Προς το περιεχόμενο

ProTools 28 χιλ. ευρώ vs. Reason 400e... blind test!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

μια μουσικη παραγωγη απο πλευρας ηχου δεν ειναι υποκειμενικο πραγμα οπως το παραδειγμα σου. μια ηχογραφηση ειναι καλη η οχι και εχει καποια γιατι που την κανουν καλη η οχι.ειμαι λαθος?

Μα φυσικά και είναι υποκειμενικό το να πείς ότι από δύο τελείως διαφορετικές αλλά συνάμα πολύ καλές ηχογραφήσεις μου αρέσει η τάδε, πολύ απλά γιατί είναι διαφορετικές και δεν εννοώ διαφορετικές ποιοτικά(π.χ. κομπρέσσορας των 100ευρώ και κομπρέσσορας των 5000 ευρώ), αλλά στο θέμα της επεξεργασίας του ήχου(πολύ ή λίγο κομπρεσσαρισμένο). Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για δύο πολύ κακές ηχογραφήσεις, όπως είναι αυτές του εν λόγω κομματιού, οι οποίες έχουν τόση σχέση μεταξύ τους, όσο οι λύκοι με τα πρόβατα.

 

Άν με ρωτήσεις λοιπόν, τι μου αρέσει από τα δύο, θα σου πώ τα πρόβατα. Άν με ρωτήσεις γιατί, μπορώ να σου πω, αλλά θα είναι κάτι υποκειμενικό. Στο τι από τα δύο είναι καλύτερο και πιο σωστό όμως, μάλλον δε μπορεί να υπάρξει απάντηση.

 

λυκοπρόβατα

μια μουσικη παραγωγη απο πλευρας ηχου δεν ειναι υποκειμενικο πραγμα οπως το παραδειγμα σου. μια ηχογραφηση ειναι καλη η οχι και εχει καποια γιατι που την κανουν καλη η οχι.ειμαι λαθος?

 

Kατ'εμε, δεν υπάρχει αντικειμενικά "καλή" παραγωγή. Υπάρχει αψεγαδιαστή μεν, αλλά όχι καλή.

Γιατι μια αψεγάδιαστη παραγωγή μπορεί να έχει όλα τα όργανα στην σωστή ένταση, αλλά παρολαυτά να μην έχει πιάσει το ηχόχρωμα που ήθελε να βγάλει ο μουσικός. Μια πιο "χύμα" παραγωγή θα μπορούσε να το πιάσει και για μένα να είναι καλύτερη, για σένα να είναι χειρότερη και το αντίστροφο.

 

Υποκειμενικότητα υπάρχει στο "αυτός είναι καθαρός ηχος"(για παράδειγμα), όχι στο αν αυτή η παραγωγή είναι καλύτερη από την άλλη. Πάντα θα πρέπει να εξετάζουμε το χρώμα που ήθελε να βγάλει από μέσα του το κομμάτι και μετά να δούμε ποια παραγωγή του πάει περισσότερο(η οποία δεν θα είναι κατ αναγκην η πιο καθαρή ή η πιο κρυστάλλινη).

Με πρόλαβε ο forensick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 139
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Άκουσε να σου πω eye!

1ον.δεν είμαι το παλικάρι σου

2ον.Ρε να πεις κανέναν άλλο.

Το παιχνίδι με τις λέξεις δεν οδηγεί κάπου.

 

Όλοι μπορούμε να αξιολογήσουμε ποιός ήταν και ποίος δεν ήταν αγενής. Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι για αυτό.

I'll follow the signal to the end...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκουσε να σου πω eye!

1ον.δεν είμαι το παλικάρι σου

2ον.Ρε να πεις κανέναν άλλο.

3ον.Εσύ ξεκίνησες την κουβέντα με μένα και μάλιστα με προκλητικό τρόπο και οχι εγώ και ωφείλεις για τα παραπάνω να ζητήσεις συγνώμη!

 

Ρε (ελληνική καθομιλούμενη αργκό - να ανησυχεί κανείς όταν συνοδεύτεται από άλλη λέξη που αρχίζει από το ελληνικό γράμμα "μ") παιδιά, συγνώμην κιόλας, αλλά ο GeoK δεν είπε παραπάνω ότι δεν θα απαντήσει γιατί όλα αυτά δεν έχουν νόημα; Και να σκεφτείς ότι προς στιγμήν σκέφτηκα : "ωχ, ο άνθρωπος δείχνει ανωτερότητα, μήπως το παράκανα;". Τέλος πάντων... από σεβασμό στην εκτίμηση που σου δείχνουν κάποια από τα μέλη, θα κάνω κάτι πρωτοφανές: δε θα απαντήσω. Θα πάω να πιω για να ξεχάσω πόσο τυχαίος και μόνος είμαι, κλαίγοντας που δεν κατάφερα και εγώ κάτι παραπάνω στη ζωή μου.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκουσε να σου πω eye!

1ον.δεν είμαι το παλικάρι σου

2ον.Ρε να πεις κανέναν άλλο.

3ον.Εσύ ξεκίνησες την κουβέντα με μένα και μάλιστα με προκλητικό τρόπο και οχι εγώ και ωφείλεις για τα παραπάνω να ζητήσεις συγνώμη!

 

Ρε (ελληνική καθομιλούμενη αργκό - να ανησυχεί κανείς όταν συνοδεύτεται από άλλη λέξη που αρχίζει από το ελληνικό γράμμα "μ") παιδιά, συγνώμην κιόλας, αλλά ο GeoK δεν είπε παραπάνω ότι δεν θα απαντήσει γιατί όλα αυτά δεν έχουν νόημα; Και να σκεφτείς ότι προς στιγμήν σκέφτηκα : "ωχ, ο άνθρωπος δείχνει ανωτερότητα, μήπως το παράκανα;". Τέλος πάντων... από σεβασμό στην εκτίμηση που σου δείχνουν κάποια από τα μέλη, θα κάνω κάτι πρωτοφανές: δε θα απαντήσω. Θα πάω να πιω για να ξεχάσω πόσο τυχαίος και μόνος είμαι, κλαίγοντας που δεν κατάφερα και εγώ κάτι παραπάνω στη ζωή μου.

 

Δεν βάζεις μυαλό.......

Οτι και να σου πω από δω και πέρα είναι ανώφελο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eye, δεν είναι καθόλου θέμα εκτίμησης. Απλά σεβασμός σε κάποιον συμφορουμίτη και όχι λόγω της ιδιοτητάς του.Αρχικά προκάλεσες εσύ, μετά έκανε την μαλ@κία να απαντήσει και αυτός Όλοι κάνουμε λάθη, ανθρωποι είμαστε.Δεν έγινε και τίποτα. Χαλαρώστε και οι 2, δεν υπάρχει λόγος για συνέχεια.

Βtw, έχεις το καλύτερο αβαταρ εβερ.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μέσα σε όλα αυτά, έχουμε και τον alterego να μην διαβάζει καν το θρεντ, ενώ θα μπορούσα να του κάνω quote τουλάχιστον 7 γνώμες με αιτιολόγηση γιατί τους αρέσει ή όχι το Α ή το Β. Αλλά ούτως ή άλλως, αρχικά ήταν μια απλή πρόσκληση ενδιαφέροντος, και κανένας δεν υποχρεώνεται να εκφέρει γνώμη...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη ρε συ bloody*, αλλά και πάλι πως να αιτιολογήσεις κάτι τόσο υποκειμενικό όσο το αν σου αρέσει 1 mix ή όχι; Εγώ πχ τρελαίνομαι για μίξεις των darkthrone και funeral mist από μεταλ αλλά και xotox, noisuf-x  και grendel από ηλεκτρονικά. Αν το πάρεις απλά, είναι ο ορισμός των λάθος μίξεων, αλλά εγώ τρελαίνομαι. Τώρα πως να το αιτιολογήσω αυτό; Κολοκυθόπιτα!!!!

Στο συγκεκριμένο πχ πείραμα, το κακό κατά τον npap (τυχαίο παράδειγμα, καθώς το αιτιολόγησε έτσι) eq, εμένα μπορεί να μου αρέσει και πάει λέγοντας!

 

Εξάλλου και το ίδιο το περιοδικό (όπως και το πείραμα της digidesign) δεν σου λέει να αιτιολογήσεις γιατί σου αρέσει, αλλά να πεις απλώς αν σου αρέσει ή όχι. Μετά θα σου πετάξει την κεραμίδα και άντε να κρυφτείς.

 

Αλλά και πάλι το βρίσκω επιεικώς "αντιεπιστημονικό" το πείραμα (πολλοί από τους λόγους αναφέρθηκαν από τον geok). Μάλιστα όσοι ασχολούνται σε οποιαδήποτε μορφής έρευνα, αμέσως καταλαβαίνουν ότι έχουν "κατεδαφιστεί" οι κυριότερες συνθήκες για τη διεξαγωγή συγκριτικού πειράματος, συγκρίνοντας μήλα με τραίνα (τόσο διαφορετικά είναι τα 2 αυτά προγράμματα). Να μου έλεγε πχ. διαφορά στο mix engine του cubase με sonar, με τα ίδια plugs και τις ίδιες ρυθμίσεις στο κάθε πρόγραμμα-κανάλι-εφε, θα το καταλάβαινα.

Βέβαια δεν λέω ότι δεν κάνεις τρομερές δουλείες με το reason, αλλά είναι εντελώς διαφορετικός ο ρόλος του σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο daw.

 

 

*Δεν έχει μομφή κατά του προσώπου σου, αλλά αντιθέτως πάω τον συλλογισμό σου 1 βήμα παραπέρα.

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε Μπούκα, όπως κι έγινε, πολλοί είπαν πχ. "μου αρέσει το Α γιατί έχει λιγότερο επιθετικά πρίμα από το Β", "μου αρέσει το Β γιατί το κομπρεσσάρισμα κάνει την μπιτάτη rhythm section πιο σφικτή" κλπ κλπ κλπ. Αυτά θέλω να δω κι εγώ σε ένα συλλογισμό... Σίγουρα είναι υποκειμενικοί (και το γνώριζα εξ αρχής) αλλά απλά ήθελα να δω διαφορετικούς τρόπους σκέψης.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μου ότι δεν το είδες αυτό:

*Δεν έχει μομφή κατά του προσώπου σου, αλλά αντιθέτως πάω τον συλλογισμό σου 1 βήμα παραπέρα.
Απλά με αφορμή το πως το ξεκίνησες, ήθελα να απαντήσω στον alterego που επιμένει, παρόλο που του λένε ότι η τάδε μίξη τους ακουγεται πιο κομπρεσαρισμένη κάνοντας την μπιτάτη rhythm section πιο σφικτή , να ρωτά τον λόγο που τους ακούγεται έτσι!  :o

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχω παρατηρησει στο φορουμ οτι πολλες φορες με τα λογια μπορουμε να βγαλουμε το κοκκινο πρασινο, το ασπρο μαυρο και παει λεγοντας. Εμενα προσωπικα μου αρεσει η φιλοσοφια, οταν ομως το κανουμε μονο και μονο για να λεμε και οχι να θιγουμε την ουσια τοτε χανεται το νοημα. Αυτο ειναι ενα γενικο μου συμπερασμα.

Ειδικοτερα τωρα.

Εγω οσο και αν προσπαθησω μα ΟΣΟ και αν προσπαθησω ΔΕ θα πετυχω παραγωγη οπως οι Quennsryche στο Operation Mindcrime, ουτε παραγωγη οπως οι Metallica στο Black Album και παει λεγοντας. Τι να αναλυουμε το γιατι και το πως? Εγω εχω εξοπλισμο με ταδε χρηματα και αυτοι με εκατονταπλασια και βαλε. Μου θυμιζει το thread με τις κιθαρες και γιατι ειναι καλυτερες οι ταδε απο τις ταδε. Μα το αποτελεσμα μετραει. Αλλο ηχο βγαζω εγω στο σπιτι μου και αλλο οι επαγγελματιες στα αγαπημενα μου CD. Πως να το κανουμε τωρα. Ενα Home studio ΟΣΟ καλο και αν ειναι ΠΟΤΕ δε θα ειναι οπως ενα επαγγελματικο και δε μιλαω για Ελλαδα που τα λεγομενα επαγγελματικα στουντιο στην πλειονοτητα τους ειναι βελτιωμενα home. Ενα πραγματικα επαγγελματικο studio ειναι αλλο πραγμα.΄Αλλιως οι Nighwish πχ θα κανανε παραγωγη στο σπιτι τους και θα γλυτωνανε και τοσα εκατομυρια, μη μου πειτε οτι ο καθενας τους δεν εχει στο σπιτι του καποιο υποτυπωδες στουντιο. Ομως την τελικη παραγωγη τους θα την κανουν στα Finnvox και θα σκασουν και καμποσες χιλιαδες ευρω. Και το γιατι αναζητηστε το στο αποτελεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου