Προς το περιεχόμενο
makis-vst

ΕΠΙΛΟΓΉ ΜΙΚΡΟΦΏΝΟΥ ΦΩΝΗΣ ΓΙΑ STUDIO?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάτσε ρε παλικάρι, εδώ λέμε για ακριβό και φθηνό, να μην πω κι εγώ ότι μου αρέσει το φθηνό? ;D ;D ;D ;D

 

Όσον αφορά στα artifacts αυτού του είδους, προτιμώ να βάλω ένα deEsser της προκοπής, από το να χάνω ευάκουστες συχνότητες, και να μου "μπουκώνει" η φωνή ναούμ. 8)

 

Και είμαι και της βαργιάς σχολής ναούμ, που να μανε της αλαφριάς. ::)

 

Σε οτι αφορα την ¨φυσικοτητα" δεν μπορεις να απαντησεις διοτι δεν ξερεις τη φωνη της κυριας

Σωστά, έχεις δίκιο.

Αλλά η κυρία είναι κυρία, μην την κάνουμε και "κύριο". ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως την έλλειψη υπέρ του δέοντος το δέον τονισμού των  sibilance

 

Συνεχίστε (το λόττο).  O0 O0 O0

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε ρε παλικάρι, εδώ λέμε για ακριβό και φθηνό, να μην πω κι εγώ ότι μου αρέσει το φθηνό? ;D ;D ;D ;D

Παρε οποιο θες. Ετσι κι αλλιως απο το ενα στο αλλο, ειναι ενα EQδακι αποσταση ;)

Όσον αφορά στα artifacts αυτού του είδους, προτιμώ να βάλω ένα deEsser της προκοπής, από το να χάνω ευάκουστες συχνότητες, και να μου "μπουκώνει" η φωνή ναούμ. 8)

Κι αυτο ενα EQδακι ειναι ;D ;D ;D 8)

 

Συνεχίστε (το λόττο).  O0 O0 O0

Τιιιι? ? ? ?  Δεν θα παιξεις?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αυτο ενα EQδακι ειναι ;D ;D ;D 8)

Να ρωτήξω ως άσχετος που είμαι.

Αν χάνεις συχνότητες κατά την διάρκεια της εγγραφής, αυτές επανέρχονται με ένα EQ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χάνεις συχνότητες κατά την διάρκεια της εγγραφής, αυτές επανέρχονται με ένα EQ?

Αν χανεις οχι. Δεν επανερχεται κατι που ποτε δεν ηταν εκει ;D ;D ;D

Ομως τις πιο πολλες φορες αυτο που συμβαινει ειναι οτι οι "εν απουσια" συχνοτητες υπαρχουν.

Απλως ειναι πολυ χαμηλα γραμμενες. Οταν αυτο το πολυ χαμηλα ειναι πανω απο τη σταθμη θορυβου

μπορεις να το επαναφερεις. Με ενα EQδακι.  8)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα και απο μενα σε ολους!!! σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφέρον αυτου του θεματος αν και πιστευω πως ειναι ενα θεμα που ολους μας αφορα και η ανταλλαγή αποψεων ειναι σημαντικη γιατι τελικα οπως βλεπω και απο τις απαντησεις σας το θεμα δεν ειναι τοσο απλο και ευκολο οσο καποια ατομα το ειδαν στην αρχη...

 

αν και πολλες απαντησεις εχουν να κανουν περισσοτερο με γενικες γνωσεις που εχει ο καθενας  και οχι με  την ουσια της ερωτησης που αφορα καθαρα την πραγματικη ακουστικη γνωση και εμπειρια στο θεμα της συμπεριφοράς κάποιων μικροφώνων ασχετα με αυτο ομως τελικα βλεπω οτι εμεσα ολοι σιγα σιγα και μετα απο τα δειγματα μικρ.. που εβαλε ο npap οι γνωμες διιστανται και αυτο σημαινει πολλα.....

 

 

πρώτον... το οποιαδήποτε μικρόφωνο, όποιας φύσης κατασκευής και όσο και ακριβά να στοιχίζει, κατ ουσίαν δεν παύει να είναι τίποτα άλλο από μια προσομοίωση (ως προς τον τρόπο που λειτουργεί)  ενός "πανηλίθιου" αυτιού...

 

κατά κανόνα πρώτα εξαντλούμε τις δυνατότητες ενός ήδη καλού εξοπλισμού που διαθέτουμε και σε συνέχεια αφήνουμε μια "γνωσιακά ώριμη" πλέον ανάγκη να καθορίσει την επόμενη μας κίνηση[/b] (φυσικά αυτή απευθύνεται σε μη Ωνάσηδες όπως κι εσύ δήλωσες)...

 

 

δυστυχώς Μάκη μου, ΔΕΝ ΔΥΝΑΣΑΙ (λόγω της ανθρώπινης φύσης) να επιλέξεις ΕΣΥ το μικρόφωνο που θα σου προσφέρει το "φυσικότερο" αποτέλεσμα σε σχέση με την φωνή σου ως αναφορά...

απλούστατα ΠΟΤΕ δεν την έχεις ακούσει (όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι δέκτες της) και ούτε γίνεται δυστυχώς... ΑΦΑΙΡΕΙTAI έτσι apriori από τα κριτήρια της επιλογής σου, το φυσικό REFERENCE (που θα είχες αν η πηγή ήταν κάποιο όργανο ή η φωνή κάποιου άλλου)...

 

συμπέρασμα δεύτερον λεπόν... ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να αναθεωρήσεις την μεθοδολογία στην αναζήτησή σου και ή να εμπιστευτείς κάποιον να ΕΠΙΛΕΞΕΙ για σένα ή να περιοριστείς στο να προσαρμοστείς σε κάτι που στα αυτιά σου θα κολακεύει αυτό που θα ακούς από τα monitor σου...

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα αυτα που αναφερεις npap πιο πανω ειναι πραγματικα πολυ χρησιμες και σωστες πληροφορίες γιατι οπως εχω αναφερει σε προηγουμενα σημεια  η δουλεια μου ειναι (καθηγητης φωνητικης που σημαινει οτι εχω μελετησει αρκετα πραγματα που αφορουν  ποια ειναι η φυσικη φωνη που εχει ενας ανθρωπος και γιαυτο στα μαθηματα υπαρχει άσκηση που βαζουμε  τα χερια μας μπροστα ωστε να ακουσουμε απο την αντανακλαση σε πραγματικο χρονο την φωνη μας) αλλα ξαναλεω τι σχεση εχουν ολες αυτες οι πληροφορίες με αυτο που εγω αναζητω.... ??? 

 

ξαναλεω για αλλη μια φορα εγω μιλησα συγκριτικα ΠΑΝΤΑ ακριβως για να μην συμβει αυτο που συμβαινει τωρα να αναλυουμε την αναλυση .. ... εχουμε ενα μικ tlm 103 ..γραφουμε ενα μερος απο ενα τραγουδι και μετα γραφουμε το ιδιο μερος με το μικ kms 105 ..παρατηρουμε λοιπον τα εξης παντα σε σχεση με το δευτερο μικ   οτι το tlm 103 προβαλει εντονα  τις ψηλες συχνοτητες  με αποτελεσμα  στην δικη μου φωνη ξαναλεω   φανταζομαι και σε αλλες ανδρικες το ιδιο περιπου θα γινεται οτι αποκτα μια ξυροτητα και εντονη προβολη στα συμφωνα (λογικο αφου εχει αυτη την ταση να τονιζει ψηλες συχνοτητες)  φυσικα η καθαροτητα ειναι πολυ ωραια... απο την αλλη εχουμε ενα μικ που εχει πιο ζεστο ηχο με μεγαλυτερη ισορροπία πανω κατω χωρις προβλημα στα συμφωνα αλλα με ενα μπουκομα κυριως στα χαμηλα.... και ψαχνω ενα μικ αναμεσα απο αυτα τα δυο....

 

εννοειτε ολα αυτα που ακουγονται για eq  κλπ τα θεωρω διορθωτικά και αν αρχισουμε με τετοιες μεθοδους δεν εχει νοημα η ολη ερευνα.... αν ηταν ετσι το ξαναλεω θα παιρναμε ολοι ενα μικ οποιο να ναι με 100 ευρω και με ενα eq θα ειμασταν σουπερ... και το ιδιο θα καναμε και στις κιθαρες κλπ

 

φιλε npap αν και τα δειγματα απο το thoman ηχητικά  ειναι επιεικως απαραδεκτα εβαλες και γυναικεια φωνη ενω ψαχνουμε μικ για ανδρικη φωνη που ολοι οσοι μιλαμε εδω εχουμε καλυτερη αποψη για ανδρικες συχνότητες  παρόλα αυτα θα απαντησω και εγω συγκριτικα παντα οπως ειπαμε... 

 

διαλεγω το 1 και το 2

 

το 1 σαν λιγο πιο καθαρο και το 2 σαν πιο ζεστό με μια προβολη στα χαμηλα... νομιζω θα επαιρνα το 2  σε σχεση παντα και με την τιμη στο 1..χαχαχαχ    λυσε μας λοιπον την απορια για το ποια ειναι αυτα τα 4 μικ?????

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα δεν ειναι τοσο απλο και ευκολο οσο καποια ατομα το ειδαν στην αρχη...

Χουμμμ, παρακολουθησε λιγο παραπανω τα θεματα και τις απαντησεις που δινονται

κατα καιρους στο noiz. Αυτο ειναι ενα απο τα αγαπημενα μας. Αν μαλιστα θες να ανοιξεις τον

3ο παγκοσμιο πολεμο εδω μεσα, τραβα στις κιθαρες-μπασσα και αρχισε θεμα για τα κσυλα. ;D

Πηγαινε στους ενισχυτες αυτων και κανε θεμα με το ποιος ενισχυτης κοβει στην μειξη ;D

Τα θεματα ειναι απλα, απαντημενα, Αλλα γουσταρουμε και τα ξαναπιανουμε.

Μεγαλη μπαλα σου λεω! ;D ;D ;D ;D

... πραγματικη ακουστικη γνωση και εμπειρια στο θεμα της συμπεριφοράς κάποιων μικροφώνων...

οι γνωμες διιστανται και αυτο σημαινει πολλα.....

Η ερμηνεια για τη συμπεριφορα των μικροφωνων θελει ηλεκτρονικα και φυσικη.

Εαν θες σου κανω αναλυση κυκλωματος. Το ιδιο πολλοι αλλοι συνφουρμιτες.

Πιστευεις οτι θα σου ειναι  κατανοητη ? Αν ναι ευχαριστως.

 

... οπως εχω αναφερει σε προηγουμενα σημεια  η δουλεια μου ειναι (καθηγητης φωνητικης που σημαινει οτι εχω μελετησει αρκετα πραγματα που αφορουν  ποια ειναι η φυσικη φωνη που εχει ενας ανθρωπος και γιαυτο στα μαθηματα υπαρχει άσκηση που βαζουμε  τα χερια μας μπροστα ωστε να ακουσουμε απο την αντανακλαση σε πραγματικο χρονο την φωνη μας)

Αν μαλιστα ανοιξεις θεμα με το τι και πως διδασκεται θα εχεις την ευκαιρια να δεις τον 4ο παγκοσμιο στο noiz.

στα μαθηματα υπαρχει άσκηση που βαζουμε  τα χερια μας μπροστα ωστε να ακουσουμε απο την αντανακλαση σε πραγματικο χρονο την φωνη μας)

Αυτο μαλιστα! Θα κανει παταγο!!!!

 

... εχουμε ενα μικ tlm 103 ..γραφουμε ενα μερος απο ενα τραγουδι και μετα γραφουμε το ιδιο μερος με το μικ kms 105 ..παρατηρουμε λοιπον τα εξης παντα σε σχεση με το δευτερο μικ   οτι το tlm 103 προβαλει εντονα  τις ψηλες συχνοτητες

Τις οποιες ευκολα χαμηλωνουμε με ενα EQδακι

Θα φυγει η ξηροτητα και θα πεταξει φυλλα ο ηχος καθως θα γινεται πιο χλωρος!

 

...απο την αλλη εχουμε ενα μικ που εχει πιο ζεστο ηχο με μεγαλυτερη ισορροπία πανω κατω

Βεβαια η κατασκευαστρια εταιρια και πληθος ηχοληπτων που το χρησιμοποιουν

ισχυριζονται το αντιθετο αλλα εαν για σενα το 105 ειναι πιο ισορροπημενο παω πασο.

Για τη ζεστη δεν εχει πει κανεις τιποτα αλλα φανταζομαι οτι καπως το αντιμετωπιζουν :P

 

.... και ψαχνω ενα μικ αναμεσα απο αυτα τα δυο....

Μπορεις να αποφυγεις το "μπουκωμα" οταν χρησιμοποιεις το 105.

Οπως σου ειχα πει αρχικα, αρκει να αλλαξεις θεση, να απομακρυνθεις.  Οι διαφορες ειναι

τεραστιες, φτανουν τα 12db. Ειναι ενα ωραιο "μηχανικο" EQδακι. ;D

 

εννοειτε ολα αυτα που ακουγονται για eq  κλπ τα θεωρω διορθωτικά

Φυσικα ειναι διορθωτικα, απαραιτητα και χρησιμα κατα περιπτωση.

 

αν ηταν ετσι το ξαναλεω θα παιρναμε ολοι ενα μικ οποιο να ναι με 100 ευρω και με ενα eq θα ειμασταν σουπερ... και το ιδιο θα καναμε και στις κιθαρες κλπ

Εχεις σκεφτει την πιθανοτητα  να μην το κανουμε λογο αγνοιας?

Οπως λογο αγνοιας πας να επιλεξεις μικροφωνο με κριτηριο το EQ,

που εχει κανει ο κατασκευαστης στο κυκλωμα προενισχυσης.

 

Ξερεις, η συχνοτικη ισορροπια μπορει να ειναι ενα ζητουμενο αλλα οχι το πιο σημαντικο.

Ουτε ειναι αυτο που διαφοροποιει ενα φθηνο απο ενα ακριβο μικροφωνο διοτι

διορθωνεται ευκολα αν μπορεις να ακουσεις και να προσδιορισεις,

ποιες συχνοτητες σου φταινε και ποσα dbακια επανω η κατω βρισκονται.

Το κοστος κι αυτο που πληρωνουμε τελικα διοτι δεν διορθωνεται ειναι

η σταθμη σηματος προς θορυβο και η μεγιστη πιεση που μπορει να αντεξει.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα σε ολους!!! φιλε digisilence....  δεν εχω καμια διαθεση για κανενα παγκοσμιο πολεμο αντιθετος εγω εκανα μια απλη ερωτηση γραμενη απλοικα που φαινεται οτι θελει και μια απλη πρακτικη απαντηση (αν υπαχρει φυσικα) επι του θεματος και οχι αναλυση φυσικης οπως γραφεις και μαθηματικων..απο θεωρια εχω χορτασει... νιωθω μερικες φορες ομως και δεν αφορα ολα τα ατομα που εχουν απαντησει λες και γραφω σε κανενα γκετο αμερικανικο μαλλον λαθος ελληνικο(οι αμερικανοι δεν εχουν τασεις αυτογνωσιας) και απαγορευεται πχ να πω οτι ειμαι καθηγητης κλπ κλπ .. εγω οτι λεω το λεω για να βοηθησω στην κατανοηση σε οσους απαντουν χωρις να σκεφτομαι κατι παραπερα....

 

ξαναλεω για αλλη μια φορα αφου μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ακομη . δεν διαφωνω για τις τεραστιες γνωσεις που μπορει να εχουν καποια ατομα εδω μεσα... δεν βοηθανε ομως απαντησεις με βαση τις γνωσεις.... θα το πω πιο απλα... εχει καποιος στα χερακια του καποια μικ και να μας πει στην δικη του ανδρικη φωνη εστω  την γνωμη του??? ...... πως καταγραφει το μικ την φωνη οσον αφορα τα στοιχεια που ψαχνω...  αυτο εχει ενα ουσιαστικο ενδιαφερων πολυ μεγαλυτερο απο το να μιλαμε με μπλα μπλα μπλα μπλα και θεωρια στην θεωρια και φυγαμε... προτασεις απο προσωπικη γνωση ζητησα (αν υπαρχουν)

 

επισης το λεω για αλλη μια φορα εννοειτε οτι εχω γραψει με τα μικ αυτα οχι απο μια-δυο-τρις διαφορετικες θεσεις αλλα απο 10000... και οταν λεω οτι εχει ενα μπουκομα δεν αναφερομαι στο μπουκομα οταν καποιος ειναι κοντα σε ενα μικ... αυτο ειναι αυτονοητο... αναφερομαι σε συχνοτικο μπουκομα κυριως στα χαμηλα(για το kms μιλαω) περα απο τις δοκιμες βεβαια αν δεν κανω λαθος διορθωστε με συνηθως στις φωνες για να ειναι σωστη και πουσια μια χρια δεν γραφουμε απο τα 100 μετρα αλλα εχει δυο βασικες θεσεις 12φ και το διπλάσιο

 

και εννοειτε ειμαι ετοιμος να αναθεωρησω οτιδηποτε αν χρειαστει γιαυτο και ανοιξα αυτη την συζητηση... μπορει καποιος πχ να μου προτείνει ενα μικ που κανει 200 ευρω  να το δοκιμασω και να παθω σοκ... δεν εχω κανενα κολλημα να εχω ακριβα ντε και καλα μικ φοβαμαι ομως οτι και εδω ισχυει το οτι πληρωνεις παιρνεις...

 

εσυ ομως παραδέχεσαι οτι λογο αγνιας ολος ο πλανητης και τα στουντιο αγοραζουν μικ αρκιβα (το ιδιο ισχυει και για κιθαρες κλπ κλπ) ενω με ενα  μικ 100 ευρω και ενα eq εχουν σωθει ολοι και δεν το ξερουν... το αναρωτιέσαι  ???????  η εισαι απολύτως σιγουρος για αυτο??  (αυτο να δεις τη παγκοσμιο πολεμο θα προκαλεσει σε ολη την βιομηχανια της μουσικης)

 

αλλα πανω σε αυτη την σκεψη σου που ειλικρινα δεν την ακυρωνω..τιποτα δεν ακυρωνω και δεν ειμαι απολυτος για τιποτα ... γιαυτο ψαχνομαι... θα σου πω ομως το εξης για να φυγει ολο αυτο που λες με eq και τετοια... ακομη και αν μπορεις να το πετυχεις αυτο(γιατι ολα προσομοιώσεις ειναι) σκοπος για μενα τουλαχιστον ειναι να χαλαω το χρονο μου γραφοντας μουσικη και οχι πανω σε μια οθονη προσπαθοντας να πετυχω ενα αποτελεσμα που με το σωστο μικ θα το ειχα 90% ετοιμο... θελω να παταω το rec να γραφω και αυτο που γραφεται να με ικανοποιεί (συχνοτικα παντα και απο αποψη χριας) 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πω πω... χαϊμός...  ::)

 

τελειώνω κατι τις φτιάχνω καφέ και έρχομαι...  8) O0

 

ΥΓ. Ray thanx για την διόρθωση... δεν θα το συνηθίσω ποτές το "υπέρ το δέον"... :)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.