IS THE LAW

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε λυπαμαι για το μπλεξιμο.

Ερωτηση : δεν σου εδωσε αποδειξη που λεει τι ακριβως σου πουλησε?

Δεν πηρες εγγυηση?

Καποιο απο αυτα τα χαρτια θα γραφει το μοντελο.

Το ταμπελακι δεν σημαινει τιποτα, μπορει να το βγαλει απο μια αλλη κιθαρα και να το βαλει σε οποια θελει.

Ποιες ενεργειες μπορεις να κανεις?

1. Ειναι να παρεις την κιθαρα παραμασχαλα και να τη πας και σε αλλα μαγαζια σε εμπειρους πωλητες-τεχνητες να σου πουν τη γνωμη τους.

2. Μπορεις καλυτερα να επικοινωνησεις με τον επισημο αντιπροσωπο της fender στην ελλαδα και μεσω fax ή e-mail να του στειλεις φωτο απο την κιθαρα να σου απαντησει για την ταυτοτητα της.

3. Να πας στον εμπορα και να τον ρωτησεις στεγνα "ποιο ειναι το μοντελο που μου πουλησες"?

βαλε και ενα τηλεφωνακι να βιντεοσκοπει.

Μετα αν..... σου πει οτι εγινε λαθος, ζητα του πισω τα λεφτα αλλιως θα πας σε δικηγορο.( αληθεια αν εχεις δικηγορο φιλο ή συγγενη παρτον μαζι σου)

Καλη ιδεα ειναι να επικοινωνησεις απ'ευθειας με την fender usa και να στειλεις μια επιστολη που να γραφεις αναλυτικα το προβλημα σου.

Σου λεω πως απο την αμερικη θα εχεις πιο γρηγορη και πιο συντομη ανταποκριση.

Ασε που μπορει να ξεκινησουν αυτοι νομικες ενεργεις.

Αν αυτος μαλιστα που σου εκανε τη λαδια ηταν και επισημος αντιπροσωπος?

θα τον εκλεινε.

Ξερω ελληνικο μαγαζι-αντιπροσωπια που εχασε την αντιπροσωπευση απο επιστολη που εστειλε πελατης στην εταιρεια στην αμερικη και αυτη ξεκινησε ερευνα με τα αποτελεσματα που σου ειπα.

Ευχομαι καλη τυχη.

Φιλικα delta66

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, πάνω απ'όλα ψυχραιμία και ευγένεια. Και να έχεις και έτοιμη την απάντηση στο ερώτημα "Κάλα, όταν την πήρες δεν την είδες ότι δεν ήταν η deluxe και το κατάλαβες ξαφνικά δύο μήνες μετά??" (Γιατί κακα τα ψέματα οι δύο κιθάρες έχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους που φαίνονται με τη μία...)

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε λυπαμαι για το μπλεξιμο.

Ερωτηση : δεν σου εδωσε αποδειξη που λεει τι ακριβως σου πουλησε?

Δεν πηρες εγγυηση?

Καποιο απο αυτα τα χαρτια θα γραφει το μοντελο.

Το ταμπελακι δεν σημαινει τιποτα' date=' μπορει να το βγαλει απο μια αλλη κιθαρα και να το βαλει σε οποια θελει.

Ποιες ενεργειες μπορεις να κανεις?

1. Ειναι να παρεις την κιθαρα παραμασχαλα και να τη πας και σε αλλα μαγαζια σε εμπειρους πωλητες-τεχνητες να σου πουν τη γνωμη τους.

2. Μπορεις καλυτερα να επικοινωνησεις με τον επισημο αντιπροσωπο της fender στην ελλαδα και μεσω fax ή e-mail να του στειλεις φωτο απο την κιθαρα να σου απαντησει για την ταυτοτητα της.

3. Να πας στον εμπορα και να τον ρωτησεις στεγνα "ποιο ειναι το μοντελο που μου πουλησες"?

βαλε και ενα τηλεφωνακι να βιντεοσκοπει.

Μετα αν..... σου πει οτι εγινε λαθος, ζητα του πισω τα λεφτα αλλιως θα πας σε δικηγορο.( αληθεια αν εχεις δικηγορο φιλο ή συγγενη παρτον μαζι σου)

Καλη ιδεα ειναι να επικοινωνησεις απ'ευθειας με την fender usa και να στειλεις μια επιστολη που να γραφεις αναλυτικα το προβλημα σου.

Σου λεω πως απο την αμερικη θα εχεις πιο γρηγορη και πιο συντομη ανταποκριση.

Ασε που μπορει να ξεκινησουν αυτοι νομικες ενεργεις.

Αν αυτος μαλιστα που σου εκανε τη λαδια ηταν και επισημος αντιπροσωπος?

θα τον εκλεινε.

Ξερω ελληνικο μαγαζι-αντιπροσωπια που εχασε την αντιπροσωπευση απο επιστολη που εστειλε πελατης στην εταιρεια στην αμερικη και αυτη ξεκινησε ερευνα με τα αποτελεσματα που σου ειπα.

Ευχομαι καλη τυχη.

Φιλικα delta66[/quote']

 

Η ταυτότητά της κιθάρας, (τώρα πια) έχει ξεκαθαρίσει, και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτή που ζήτησα να αγοράσω....

Πουθενά όμως δεν φαίνεται ότι ζήτησα μια deluxe, άρα δεν έχω βάσιμες αποδείξεις ότι εξαπατήθηκα...

 

ΤΥΠΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ...ΟΚ

 

Αν τα βρούμε δηλαδή, θα τα βρούμε στα λόγια, αλλά το γεγονός ότι ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ μου πούλησε άλλο μοντέλο, δυσκολεύει απίστευτα τα πράγματα..

 

(Γιατί κακα τα ψέματα οι δύο κιθάρες έχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους που φαίνονται με τη μία...)

 

Ναι, αν ξέρεις καλά... Κατα τα άλλα δεν μπορείς να πεις ότι κάνει μπαμ, τουλάχιστον οχι σε εμένα.. (αφού το κατάλαβα μετά από πολύ καιρο...)

EAVY METAL IS THE LAW

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Γιατί κακα τα ψέματα οι δύο κιθάρες έχουν βασικές διαφορές μεταξύ τους που φαίνονται με τη μία...)

 

Κοιτα να δεις, νομίζω ότι αυτό δεν είναι απόλυτο γιατί αυτήν την κιθάρα μπορεί να την έπαιρνε κι ένας ματσωμένος άσχετος μπαμπάς σε έναν επίσης άσχετο μπόμπιρα για να μάθει να παίζει, και πού να ξέρουν τώρα αυτοί για lsr nuts και τρέχα γύρευε...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι απλά...

 

Κιθάρα που ήθελα' date=' είδαμε μαζι στο μαγαζί και τελικά παρέγγειλα..:

 

http://www.fender.com/products//search.php?partno=0101500764

 

Κιθάρα που τελικά πήρα....:

 

http://www.fender.com/products//search.php?partno=0117002747

 

Η απόδειξη δεν λέει serial... Ο Καγμάκης ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως δεν έγινε λάθος... Και έτσι κι αλλιώς δεν θα δεχθεί να αλλάξει όργανο χρησιμοποιημένο 2 μήνες....

 

¶ντε να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας...[/quote']

 

Για να σοβαρευτουμε και λιγακι...

 

 

ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ??

 

Η μια κιθαρα απο την αλλη εχουν ΤΟΣΕΣ & ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ...

 

Τι δεν ειδες:

 

-Tα LOCK κλειδια αντι για τα ΑΠΛΑ

-Tα περλε dots αντι για τα ασπρα η μαυρα..

-Τους ΜΑΓΝΗΤΕΣ

-Tη ΘΗΚΗ

 

Ειναι δυνατον να αγοραζεις κατι χωρις να κανεις καποια ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ερευνα?

 

Εξω τωρα απο καθε αλλη πλακα ΝΟΜΙΚΑ δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ που να μπορεις να κανεις,ισα-ισα μπορει καλιστα να βρεις και τον μπελα σου αφου καταγγελεις καποιον χωρις μαρτυρες και χωρις ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ (ειναι δηλ. ο λογος του εναντιον του λογου του...)

 

Τι να σου πω...καλα ξεμπερδεματα....

:roll:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας αλλος τροπος να βρεις το δικιο σου ειναι αυτος.

Ο καγμακης ξερει το NOIZ και ξερει οτι εχει μελλοντικους πελατες στα μελη του, γι'αυτο και ειναι και στη λιστα με τους αντιπροσωπους.

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=17

 

Θα του πεις λοιπον να δει τη σελιδα που εχεις γραψει το προβλημα σου και θα τον διαβεβαιωσεις οτι θα γραφεις γι'αυτο καθε μερα.

Σιγουρα θα τον πονεσει λιγο.:wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου