Προς το περιεχόμενο

Τί γνώμη έχετε για την πειρατεία στην μουσική..??


free n mad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω παντως δε καταλαβα γιατι με το mpeg7 (το οποιο δεν το ηξερα , και σε ευχαριστουμε για την πληροφορηση) σκουραινουν τα πραματα για την πειρατεια? δηλαδη δε θα βγει mpeg to mp3 , to wav , to anything  converter επειδη κρυβει καποια "ειδικη" τεχνολογια μεσα του?

 

αγαπητε μας evris , αν και μας εχεις καθηλωσει με αρκετα ενδιαφεροντα ποστς σου τελευταια(προσωπικα ειμαι φαν σου) να κανω μια ενσταση για αυτο εδω. Ενω απο πλευρας "λογοτεχνικου " ενδιαφεροντος εισαι οκ , πολυ ωραιο αυτο που λες ,  μερικα  παραδειγματα σου ειναι ακυρα , οπως αυτο με την ντοματα και υποβαθμιζουν την αξια της σκεψης σου.

Για να το συσχετισω και με αλλο θεμα που συζητειται σε αλλο thread τις τελευταιες ωρες , ενω ενα αντιπαραδειγμα αρκει να κανει μια θεωρια να καταρευσει , η παραβολη παραδειγματων για αποδειξη μιας θεωριας δεν  αποτελει  μεθοδο αποδειξης, καθως θα επρεπε να αναφερεις απειρα παραδειγματα) :)

Ωραια η ιδεα παντως και ο παραλληλισμος με καποια παραδειγματα (χριστουλης χιτωνας σφυριγμα brother louie) αλλα ειναι λιγο παραπλανητικα , δε νομιζεις? :) 

 

Εδω ομως δεν υπαρχει η "απολυτη" αληθεια που περιμενει να αποδειχθει. Εδω ειναι πραγματικα νομικα :)  οπου το σωστο και το λαθος εξαρταται απο παραδειγματα, θεωριες, συλλογιστικες, λομπι, πειθω, αποψεις ενορκων, δικαστων κλπ.

 

Σε αυτο με την υποβαθμιση της αξιας μου κλπ οκ το παραδεχομαι δεν μπορει να εχω μονο καλες μερες :)

 

Αλλα

1) Για τις ντοματες (οσο περιεργο και να σου φαινεται δεν ειναι δικο μου, ειναι απο καποια δικη που κερδισαν καπου οι open εναντι των closed σε κατι με νομιζω DVD? ogg? drivers?...) δειχνει οτι υπαρχουν και "συμβατικα" προιοντα που η αναπαραγωγη τους απο τριτους επιτρεπεται παρολο που δεν αποφερει στον αρχικο παραγωγο κερδη, χωρις αυτο να θεωρειται παρανομο, για αιωνες.

 

2) Για τον Χριστο κλπ τα παραδειγματα δεν ειναι δικα μου, ειναι απο τον Richard Stallman τον υπερμαχο του Open Source, ιδρυτη του GNU foundation κλπ.

 

Το λαθος μου ειναι που επικαλεστηκα linuxαδικα παραδειγματα. Αν ειχα σκεφτει δικα μου παραδειγματα θα εντυπωσιαζοσουν περισσοτερο !  ;)

 

offtopic: Υπηρχε ρε συ ενα πολυ ωραιο βιβλιο περι πνευματικων και αυλων δικαιωματων vs κοινου καλου που θα βρω και θα σου στειλω με ΠΜ. Σε αυτο ειχε την καταπληκτικη δικη κτηματιων εναντιον αεροπορικων (οταν πρωτοβγηκαν οι αεροπορικες) επικαλουμενοι το δικαιωμα τους να οριζουν την ιδιοκτησια τους πανω και κατω απο την γη τους και ζηταγαν δικαιωματα χρησης απο καθε διελευση αεροπλανου σε οποιοδηποτε υψος απο πανω τους. Για καποιο καιρο μαλιστα δικαιωθηκαν. Στο τελος, οι δικαστες ειπαν οτι ενω οντως εχουν δικαιωματα πανω στον αερα τους, το κοινο καλο (το οποιο τελικα πρεπει να υπηρετουν οι νομοι) δεν εξυπηρετειται με τετοιες απαιτησεις απο πλευρας τους πλεον και γιαυτο τσου στα δικαιωματα αυτου του τυπου...  Εκει μιλαει και για πρακτικες τυπου Disney, ραδιοφωνων, τηλεπικοινωνιακων φορεων, μουσικης, συγγραφικων εργων και πληροφορικης.

 

 

Και ενα link για το ποσο παρανοικα εχουν γινει τα πραγματα με την προστασια πνευματικων δικαιωματων...

http://vrypan.net/weblog/2008/09/07/3765/

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 103
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν είχα σκοπό να "σκοτωθούμε ",απλα να το συζητήσουμε!Άμα θεωρείτε ότι το θέμα μπήκε σκόπιμα για να προκαλέσει..αποσύρτετο!Α..(!)και τι εννοείς όταν λες επιδερμική δικαιολογία?Δικαιολογία για τι??  ???

 

Across the Universe....!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στην εποχη μας, το να μοιραστω και να αναπαραγω σε πολλα αντιτυπα ενα μουσικο κομματι που εχω πληρωσει για να εχω, εχει επιτευχθει μεσω νομων και γιγαντιας καμπανιας να ονομαζεται πειρατεια και να διωκομαι και να κατηγορουμαι οτι με τα χερια μου σκοτωνω την μουσικη κλπ.

 

Το δικαιωμα χρησης και η μη επιβολη απαγορευσης διακινησης και μοιρασμου στα νομιμως αποκτηθεντα υλικα και πνευματικα αγαθα και γνωσεις που κατεχει ενας ανθρωπος ειναι πρωταρχικης σημασιας για την προοδο της κοινωνιας μας.

 

 

 

Δεν υπήρε ποτέ ανάγκη για ένα ξεχωριστό νόμο σχετικά με την πειρατεία μιας και ήδη υπάρχει η νομοθεσία περι πνευματικής ιδιοκτησίας. Με λίγο λόγια ο νόμος της Πνευματικής Ιδιοκτησίας προηγείται κατά πολυ της ίδιας της πειρατείας. Και δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς λάθος το να επιλέγει ο δημιουργός που θα δίνει το υλικό του. Δεν θα έπρεπε να είναι δικαίωμα του ?

 

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο , πώς νομίζεις ότι βοήθησε η πειρατεία στην πρόοδο της μουσικής και της κοινωνίας μας ?

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://en.wikipedia.org/wiki/Fake_book

 

In 1964, the FBI's Cleveland, OH, office observed that "practically every professional musician in the country owns at least one of these fake music books as they constitute probably the single most useful document available.".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, επειδή βαριέμαι να διαβάσω από την αρχή ένα εκατομύριο επαναστατικές απόψεις που βασίζονται στο τι βολεύει την τσέπη μας, θα πω απευθεάς τη γνώμη μου, αφού ξεκαθαρίσω ότι λεφτα ΔΕΝ βγάζω από τη μουσική, ούτε δίσκο έχω βγάλει, ούτε σε δισκογραφική δουλεύω, όυτε τίποτα τέτοιο.

 

Μια εταιρία επενδύει χρήματα σε έναν καλλιτέχνη και του πληρώνει λεφτά για να ηχογραφήσει έναν δίσκο με σκοπό να κερδίσει μετά από αυτό το υλικό. Καλώς κάνει. Ο καλλιτέχνης δεν υπογράφει με το ζόρι. Επομένως η εταιρία έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει ένα προϊόν κ μετά να το ξαναπουλήσει σε καλύτερη τιμή. Αν θεωρείτε ότι η "απάντηση" σε αυτό είναι το να το παίρνεις με το ζόρι τσάμπα τότε το ίδιο θα πρέπει να δεχτούμε για κάθε μεσάζοντα και να παίρνουμε δωρεάν το προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει.

 

Επιπλέον, για τα διάφορα περί μουσικής βιομηχανίας: πιάστε τους rolling stones, τους beatles, τους floyd, τους queen, τους metallica, τους, τους, τους...., κ πείτε μου ποιοι θα είχαν προχωρήσει τόσο τη μουσική τους αν δεν υπήρχε κάποιος να τους πληρώνει γι αυτό (και μάλλιστα καλά). Γιατί όλο κράζουμε "τη μουσική βιομηχανία", αλλά δε μπαίνουμε στον κόπο να σκεφτούμε τελικά γιατί τόσοι μουσικοί επιλέγουν να κυκλοφορήσουν τους δίσκους τους από τη sony και τη universal και όχι μόνοι τους. Άρα τελικά έμμεσα (κ όχι κ ΤΟΣΟ έμμεσα μάλλιστα) το να τρώμε λεφτά από τις δισκογραφικές σημαίνει ότι τρώμε λεφτά ΚΑΙ από τους καλλιτέχνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, επειδή βαριέμαι να διαβάσω από την αρχή ένα εκατομύριο επαναστατικές απόψεις που βασίζονται στο τι βολεύει την τσέπη μας, θα πω απευθεάς τη γνώμη μου,

 

 

:o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά τα έχουμε πει 1000 φορές, βαριέμαι να ξαναδιαβάσω τα ίδια. Ας κάνουμε ό,τι θέλουμε, δε χρειάζεται όμως να βρίσκουμε κ φτηνές δικαιολογίες για μια συμπεριφορά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, επειδή βαριέμαι να διαβάσω από την αρχή ένα εκατομύριο επαναστατικές απόψεις που βασίζονται στο τι βολεύει την τσέπη μας, θα πω απευθεάς τη γνώμη μου, αφού ξεκαθαρίσω ότι λεφτα ΔΕΝ βγάζω από τη μουσική, ούτε δίσκο έχω βγάλει, ούτε σε δισκογραφική δουλεύω, όυτε τίποτα τέτοιο.

 

Μια εταιρία επενδύει χρήματα σε έναν καλλιτέχνη και του πληρώνει λεφτά για να ηχογραφήσει έναν δίσκο με σκοπό να κερδίσει μετά από αυτό το υλικό. Καλώς κάνει. Ο καλλιτέχνης δεν υπογράφει με το ζόρι. Επομένως η εταιρία έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει ένα προϊόν κ μετά να το ξαναπουλήσει σε καλύτερη τιμή. Αν θεωρείτε ότι η "απάντηση" σε αυτό είναι το να το παίρνεις με το ζόρι τσάμπα τότε το ίδιο θα πρέπει να δεχτούμε για κάθε μεσάζοντα και να παίρνουμε δωρεάν το προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει.

 

Επιπλέον, για τα διάφορα περί μουσικής βιομηχανίας: πιάστε τους rolling stones, τους beatles, τους floyd, τους queen, τους metallica, τους, τους, τους...., κ πείτε μου ποιοι θα είχαν προχωρήσει τόσο τη μουσική τους αν δεν υπήρχε κάποιος να τους πληρώνει γι αυτό (και μάλλιστα καλά). Γιατί όλο κράζουμε "τη μουσική βιομηχανία", αλλά δε μπαίνουμε στον κόπο να σκεφτούμε τελικά γιατί τόσοι μουσικοί επιλέγουν να κυκλοφορήσουν τους δίσκους τους από τη sony και τη universal και όχι μόνοι τους. Άρα τελικά έμμεσα (κ όχι κ ΤΟΣΟ έμμεσα μάλλιστα) το να τρώμε λεφτά από τις δισκογραφικές σημαίνει ότι τρώμε λεφτά ΚΑΙ από τους καλλιτέχνες.

 

+1.000.000

 

To Μυστικό εδώ είναι ότι μιλάμε για μια τεράστιο βιομηχανία απο πίσω. Όχι μόνο , πάμπλουτους μάνατζερ και μουσικούς , αλλά και όλους τους άλλους , ηχολήπτες, ανθρώπους δημοσίων σχέσεων και ότι άλλο χρειάζεται για να πάει ο δίσκος καλά και να φτάσει όμορφα και ωραία στα αυτάκια μας. No money No Honey.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

To Μυστικό εδώ είναι ότι μιλάμε για μια τεράστιο βιομηχανία απο πίσω. Όχι μόνο , πάμπλουτους μάνατζερ και μουσικούς , αλλά και όλους τους άλλους , ηχολήπτες, ανθρώπους δημοσίων σχέσεων και ότι άλλο χρειάζεται για να πάει ο δίσκος καλά και να φτάσει όμορφα και ωραία στα αυτάκια μας. No money No Honey.

 

Μια εταιρία επενδύει χρήματα σε έναν καλλιτέχνη και του πληρώνει λεφτά για να ηχογραφήσει έναν δίσκο με σκοπό να κερδίσει μετά από αυτό το υλικό. Καλώς κάνει. Ο καλλιτέχνης δεν υπογράφει με το ζόρι. Επομένως η εταιρία έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει ένα προϊόν κ μετά να το ξαναπουλήσει σε καλύτερη τιμή. Αν θεωρείτε ότι η "απάντηση" σε αυτό είναι το να το παίρνεις με το ζόρι τσάμπα τότε το ίδιο θα πρέπει να δεχτούμε για κάθε μεσάζοντα και να παίρνουμε δωρεάν το προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει.

 

Αν αναλογιστουμε τα λαθη που γινονται απο καθε βιομηχανοποιηση του καθετι δεν εχουμε τελειωμο.

 

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο , πώς νομίζεις ότι βοήθησε η πειρατεία στην πρόοδο της μουσικής και της κοινωνίας μας ?

 

Ποσο αραγε θα βοηθουσε η μονοπλευρη εκμεταλλευση του ανθρωπου απο καθε Αγια Βιομηχανια??

 

Μια απαντηση: γιν κ γιανγκ  :-X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσο αραγε θα βοηθουσε η μονοπλευρη εκμεταλλευση του ανθρωπου απο καθε Αγια Βιομηχανια??

Μια απαντηση: γιν κ γιανγκ  :-X

 

H "κακία" "σατανική" βιομηχανία ανέδειξε τεράστια ονόματα της μουσικής. Το Internet απο την άλλη και η ελεύθερη διακίνηση , αναδεινύει επι το πλείστον μετριότητες.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου